TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta
 
PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
Va d'experiment amb un túnel WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT


Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.


Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.


Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions


 

 Va d'experiment amb un túnel

Ir abajo 
+3
peps
Olot
TramBlau
7 participantes
Anar a pàgina : 1, 2, 3  Següent
AutorMissatge
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12085

Va d'experiment amb un túnel Empty
MissatgeAssumpte: Va d'experiment amb un túnel   Va d'experiment amb un túnel I_icon_minitimeDl Gen 31, 2011 9:05 am

Fa uns dies que no puc treballar en el meu taller al soterrani per fer massa fred, i com no m'agrada anar embrutant per casa amb el llautó i altres coses, ahir se'm va ocórrer un experiment.
Fa temps que li vinc donant voltes a com fer uns motlles per fer túnels amb ciment res més, a l'estil dels que fa el Amadeu però més similars als de http://traindejardin.free.fr/ no encara com quedarà, però la meva il.lusió en què quedi bé és molta
https://2img.net/r/ihimizer/img200/469/dsc00561xf.jpg
https://2img.net/r/ihimizer/img121/7863/dsc00562ly.jpg
https://2img.net/r/ihimizer/img828/7739/dsc00563k.jpg
https://2img.net/r/ihimizer/img842/9853/dsc00564do.jpg
https://2img.net/r/ihimizer/img189/7014/dsc00565qy.jpg
https://2img.net/r/ihimizer/img4/7016/dsc00566wt.jpg
Després faig més comentaris que ara toca sopar
Pere
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33065

Va d'experiment amb un túnel Empty
MissatgeAssumpte: Re: Va d'experiment amb un túnel   Va d'experiment amb un túnel I_icon_minitimeDl Gen 31, 2011 9:43 am

Molt interessant saber que estàs fent aquest experiment.

I ara, després d'haver vist aquestes fotos, estic ben intrigat.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12085

Va d'experiment amb un túnel Empty
MissatgeAssumpte: Re: Va d'experiment amb un túnel   Va d'experiment amb un túnel I_icon_minitimeDl Gen 31, 2011 10:26 am

Aquest és el motlle per fer el túnel, està dividit en dues parts.
La part de dalt és una peça a part, és la cornisa que coronés el túnel.
En els dos motlles he dibuixat en color groc l'espai per a imitar les separacions de les pedres
Va d'experiment amb un túnel Dsc00563et


Va d'experiment amb un túnel Dsc00561ix

Per on he pintat de groc, poso cera, cera que estova amb la mà i li dono forma per donar aparença de separació de les pedres.
La cera queda agafada a la fusta i després d'uns segon torna a quedar dura, és cera de la que s'utilitza en fosa
Va d'experiment amb un túnel Dsc00562y


Va d'experiment amb un túnel Dsc00565ho


Va d'experiment amb un túnel Dsc00564e

Va d'experiment amb un túnel Dsc00566s

Quan finalitzi de cobrir totes les ratlles, posaré oli a tot el restant del motlle amb un pinzell, oli mineral com el dels cotxes, és per impedir que el ciment agafi en la fusta i així poder desamoldar amb facilitat.
La cera la llevaré amb calor
La setmana que ve, veure el resultat Va d'experiment amb un túnel 475782

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12085

Va d'experiment amb un túnel Empty
MissatgeAssumpte: Re: Va d'experiment amb un túnel   Va d'experiment amb un túnel I_icon_minitimeDt Feb 01, 2011 7:28 am

Ja està acabat i oli inclòs.
L'oli l'he posat amb un pinzell sent bastant generós

Va d'experiment amb un túnel Dsc00567j

El ciment l'he posat amb cura i una mica líquid al principi fins a haver posat una mica més de la meitat, és per impedir que la cera es pugui moure, encara que ha quedat bastant enganxada a la fusta i no crec

Va d'experiment amb un túnel Dsc00568o

No sé quants dies ho deixa Amadeu, el deixa de moment fins dissabte i llavors decidiré Va d'experiment amb un túnel 828205
Si queda bé Va d'experiment amb un túnel 475782 , amb el mateix motlle podre fer més boques de túnel, i com la cera mai queda igual no donarà l'aparença de ser exactament iguals Va d'experiment amb un túnel 944568

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33065

Va d'experiment amb un túnel Empty
MissatgeAssumpte: Re: Va d'experiment amb un túnel   Va d'experiment amb un túnel I_icon_minitimeDt Feb 01, 2011 8:23 am

Pere, normalment ho tinc un mínim de tres o quatre dies. Està be que ho tinguis fins dissabte. En realitat, com més dies millor.

De totes maneres, hagués sigut altament recomanable de posar-hi algun tipus de malla, que doni consistència a la peça, ja que per sí sol el ciment és molt inestable i mentre el treus del motllo i el fixes a on toqui, s'et pot trencar per la seva fragilitat.

Si em permets una opinió, el sistema de cera i tot el que has ideat és molt ingéniós, però jo diria que t'has complicat molt la vida. A demés, no sé com resultarà això d'aplicar calor a la peça de ciment per a enretirar la cera. I l'oli que hi poses pot ser no caldria, ja que el ciment no s'adhereix al motllo. Si que és útil aquesta tècnica si el buidat el fas en guix, per que el guix s'adhereix quasi a tot. Però en el cas de ciment, no és tan necessari.

Jo crec que per el que vols fer tu, una forma de ciment a partir d'un motllo, el més fàcil fóra fer un motllo en porexpan en el que de manera molt fàcil hi pots gravar la forma de les pedres i llambordes: amb un soldador elèctric. D'aquesta forma amb l'escalfor del soldador pots anar "dibuixant" un relleu "negatiu" del que donaria el ciment en "positiu".
Un cop fet aquest motllo, ja hi buidaria directament el ciment, sense oli ni res, això si, posant-hi la malla.
Aquesta és la tècnica que penso provar properament per algunes parets interiors del túnel.

Si ho vols fer més sofisticat, es pot fer un motllo en silicona per a buidar-hi el ciment. Llavors el resultat ja pot ratllar la perfecció. Però en aquest cas ja s'hi han de gastar molts diners i ja és un altre tipus de construcció.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12085

Va d'experiment amb un túnel Empty
MissatgeAssumpte: Re: Va d'experiment amb un túnel   Va d'experiment amb un túnel I_icon_minitimeDt Feb 01, 2011 8:52 am

M'he posat a experimentar en ser incapaç de poder estar quiet, al lloc on tinc el taller són 100 metres de soterrani on ara fa un fred que pela per estar treballant amb cosa petites i posar una estufa és una bogeria.
Tenia la cera, la fusta i ciment que s'està fent malbé i em vaig dir, vaig a provar a veure que surt, haver si sóc capaç de fer un motlle que em serveixi per fer més túnels.
La nostra idea és vendre aquesta casa i marxar a viure per la zona de Tona o Seva, i vull anar preparant algunes construccions per quan pugui comptar amb un circuit exterior, com bé saps no es preparen en un dia aquestes construccions i més condeixo mai havia fet una.
Pere
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33065

Va d'experiment amb un túnel Empty
MissatgeAssumpte: Re: Va d'experiment amb un túnel   Va d'experiment amb un túnel I_icon_minitimeDt Feb 01, 2011 9:30 am

En qualsevol cas, estic potser quasi tan impacient com tu per a veure el resultat. super12
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12085

Va d'experiment amb un túnel Empty
MissatgeAssumpte: Re: Va d'experiment amb un túnel   Va d'experiment amb un túnel I_icon_minitimeDt Feb 01, 2011 10:09 am

Amadeu, a més dels projectes que m'he marcat amb els tramvies, des de fa un temps li vaig donant voltes a la construccions, moltes no puc fer per no saber encara com serà aquest circuit, però si que puc fer coses soltes que segur que utilitzare .
El sistema que he utilitzat és una cosa semblant al que fan els paletes amb els encofrats de fusta, sempre li apliquen oli perquè no s'agafi al ciment, la cera a estat idea meva, la tinc des de fa un temps i és molt barata, no recordo ara el seu preu però crec que un quilo em cost 7 o 8 euros i amb prou feines he gastat en tot aquest temps. Malla no tenia, però per aquesta prova no m'importa, el ciment que utilitzo o el gastava oa l'abocador, ja fa un any que el tinc i no estava molt segur de poder utilitzar-lo.
El resultat sí que m'intriga, funcionés o no funcionés. Va d'experiment amb un túnel 475782

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12085

Va d'experiment amb un túnel Empty
MissatgeAssumpte: Re: Va d'experiment amb un túnel   Va d'experiment amb un túnel I_icon_minitimeDj Feb 03, 2011 7:33 am

Va d'experiment amb un túnel Dsc00569f


Va d'experiment amb un túnel Dsc00570gn

La cornisa del túnel s'ha deixat anar del motlle res més posar-lo cap per avall, l'oli funciona d'allò més bé.
Les formes del motlle, les fetes de fusta també han quedat molt bé, no així les de cera, no m'agraden, tenen massa amplitud quedant poc realistes, això cal millorar-lo.
El ciment com imaginava està molt passat, sembla sorra de platja mullada.

Bé primera prova feta, haver com surt la resta del qual res més espero veure el resultat de l'oli i de la cera, el ciment hauria d'estar sec en superfície, però ja es veu que sembla sorra de platja mullada i assecada al sol.

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33065

Va d'experiment amb un túnel Empty
MissatgeAssumpte: Re: Va d'experiment amb un túnel   Va d'experiment amb un túnel I_icon_minitimeDj Feb 03, 2011 7:38 am

Aixo de l'efecte "sorra de platja", no pot ser pas causat per l'oli?
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12085

Va d'experiment amb un túnel Empty
MissatgeAssumpte: Re: Va d'experiment amb un túnel   Va d'experiment amb un túnel I_icon_minitimeDj Feb 03, 2011 7:59 am

No, el problema és del ciment, portava més de dos anys obert, i el ciment es passa. El ciment un cop comprat i obert, màxim 6 mesos per a la seva utilització, després va perdent les seves propietats, i aquest ciment després de fer comptes fa com 2 anys que el vaig comprar. Són restes que queden i et sap greu llençar-lo.

De tota manera ho tornaré a utilitzar per a la següent prova, fins a veure que el resultat del motlle és el que vull aconseguir.

L'oli res més serveix perquè el ciment no s'agafi a la fusta, es posa sobre la fusta amb un pinzell com el que posa vernís i sense estirar massa, l'aigua del ciment no penetra, encara que la fusta en un o dos dies captura tot l'oli i ja ha impedit que el ciment s'agafi, quedant la peça solta i molt fàcil de desamoldar

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
peps
Trenjardinaire Plus
peps


Ubicació : vic
Edat : 56
Data d'inscripció : 04/02/2009
Nombre de missatges : 1716

Va d'experiment amb un túnel Empty
MissatgeAssumpte: Re: Va d'experiment amb un túnel   Va d'experiment amb un túnel I_icon_minitimeDs Feb 05, 2011 6:36 am

Pere bona feina,esta molt bé experimentar,ja que llavors es pot portar
a la practica. Va d'experiment amb un túnel 637668 Va d'experiment amb un túnel 637668
ah,vingue i animat i vine cap ala plana que com veus ja molt bon ambient ferroviari Very Happy Very Happy
SALUTACIONS
Va d'experiment amb un túnel 462324 PEP
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33065

Va d'experiment amb un túnel Empty
MissatgeAssumpte: Re: Va d'experiment amb un túnel   Va d'experiment amb un túnel I_icon_minitimeDs Feb 05, 2011 7:00 am

A veure quan experimentes tu també, Josep, que tenim ganes de veure el teu nou circuit !!

Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
peps
Trenjardinaire Plus
peps


Ubicació : vic
Edat : 56
Data d'inscripció : 04/02/2009
Nombre de missatges : 1716

Va d'experiment amb un túnel Empty
MissatgeAssumpte: Re: Va d'experiment amb un túnel   Va d'experiment amb un túnel I_icon_minitimeDs Feb 05, 2011 7:23 am

Amadeu ,encara falta ,haviat posare fotos de jardi a on anira el tren
ara estic molt liat ,ja que em fet algunes modificacions a dins de la casa
i em porta feina ,ja ho veuras quan més endevadant pogueu pojar
SALUTACIONS
Va d'experiment amb un túnel 462324 PEP
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12085

Va d'experiment amb un túnel Empty
MissatgeAssumpte: Re: Va d'experiment amb un túnel   Va d'experiment amb un túnel I_icon_minitimeDs Feb 12, 2011 2:15 am

No vaig dir res de la resta de la prova per ser catastròfic el resultat, això passa quan el ciment utilitzat esta molt passat.
De tota manera els resultats obtinguts són molt vàlids per a seguir amb l'experiment.
La cera per fer les formes de les pedres em quedo massa gruixuda, ara he utilitzat, tires de plàstic d'uns 3 mm. d'altura i el gruix és molt poc, 0,3 mm.
És plàstic rígid del que ve com a envàs de productes, en aquest cas el de la cola ràpida que he utilitzat per enganxar el plàstic a la fusta.
Una vegada enganxat el plàstic a la fusta i deixat assecar, he posat cola blanca, també comprada en els Xinesos a tot el plàstic.
La primera capa rebaixada al 50% amb aigua, i un cop seca, una segona sense rebaixar, perquè entre el plàstic i la fusta, els racons quedin rebaixats i més suaus de formes.
Una vegada sec, posaré el ciment que ja ve preparat amb la sorra, (morter), més un quilo de ciment només per barrejar amb el morter que prepari, així si més duresa.
Aquest morter que ve en sacs de 25 quilos, no és massa fort, és un ciment que s'utilitza per a arrebossar parets, i és millor per a aquestes petites construccions afegir una part de ciment per tres de morter així s'aconsegueix una duresa molt bona, després pondre fotos de com a quedat el motlle de l'encofrat
Pere
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33065

Va d'experiment amb un túnel Empty
MissatgeAssumpte: Re: Va d'experiment amb un túnel   Va d'experiment amb un túnel I_icon_minitimeDs Feb 12, 2011 9:17 am

Això promet, Pere.

Espero a veure les fotos del resultat. ok
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33065

Va d'experiment amb un túnel Empty
MissatgeAssumpte: Re: Va d'experiment amb un túnel   Va d'experiment amb un túnel I_icon_minitimeDs Feb 12, 2011 9:40 am

Mira, Pere, aquí tens un exemple de construcció semblant al que jo et proposava. Potser et doni idees:

http://traindejardin.free.fr/
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Avet Blau
Jardinaire
Avet Blau


Ubicació : Vic, Osona
Edat : 50
Data d'inscripció : 10/11/2010
Nombre de missatges : 57

Va d'experiment amb un túnel Empty
MissatgeAssumpte: Re: Va d'experiment amb un túnel   Va d'experiment amb un túnel I_icon_minitimeDs Feb 12, 2011 10:01 am

Aquest enllaç que has donat és molt interessant. Un altre punt a tenir en compte és que aquesta gent ho fa amb ciment ràpid, cosa que els facilita el desenmotllament.
És una altre possibilitat.

Jordi
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33065

Va d'experiment amb un túnel Empty
MissatgeAssumpte: Re: Va d'experiment amb un túnel   Va d'experiment amb un túnel I_icon_minitimeDs Feb 12, 2011 10:04 am

Si, ells parlen de morter ràpid, que no crec que sigui el ciment ràpid que utilitzem aquí. I veig que és molt blanc. Deu ser un producte d'allà. Els productes que hi ha aquí i allà són diferents.

