TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta
 
PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
El circuit del soterrani [Tramblau] - Página 3 WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT


Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.


Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.


Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions


 

 El circuit del soterrani [Tramblau]

Ir abajo 
+11
ignasibaga
ostman
TramBlau
Olot
Shay
peps
MALLET73
maquinista
jaume
Sisu
ut800035 (†)
15 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4, 5  Següent
AutorMissatge
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 29/01/2009
Nombre de missatges : 12085

El circuit del soterrani [Tramblau] - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El circuit del soterrani [Tramblau]   El circuit del soterrani [Tramblau] - Página 3 I_icon_minitimeDs Jun 28, 2014 10:02 pm

Olot escrigué:


TramBlau escrigué:
...Ja he arribat a la zona del túnel, aquí em haurem d'entretenir uns dies, el gàlib serà el del tramvia de Baiona, així evitaré problemes de pas...



Veig que el túnel és en recta. Per tant, només has de vigilar l'alçada, perquè l'amplada quan més problemes pot donar és a les corbes.

L'alçada aquí és de 35 Amadeu, en l'altre túnel serà de 25 i el túnel contigu de 30, vaig sobrat

No se, el túnel el vaig copiar d'internet i em vaig quedar com a idea

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
peps
Trenjardinaire Plus
peps


Ubicació : vic
Edat : 56
Data d'inscripció : 04/02/2009
Nombre de missatges : 1716

El circuit del soterrani [Tramblau] - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El circuit del soterrani [Tramblau]   El circuit del soterrani [Tramblau] - Página 3 I_icon_minitimeDg Jun 29, 2014 7:30 pm

tela com i treballas
pinta molt be
salutacions
PEP
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 29/01/2009
Nombre de missatges : 12085

El circuit del soterrani [Tramblau] - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El circuit del soterrani [Tramblau]   El circuit del soterrani [Tramblau] - Página 3 I_icon_minitimeDg Jun 29, 2014 9:33 pm

El circuit del soterrani [Tramblau] - Página 3 21ew8ps

El circuit del soterrani [Tramblau] - Página 3 Msfvq1

Avui he pres mesures per a la trinxera i túnel el circuit inferior i rampa del circuit superior.
El túnel ho construiré com els fa Amadeu i estarà tocant la paret ocupant tot l'espai de l'esquerra cosa d'un metre llarc. A la dreta hi haurà el pont que dóna accés a l'estació

El circuit del soterrani [Tramblau] - Página 3 54yy6q



Olot escrigué:
Avui:

El circuit del soterrani [Tramblau] - Página 3 Aa110

El circuit del soterrani [Tramblau] - Página 3 Aa1_110

El circuit del soterrani [Tramblau] - Página 3 Aa1_210

El circuit del soterrani [Tramblau] - Página 3 Aa1_310

El circuit del soterrani [Tramblau] - Página 3 Aa1_410


Per a la trinxera estic buscant materials  enfadat  encara que tindrà un aire a com les fa Amadeu

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 17/01/2009
Nombre de missatges : 33067

El circuit del soterrani [Tramblau] - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El circuit del soterrani [Tramblau]   El circuit del soterrani [Tramblau] - Página 3 I_icon_minitimeDl Jun 30, 2014 7:12 am

Pere,

Està molt be, i miraré d'orientar-te en el que necessitis si ho vols, però jo em pregunto:

en un lloc a on no hi neva ni plou (1) pots utilitzar tota mena de materials, com el porex, cartró, paper, plàstics... sense por del deteriorament per la climatologia. El ciment i la pedra que són tan bons per l'exterior perquè ho aguanten tot i envelleixen de forma natural, són pesats i feixucs d'utilitzar. No t'estalviaries molts de mals de cap si utilitzessis les tècniques i materials de tots els que fan circuits d'interior ?

El dia 12 de Juliol, si vens a Cal Gavatx, en veuràs molt bons exemples sobre el seu circuit en construcció.

