| La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard | |
|
+11peps Mitjans jaume ut800035 (†) ignasibaga MALLET73 ostman TramBlau Olot Sisu Martyn 15 participantes |
|
Autor | Missatge |
---|
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33792
| Assumpte: Re: La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard Dl Mar 30, 2015 3:16 am | |
| Hi haurà més ocasions. | |
|
| |
Martyn Jardinaire
Ubicació : Harlington, Bedfordshire, UK Edat : 67 Data d'inscripció : 17/03/2015 Nombre de missatges : 59
| Assumpte: Re: La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard Ds Abr 11, 2015 12:06 am | |
| Molts compromisos familiars més de Pasqua i pel que han tingut menys temps disponible. Gairebé a punt ara per començar el muntatge però primer es necessita per preparar i posar a prova el sistema elèctric. Hi ha 4 LEDs per a la planta baixa i pel fet que la sala d'espera serà visible a través de grans portes en els 2 costats, m'han utilitzat bombetes LED de cap pla especials, que s'instal·len en els buits en el sostre i així no seran visibles. En general els suspenc un LED folgadament per sobre de l'habitació. Tot el cablejat s'ocultava el temps, la qual cosa és una bona cosa! A dalt, 2 habitacions estaran encesos i el que aquests necessiten LEDs convencionals i una petita quantitat de detalls, perquè sigui visible a través de les finestres. Fora serà un llum de carrer i també volia una cabina telefònica il·luminada. És sorprenentment difícil per a mi trobar informació pel que fa als petits detalls sobre Espanya fa 50 anys! Vaig trobar una foto datada 1962 i després va fer un quiosc que sembla similar. També hi haurà un apartat de correus i un vell contenidor de soldadura semblava bastant bé per formar la base. El problema amb velles fotografies en blanc i negre és l'absència d'informació sobre els colors, però vaig trobar una postal vella de color a la pàgina web 'Todocollecions' i això em va donar més pistes. La signes 'telèfon' són temporals i seran reemplaçats per transferències quan les he fet. | |
|
| |
Martyn Jardinaire
Ubicació : Harlington, Bedfordshire, UK Edat : 67 Data d'inscripció : 17/03/2015 Nombre de missatges : 59
| Assumpte: Re: La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard Ds Abr 11, 2015 12:06 am | |
| La primera etapa de la construcció de la paret és fer que la porta i la finestra obertures més profund - 10 mm - que ajuda a fer que l'edifici visual i estructuralment més substancial. Jo ús totes les peces de rebuig de la divisa d'aquesta manera. També s'afegeixen Reforços per cantonades i suports de pis i parets interiors decorats preparats. Això implica una gran quantitat d'esperar que la cola s'assequi i mentre ho fa, tinc una mica de diversió, fent petits trossos de detall, com els signes i les coses a mirar per les finestres. És divertit, la recerca de petits articles de sobres a la meva caixa d'eines, que poden ser utilitzats com un gerro, bol de fruita, etc Aquests són preparats els 2 'habitacions' dalt per al muntatge. Per a aquest edifici m'hagués agradat tenir porticons interiors de les portes i finestres que no s'encendrà He imprès i laminat fotografies adequats, que posteriorment seran corregits just darrere dels marcs de les finestres.
Editat per darrera vegada per Martyn el Ds Abr 11, 2015 12:15 am, editat 2 cops en total | |
|
| |
Martyn Jardinaire
| Assumpte: Re: La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard Ds Abr 11, 2015 12:07 am | |
| Una vegada que les peces internes espessidors s'han fixat, el següent pas és afegir plasticard 'obra' a l'exterior de les parets. Això va portar gairebé una setmana per completar! Jo prefereixo fer tanta feina com sigui possible quan cada peça de la paret és separada i després acoblar l'edifici el més tard possible. Sovint em provo l'assemblea per tal que les articulacions correcta i també per tenir una clara comprensió de la seqüència en la qual cal afegir els components - el pla és construir l'estructura amb una de les parets s'omet, a continuació, feu lliscar a terra i completar la material elèctric, abans de fixar la paret final. Aquests seran els passos a la banda "carrer" de l'estació. Un cop més, sempre que sigui possible, és molt més fàcil de traçar 'juntes' abans del muntatge! Totes les peces de plasticard ara requeriran pintura abans que pugui continuar. Al costat de realitzar són les portes i finestres i després m'esperen per començar el muntatge de la propera setmana. | |
|
| |
Sisu Cap de Tallers
Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà) Edat : 55 Data d'inscripció : 01/05/2012 Nombre de missatges : 7271
| Assumpte: Re: La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard Ds Abr 11, 2015 12:43 am | |
| | |
|
| |
Mitjans Mestre 3D
Ubicació : Barcelona Edat : 45 Data d'inscripció : 27/05/2014 Nombre de missatges : 7624
| Assumpte: Re: La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard Ds Abr 11, 2015 2:10 am | |
| | |
|
| |
TramBlau Mestre tramviaire
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 12351
| Assumpte: Re: La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard Ds Abr 11, 2015 4:13 am | |
| | |
|
| |
peps Trenjardinaire Plus
Ubicació : vic Edat : 57 Data d'inscripció : 04/02/2009 Nombre de missatges : 1720
| Assumpte: Re: La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard Ds Abr 11, 2015 10:32 am | |
| No havia seguit el tema des de feia molt temps realment he quedat boca vedat veien els teus treballs son impresionans la feina que t`estalvies en vers de fer-ho d`obre es molta la meva pregunta es saber si realment a l`exterior em canvis de temperatura de mes de 20graus durant el dia,pluja neu i el llarg hivern com l`intensa calor ,`pot arribar aguantar-ho ? es que e quedat impresionat em aquest tgreball que has fet iAixi poder-ho posar en practica moltes gracies SALUTACIONS PEP | |
|
| |
ostman Trenjardinaire Plus
Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental) Edat : 53 Data d'inscripció : 23/05/2012 Nombre de missatges : 7077
| Assumpte: Re: La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard Ds Abr 11, 2015 10:35 am | |
| Al meu poble encara hi ha aquestes busties però ara pintades de color groc... | |
|
| |
Martyn Jardinaire
| Assumpte: Re: La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard Dt Abr 14, 2015 11:54 am | |
| Diversos de vosaltres heu preguntat sobre la durabilitat de cartró ploma de PVC i el que ahir em va prendre una mica més temps lluny de la construcció de la nova estació d'examinar un edifici que ha estat permanentment fora d'exactament 3 anys. Aquesta foto va ser presa just abans que l'edifici es va col·locar al jardí, a l'abril de 2012. Algunes peces antigues d'edificis de Playmobil es van incorporar a la part del darrere, que no és normalment visible. I això mostra els efectes d'estar fora per 36 mesos: He après dels meus errors. Per exemple, quan vaig construir aquesta granja, que no tenia prou real cartró ploma Forex PVC i així que era un ximple i el vaig fer servir bord de l'artista dins de l'edifici - el material barat, llum que no és del tot adequat per a l'ús a l'aire lliure! Per discutir els problemes il·lustrats per aquest muntatge: A. Jo solia fusta de balsa per a alguns components i això està començant a podrir en què s'ha pintat amb una única capa de pintura d'esmalt. Ara poques vegades utilitzar bassa menys que hagi estat ben tancat i preferentment recobert amb pintura de maçoneria. De fet, m'agrada la forma en què aquesta peça s'ha podrit i puc sortir-ne, ja que coincideix amb el caràcter ruïnós de l'edifici. B. B. La llum Pola s'ha trencat per un gat o el colom. C. La gran porta es va tornar a fer de fusta de bassa fina enganxada a bord barat, que s'ha podrit. La llinda de balsa ha desaparegut del tot. D. Després de 3 anys, gran part de la planxa d'escuma barat inferior simplement s'ha desintegrat però l'exterior de l'edifici, que estava fet de Forex i plàstic, s'ha mantingut fort i intacte. Tot la cola s'ha mantingut intacta: UHU és molt bo. E. Els marcs de les finestres estaven pintats originalment amb pintura acrílica i això no ha durat bé - pintura d'esmalt és molt millor i és el que jo sempre ús ara. Pintura acrílica està bé per detallar i tenyit, però no és de llarga durada fora. F. La porta estava plasticard muntat a bord inferior, que s'ha ensorrat. Se suposa que la granja a ser vell i gastat, però no tan abandonada com això! G. I tenen els inquilins no desitjats, que han de ser desallotjades. Així com vostè pot veure, la pintura principal la construcció i obra han sobreviscut molt bé en el vent, la pluja, la neu i el sol. Els meus darrers edificis estan fets totalment d'autèntica Forex i així són molt més forts. La meva estimació és que necessitaran manteniment potser amb intervals de 4 o 5 anys, encara que probablement vaig a portar els models més detallats a l'interior per a l'hivern. Invariablement són les petites peces de detall (signes, canonades, etc.) que no aconsegueixen més que el mateix edifici. Quant a la granja, m'han tret ara l'antiga junta inferior i fet peces de recanvi de la divisa. Només algunes petites correccions amb cola i pintura ara es necessiten i es tornaran a col·locar al jardí aviat. | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33792
| Assumpte: Re: La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard Dt Abr 14, 2015 5:10 pm | |
| Moltes gràcies per aquest informe tan detallat. Compartir la teva experiència és molt útil i instructiu per a nosaltres. Moltes vegades també m'he preguntat com es veurà amb el temps la meva construcció de la Wasserhaus de Pola. El sostre no ha sofert ni el més mínim desperfecte? També veig que hi ha hagut algun canvi amb peces que abans no hi eren: | |
|
| |
Sisu Cap de Tallers
Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà) Edat : 55 Data d'inscripció : 01/05/2012 Nombre de missatges : 7271
| Assumpte: Re: La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard Dt Abr 14, 2015 6:13 pm | |
| Fantàstic informe, molt ilustratiu. | |
|
| |
Mitjans Mestre 3D
Ubicació : Barcelona Edat : 45 Data d'inscripció : 27/05/2014 Nombre de missatges : 7624
| Assumpte: Re: La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard Dt Abr 14, 2015 11:01 pm | |
| Quin gran estudi de durabilitat..! | |
|
| |
Martyn Jardinaire
| Assumpte: Re: La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard Dc Abr 15, 2015 3:25 am | |
| - Olot escrigué:
-
El sostre no ha sofert ni el més mínim desperfecte?
També veig que hi ha hagut algun canvi amb peces que abans no hi eren
El sostre estava fet de molts petits trossos de fulla de rajoles de plàstic modelat al buit, perquè m'hagués agradat que per mostrar una 'enfonsament' deliberada en el medi, com un sostre molt antiga. Per tant, he fet servir una gran quantitat de cola en la construcció, i que vaig rebre 3 capes de pintura de pedra, i així s'ha mantingut gairebé perfecta, a part de rebre embolic ocell. I sí, el granger es va queixar que no podia fer cap trucada telefònica i pel que es va connectar !! | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard Dc Abr 15, 2015 6:44 am | |
| | |
|
| |
MALLET73 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
| Assumpte: Re: La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard Dj Abr 16, 2015 2:04 am | |
| | |
|
| |
Maxx_Rivoli Trenjardinaire Plus
Ubicació : Rivoli Torinese - Italia Edat : 50 Data d'inscripció : 18/08/2013 Nombre de missatges : 2069
| Assumpte: Re: La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard Dj Abr 16, 2015 11:06 am | |
| | |
|
| |
jordi48 Trenjardinaire
Ubicació : Barcelona Edat : 76 Data d'inscripció : 11/11/2014 Nombre de missatges : 265
| Assumpte: Re: La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard Dv Abr 17, 2015 3:52 am | |
| gran treball. Ets un artista,aprenem molt els que ens hem iniciat fa poc en les construccions propies en l escale G. Per cert m'interesa molt saber te tema taulades, exactament que es? Es un tros d catifa per axugar els plats en repós a la cuina i q es compre per metres en els basars xinesos? Semble q si, si no es axi explican-s'ho. Gràcies | |
|
| |
Martyn Jardinaire
| Assumpte: Re: La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard Dj Abr 23, 2015 11:42 pm | |
| Hem tingut un bon temps al Regne Unit i pel que hem estat ocupats al jardí, però he deixat de banda el model d'estació . L'últim pas abans de l'assemblea era fer les finestres i portes. Les finestres són de Pola peces i vidre amb 1 mm de PVC transparent. Les portes estaven fetes de moltes peces de perfil de plàstic, pintades abans de ser enganxada a un full de la mateixa PVC transparent. El marc de la porta arquejada va ser feta per suavitzar el perfil aigua calenta i després deixant-la en una plantilla. Quan la porta serà visible a través de l'edifici, també era necessari pintar el costat interior del material de vidre. A les finestres que no tenen una habitació il·luminada darrere d'ells, em fixo en el seu lloc una foto laminada de persianes. El material del sostre de goma escuma barat a la botiga xinesa ara s'ha pintat amb pintura de pedra - encara no ha acabat, però un aspecte molt realista, crec. Ara, per fi, vaig a tractar de muntar el cap de setmana! | |
|
| |
TramBlau Mestre tramviaire
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 12351
| Assumpte: Re: La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard Dv Abr 24, 2015 5:15 am | |
| | |
|
| |
Maxx_Rivoli Trenjardinaire Plus
Ubicació : Rivoli Torinese - Italia Edat : 50 Data d'inscripció : 18/08/2013 Nombre de missatges : 2069
| Assumpte: Re: La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard Dg Abr 26, 2015 12:01 pm | |
| | |
|
| |
Martyn Jardinaire
| Assumpte: Re: La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard Dt Abr 28, 2015 1:45 am | |
| El muntatge està en progrés. Aquesta foto dóna una idea de la complexitat del model s'ha convertit ara, però totes les zones lletges s'ocultarà el temps! La pedra vestida restant ara es pot afegir a dissimular les juntes entre les parets. I mentre espero que la cola s'assequi, puc fer que el petit edifici WC. No és molt glamurós però no obstant això molt important, especialment per a la gent gran com jo | |
|
| |
Martyn Jardinaire
| |
| |
Sisu Cap de Tallers
| Assumpte: Re: La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard Dl Maig 04, 2015 12:06 am | |
| | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard Dl Maig 04, 2015 2:59 am | |
| Moltes gràcies per les fotos i, si us plau, aviat la continuació. | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard | |
| |
|
| |
| La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard | |
|