TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta

PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
Proposta de trobada. Per estudiar i determinar WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT

Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.

Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.

Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions

Proposta de trobada. Per estudiar i determinar

+6
Sisu
MALLET73
ostman
jaume
Olot
Mitjans
10 participantes
Anar a pàgina : 1, 2, 3, 4  Següent
AutorMissatge
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans

Ubicació : Barcelona
Edat : 45
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7624

Proposta de trobada. Per estudiar i determinar Empty
MissatgeAssumpte: Proposta de trobada. Per estudiar i determinar   Proposta de trobada. Per estudiar i determinar I_icon_minitimeDl Mar 23, 2015 3:14 am

Fa dies que el cap em volta referent al tema de les trobades. Sempre que veig tots els esdeveniments que organitzen en Massimiliano i la seva colla a Itàlia, m'agafa enveja sana (tot i que m'ha reconegut que nosaltres en contrapartida tenim grans constructors. ..)
La qüestió és que crec que més d'un li deu semblar poc una, dues o tres trobades anuals, i més si no pots assistir a alguna d'elles.

Sense saber-ho del cert, crec que entre uns quants es pot reunir material per a muntar un circuit i, si l'espai ho permet, inclús muntar els mòduls.

Jo, dissortadament, no tinc ni mòduls ni vies, però crec que no em seria gens complicat aconseguir un espai gran per a fer-ho a Olesa de Bonesvalls. També es podria estudiar fer-ho a Gavà, però això ja caldria mirar-ho millor. Quant més gran és el poble, més burocràcia...

Si entre tots aconseguim muntar alguna trobada més, no se'ns farà tan llarga la travessia de l'any, i tindrem molt bones excuses per anar veient-nos i compartint la nostra afició.

Aquí deixo la idea i la posibilitat d'espai. A veure si aconseguim que prengui forma.
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot

Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 65
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33805

MissatgeAssumpte: Re: Proposta de trobada. Per estudiar i determinar   Proposta de trobada. Per estudiar i determinar I_icon_minitimeDl Mar 23, 2015 3:42 am

Molt bona iniciativa, Joan.

Encara que falta dir la data, jo m'hi apunto. super12
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
jaume
Trenjardinaire Plus
jaume

Edat : 62
Data d'inscripció : 02/05/2012
Nombre de missatges : 3354

MissatgeAssumpte: Re: Proposta de trobada. Per estudiar i determinar   Proposta de trobada. Per estudiar i determinar I_icon_minitimeDl Mar 23, 2015 3:48 am

Bona idea. Em sembla perfecte.
Tambe podem fer trobades per petar la xerrada.
Encara que sigui a un banc d'un parc public on no hagi de pagar entrada.
Tornar a dalt Ir abajo
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman

Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 53
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7077

MissatgeAssumpte: Re: Proposta de trobada. Per estudiar i determinar   Proposta de trobada. Per estudiar i determinar I_icon_minitimeDl Mar 23, 2015 3:49 am

És bona idea...

Hauriem de mirar dates, no?
Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans

MissatgeAssumpte: Re: Proposta de trobada. Per estudiar i determinar   Proposta de trobada. Per estudiar i determinar I_icon_minitimeDl Mar 23, 2015 4:08 am

Primer de tot, tenim material per fer un circuit? Parlo d'un paral·lel als mòduls, que ja sabem que hi són.

La data no crec que sigui difícil quadrar-la, però que tinguem temps de demanar l'espai i de publicitar-ho.
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73

Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 51
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 19515

MissatgeAssumpte: Re: Proposta de trobada. Per estudiar i determinar   Proposta de trobada. Per estudiar i determinar I_icon_minitimeDl Mar 23, 2015 5:02 am

Mitjans escrigué:
Primer de tot, tenim material per fer un circuit? Parlo d'un paral·lel als mòduls, que ja sabem que hi són.

La data no crec que sigui difícil quadrar-la, però que tinguem temps de demanar l'espai i de publicitar-ho.

aixó com la trobada de moduls de barcelona..que aquest any no podrà ser....... plorar1 plorar1 plorar1 jo mi apunto si no tinc que treballar!!!

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu

Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 55
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 7271

MissatgeAssumpte: Re: Proposta de trobada. Per estudiar i determinar   Proposta de trobada. Per estudiar i determinar I_icon_minitimeDl Mar 23, 2015 8:05 am

Ostres, si puc m'apunto, però totes són tan lluny de casa.... nose
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot

MissatgeAssumpte: Re: Proposta de trobada. Per estudiar i determinar   Proposta de trobada. Per estudiar i determinar I_icon_minitimeDl Mar 23, 2015 8:59 am

jaume escrigué:
...Tambe podem fer trobades per petar la xerrada.
Encara que sigui a un banc d'un parc public on no hagi de pagar entrada.

