NO ESTAS CONNECTAT |
En aquest moment NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITATSi ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.
Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
Reglament del fòrum / Inscripcions
|
|
| Vagó per a la filmació | |
| | Autor | Missatge |
---|
Maxx_Rivoli Trenjardinaire Plus
Ubicació : Rivoli Torinese - Italia Edat : 50 Data d'inscripció : 18/08/2013 Nombre de missatges : 2069
| Assumpte: Vagó per a la filmació Dv Oct 24, 2014 1:34 pm | |
| Vaig peces que avancen. Un carro base LGB POLA i parts d'edificis. Així que em vaig inventar la carreta per dur a terme la filmació amb càmera compacta. Dóna suport a la habitació on em vaig posar pneumàtics enganxosos per evitar el moviment durant la conducció. Fàcil d'instal·lar. Crec que les fotos són suficients per explicar la forma en què ho vaig fer. Jo sé que no és agradable però funciona. Espero idea és útil per a vostè. | |
| | | ostman Trenjardinaire Plus
Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental) Edat : 53 Data d'inscripció : 23/05/2012 Nombre de missatges : 7077
| Assumpte: Re: Vagó per a la filmació Dv Oct 24, 2014 3:17 pm | |
| | |
| | | Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33792
| Assumpte: Re: Vagó per a la filmació Dv Oct 24, 2014 5:19 pm | |
| El vehicle està molt ben pensat. De totes maneres, pot ser un vehicle de bogies podria ser més estable que un de dos eixos? | |
| | | JGDURAND Trenjardinaire
Ubicació : CHATELLERAULT FRANCE Edat : 74 Data d'inscripció : 18/05/2014 Nombre de missatges : 133
| Assumpte: Re: Vagó per a la filmació Dv Oct 24, 2014 8:55 pm | |
| - Olot escrigué:
- El vehicle està molt ben pensat. De totes maneres, pot ser un vehicle de bogies podria ser més estable que un de dos eixos?
Ets Amadeu certament correcte, però qualsevol que sigui l'ampolla, sempre que hi ha una l'embriaguesa | |
| | | Mitjans Mestre 3D
Ubicació : Barcelona Edat : 45 Data d'inscripció : 27/05/2014 Nombre de missatges : 7624
| Assumpte: Re: Vagó per a la filmació Dv Oct 24, 2014 9:56 pm | |
| És més professional que el que vaig improvisar jo amb cinta adhesiva i el mòbil..! | |
| | | Maxx_Rivoli Trenjardinaire Plus
Ubicació : Rivoli Torinese - Italia Edat : 50 Data d'inscripció : 18/08/2013 Nombre de missatges : 2069
| Assumpte: Re: Vagó per a la filmació Ds Oct 25, 2014 12:30 am | |
| - Olot escrigué:
- El vehicle està molt ben pensat. De totes maneres, pot ser un vehicle de bogies podria ser més estable que un de dos eixos?
Sens dubte, és un cotxe millor amb una llarga distància entre eixos. Per a mi, aquest cotxe no costa res. He utilitzat totes les peces que tenia a casa. L'objectiu és passar ZERO i utilitzar peces antigues. Missió complerta ... Funciona bé, però he de trobar una manera de convertir la sala en cuba. | |
| | | Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Vagó per a la filmació | |
| |
| | | | Vagó per a la filmació | |
|