| Proposta de trobada. Per estudiar i determinar | |
|
+6Sisu MALLET73 ostman jaume Olot Mitjans 10 participantes |
|
Autor | Missatge |
---|
fve Comptador de reblons
Ubicació : Jafre / Barcelona Edat : 66 Data d'inscripció : 22/10/2012 Nombre de missatges : 3146
| Assumpte: Re: Proposta de trobada. Per estudiar i determinar Dt Mar 24, 2015 3:45 am | |
| | |
|
| |
Mitjans Mestre 3D
Ubicació : Barcelona Edat : 45 Data d'inscripció : 27/05/2014 Nombre de missatges : 7624
| Assumpte: Re: Proposta de trobada. Per estudiar i determinar Dt Mar 24, 2015 3:46 am | |
| Precisament estava pensant en el maig, que encara hi ha temps per organitzar i ja farà un clima més agradable. | |
|
| |
ostman Trenjardinaire Plus
Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental) Edat : 53 Data d'inscripció : 23/05/2012 Nombre de missatges : 7077
| Assumpte: Re: Proposta de trobada. Per estudiar i determinar Dt Mar 24, 2015 3:49 am | |
| El més important és organitzar el dinar... la resta vindrà rodat...
Com ho porta el teu cunyat el tema barbacoes?! | |
|
| |
Mitjans Mestre 3D
Ubicació : Barcelona Edat : 45 Data d'inscripció : 27/05/2014 Nombre de missatges : 7624
| Assumpte: Re: Proposta de trobada. Per estudiar i determinar Dt Mar 24, 2015 3:54 am | |
| Estic preparant la graella per a posar sobre el pont. ..! | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33793
| Assumpte: Re: Proposta de trobada. Per estudiar i determinar Dt Mar 24, 2015 4:06 am | |
| | |
|
| |
Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental) Edat : 53 Data d'inscripció : 23/05/2012 Nombre de missatges : 7077
| Assumpte: Re: Proposta de trobada. Per estudiar i determinar Dt Mar 24, 2015 4:17 am | |
| El tema intendència és important... a més, podria ser una manera d'implicar a les parelles en aquestes trobades... a més que així tambè podem reduir el cost de les mateixes...
N'hi ha que vindran sols, però molts anirem amb família i son coses a tenir en compte...
| |
|
| |
MALLET73 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
| Assumpte: Re: Proposta de trobada. Per estudiar i determinar Dt Mar 24, 2015 4:51 am | |
| hola si jo tinc corbes de r2 i r3..les rectes les portava en Jaume..... lamento no poder organitzar la de sants aquest any i potser cap altre hi ha jefes nous i no etsa el tema molt catolic!!!
salutacions
mallet73 | |
|
| |
Mitjans Mestre 3D
| Assumpte: Re: Proposta de trobada. Per estudiar i determinar Dt Mar 24, 2015 4:58 am | |
| Podríem arribar a fer un inventari de les vies que tenim per mirar si podem fer un circuit en condicions? | |
|
| |
| Assumpte: Re: Proposta de trobada. Per estudiar i determinar Dt Mar 24, 2015 5:11 am | |
| - MALLET73 escrigué:
- lamento no poder organitzar la de sants aquest any i potser cap altre hi ha jefes nous i no etsa el tema molt catolic!!
No t'has de disculpar de res... Organitzar una cosa un parell no comporta seguir organitzant-ho sempre... Penso que ens ho van passar molt bé fent-ho... això no ens ho treurà ningú... Que aquest any es pot fer, doncs no passa res... Ja està aquí en Joan liant-nos a tots per muntar alguna cosa... - MALLET73 escrigué:
- hola si jo tinc corbes de r2 i r3..les rectes les portava en Jaume.....
I jo dibuixaba els esquemes i feia de transportista amb el meu sogre de camàlic... ;-) Sempre anem curts de canvis de radi superior a 1... | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33793
| Assumpte: Re: Proposta de trobada. Per estudiar i determinar Dt Mar 24, 2015 6:32 am | |
| Cunyats piròmans, sogres camàlics... està ben clar que al fòrum no només hi ha els membres, sinó també els rere-membres! | |
|
| |
ignasibaga Trenjardinaire Plus
Ubicació : Bagà Edat : 71 Data d'inscripció : 22/05/2013 Nombre de missatges : 7376
| Assumpte: Re: Proposta de trobada. Per estudiar i determinar Dt Mar 24, 2015 6:51 am | |
| Hola a tots.
La idea és molt bona, però no sé fins a quin punt m'hi puc comprometre, ja fem aquest tipus de trobades a Märklín-cafè i s'imposen límits. Però els que podeu feu, val molt la pena.
Per muntar una maqueta les taules no seran problema gaire-bé en lloc, els ajuntaments solen tenir taulells amb cavallets per esdeveniments populars que els cediran de bon grat, al igual que el local per fer la trobada.
Aquest any jo no podré muntar l'estació a la barraca i tinc material preparat per fer-ho, de moment tinc dues agulles de R3 una doble de R1 algunes vies de R2 i R3 modificades i vies rectes, també hi ha vies de R1. Si fa falta hi podeu comptar. Un cop recollit el material disponible i l'espai ofert es pot muntar el circuit que es pugui per passar un a bona estona.
Fins aviat, Ignasi. | |
|
| |
Mitjans Mestre 3D
| Assumpte: Re: Proposta de trobada. Per estudiar i determinar Dt Mar 24, 2015 1:02 pm | |
| Per temes organitzatius, necessitaria saber amb qui compto per a muntar l'esdeveniment. Siusplau, qui vulgui participar-hi, ja sigui muntant o portant material per a rodar, que m'avisi per missatge privat. Hem de tractar temes organitzatius que millor es fa en privat.
Pensava muntar divendres al vespre i desmuntar dissabte al vespre.
| |
|
| |
Maxx_Rivoli Trenjardinaire Plus
Ubicació : Rivoli Torinese - Italia Edat : 50 Data d'inscripció : 18/08/2013 Nombre de missatges : 2069
| Assumpte: Re: Proposta de trobada. Per estudiar i determinar Dt Mar 24, 2015 1:29 pm | |
| Intervinc només per explicar com ens movem. Taules i cavallets es prenen sovint pels municipis. Si l'esdeveniment també està obert al públic, llavors vostè pot demanar que els àpats es paguen. És millor aconseguir algun tipus de reemborsament és unir-se esdeveniment modelatge més gran. Si la reunió és només l'espai interior a continuació, demanar a l'administració pública. Sovint hi ha taules. La resta és la bona voluntat... | |
|
| |
| Assumpte: Re: Proposta de trobada. Per estudiar i determinar Dt Mar 24, 2015 11:47 pm | |
| És important implicar a la familia en les nostres aficions... | |
|
| |
Mitjans Mestre 3D
| Assumpte: Re: Proposta de trobada. Per estudiar i determinar Dc Mar 25, 2015 1:14 am | |
| A veure, per anar concretant, proposo dues dates, 17 i 31 de maig. Muntar dissabte a la tarda-vespre i circular diumenge. Així també podrem comptar amb en Carles. Podem desmuntar cap a les 18h-19h de diumenge, si us sembla bé. | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: Proposta de trobada. Per estudiar i determinar Dc Mar 25, 2015 4:14 am | |
| El 31 de Maig jo no hi seré. Tinc un compromís familiar, que m'ocupa l'únic diumenge que no puc venir.
El 17 si que puc. | |
|
| |
MALLET73 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
| Assumpte: Re: Proposta de trobada. Per estudiar i determinar Dc Mar 25, 2015 6:42 am | |
| - Mitjans escrigué:
- A veure, per anar concretant, proposo dues dates, 17 i 31 de maig. Muntar dissabte a la tarda-vespre i circular diumenge. Així també podrem comptar amb en Carles. Podem desmuntar cap a les 18h-19h de diumenge, si us sembla bé.
ok, gràcies!! - Olot escrigué:
- El 31 de Maig jo no hi seré. Tinc un compromís familiar, que m'ocupa l'únic diumenge que no puc venir.
El 17 si que puc. jo també puc el 17....si no hem toca treballar !!??¿?¿??¿¿? mallet73 | |
|
| |
Ubicació : Rivoli Torinese - Italia Edat : 50 Data d'inscripció : 18/08/2013 Nombre de missatges : 2069
| Assumpte: Re: Proposta de trobada. Per estudiar i determinar Dc Mar 25, 2015 12:56 pm | |
| En amics com. Com veus unió fa la força! Tenim la nostra quarta reunió del G Escala per Itàlia el 21 de juny. Inseriu notícies a principis d'agenda, però ha de donar per avançat. Espero que alguns de vostès poden participar. Per a les persones de Catalunya que podem organitzar l'allotjament i el menjar per a l'esdeveniment de la vida. De moment no podem donar reemborsaments per viatges sese. No és molt, però podria ser una oportunitat per conèixer algú. | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: Proposta de trobada. Per estudiar i determinar Dc Mar 25, 2015 6:00 pm | |
| Moltes gràcies per l'oferiment, Massimiliano.
Aquesta vegada a mi no m'és possible de venir. | |
|
| |
jaume Trenjardinaire Plus
Ubicació : Barcelona Edat : 62 Data d'inscripció : 02/05/2012 Nombre de missatges : 3354
| Assumpte: Re: Proposta de trobada. Per estudiar i determinar Dc Mar 25, 2015 6:16 pm | |
| Parlo per parlar,doncs no se si hi podria anar. Pero no es pot fer muntar divendres, ser dissabte i mig diumenge? El problema de moure trens, vies, muntar vies, no es senzill. Te un temps i a mes has de fer proves que normalment qui ve a veure o a participar no enten. Apart, suposso que no voldreu muntar vies totes amb corrent al mateix moment oi? si hi ha talls de via, es poden fer aillaments i que amb un tornavis passi el corrent de la via general a la secundaria, o e spot muntar cablejat. En el cas dels canvis d evia, es podenmuntar manuals, o electrics... I cablejar costa 3,5/4 parts del temps que trigues a muntar la xurreria. Ho tingueu present a l'hora de preparar tot aixo.
Si s'ha de preparar un esquema de vies del circuit no tinc cap problema per poder-ho dibuixar doncs nomes sabent les mides de l'espai disponible i de que es voldria fer, tinc l'editor de circuits i ho puc dibuixar. Crec que hi ha les plantilles de biblioteca de vies LGB, PIKO i potser algun altre. Ho he de mirar. El mateix programa et diu quins elementes totals has fet servir. | |
|
| |
Sisu Cap de Tallers
Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà) Edat : 55 Data d'inscripció : 01/05/2012 Nombre de missatges : 7271
| Assumpte: Re: Proposta de trobada. Per estudiar i determinar Dc Mar 25, 2015 7:25 pm | |
| Però és un circuit interior suposo.... I s'hi acoplaran els mòduls Momi o què voleu fer?. Encara no ho entenc.... | |
|
| |
Mitjans Mestre 3D
| Assumpte: Re: Proposta de trobada. Per estudiar i determinar Dc Mar 25, 2015 8:51 pm | |
| El tema de muntar divendres fins diumenge, no ho sé, m'ha semblat que per començar, un dia seria suficient, però si no hi veieu problema, suposo que es qüestió de parlar-ho amb l'ajuntament, que és qui deixa la sala.
En quant al circuit, jo optaria per no compar-nos molt la vida. Una estació per les circulacions amb alguna via morta i el traçat més llarg que puguem, si pot fer abades i vingudes, millor. Aquest traçat general potser si que estaria bé almenys dividir-lo en dos, per si cal controlar dos trens que funcionin alhora. Sé que és entretingut, però entre uns quants, no crec que sigui tan complicat. El tema agulles, no sé de quines disposem, però elèctriques potser només val la pena les d'entrada, per anar repartint trens a l'estació. Les de sortida poden ser talonables. Jo les utilitzo així sense problema. Per les aturades a l'estació i les vies mortes, puc preparar una fusta amb interruptors, que bones calgui connectar a la via.
L'espai crec que serà suficient per a qualsevol projecte que ens proposem, vindria a ser com a Molins, aproximadament.
Crec que es important que cadascú digui quin material pot portar o deixar, per fer un inventari i els primers plantejaments. Pren força el dia 17 de maig? Caldria anar reservant la sala. | |
|
| |
Mitjans Mestre 3D
| Assumpte: Re: Proposta de trobada. Per estudiar i determinar Dc Mar 25, 2015 8:53 pm | |
| Narcís, no havia vist el teu missatge. Els mòduls era una idea, però si ha de ser molta feina extra, potser amb un bon circuit ja fem.
El circuit serà interior, sobre taules. | |
|
| |
| Assumpte: Re: Proposta de trobada. Per estudiar i determinar Dc Mar 25, 2015 8:54 pm | |
| En principi el 17 de maig em va bé...
Jo seria partidari de fer-ho un sol dia... Encara que s'hagui de matinar... | |
|
| |
| Assumpte: Re: Proposta de trobada. Per estudiar i determinar Dj Mar 26, 2015 3:39 am | |
| Si us plau, pregunteu si vostè pot tenir convencions - Descomptes - patrocinadors. Si dormim i mengem almenys fer l'esforç de participar amb un grup mínim. Una cotxes italians i trens a Scala G. | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Proposta de trobada. Per estudiar i determinar | |
| |
|
| |
| Proposta de trobada. Per estudiar i determinar | |
|