______________________________________
(1) Si, si, com a la panxa del bou !
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 29/01/2009
Nombre de missatges : 12085

El circuit del soterrani [Tramblau] - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El circuit del soterrani [Tramblau]   El circuit del soterrani [Tramblau] - Página 3 I_icon_minitimeDl Jun 30, 2014 8:01 am

Olot escrigué:
Pere,
Està molt be, i miraré d'orientar-te en el que necessitis si ho vols, però jo em pregunto:
en un lloc a on no hi neva ni plou (1) pots utilitzar tota mena de materials, com el porex, cartró, paper, plàstics... sense por del deteriorament per la climatologia. El ciment i la pedra que són tan bons per l'exterior perquè ho aguanten tot i envelleixen de forma natural, són pesats i feixucs d'utilitzar. No t'estalviaries molts de mals de cap si utilitzessis les tècniques i materials de tots els que fan circuits d'interior ?
El dia 12 de Juliol, si vens a Cal Gavatx, en veuràs molt bons exemples sobre el seu circuit en construcció.___________________________________
(1) Si, si, com a la panxa del bou !


Amadeu aquesta va ser la meva idea inicial, però com saps la casa la tenim en venda i en haver de aclimatar les parets del soterrani vaig buscar acumular experiència en aquest tipus de material per a exterior, la nostra idea és en vendre aquesta casa i tenir una altra de les mateixes carecterístiques en un poble i aquesta és la millor manera d'aprendre que conec, encara queden 10 metres que seran tots d'obra, ja la resta ho vaig dissenyar amb fusta i altres materials només per a interior, en obra és tot el que està tocant la paret.
Si hagués previcion de venda en un espai curt no hagués tocat el que tenia, però això va per llarg si no hi ha un canvi de tendència  nose L'API ens diu que tinguem calma, que ja abans de la crisi costaven de vendre aquest tipus de cases a BCN entre 1 i 2 anys, ara llevat que vingui d'embargaments amb preus molt tirats és molt difícil, encara que consultes n'hi ha moltes, principalment de fora d'Europa.

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 29/01/2009
Nombre de missatges : 12085

El circuit del soterrani [Tramblau] - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El circuit del soterrani [Tramblau]   El circuit del soterrani [Tramblau] - Página 3 I_icon_minitimeDv Jul 04, 2014 7:25 pm

No poso adelatos en fotos perquè fins a finals de la setmana que ve estic  hombrela 

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 29/01/2009
Nombre de missatges : 12085

El circuit del soterrani [Tramblau] - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El circuit del soterrani [Tramblau]   El circuit del soterrani [Tramblau] - Página 3 I_icon_minitimeDt Jul 15, 2014 7:12 pm

Segueixo amb els treballs després d'uns dies fora, el túnel gairebé està fet i també estic treballant en l'altra paret on estarà una altra estació, estació que comptarà amb un funicular del qual ja posaré fotos més endavant.

El circuit del soterrani [Tramblau] - Página 3 2804fgp

com gàlib he utilitzat els tramvies de Baiona que són més aviat grans

El circuit del soterrani [Tramblau] - Página 3 2yllg9f

El circuit del soterrani [Tramblau] - Página 3 29f5cm0

a la cruïlla de vies, delimitat pel plàstic verd i la llima hi haurà un pont

l'interior del túnel no ha quedat com tenia previst, encara que no està molt malament el resultat

El circuit del soterrani [Tramblau] - Página 3 110ksw7

l'altre costat del túnel encara està per acabar.

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 02/05/2012
Nombre de missatges : 6861

El circuit del soterrani [Tramblau] - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El circuit del soterrani [Tramblau]   El circuit del soterrani [Tramblau] - Página 3 I_icon_minitimeDt Jul 15, 2014 8:52 pm

Vinga, endavant !! ok 
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 17/01/2009
Nombre de missatges : 33067

El circuit del soterrani [Tramblau] - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El circuit del soterrani [Tramblau]   El circuit del soterrani [Tramblau] - Página 3 I_icon_minitimeDt Jul 15, 2014 9:11 pm

Treballs impressionants.  reverent reverent reverent 
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
ut800035 (†)
Trenjardinaire Plus
ut800035 (†)


Ubicació : Sabadell
Edat : 63
Data d'inscripció : 21/01/2009
Nombre de missatges : 1431

El circuit del soterrani [Tramblau] - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El circuit del soterrani [Tramblau]   El circuit del soterrani [Tramblau] - Página 3 I_icon_minitimeDt Jul 15, 2014 10:44 pm

Ostres, soc curt de feina, portes una marxa imparable, continua aixi i aviat vindrem a fer l'inauguració
Tornar a dalt Ir abajo
Shay
Trenjardinaire Plus
Shay


Ubicació : sabadell
Edat : 58
Data d'inscripció : 16/09/2011
Nombre de missatges : 1479

El circuit del soterrani [Tramblau] - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El circuit del soterrani [Tramblau]   El circuit del soterrani [Tramblau] - Página 3 I_icon_minitimeDt Jul 15, 2014 10:57 pm

El túnel interior és impressionant i queda molt bé.
 aplaud aplaud aplaud 
 Tren 
Tornar a dalt Ir abajo
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman


Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 52
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7023

El circuit del soterrani [Tramblau] - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El circuit del soterrani [Tramblau]   El circuit del soterrani [Tramblau] - Página 3 I_icon_minitimeDc Jul 16, 2014 3:20 am

Fa patxoca...
Tornar a dalt Ir abajo
josepmaria
Trenjardinaire Plus
josepmaria


Ubicació : barcelona
Edat : 77
Data d'inscripció : 17/09/2012
Nombre de missatges : 1836

El circuit del soterrani [Tramblau] - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El circuit del soterrani [Tramblau]   El circuit del soterrani [Tramblau] - Página 3 I_icon_minitimeDj Jul 17, 2014 12:46 am

Diantre!
Quanta feina.
Queda molt bé
Tornar a dalt Ir abajo
ut800035 (†)
Trenjardinaire Plus
ut800035 (†)


Ubicació : Sabadell
Edat : 63
Data d'inscripció : 21/01/2009
Nombre de missatges : 1431

El circuit del soterrani [Tramblau] - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El circuit del soterrani [Tramblau]   El circuit del soterrani [Tramblau] - Página 3 I_icon_minitimeDj Jul 17, 2014 10:40 am

Perquè vagis agafant idees per el tros urbà

http://www.buntbahn.de/modellbau/printview.php?t=10902&start=0

Joan
Tornar a dalt Ir abajo
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman


Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 52
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7023

El circuit del soterrani [Tramblau] - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El circuit del soterrani [Tramblau]   El circuit del soterrani [Tramblau] - Página 3 I_icon_minitimeDj Jul 17, 2014 12:47 pm

ut800035 escrigué:
Perquè vagis agafant idees per el tros urbà

http://www.buntbahn.de/modellbau/printview.php?t=10902&start=0

Joan

Això no són idees... és per fer plorar i babejar a la majoria...
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 29/01/2009
Nombre de missatges : 12085

El circuit del soterrani [Tramblau] - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El circuit del soterrani [Tramblau]   El circuit del soterrani [Tramblau] - Página 3 I_icon_minitimeDj Jul 17, 2014 12:57 pm

És bestial aquest enllaç i imagino que aquest circuit ha costat anys a fer-ho, gràcies per posar-ho i alguna cosa agafaré

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 17/01/2009
Nombre de missatges : 33067

El circuit del soterrani [Tramblau] - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El circuit del soterrani [Tramblau]   El circuit del soterrani [Tramblau] - Página 3 I_icon_minitimeDj Jul 17, 2014 3:58 pm

Em sembla que és el circuit que vaig fotografiar a Dortmund. Veure al final d'aquesta pàgina, i les següents:

https://trenscat.forosactivos.net/t1235p60-intermodellbau-dortmund-2014-9-a-13-abril

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 29/01/2009
Nombre de missatges : 12085

El circuit del soterrani [Tramblau] - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El circuit del soterrani [Tramblau]   El circuit del soterrani [Tramblau] - Página 3 I_icon_minitimeDj Jul 17, 2014 7:24 pm

Si, és el mateix circuit, és una passada de circuit  baba 

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 29/01/2009
Nombre de missatges : 12085

El circuit del soterrani [Tramblau] - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El circuit del soterrani [Tramblau]   El circuit del soterrani [Tramblau] - Página 3 I_icon_minitimeDg Jul 20, 2014 8:07 pm

El treball continua

El circuit del soterrani [Tramblau] - Página 3 30vllpe

El circuit del soterrani [Tramblau] - Página 3 Aau8n5

En aquest costat ja vaig començar a col·locar la part central que aquesta sí que és de fusta, fusta aprofitada del circuit que tenia abans

El circuit del soterrani [Tramblau] - Página 3 6fwgt2

El circuit del soterrani [Tramblau] - Página 3 345h3c2

En aquest costat em falten per posar 6 metres de ceràmica encara, la setmana entrant espero tenir ja tot el traçat aixecat, ceràmica i fusta.

El circuit no serà exactament com ho vaig planejar, faré una petita modificacion i ampliacion en el traçat per guanyar en comoditat de moviments

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 17/01/2009
Nombre de missatges : 33067

El circuit del soterrani [Tramblau] - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El circuit del soterrani [Tramblau]   El circuit del soterrani [Tramblau] - Página 3 I_icon_minitimeDg Jul 20, 2014 8:20 pm

Això és el que passa sovint: el projecte inicial va variant de mica en mica...
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 29/01/2009
Nombre de missatges : 12085

El circuit del soterrani [Tramblau] - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El circuit del soterrani [Tramblau]   El circuit del soterrani [Tramblau] - Página 3 I_icon_minitimeDg Jul 20, 2014 10:16 pm

Olot escrigué:
Això és el que passa sovint: el projecte inicial va variant de mica en mica...


A mi em passa molt

així és com he pensat modificar-lo, són 4 metres mes de recorregut, tinc excés de corbes i falta de rectes, així podre utilitzar més corbes

El circuit del soterrani [Tramblau] - Página 3 205v9tg

Ja veuré si aquest és el circuit final

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman


Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 52
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7023

El circuit del soterrani [Tramblau] - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El circuit del soterrani [Tramblau]   El circuit del soterrani [Tramblau] - Página 3 I_icon_minitimeDg Jul 20, 2014 11:20 pm

Esperem veure el resultat d'aquestes modificacions...
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 29/01/2009
Nombre de missatges : 12085

El circuit del soterrani [Tramblau] - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El circuit del soterrani [Tramblau]   El circuit del soterrani [Tramblau] - Página 3 I_icon_minitimeDt Jul 22, 2014 11:19 pm

El circuit del soterrani [Tramblau] - Página 3 2ly5rvt

Ja està acabada gairebé tota la zona d'obra, falta res més retocs diversos i ampliar 300 mm. més l'ample del tauler del fons on hi haurà una altra estació.
No acabo tot aquest tauler per poder arribar bé a aquesta paret, aquí hi haurà un funicular a més d'haver de fer primer el paisatge.

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
ut800035 (†)
Trenjardinaire Plus
ut800035 (†)


Ubicació : Sabadell
Edat : 63
Data d'inscripció : 21/01/2009
Nombre de missatges : 1431

El circuit del soterrani [Tramblau] - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El circuit del soterrani [Tramblau]   El circuit del soterrani [Tramblau] - Página 3 I_icon_minitimeDc Jul 23, 2014 10:45 am

Que us varen donar a cal Gartvax?, porteu tots un ritme imparable, fa quatre dies que veiem la foto només de la sala
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 29/01/2009
Nombre de missatges : 12085

El circuit del soterrani [Tramblau] - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El circuit del soterrani [Tramblau]   El circuit del soterrani [Tramblau] - Página 3 I_icon_minitimeDc Jul 23, 2014 2:17 pm

Esque les peces de ceràmica són molt grans, a més cada dia em menjo un gelat de xocolata com revitalitzant  Very Happy 

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





El circuit del soterrani [Tramblau] - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El circuit del soterrani [Tramblau]   El circuit del soterrani [Tramblau] - Página 3 I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
El circuit del soterrani [Tramblau]
Tornar a dalt 
Pàgina 3 de 5Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4, 5  Següent
 Temas similares
-
» Circuit tramviaire [Tramblau]
» Circuit de prova [VAY]
» Circuit de Despatx
» El meu circuit [Bantren]
» CIRCUIT A LES GOLFES I [josepmaria]

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
TRENS.CAT :: Escala 1:22'5 / IIm / G / Via de 45 mm / Altres escales i galges relacionades :: Circuits a escala IIm (Exteriors i interiors) :: Els vostres circuits interiors o modulars-
Canviar a: