TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta
 
PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
Pont amb perfils de plàstic.  WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT


Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.


Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.


Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions


 

 Pont amb perfils de plàstic.

Ir abajo 
4 participantes
AutorMissatge
flyfabio (†)
Jardinaire
flyfabio (†)


Ubicació : §Novara - Itàlia
Edat : 56
Data d'inscripció : 20/08/2013
Nombre de missatges : 90

Pont amb perfils de plàstic.  Empty
MissatgeAssumpte: Pont amb perfils de plàstic.    Pont amb perfils de plàstic.  I_icon_minitimeDc Jun 11, 2014 2:38 am

No tenir un jardí, però una terrassa, ha estat durant anys a la recerca d'una solució per crear una pista semi-permanent, amb un bon impacte visual i la meva dona no em persegueixen des de casa ....
La idea és portar a un inutlizzata tenir una estació del cap i fer un camí perimetral de la terra.
Jo volia fer aquests ponts per veure si a primera hora en el tipus de construcció podria suportar tant els trens que calor, el fred, la pluja, etc. i jo sarebbere servit per connectar la futura estació de la terra amb la trajectòria futura.
Tot és relaizzato amb perfils de PVC, barat i fàcil d'usar, tallar i enganxar amb reforços específics i diversos.
Ara estic a la terrassa des dels 3 mesos i no semblava mostrar signes de disminuir, el resultat visual és la següent:

Pont amb perfils de plàstic.  13zrel2
Pont amb perfils de plàstic.  2d852ki
Pont amb perfils de plàstic.  2jcwt2c
Pont amb perfils de plàstic.  Bhdttj

3 mòduls ja estan a punt, a falta de només les baranes que s'assemblen a ells (ja que és un treball llarg i tediós) Jo vull ser el primer assegureu-vos que pot jutjar tot el temps.
Tornar a dalt Ir abajo
http://effe2model.altervista.org
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman


Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 52
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7018

Pont amb perfils de plàstic.  Empty
MissatgeAssumpte: Re: Pont amb perfils de plàstic.    Pont amb perfils de plàstic.  I_icon_minitimeDc Jun 11, 2014 6:35 am

Molt bona feina...
Tornar a dalt Ir abajo
jaume
Trenjardinaire Plus
jaume


Ubicació : Barcelona
Edat : 62
Data d'inscripció : 02/05/2012
Nombre de missatges : 3354

Pont amb perfils de plàstic.  Empty
MissatgeAssumpte: Re: Pont amb perfils de plàstic.    Pont amb perfils de plàstic.  I_icon_minitimeDc Jun 11, 2014 7:40 pm

Te molt bona imatge.
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 32947

Pont amb perfils de plàstic.  Empty
MissatgeAssumpte: Re: Pont amb perfils de plàstic.    Pont amb perfils de plàstic.  I_icon_minitimeDj Jun 12, 2014 5:06 pm

Excel·lent. Espero impacient la continuació.  ok 
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Contenido patrocinado





Pont amb perfils de plàstic.  Empty
MissatgeAssumpte: Re: Pont amb perfils de plàstic.    Pont amb perfils de plàstic.  I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Pont amb perfils de plàstic.
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Va d'experiment amb un túnel
»  Pont d'alumini
» Pont del tren d'Olesa
» pont giratori
» Pont per al Ferrocarril i Mines del Alt Congost

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
TRENS.CAT :: Escala 1:22'5 / IIm / G / Via de 45 mm / Altres escales i galges relacionades :: Modelisme a escala 1/22'5 :: Ponts, túnels i altres obres de fàbrica-
Canviar a: