| La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard | |
|
+11peps Mitjans jaume ut800035 (†) ignasibaga MALLET73 ostman TramBlau Olot Sisu Martyn 15 participantes |
|
Autor | Missatge |
---|
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33792
| Assumpte: Re: La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard Dt Mar 24, 2015 7:43 am | |
| - Martyn escrigué:
- ... Em fa vergonya com el "noi nou" a publicar tant, però si m'ho permet es permetrà fer un interludi del projecte de l'estació, vaig a mostrar una mica més d'alguns dels meus altres articles basats en Forex. Si us plau, digues-me que callés, quan he arribat a ser massa avorrit!...
Avorrit? De cap manera ! Si us plau, continua. Estic gratament sorprès per les teves construccions, i m'interessa saber com has construït cada detall. Moltes gràcies per compartir-ho. | |
|
| |
Martyn Jardinaire
Ubicació : Harlington, Bedfordshire, UK Edat : 67 Data d'inscripció : 17/03/2015 Nombre de missatges : 59
| |
| |
Sisu Cap de Tallers
Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà) Edat : 55 Data d'inscripció : 01/05/2012 Nombre de missatges : 7271
| Assumpte: Re: La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard Dt Mar 24, 2015 7:48 am | |
| Jo el pont el veig fantàstic, com tot lo demés. Com fas la pìntura perquè sembli tan real?. I quin tipus de pintura uses?. No deixes els edificis a fora tot l'any?. Potser creus que no aguantarien l´hivern?. Moltes preguntes..... | |
|
| |
Martyn Jardinaire
Ubicació : Harlington, Bedfordshire, UK Edat : 67 Data d'inscripció : 17/03/2015 Nombre de missatges : 59
| Assumpte: Re: La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard Dt Mar 24, 2015 7:48 am | |
| Algunes persones en el meu Regne Unit G-Scale ús fòrum en forma d'U canal de llautó per estampar maó directament en el Forex, però un cop més, sóc mandrós i així que en el seu lloc només s'enganxen en estirè en relleu, sobretot quan el model és complicat, com l'aire lliure escales de la finca i la cabina de senyals. Sí, ja sé cabines de senyals són rares a Espanya, especialment en les línies de via estreta, però com ja he dit, escric les normes per a la FVM i jo simplement volia fer un! Una gran quantitat de trampes aquí, ja que el pis superior i el sostre són de fet a partir d'un kit de construcció Pola, amb la resta del model feta de Forex, plasticard, la imaginació i restes de tot el que es troba ajaguda sobre en el meu garatge. L'estufa és un gresol de pel·lícula amb una palleta, l'extintor d'incendis és la part superior d'una ploma, un llum d'escriptori LED va ser creat a partir d'un encenedor de cigarrets, els instruments de senyals són principalment Retalls, perns, volanderes, etc. No és d'estranyar que la meva dona creu que estic una mica boig. Ella és probablement la correcta perquè jo fins i tot li vaig donar el model senyaler un nom - Fermin - en honor d'un amic a St Carles! Com aquells de vostès que fan servir la divisa per als vagons sabran, també es pot donar l'aparença de la fusta, per exemple amb aquest encreuament. I jo no tenia idea quan vaig planejar la línia ferroviària, com es requeriria molta feina per produir plataformes en les corbes - moltes setmanes per fer i uns 120 escuradents es van utilitzar en total, per fer les baranes. La superfície de la plataforma utilitza el quitrà es va sentir venut a posar al sostre ot una caseta de jardí. | |
|
| |
TramBlau Mestre tramviaire
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 12351
| | |
|
| |
Martyn Jardinaire
| Assumpte: Re: La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard Dt Mar 24, 2015 7:50 am | |
| Finalment, per ara, els dos edificis més recents del carrer, com crec que el cultiu d'una gran cap! Eren el meu projecte hivern 2014/15. Tots dos seure contra una paret del jardí i han de ser estreta i així que els han donat forma a estendre una mica més de la part superior d'aquesta paret. El garatge té 2 fronts intercanviables - un amb les portes tancades i una amb les portes doblegades cap enrere, per mostrar l'interior si tinc alguna visitants Suposo que el que solia fer les bombes de combustible! Aquí un turista d'hora audaç d'Anglaterra s'ha trobat al Montsià i necessita un tanc de súper per a la seva Mini. I aquí amb la part frontal amb les portes tancades. Llum Pola i Bachmann pal de telèfon, encara que el signe Campsa va ser construït a partir de peces estranyes de la meva caixa de ferralla. Per finalitzar, aquí està el Cinema Victòria, que es va inspirar en un edifici Art Deco on vaig viure quan era un nen, i un concentrador de xarxa equip trencat, que forma la volta il·luminada. He utilitzat l'indicador vells prismes des de l'interior del cub a la part superior, per ajudar a la llum del projecte en la part davantera del cinema i vaig utilitzar tires de làmina de PVC d'1 mm clar, vora fixat cap a l'exterior a la paret frontal i il·luminat des del darrere per representar les llums de neó . Algú més en aquest fòrum ha utilitzat hàbilment tècniques similars per fer LEDs semblen tubs fluorescents, ja veig. Per tal d'assolir els angles arrodonits distintius per a l'edifici, he fet servir tant les tires de rivet per les rajoles del bany i una peça sobrant del conducte extractor de fums per a la "torre". Però és aconsellable no mirar dins del cinema! Així que va ser una galeria d'alguns dels altres models que ja he produït a partir de la divisa, subministren només per a la seva diversió i no per fer-me quedar com un expert cregut! Ara he de procedir amb la fabricació de l'estació i el que he de romandre en silenci durant uns dies.
Editat per darrera vegada per Martyn el Dt Mar 24, 2015 8:21 am, editat 2 cops en total | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33792
| Assumpte: Re: La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard Dt Mar 24, 2015 7:56 am | |
| Jo també em pregunto si tens els edificis sempre a l'exterior.
Els escuradents suporten be a l'exterior, amb el clima britànic?
Em pregunto també si has participat algun cop en alguna exposició per a mostrar totes les teves obres. | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard Dt Mar 24, 2015 7:59 am | |
| - Martyn escrigué:
- ... I mai es veuen tan bé com les parets de l'elenc meravellosos produïts per Amadeu i altres...
Això és discutible. | |
|
| |
ignasibaga Trenjardinaire Plus
Ubicació : Bagà Edat : 71 Data d'inscripció : 22/05/2013 Nombre de missatges : 7376
| Assumpte: Re: La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard Dt Mar 24, 2015 8:08 am | |
| | |
|
| |
Maxx_Rivoli Trenjardinaire Plus
Ubicació : Rivoli Torinese - Italia Edat : 50 Data d'inscripció : 18/08/2013 Nombre de missatges : 2069
| Assumpte: Re: La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard Dt Mar 24, 2015 1:36 pm | |
| | |
|
| |
ut800035 (†) Trenjardinaire Plus
Ubicació : Sabadell Edat : 64 Data d'inscripció : 21/01/2009 Nombre de missatges : 1431
| Assumpte: Re: La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard Dt Mar 24, 2015 7:47 pm | |
| | |
|
| |
ostman Trenjardinaire Plus
Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental) Edat : 53 Data d'inscripció : 23/05/2012 Nombre de missatges : 7077
| Assumpte: Re: La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard Dc Mar 25, 2015 12:22 am | |
| No paris... és molt interessant llegir tot el que ens expliques...
Tens molt bon gust pels detalls, i molt enginyòs per resoldre'ls...
M'agrada molt com treballes...
| |
|
| |
MALLET73 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
| Assumpte: Re: La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard Dc Mar 25, 2015 6:29 am | |
| | |
|
| |
Martyn Jardinaire
| Assumpte: Re: La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard Dv Mar 27, 2015 1:32 am | |
| Per respondre a la pregunta sobre la durabilitat dels models externs. La resposta simple és que no sé el bé que duren. Actualment només em poso els models més detallats al jardí només per als mesos d'estiu, però aquest petit model (un dels meus primers) ha estat fora de forma permanent durant 7 anys i un altre d'haver de netejar, és estructuralment en bones condicions. La pintura enamel a les portes ha pelat una mica i els signes impresos hauria desintegrat però la resta sembla bo. Una altra peça de prova que utilitza escuradents de dents per baranes no ha patit la podridura ja que la fusta estava bé pintat durant la construcció. | |
|
| |
Martyn Jardinaire
| Assumpte: Re: La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard Dv Mar 27, 2015 1:39 am | |
| Mentrestant, a la nova estació, el progrés és constant però lent. Alguns pintura és millor fer-ho abans del muntatge - les zones de pedra en brut primer. Aquí les àrees traçades estan pintades amb una pedra pàl·lida per omplir les esquerdes per representar morter. I llavors una pedra de color lleugerament més fosc es va netejar amb una esponja, per afegir textura. La "pintura de maçoneria 'és a base d'aigua i bastant gruixuda en consistència. Compro aquestes testos petites mostres de color per uns 2 € cada un. La pintura és un agradable descans de la sèrie tasca de tallar i tallar Forex i plasticard. La llista és llarga - exemple avet, necessito 33 d'aquests petits adorns. I el que ara depot de l'empresari de la construcció està començant a omplir-se de materials, però no tinc molt més que fer fins que pugui començar la construcció de la propera setmana. | |
|
| |
Sisu Cap de Tallers
Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà) Edat : 55 Data d'inscripció : 01/05/2012 Nombre de missatges : 7271
| Assumpte: Re: La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard Dv Mar 27, 2015 2:39 am | |
| Gràcies per les explicacions Martyn. Sembla que el PVC aguanta bé a l'exterior i agafa una pàtina interessant a l'envellir. El que ja ens aniràs ensenyant és com ho fas per deixar els edificis amb aquest aspecte tan real pel que fa a les façanes, pintura, etc. Jo et segueixo.... | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard Dv Mar 27, 2015 3:44 am | |
| Gràcies per les explicacions. | |
|
| |
Sisu Cap de Tallers
| Assumpte: Re: La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard Dv Mar 27, 2015 3:49 am | |
| El que sembla pel que es llegeix als pots, és que no és pintura, si no una mena d'impermeabilitzant de façanes. | |
|
| |
jaume Trenjardinaire Plus
Ubicació : Barcelona Edat : 62 Data d'inscripció : 02/05/2012 Nombre de missatges : 3354
| Assumpte: Re: La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard Dv Mar 27, 2015 11:13 pm | |
| I si es mulla no es fa malbe? | |
|
| |
Martyn Jardinaire
| Assumpte: Re: La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard Ds Mar 28, 2015 2:52 am | |
| - Olot escrigué:
Em pregunto també si has participat algun cop en alguna exposició per a mostrar totes les teves obres.
No, mai he exposat - sóc molt tímid! En realitat, quan vaig visitar l'exposició G Escala a Molins de Rei al gener, jo vaig pensar 'Això és molt bo, perquè hi ha molts trens operatius en pantalla i també un munt de diversió entretinguda per als nens per veure, però potser també podria ser un petit diorama de models purament escèniques en aquest espai vacant a l'escenari, per demostrar específicament un aspecte addicional de la nostra afició'. Qui sap - potser si en el futur puc tenir sort i fer una nova llar a Sant Carles de la Ràpita, podria tenir la temptació de construir alguna cosa per mostrar en exposicions model ferroviàries a Catalunya! | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard Ds Mar 28, 2015 3:26 am | |
| Seria genial. Participar en una exposició i mostrar els teus models és molt gratificant. Jo crec que en fer el model hi ha un plaer molt gran. En tenir el model acabat també. Però encara hi ha un altre plaer que és el de compartir la teva construcció amb els demés. Quan això es fa en públic és molt agradable. T'ho aconsello vivament. Per cert, has dit que vares visitar Molins de Rei, o és un error del traductor? | |
|
| |
ignasibaga Trenjardinaire Plus
Ubicació : Bagà Edat : 71 Data d'inscripció : 22/05/2013 Nombre de missatges : 7376
| Assumpte: Re: La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard Ds Mar 28, 2015 6:40 am | |
| | |
|
| |
Sisu Cap de Tallers
| Assumpte: Re: La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard Dg Mar 29, 2015 12:12 am | |
| Quan tornis a venir m'agradaria veure-ho en directe!!! | |
|
| |
ostman Trenjardinaire Plus
Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental) Edat : 53 Data d'inscripció : 23/05/2012 Nombre de missatges : 7077
| Assumpte: Re: La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard Dg Mar 29, 2015 2:03 am | |
| Vas venir a Molins de Rei i no ens vas dir res?! Molt malament, la propera vegada que ens visitis, si us plau dona't a conèixer... | |
|
| |
Martyn Jardinaire
| |
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard | |
| |
|
| |
| La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard | |
|