NO ESTAS CONNECTAT |
En aquest moment NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITATSi ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.
Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
Reglament del fòrum / Inscripcions
|
|
| Un vagó restaurant | |
| | Autor | Missatge |
---|
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33792
| Assumpte: Un vagó restaurant Dv Jul 10, 2009 11:23 am | |
| El nostre company de fòrum RAVENTOS m'ha visitat aquesta tarda, i m'ha presentat la seva nova obra. Com que el séu ordinador no funciona, la qual cosa ha fet que encara no es presenti, m'ha demanat de compartir amb tots aquesta simpàtica peça. A veure que us sembla: Una vista general: detall de la cuina: El vagó circulant ens mostra el cartell de La Xatonada: Encara una vista que ens mostra l'interior | |
| | | tram47 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Aquitaine, França. Edat : 77 Data d'inscripció : 23/01/2009 Nombre de missatges : 2513
| Assumpte: Re: Un vagó restaurant Ds Jul 11, 2009 1:02 am | |
| | |
| | | E4lok Trenjardinaire
Ubicació : Granollers Edat : 64 Data d'inscripció : 27/01/2009 Nombre de missatges : 824
| Assumpte: Re: Un vagó restaurant Dg Jul 12, 2009 1:28 am | |
| Estic a punt de dinar, i m'imagino al vagó restaurant La Xatonada. Molt bon treball. Salutacions, Antoni | |
| | | bantren Mestre constructor
Ubicació : tona 08551 Osona Edat : 90 Data d'inscripció : 21/01/2009 Nombre de missatges : 802
| Assumpte: Re: Un vagó restaurant Dg Jul 12, 2009 10:22 am | |
| Un cotxe molt simpatic,,una bona feina.
Fins aviat Josep | |
| | | Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33792
| Assumpte: Re: Un vagó restaurant Dl Jun 06, 2011 5:53 am | |
| Del mateix autor que el vagó que havíem vist anteriorment en aquest fil, hi ha una nova creació. Vaig tenir ocasió de fotografiar-la fa unes setmanes a casa seva. Què millor que compaginar dues aficions en una de sola, com pugui ser la gastronomia i l'afició als trens? Això pot donar un resultat excel·lent, com aquest que comparteixo amb vosaltres a continuació: un vagó restaurant. Aquí en tenim una imatge des de l'exterior, encara a dintre els tallers de l'autor: Veiem el cuiner, que al meu parer ha estat fet amb molta gràcia Uns quants viatgers, entre els que sembla que hi ha molt bon ambient encara que n'hi han que s'estimen més estar sols i tranquils. El departament de cuina te un bon assortiment Unes vistes exteriors per a tenir una vista global Tot sopant s'ha anat fent fosc, el que ens permet veure una vista nocturna amb il·luminació Ja és negre nit | |
| | | MALLET73 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
| Assumpte: Re: Un vagó restaurant Dl Jun 06, 2011 5:59 am | |
| Sense paraules, , no se que dir...!!! molt bona feina!!! felicitats Mallet73 | |
| | | peps Trenjardinaire Plus
Ubicació : vic Edat : 57 Data d'inscripció : 04/02/2009 Nombre de missatges : 1720
| Assumpte: Re: Un vagó restaurant Dt Jun 07, 2011 10:14 am | |
| He vist que el porro esta buit realment a quedat molt be SALUTACIONS PEP | |
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
| Assumpte: Re: Un vagó restaurant Dc Jun 08, 2011 1:23 am | |
| Perdoneu un a pregunta, la caixa de botelles de calanda, de qui es ?? preiser, faller oh ??
gràcies
Salutacions
MAllet73 | |
| | | Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: Un vagó restaurant Dc Jun 08, 2011 3:12 am | |
| La caixa d'ampolles és d'aquí: http://www.modell-werkstatt.de/El que ja no sé és a quin apartat es pot trobar. S'ha de buscar una mica. Jo sé que ell la va comprar a la fira de Dortmund, a l'estand d'aquest artesà. | |
| Assumpte: Re: Un vagó restaurant Dc Jun 08, 2011 5:13 am | |
| Si tota la raó ampolles!! ok ho miro gràcies
Mallet73 | |
| | | Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Un vagó restaurant | |
| |
| | | | Un vagó restaurant | |
|