El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITAT
Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te. Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
Ubicació : Bagà Edat : 71 Data d'inscripció : 22/05/2013 Nombre de missatges : 7379
Assumpte: Re: Les construccions de "Tallers dels Aspres" Dc Mar 04, 2015 9:21 am
Jo no ho he tingut mai en dubte.
Fins aviat, Ignasi.
Maxx_Rivoli Trenjardinaire Plus
Ubicació : Rivoli Torinese - Italia Edat : 50 Data d'inscripció : 18/08/2013 Nombre de missatges : 2069
Assumpte: Re: Les construccions de "Tallers dels Aspres" Dc Mar 04, 2015 12:36 pm
Jo no ho he tingut mai en dubte.
Sisu Cap de Tallers
Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà) Edat : 55 Data d'inscripció : 01/05/2012 Nombre de missatges : 7271
Assumpte: Re: Les construccions de "Tallers dels Aspres" Dv Mar 06, 2015 5:43 am
Un parell d'imatges dels primers canvis. La unió ja està feta, ara té quatre finestres. Li he fet unes tires a les finestres, una caixa d'eines i uns tivants pels eixos. Això últim no sé com ho veieu. Per cert, alguna idea pel color?. Bicolor?. Aquest verd no m'agrada gens.
TramBlau Mestre tramviaire
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 12355
Assumpte: Re: Les construccions de "Tallers dels Aspres" Dv Mar 06, 2015 6:12 am
Jo ho veig bé , potser el color com a mi m'agrada més la fusta, el pintaria marró buscant que semblés fusta.
Pere
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33806
Assumpte: Re: Les construccions de "Tallers dels Aspres" Dv Mar 06, 2015 9:45 am
M'agrada molt l'aire que te el vagó.
El que trobo una mica fora de lloc són les barres que has posat agafades a les caixes de greix. No entenc què són. Trobo a demés que es veuen molt a tocar a la via.
Per el que demanes de colors i pintats, en aquest fil hi ha alguns exemples interessants:
Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà) Edat : 55 Data d'inscripció : 01/05/2012 Nombre de missatges : 7271
Assumpte: Re: Les construccions de "Tallers dels Aspres" Ds Mar 07, 2015 6:53 am
ostman escrigué:
Ha quedat prou bé... Jo no hauria tallat pel mig una finestra però te n'has sortit molt bé...
Les barres inferiors no m'agraden...
Suposo hauràs posat algun reforç interior, el loctite, s'acaba trencant...
Serà prou sòlid, a part del loctite hi ha altres reforços. Lo de tallar per on hi ha la finestra va ser una decisió que em va fer dubtar, però té l' aventatge de que hi ha menys junta un cop tallat i se suposa que ha de ser més difícil de que es vegi la unió.
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33806
Assumpte: Re: Les construccions de "Tallers dels Aspres" Ds Mar 07, 2015 7:07 am
I també hi ha menys material a tallar que si fas el tall entre finestres. Has estat molt astut.
Editat per darrera vegada per Olot el Dl Jul 06, 2015 9:03 am, editat 1 cop en total
Sisu Cap de Tallers
Assumpte: Re: Les construccions de "Tallers dels Aspres" Ds Mar 07, 2015 7:47 pm
La imprimació és un producte de pintures Vic, una empresa d'aquí, té prou consistència com perquè es pugui lijar.
Sisu Cap de Tallers
Assumpte: Re: Les construccions de "Tallers dels Aspres" Ds Mar 07, 2015 8:14 pm
Aquí es veu la separació que he fet dins el vagó per un compartiment d'equipatges. Les finestres laterals les voldria deixar cegues i pintar els vidres del mateix color que la carrosseria, com ho veieu?. He posat fusta a un balconet per veure com quedava.
Olot Mestre d'obres
Assumpte: Re: Les construccions de "Tallers dels Aspres" Ds Mar 07, 2015 8:35 pm
Genial.
Com has fet el separador? quins plàstics has utilitzat? ja venien amb el ratllat o l'has fet tu?
Molt millor sense les barres de sota el vagó. En canvi, les barres que has posat a les finestres m'encanten.
Lo de la finestra cega, opino que pot estar be però t'amagaran la paret separadora de l'interior. Potser també tens la possibilitat de posar una mena de reixa.
Assumpte: Re: Les construccions de "Tallers dels Aspres" Ds Mar 07, 2015 8:39 pm
La separació està feta amb el material que utilitzo habitualment, PVC espumat. El ratllat és Evergreen que em va sobrar de fer el caboose i he pensat que quedaria bé que es veiés dins el compartiment d'equipatges. Per la banda dels passatgers l'he deixat llis. Deia lo de cegar les finestres perquè el tester manté les finestretes però lo que dius de la reixa no és gens mala idea, hauré de mirar a veure com ho puc fer... Gràcies,
Olot Mestre d'obres
Assumpte: Re: Les construccions de "Tallers dels Aspres" Ds Mar 07, 2015 8:58 pm
Aquí tens una col·lecció de fotos de furgons amb reixes de diferents tipus, per si et poden inspirar: