TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta

PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
Cotxe de passatgers del cremallera de Núria - Página 2 WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT

Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.

Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.

Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions

Cotxe de passatgers del cremallera de Núria

+5
Olot
Mitjans
TramBlau
ostman
Sisu
9 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3  Següent
AutorMissatge
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans

Ubicació : Barcelona
Edat : 45
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7624

Cotxe de passatgers del cremallera de Núria - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Cotxe de passatgers del cremallera de Núria   Cotxe de passatgers del cremallera de Núria - Página 2 I_icon_minitimeDj Maig 14, 2015 11:28 am

Olot escrigué:
Ja en podries fer dos o tres, per a muntar un tren sencer.

Aquesta era la idea, però s'ha desquadrat el làser i hem hagut de parar. Havia de fer dos cotxes, un furgó i l'Autocargo de dos mòduls.

TramBlau escrigué:
Fantàstic, com van de preus?

Pere

A 4,60€ els 5 minuts de tall, tot el que portava preparat, uns 25€, material apart, que a mi m'ha costat 23€. No és molt,  una 10 - 15€ per vagó.
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot

Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 65
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33793

MissatgeAssumpte: Re: Cotxe de passatgers del cremallera de Núria   Cotxe de passatgers del cremallera de Núria - Página 2 I_icon_minitimeDj Maig 14, 2015 5:46 pm

Cal que ens donis aquesta adreça !!

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
ut800035 (†)
Trenjardinaire Plus
ut800035 (†)

Ubicació : Sabadell
Edat : 64
Data d'inscripció : 21/01/2009
Nombre de missatges : 1431

MissatgeAssumpte: Re: Cotxe de passatgers del cremallera de Núria   Cotxe de passatgers del cremallera de Núria - Página 2 I_icon_minitimeDj Maig 14, 2015 6:02 pm

El material el tens que portar tú o també el poden proporcionar ells?
El que fas si no ho entenc malament, portes el dibuix amb cad o similiar i alla mentres fas un cafe la maquina va treballant oi?

Joan
Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans

MissatgeAssumpte: Re: Cotxe de passatgers del cremallera de Núria   Cotxe de passatgers del cremallera de Núria - Página 2 I_icon_minitimeDj Maig 14, 2015 7:12 pm

Això mateix.  Vaig passar per servei estació a buscar el plàstic i cap a Fabcafe (Bailen 11, Barcelona)
fabcafe

El PS no és el millor material per tallar, però és el que a mi m'agrada per treballar, enganxar, combinar amb ľABS  de les impressions i per pintar.

Si algú vol provar amb metacrilat, al mateix servei estació el tallen també amb làser, però allà no em van voler tallar el PS
Tornar a dalt Ir abajo
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman

Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 53
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7077

MissatgeAssumpte: Re: Cotxe de passatgers del cremallera de Núria   Cotxe de passatgers del cremallera de Núria - Página 2 I_icon_minitimeDj Maig 14, 2015 11:03 pm

A la majoria de lloc que tallen en làser no volen tallar PS... ni cap altra plàstic... o bé fa massa fum, o riza les bores... o desajusta el làser...

Per exemple, al taller de Maquetes de l'Escola d'Arquitectura només ofereixen i recomanen el metacrilat...
Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans

MissatgeAssumpte: Re: Cotxe de passatgers del cremallera de Núria   Cotxe de passatgers del cremallera de Núria - Página 2 I_icon_minitimeDj Maig 14, 2015 11:07 pm

I el metacrilat, per enganxar i pintar, com va? No l'he treballat mai
Tornar a dalt Ir abajo
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman

MissatgeAssumpte: Re: Cotxe de passatgers del cremallera de Núria   Cotxe de passatgers del cremallera de Núria - Página 2 I_icon_minitimeDj Maig 14, 2015 11:25 pm

S'enganxa amb cian sense problemes... o amb alguna disolució...

Pintar es pinta com qualsevol plàstic, desengrasant, imprimació i pintura...
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau

Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 69
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12351

MissatgeAssumpte: Re: Cotxe de passatgers del cremallera de Núria   Cotxe de passatgers del cremallera de Núria - Página 2 I_icon_minitimeDj Maig 14, 2015 11:30 pm

Mitjans escrigué:

TramBlau escrigué:
Fantàstic, com van de preus?
Pere
A 4,60€ els 5 minuts de tall, tot el que portava preparat, uns 25€, material apart, que a mi m'ha costat 23€. No és molt,  una 10 - 15€ per vagó.
Gràcies per la informació, el meu serà la fusta que és menys problemàtica, tot i que encara em queda uns mesos per anar, primer he de dominar mes el AutoCAD 2016 que és el que m'han instal·lat, sé espatllo la placa base i m'han canviat tot excepte el transformador i la caixa.

http://www.ebay.es/itm/MAQUINA-DE-GRABADO-Y-CORTE-LASER-CO2-40W-200X300-MM-IVA-Incluido-/171784499887?pt=LH_DefaultDomain_186&hash=item27ff2772af

http://www.ebay.es/itm/40W-CO2-laser-grabado-corte-maquina-laser-grabado-CO2-LASER-MACHINE-USB-Port-/141471179749?pt=LH_DefaultDomain_186&hash=item20f056e3e5

http://www.ebay.es/itm/CO2-LASER-MACHINE-40W-laser-grabado-corte-maquina-laser-grabado-Free-Laser-Tube-/161368323263?pt=LH_DefaultDomain_186&hash=item25924d34bf

Des de fa temps em miro aquestes maquines de CO2 tot i que encara tendre d'esperar, no comptava amb haver de arreglar la torre de l'ordinador i per si no m'era suficient ahir es em va morir el portàtil, amb aquest si que comptava ja que estava molt malmesa la presa de corrent i ja ho havia reparat en tres ocasions.

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans

MissatgeAssumpte: Re: Cotxe de passatgers del cremallera de Núria   Cotxe de passatgers del cremallera de Núria - Página 2 I_icon_minitimeDs Maig 16, 2015 10:31 pm

Ahir a la nit vaig estar muntant el puzzle. ..

Cotxe de passatgers del cremallera de Núria - Página 2 20150522

Ara em faltarà refer les peces d'impressió, ja que la impressora està desajustada i em fa les peces més llargues del que han de ser. ..

Editat per darrera vegada per Mitjans el Dv Nov 08, 2019 1:23 pm, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot

MissatgeAssumpte: Re: Cotxe de passatgers del cremallera de Núria   Cotxe de passatgers del cremallera de Núria - Página 2 I_icon_minitimeDs Maig 16, 2015 10:35 pm

Molt bon aspecte. Felicitats !!
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga

Ubicació : Bagà
Edat : 71
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7376

MissatgeAssumpte: Re: Cotxe de passatgers del cremallera de Núria   Cotxe de passatgers del cremallera de Núria - Página 2 I_icon_minitimeDg Maig 17, 2015 9:02 am

Això pinta molt bé. ok ok ok ok

Fins aviat, Ignasi.
Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans

MissatgeAssumpte: Re: Cotxe de passatgers del cremallera de Núria   Cotxe de passatgers del cremallera de Núria - Página 2 I_icon_minitimeDg Maig 17, 2015 9:54 am

Aquesta tarda ha estat de proves de circulació

Cotxe de passatgers del cremallera de Núria - Página 2 2015-015

Cotxe de passatgers del cremallera de Núria - Página 2 20150523

Cotxe de passatgers del cremallera de Núria - Página 2 20150524

I apart de posar-hi pes, he vist alguns problemes de descarrilament en moments imprevistos, és a dir, on ha passat moltes vegades abans, sense problema.  Una de les coses que em fan rumiar és que entre les peces impreses que han quedat més llargues del que havia de ser,  hi ha els braços dels enganxalls, i a les corbes i contra-corbes potser queda massa forçat. Ho he de modificar perquè també sobresurten massa del topall. Tot i aquests problemes, estic força satisfet del resultat.  Llàstima que no he pogut preparar la parella pels problemes del làser. ..

Editat per darrera vegada per Mitjans el Dv Nov 08, 2019 1:28 pm, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
Maxx_Rivoli
Trenjardinaire Plus
Maxx_Rivoli

Ubicació : Rivoli Torinese - Italia
Edat : 50
Data d'inscripció : 18/08/2013
Nombre de missatges : 2069

MissatgeAssumpte: Re: Cotxe de passatgers del cremallera de Núria   Cotxe de passatgers del cremallera de Núria - Página 2 I_icon_minitimeDg Maig 17, 2015 12:08 pm

Que meravellós aquest projecte. De debò m'agrada.
M'alegra veure que es van adonar del que acabava de veure en el disseny 3D. La visió del veritable model és molt interessant i molt prometedor.

Molt bo com sempre.

applaud applaud applaud applaud applaud
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.puntomodellismo.it
ut800035 (†)
Trenjardinaire Plus
ut800035 (†)

MissatgeAssumpte: Re: Cotxe de passatgers del cremallera de Núria   Cotxe de passatgers del cremallera de Núria - Página 2 I_icon_minitimeDg Maig 17, 2015 7:38 pm

Et queda molt bé, m'estas donant una idea ja que tinc la maquina cremallera del F.O que es cosina de les de Núria i quedarien be aquests vagons
Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans

MissatgeAssumpte: Re: Cotxe de passatgers del cremallera de Núria   Cotxe de passatgers del cremallera de Núria - Página 2 I_icon_minitimeDg Maig 17, 2015 11:09 pm

Ja vam fer aquesta composició a Molins amb el cotxe d'en Narcís i la maquina d'en Jaume, i realment, queda prou aparent. Algú poc entès,  segur que ni se n'adona.
De moment, a falta de l'original, ben bona que és la suïssa.

Cotxe de passatgers del cremallera de Núria - Página 2 20150210

Editat per darrera vegada per Mitjans el Dl Jul 27, 2020 10:10 am, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
KTK
Trenjardinaire Plus
KTK

Ubicació : Sant Vicenç dels Horts (Barcelona)
Edat : 60
Data d'inscripció : 08/10/2013
Nombre de missatges : 1261

MissatgeAssumpte: Re: Cotxe de passatgers del cremallera de Núria   Cotxe de passatgers del cremallera de Núria - Página 2 I_icon_minitimeDl Maig 18, 2015 1:18 am

El material del Cremallera de Núria es va completant.... bota

Xavi KTK
Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans

MissatgeAssumpte: Re: Cotxe de passatgers del cremallera de Núria   Cotxe de passatgers del cremallera de Núria - Página 2 I_icon_minitimeDl Maig 18, 2015 2:46 am

Sort que no n'hi ha molt. ..! D'aquí a que es pugui dir això del material de Catalans..!
Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans

MissatgeAssumpte: Re: Cotxe de passatgers del cremallera de Núria   Cotxe de passatgers del cremallera de Núria - Página 2 I_icon_minitimeDg Jun 07, 2015 11:19 am

Aquest cap de setmana,  com alguns ja m'heu comentat, he fet el triplet. ..

Cotxe de passatgers del cremallera de Núria - Página 2 20150616

Ja he començat el segon vagó de passatgers i el furgó, que comentaré en el seu propi fil.
He estat fent peces d'impressió per anar completant.

Editat per darrera vegada per Mitjans el Dv Nov 08, 2019 1:29 pm, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
Maxx_Rivoli
Trenjardinaire Plus
Maxx_Rivoli

Ubicació : Rivoli Torinese - Italia
Edat : 50
Data d'inscripció : 18/08/2013
Nombre de missatges : 2069

MissatgeAssumpte: Re: Cotxe de passatgers del cremallera de Núria   Cotxe de passatgers del cremallera de Núria - Página 2 I_icon_minitimeDg Jun 14, 2015 11:14 am

applaud applaud applaud applaud applaud
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.puntomodellismo.it
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans

MissatgeAssumpte: Re: Cotxe de passatgers del cremallera de Núria   Cotxe de passatgers del cremallera de Núria - Página 2 I_icon_minitimeDg Jun 28, 2015 10:37 am

Un dels problemes que estic tenint és que quan m'enduc els vagons a Olesa per a fer proves, no tinc una forma segura de transportar-los, i tinc por que no trenqui alguna cosa a mig fer...

És per això que, aprofitant les eines de disseny, m'he dissenyat la caixa a mida, per als dos de passatgers i pel furgó groc

Cotxe de passatgers del cremallera de Núria - Página 2 Caixa%2BVago%2Bbogies

La gràcia del programa és que vas muntant la caixa al voltant del vagó, encara que no el tinguis acabat físicament, i pots anar ajustant i creant el cartró interior també. Un cop fet, el programa el desplega per a fer la plantilla. Ara em tocarà buscar el cartró de les mides que necessito i començar a retallar i enganxar.

Cotxe de passatgers del cremallera de Núria - Página 2 Caixa%2BVago%2Bbogies%2Bdesplegada
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot

MissatgeAssumpte: Re: Cotxe de passatgers del cremallera de Núria   Cotxe de passatgers del cremallera de Núria - Página 2 I_icon_minitimeDg Jun 28, 2015 10:43 am

Tornar a dalt Ir abajo
ut800035 (†)
Trenjardinaire Plus
ut800035 (†)

MissatgeAssumpte: Re: Cotxe de passatgers del cremallera de Núria   Cotxe de passatgers del cremallera de Núria - Página 2 I_icon_minitimeDg Jun 28, 2015 8:04 pm

Amb quina eina ho fas?
Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans

MissatgeAssumpte: Re: Cotxe de passatgers del cremallera de Núria   Cotxe de passatgers del cremallera de Núria - Página 2 I_icon_minitimeDg Jun 28, 2015 8:25 pm

Amb Catia, el germà gran dels programes en 3D.
Tornar a dalt Ir abajo
ut800035 (†)
Trenjardinaire Plus
ut800035 (†)

MissatgeAssumpte: Re: Cotxe de passatgers del cremallera de Núria   Cotxe de passatgers del cremallera de Núria - Página 2 I_icon_minitimeDl Jun 29, 2015 2:06 am

Gracies
Tornar a dalt Ir abajo
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman

MissatgeAssumpte: Re: Cotxe de passatgers del cremallera de Núria   Cotxe de passatgers del cremallera de Núria - Página 2 I_icon_minitimeDt Jun 30, 2015 4:27 am

Fa temps que penso que he fer caixes pel mateiral custom que tinc... però mai trobo el moment...
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado

MissatgeAssumpte: Re: Cotxe de passatgers del cremallera de Núria   Cotxe de passatgers del cremallera de Núria - Página 2 I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo

Cotxe de passatgers del cremallera de Núria
Tornar a dalt 
Pàgina 2 de 3Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3  Següent