Millor en un banc d'una estació, així veiem passar els trens
Tornar a dalt Ir abajo
Maxx_Rivoli
Trenjardinaire Plus
Maxx_Rivoli

Ubicació : Rivoli Torinese - Italia
Edat : 50
Data d'inscripció : 18/08/2013
Nombre de missatges : 2069

MissatgeAssumpte: Re: Proposta de trobada. Per estudiar i determinar   Proposta de trobada. Per estudiar i determinar I_icon_minitimeDl Mar 23, 2015 10:08 am

La meva experiència va començar fa tres anys. Juntament amb un grup d'amics va decidir participar en un esdeveniment organitzat pel modelatge d'amics que compartien una passió pel pati de trens. Tot el material que vam portar era el nostre.

L'experiència va ser bonica i ens va convèncer d'anar cap endavant. La gent estima els trens en gran. Primer de tot és plaer i passió, llavors. El desig d'estar junts ha convençut moltes persones a unir-se. Al costat de trobar que és bo per al coneixement i l'amistat. Reunir-fins i tot aquells que no tenen un camí per poder executar els trens i veure altres models.

Tot neix d'un fòrum italià Scala G. Llavors les nostres iniciatives han creat més interès en el propi fòrum i després va començar alguns problemes de gelosia i enveja. No era la divisió dels pocs aficionats amb problemes que, lamentablement, encara continuen avui.

Hem crescut en nombre. Al principi estàvem buscant esdeveniments que donassero espai per executar els trens. Avui hem buscat pels organitzadors dels esdeveniments. Fins ara, participem en esdeveniments si hi ha una manera de rebre allotjament i menjar per als nostres membres.

Ens convertim en l'Associació, ja que és la forma que li permet tenir les instal·lacions a Itàlia i sent una agència reconeguda per l'Estat. Amb aquesta manera podem vendre els nostres articles sense pagar els impostos per tal de portar els diners al grup. Les associacions poden sol·licitar l'ajuda de govern. La nostra seu va ser donada a nosaltres perquè som la lliure associació. Ahir vam celebrar una nova terrassa, que va ser preparat pel municipi i que no ens costa res. En canvi de seu i terrassa organitzarà la nostra reunió anual a la nova seu.

Estem preparant la documentació necessària perquè donem una estació de tren com la seu operativa. Ferrocarrils italians tenen tantes estacions que ja no estan en funcionament i que sovint són donats a associacions.

Abans de començar amb l'associació que hagi de ser un fort grup d'amics i que té confiança en la gent.
Per començar a servir a la passió. Després serveix molt binari. Llavors diners per gastar per a tothom. Llavors gran cotxe per carregar tant.
Ens modular en la construcció, però això s'està quedant darrere dels esdeveniments.

La nostra idea és que en un cotxe pot haver 2-3 No més mòduls. Si ens muntem taulers i taules i construïm paisatge sobre el terreny en les caixes de càrrega de vehicles de la via i trens. En un cotxe que es pot remuntar a la pista per cobrir 30 metres x 10 + 2 combois completa. Amb 2/3 màquines risuciamo per manejar grans espais amb molts trens. Els organitzadors de l'esdeveniment poden pagar els reemborsaments pocs recursos. Aquest és el millor compromís.
Mòduls Momi Sure són més boniques però creen problemes per a ells mateixos paguen les despeses de viatge per a molts cotxes.

Després hi ha la membresía. Donem la targeta per a qualsevol persona que vulgui ajudar. Jo vaig escriure al fòrum, però també des del retorn de Catalunya va ser zero. Cas únic. Altres grups a Alemanya i Suïssa ens han ajudat. Això no és un delicte si és el cas. Escric senzilla declaració del que ha passat. Potser quan vaig escriure la traducció dels missatges no era bo. Discurs de rajoles és fàcil. Cada un posa 15 euros mínim. Som 70. Basem diners per comprar vehicles que romanen en propietat de l'Associació. Això vol dir que si hi ha un esdeveniment, qualsevol membre pot moure aquí, pren el que necessita i després tornar. Això també és una cosa important a fer esdeveniments també d'aquells que tenen menys pistes i trens.

La democràcia funciona, però serveix que hi ha persones responsables. Llei italiana preveu comandants Associació. I després tenim un president - un vicepresident, un pèl-president i directors. TIP DE Consell persona de més edat 72 anys i assessor de menors de 18 anys.

Aquesta és la nostra experiència. No sé el que vostè entén per al traductor, però espero que t'ho fas per captar els aspectes principals.

Mia esperienza è iniziata 3 anni fa. Insieme ad un gruppo di amici abbiamo deciso di partecipare ad un evento di modellismo organizzato da amici che hanno passione comune per treno da giardino. Tutto il materiale che abbiamo portato era nostro.

Esperienza è stata bella e ci ha convinto ad andare avanti. Le persone amano i treni in grande scala. Prima di tutto è piacere e poi passione. Voglia di stare insieme ha convinto tante persone a unirsi. Trovari insieme è bello per conoscenza e amicizia. Trovarsi insieme permette anche a chi non ha un tracciato di poter far girare i treni e vedere altri modelli.

Il tutto è nato da un forum italiano della Scala G. Poi nostre iniziative hanno creato più interesse del forum stesso e allora sono iniziati alcuni problemi di gelosia e invidie. C'è stata la divisione dei pochi appassionati con problemi che purtroppo continuano ancora oggi.

Siamo cresciuti come numero. All'inizio eravamo noi a cercare manifestazioni che ci donassero spazio per far circolare i treni. Oggi siamo cercati da chi organizza gli eventi. Ad oggi noi partecipiamo ad eventi se c'è modo di ricevere pernottamento e cibo per i nostri soci.

Siamo diventati Associazione perchè è forma che in Italia permette di avere agevolazioni e di essere un ente riconosciuto dallo Stato. Grazie a questa forma possiamo vendere nostri oggetti senza pagare le tasse con scopo di portare soldi al gruppo. Associazioni possono chiedere aiuto ad amministrazioni pubbliche. La nostra sede ci è stata data gratuitamente perchè siamo Associazione. Ieri abbiamo festeggiato un nuovo terrazzo che è stato preparato dal comune e che non ci è costato niente. In cambio di sede e terrazzo organizzeremo il nostro incontro annuale nella nuova sede.

Stiamo preparando le carte necessarie per farci dare una Stazione Ferroviaria come sede operativa. Ferrovie Italiane hanno tante stazioni che non sono più operative e che spesso vengono donate ad Associazioni.

Prima di partire con Associzione serve essere un gruppo di Amici forte e che ha fiducia in persone.
Per iniziare serve tanta passione. Poi serve molto binario. Poi soldi da spendere per andare in giro. Poi auto grande per caricare tanto.
Abbiamo modulare in costruzione ma questo è in ritardo rispetto a manifestazioni.

Nostra idea è che in un auto ci possono stare 2-3 moduli non di più. Se montiamo plance e tavoli e costruiamo paesaggio sul posto in auto si caricano scatole di binari e di treni. In un auto ci può stare binario per coprire tracciato di 30 metri x 10 + 2 convogli completi. Con 2/3 macchine risuciamo a gestire grossi spazi con tanti treni. Organizzatori di eventi possono pagare rimborsi per pochi mezzi. Questo è compromesso migliore.
Certo che moduli MoMi sono più belli ma creano problemi per farsi pagare costo di viaggio per tante automobili.

Poi c'è il tesseramento. Noi diamo tessera a chi ci vuole aiutare. Avevo scritto anche sul forum ma da Catalogna il ritorno è stato zero. Caso unico. Altri gruppi tedeschi e svizzeri ci hanno aiutati. Questa non è offesa verso di voi. Scrivo semplice constatazione di cosa è successo. Forse quando ho scritto messaggio la traduzione non è stata buona. Discorso di tessere è facile. Ognuno mette 15 euro minimo. Noi siamo 70. Abbiamo base di soldi per comprare mezzi che restano di proprietà dell'Associazione. Vuol dire che se c'è un evento, qualsiasi socio può passare in sede, prendere cosa serve e poi riportare. Anche questa è cosa importante per fare eventi anche da chi ha meno binari e treni.

Democrazia funziona, ma serve che ci siano persone responsabili. Legge Italiana prevede comandanti per Associazione. E allora abbiamo un presidente - un vice-presidente, un trice-presidente e dei consiglieri. Nostro Cosiglio direttivo ha persona più anziana di 72 anni e consigliere più giovane di 18.

Questa è nostra esperienza. Non so cosa si capisce con il traduttore ma spero che riusciate a cogliere gli aspetti principali.
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.puntomodellismo.it
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans

MissatgeAssumpte: Re: Proposta de trobada. Per estudiar i determinar   Proposta de trobada. Per estudiar i determinar I_icon_minitimeDl Mar 23, 2015 11:02 am

S'entén perfectament Massimiliano ! ok

Qui sap si en un futur podem organitzar-nos aixi... Aquí, molts som d'alguna altra associació més genèrica, i som minoria els que preferim aquesta escala.

Si de moment, d'aquí en surt una sèrie de trobades, jo ja em donaré per satisfet, ja que partim d'un punt en què l'activitat en comú és més aviat escassa. És clar que sovint ens fem visites puntuals, però trobo que és molt maco poder trobar-nos tots.

I un apunt per en Narcís. Lamentablement, crec que la majoria de trobades et quedaran lluny. La solució és senzilla. .. organitzem una trobada a l'Empordà! !! super12 ho dic d'una forma totalment seriosa. Si la gent es desplaça fins a Lleida, per què no s'ha de desplaçar fins allà? Només cal fer-ho bé i una bona publicitat. La gent ja anirà venint.

Ara tornem a la proposta inicial. A Olesa, fa uns anys, jo muntava campionats de slot per als nens al centre cívic, i no crec que hagi canviat molt la forma de demanat la sala gran, així que quan veiem que tenim les coses necessàries, només cal lliurar la solicitud.

Ara bé, tenim vies? Com a molt, jo podria arribar a desmuntar les vies del meu circuit, però no en tinc més que les que heu vist. Si pot ser, preferiria que fos l'ultim recurs. .. Però si que poso a disposició la font i un parell de reguladors.
Tornar a dalt Ir abajo
Maxx_Rivoli
Trenjardinaire Plus
Maxx_Rivoli

Ubicació : Rivoli Torinese - Italia
Edat : 50
Data d'inscripció : 18/08/2013
Nombre de missatges : 2069

MissatgeAssumpte: Re: Proposta de trobada. Per estudiar i determinar   Proposta de trobada. Per estudiar i determinar I_icon_minitimeDl Mar 23, 2015 11:37 am

Si comença amb iniciatives fan que sigui senzill, assequible i permet que la gent es diverteixi. Dues pistes, una per a digital i analògic per un és el mínim d'acord a la nostra experiència.

Si fas arriben bones persones de comunicació. Hem hagut d'esperar tres anys però ara també tenia espai a les revistes ia la televisió. És important treballar junts i amb mètode. Trobareu que vostè va a fer coses que semblen impossibles. Per a nosaltres això ha succeït.

Vull posar el meu disponibilitat i la del nostre grup per la seva iniciativa. Si en el període de l'esdeveniment que permet als viatgers per combinar unes vacances per intentar reunir-se amb vostè.

Molins De Rei podria ser la gran oportunitat per reunir-se i aprendre. Lamentablement em vaig perdre els fons. Quan oranizzate esdeveniments que tracten de fer el possible per participar. Anem a fer el mateix. Per el 21 de juny event'm tractant de trobar diners per portar en almenys alguns de vostès. No és fàcil.

Per a alguns esdeveniments ja saps el que has de menjar i dormir pagat. Però el cost del viatge és massa si ho fas amb un mitjà per carregar els trens. Lamentablement estem lluny. Crec en el meu cor que tard o d'hora farem alguna cosa junts.
Aparença aquest dia.

Se partite con iniziative fate cose semplici, alla portata e che permettano alle persone di divertirsi. Due tracciati, uno per analogico e uno per digitale è il minimo in base a nostra esperienza.

Se fate buona comunicazione le persone arrivano. Noi abbiamo dovuto aspettare 3 anni ma ora abbiamo avuto spazio anche su riviste e su televisione. Importante è lavorare insieme e con metodo. Scoprirete che si faranno cose che sembrano impossibili. A noi è successo questo.

Voglio mettere mia disponibilità e quella di nostro gruppo per vostra iniziativa. Se abbiamo evento in periodo che permette viaggio da unire ad una vacanza cerchiamo di unirci a voi.

Molins De Rei poteva essere grande occasione per unirci e conoscere. Purtroppo sono mancati i fondi. Quando oranizzate eventi proviamo a fare possibile per partecipare. Stesso faremo noi. Per evento del 21 Giugno sto cercando di trovare soldi per far venire almeno qualcuno di voi. Non è facile.

Per qualche evento sapete che avete da mangiare e da dormire pagati. Però costo del viaggio è troppo se si fa con un mezzo per caricare i treni. Purtroppo siamo lontani. Io in mio cuore credo che prima o poi avremo modo di fare qualcosa insieme.
Aspetto quel giorno.
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.puntomodellismo.it
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman

MissatgeAssumpte: Re: Proposta de trobada. Per estudiar i determinar   Proposta de trobada. Per estudiar i determinar I_icon_minitimeDl Mar 23, 2015 5:17 pm

En Jaume, i en Mallet, tenen vies... De radi 1 i de radi gran respectivament... només cal saber l'espai del que disposem, i si tenim taules... Pensem un esquema...
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot

MissatgeAssumpte: Re: Proposta de trobada. Per estudiar i determinar   Proposta de trobada. Per estudiar i determinar I_icon_minitimeDl Mar 23, 2015 6:29 pm

Jo en tinc alguna de R2.

(si és que no us fa al·lèrgia per massa gran)
 angell angell angell angell

També disposo d'algun transformador petit, i alguna font d'alimentació per ordinador.

Editat per darrera vegada per Olot el Dl Mar 23, 2015 6:36 pm, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot

MissatgeAssumpte: Re: Proposta de trobada. Per estudiar i determinar   Proposta de trobada. Per estudiar i determinar I_icon_minitimeDl Mar 23, 2015 6:35 pm

Trobo molt be la idea de promoure una trobada a prop de casa teva, Narcís.

Per lo que dieu de fer una associació, a casa nostra és emmerdar-se. Per exemple: recentment va sortir una llei que diu que des de l'1 de gener del 2015 les associacions de tot tipus han de pagar IVA i IRPF. Després ho varen modificar i varen dir que només serien aquelles que moguessin més de 60.000 euros. Però ho poden tornar a dir en qualsevol moment.

Després cal complir una sèrie de requisits...

El local social sempre estarà a prop d'uns i lluny d'uns altres. Probablement pagaríem llum i aigua, sinó lloguer.

Francament, opino que el fòrum ja fa la funció d'associació virtual, i ens dóna la possibilitat d'estar comentant des de casa, i de muntar una trobada allà a on vulguem sense cap altre lligam administratiu, econòmic o tributari.

És la meva opinió.
Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans

MissatgeAssumpte: Re: Proposta de trobada. Per estudiar i determinar   Proposta de trobada. Per estudiar i determinar I_icon_minitimeDl Mar 23, 2015 7:22 pm

Això de l'Associació, jo tampoc ho veig viable, a més, molts de nosaltres ja som d'alguna associació local. Jo pensava més en anar fent trobades pel nostre compte. Com que no ens calen grans pavellons, sovint als pobles hi trobarem facilitats a l'hora de trobar espai.

En quant a mides, ja ho consultaré, i taules, n'hi ha, crec que suficients.
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu

MissatgeAssumpte: Re: Proposta de trobada. Per estudiar i determinar   Proposta de trobada. Per estudiar i determinar I_icon_minitimeDl Mar 23, 2015 7:53 pm

Hola nois.
Ja fa temps que volia parlar d'aquest tema i veig que no era l'únic que tenia aquesta inquietud/frustració. Quan vaig llegir el post d'en Joan vaig tornar-hi a pensar i ara amb els comentaris vostres faré una reflexió en veu alta.
Em sembla que ho havia comentat a en Carles, no recordo, però sempre m'heu sentit dir que totes les activitats em queden lluny de casa.....és l'inconvenient de viure a la frontera....
La solució és ben fàcil.....muntar una trobada aquí, a prop de casa. I ho havia pensat molts cops, però no sabia com podia sortir. Ara, amb els vostres comentaris potser m'animaria i intentaria fer alguna cosa. Això és un poble petit, amb només 1000 habitants i disposem d'un Centre Cívic enorme, amb molt espai que crec que l'ajuntament podria cedir sense massa problema.
Del que es tractaria és de veure qui pot venir i què es munta exactament....

Ho vaig comentar a l'Amadeu un dia i vam estar parlant del tema. Envejo l'ambient i els muntatges que es fan en altres països i crec que si entre tots ajuntem forces podem conseguir fer coses boniques i que ens permetin donar a conèixer la nostra escala i que el cuquet dels trens entri dins d'algú que ens visiti.
Cert, en aquest país ens posen les coses difícils per el tema associatiu, però "de facto" Trens.cat ja ho és. Per què no aprofitem la nostra força per ensenyar el què fem i els que es pot arribar a fer?.

Jo em poso al costat d'en Joan i estaria disposat a tirar-ho endavant.
Salutacions a tots. trenscat2
Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans

MissatgeAssumpte: Re: Proposta de trobada. Per estudiar i determinar   Proposta de trobada. Per estudiar i determinar I_icon_minitimeDl Mar 23, 2015 8:31 pm

Això volia llegir Narcís! aplaud aplaud aplaud aplaud
Tornar a dalt Ir abajo
fve
Comptador de reblons
fve

Ubicació : Jafre / Barcelona
Edat : 66
Data d'inscripció : 22/10/2012
Nombre de missatges : 3146

MissatgeAssumpte: Re: Proposta de trobada. Per estudiar i determinar   Proposta de trobada. Per estudiar i determinar I_icon_minitimeDl Mar 23, 2015 8:51 pm

Narcís, endavant, però no corris.
Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans

MissatgeAssumpte: Re: Proposta de trobada. Per estudiar i determinar   Proposta de trobada. Per estudiar i determinar I_icon_minitimeDl Mar 23, 2015 9:41 pm

Notícies fresques, món cunyat (el piròman riuuu ) em diu que la sala la podem demanar a través del Grup de Recerca d'Olesa i la tenim sense cap problema. Passaré les mides quan les tingui.

M'ha proposat també utilitzar el projector de la sala per posar vídeos de trens. Pot estar bé fer una llista de reproducció de youtube amb vídeos dels nostres trens i d'altres que siguin interessants, per a crear ambient.

També parlarà amb l'AMPA de l'escola per fomentar l'activitat entre els nens del poble. Proposo destinar unes tandes amb alguna stainz i vagons per a que les portin els nens.

En quant a la via, optaria per evitar el radi 1 i que puguin circular tots els trens. Ja hi haurà els mòduls per als radis 1.

Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu

MissatgeAssumpte: Re: Proposta de trobada. Per estudiar i determinar   Proposta de trobada. Per estudiar i determinar I_icon_minitimeDl Mar 23, 2015 10:25 pm

fve escrigué:
Narcís, endavant, però no corris.

Hola Eduard, no tinc cap intenció de córrer, però per què ho dius?
Tinc clar que abans de muntar res caldria saber exactament què es vol fer o es pot arribar a fer.
Tornar a dalt Ir abajo
fve
Comptador de reblons
fve

Ubicació : Jafre / Barcelona
Edat : 66
Data d'inscripció : 22/10/2012
Nombre de missatges : 3146

MissatgeAssumpte: Re: Proposta de trobada. Per estudiar i determinar   Proposta de trobada. Per estudiar i determinar I_icon_minitimeDl Mar 23, 2015 10:40 pm

Ho dic per que sigui pasadala Setmana Santa que és quan estare a l'Ampurdà
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu

MissatgeAssumpte: Re: Proposta de trobada. Per estudiar i determinar   Proposta de trobada. Per estudiar i determinar I_icon_minitimeDl Mar 23, 2015 11:12 pm

Ui....el que corres ets tu ara......Això aniria per llarg, crec
Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans

MissatgeAssumpte: Re: Proposta de trobada. Per estudiar i determinar   Proposta de trobada. Per estudiar i determinar I_icon_minitimeDl Mar 23, 2015 11:49 pm

Crec que podem provar com funciona a Olesa, i si tot va bé, portem aquest format a voltar per Catalunya.
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu

MissatgeAssumpte: Re: Proposta de trobada. Per estudiar i determinar   Proposta de trobada. Per estudiar i determinar I_icon_minitimeDl Mar 23, 2015 11:51 pm

Lo que estar clar és que el format de cada trobada que es vulgui fer serà diferent, tant per les característiques de lloc, com per la personalitat i objectius del que l'organitzi.
Tornar a dalt Ir abajo
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman

MissatgeAssumpte: Re: Proposta de trobada. Per estudiar i determinar   Proposta de trobada. Per estudiar i determinar I_icon_minitimeDt Mar 24, 2015 3:39 am

fve escrigué:
Ho dic per que sigui pasadala Setmana Santa que és quan estare a l'Ampurdà

Potser està parlant de Setmana Santa del 2016...

Seriosament, suposo que com a molt aviat estariem parlant de finals d'abril o ja al maig... personalment, tenim el juny una mica ple...
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado

MissatgeAssumpte: Re: Proposta de trobada. Per estudiar i determinar   Proposta de trobada. Per estudiar i determinar I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo

Proposta de trobada. Per estudiar i determinar
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 4Anar a pàgina : 1, 2, 3, 4  Següent