Hauré de fer indagacions amb els meus contactes. Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12085

Va d'experiment amb un túnel Empty
MissatgeAssumpte: Re: Va d'experiment amb un túnel   Va d'experiment amb un túnel I_icon_minitimeDs Feb 12, 2011 10:39 am

Amadeu, en ella me basat per a iniciar aquest encofrat.
El ciment que utilitza en aquesta web, és un ciment més fort que el que nosaltres trobem com a normal en els establiments de materials de construcció.
Jo al morter que es compra en sacs de 25 quilos, li poso al pastar una part de porland per cada 3 o 4 de morter. En assecar queda més blanquinós de color, i molt més fort.
Aquesta setmana que ve, si em trobo ja bé, aniré a comprar per fer el túnel
Pere
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12085

Va d'experiment amb un túnel Empty
MissatgeAssumpte: Re: Va d'experiment amb un túnel   Va d'experiment amb un túnel I_icon_minitimeDc Feb 16, 2011 7:48 am

Demà aniré a comprar el morter per al túnel, a més tinc un altre encofrat preparat per fer una altra prova, es tracta d'una part d'un edifici de cotxeres que el mirare de construir en mòduls. D'aquest motlle, amb petites variacions en dos d'ells, han de sortir vuit mòduls, dos que són on faig les variacions que són els dos frontals i sis per als laterals
Vaig a fer una foto per pujar del motlle
Qui diu que el món del totxo està en crisi? Va d'experiment amb un túnel 317559

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12085

Va d'experiment amb un túnel Empty
MissatgeAssumpte: Re: Va d'experiment amb un túnel   Va d'experiment amb un túnel I_icon_minitimeDc Feb 16, 2011 8:23 am

Va d'experiment amb un túnel Dsc00596ou

Va d'experiment amb un túnel Dsc00595qi

Va d'experiment amb un túnel Dsc00594vf

Va d'experiment amb un túnel Dsc00593d

Els marcs amb cargols, són els marcs de les finestres, els cargols són perquè agafin bé en el morter

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12085

Va d'experiment amb un túnel Empty
MissatgeAssumpte: Re: Va d'experiment amb un túnel   Va d'experiment amb un túnel I_icon_minitimeDv Feb 18, 2011 9:43 am

Ja està posat el morter a base de "sorra de silici" i enriquit amb una mica de "Portland".
Aquesta tarda ia la morter ja estava sec al tacte i només 6 hores després d'haver-lo tirat, esperaré aproximadament una setmana per desemmotllar i veure el resultat Va d'experiment amb un túnel 475782

Pere Va d'experiment amb un túnel 683917
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33065

Va d'experiment amb un túnel Empty
MissatgeAssumpte: Re: Va d'experiment amb un túnel   Va d'experiment amb un túnel I_icon_minitimeDv Feb 18, 2011 9:50 am

Et desitjo un bon resultat.

Es agradable que t'hagis decidit a treballar el ciment. Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12085

Va d'experiment amb un túnel Empty
MissatgeAssumpte: Re: Va d'experiment amb un túnel   Va d'experiment amb un túnel I_icon_minitimeDv Feb 18, 2011 10:05 am

És que amb el fred que fa al taller del soterrani i que no m'he trobava molt bé aquests dos últims mesos, cosa de la psoriasi i els meus intestins, era amb l'únic que m'he atrevit a treballar Va d'experiment amb un túnel 104322 . A més des que vaig veure les teves construccions Va d'experiment amb un túnel 503711 tenia ganes de mirar d'intentar alguna.
El dilluns seguirem amb el tramvia de Baiona mentre vaig fent probes amb el ciment.

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Va d'experiment amb un túnel Empty
MissatgeAssumpte: Re: Va d'experiment amb un túnel   Va d'experiment amb un túnel I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Va d'experiment amb un túnel
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 3Anar a pàgina : 1, 2, 3  Següent
 Temas similares
-
» Túnel
» gel al tunel
» Interior d'un túnel
» Construcció d'un túnel.
» Locomotora Mercedes del FC per a la construcció del túnel de Tosses

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
TRENS.CAT :: Escala 1:22'5 / IIm / G / Via de 45 mm / Altres escales i galges relacionades :: Modelisme a escala 1/22'5 :: Ponts, túnels i altres obres de fàbrica-
Canviar a: