TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta
 
PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
Projecte Stadler Cremallera de Núria  - Página 2 WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT


Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.


Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.


Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions


 

 Projecte Stadler Cremallera de Núria

Ir abajo 
+25
jordi48
Sonderzug
maquinista
Carles Marcos
marcostrain
jordi
jerrybaffetto
tram47
Maxx_Rivoli
Olot
ostman
Mitjans
ignasibaga
Sisu
TJV
peps
josepmaria
Miquel Angel
Shay
KTK
TramBlau
ut800035 (†)
MALLET73
jaume
E4lok
29 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3 ... 20 ... 39  Següent
AutorMissatge
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman


Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 52
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7018

Projecte Stadler Cremallera de Núria  - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte Stadler Cremallera de Núria    Projecte Stadler Cremallera de Núria  - Página 2 I_icon_minitimeDt Jul 08, 2014 7:26 pm

Fa molt goig...

Com diu Olot, potser quedarà massa llarg...
Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 44
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7527

Projecte Stadler Cremallera de Núria  - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte Stadler Cremallera de Núria    Projecte Stadler Cremallera de Núria  - Página 2 I_icon_minitimeDt Jul 08, 2014 8:11 pm

Sí que és llarg, fa aproximadament 1,6m... però ja ho tenia present, el que passa és que és més fàcil retallar que afegir, i realment l'aspecte que tenia era de que li faltava alguna cosa. Si us hi fixeu, a sota hi té la via, que en aquest cas és recta, però a continuació hi tinc un R1 per a comprovar aquestes coses, així que el següent pas és fer aquest estudi. De fet, totes les corbes que tinc són de R1, així que toca que giri bé...

_________________
Salutacions. JOAN

Les meves construccions https://trenscat.forosactivos.net/t1813-index-les-construccions-d-en-mitjans
Els meus cotxes http://mitjansracing.wix.com/mracing
Les meves figures de Warhammer http://mitjansracing.wix.com/warhammer
Tornar a dalt Ir abajo
jaume
Trenjardinaire Plus
jaume


Ubicació : Barcelona
Edat : 62
Data d'inscripció : 02/05/2012
Nombre de missatges : 3354

Projecte Stadler Cremallera de Núria  - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte Stadler Cremallera de Núria    Projecte Stadler Cremallera de Núria  - Página 2 I_icon_minitimeDt Jul 08, 2014 8:18 pm

Doncs a monistrol no es tant facil veure el bogies. Es un material semicarenat i si no t'ajups no veus res. I a monistrol s'atura al final de l'andana, al cistt de lanvia general de baixada.
El mes interessant seria poder veure una peça d'aquestes al diposit de martorell. O el de ribes.
Pero si es material que circula, pocs dies deu passar per martorell. I a ribes, el treurn a primera hira i a fer servei.
Sort amb les fotografies.
Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 44
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7527

Projecte Stadler Cremallera de Núria  - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte Stadler Cremallera de Núria    Projecte Stadler Cremallera de Núria  - Página 2 I_icon_minitimeDt Jul 08, 2014 9:27 pm

Acabo de fer l'estudi del gir en R1 i sí que caldrà fer molts ajustaments. L'angle que gira cada cotxe és d'uns 37º, i hi ha col·lisió amb la motora, així que primer caldrà retallar una mica (més que retallar, el que faré és comprimir en el sentit de marxa, a la part de finestres) i dissenyar un sistema d'enganxall similar als ganxos curts de HO, que en recta són curts i en corba s'allarguen. Ja aniré rumiant...


Projecte Stadler Cremallera de Núria  - Página 2 Estudi+gir+R1

_________________
Salutacions. JOAN

Les meves construccions https://trenscat.forosactivos.net/t1813-index-les-construccions-d-en-mitjans
Els meus cotxes http://mitjansracing.wix.com/mracing
Les meves figures de Warhammer http://mitjansracing.wix.com/warhammer


Editat per darrera vegada per Mitjans el Dc Jul 09, 2014 12:11 am, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
ut800035 (†)
Trenjardinaire Plus
ut800035 (†)


Ubicació : Sabadell
Edat : 63
Data d'inscripció : 21/01/2009
Nombre de missatges : 1431

Projecte Stadler Cremallera de Núria  - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte Stadler Cremallera de Núria    Projecte Stadler Cremallera de Núria  - Página 2 I_icon_minitimeDt Jul 08, 2014 10:19 pm

formidable 
Tornar a dalt Ir abajo
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman


Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 52
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7018

Projecte Stadler Cremallera de Núria  - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte Stadler Cremallera de Núria    Projecte Stadler Cremallera de Núria  - Página 2 I_icon_minitimeDt Jul 08, 2014 11:06 pm

Mitjans escrigué:
Acabo de fer l'estudi del gir en R1 i sí que caldrà fer molts ajustaments. L'angle que gira cada cotxe és d'uns 37º, i hi ha col·lisió amb la motora, així que primer caldrà retallar una mica (més que retallar, el que faré és comprimir en el sentit de marxa, a la part de finestres) i dissenyar un sistema d'enganxall similar als ganxos curts de HO, que en recta són curts i en corba s'allarguen. Ja aniré rumiant...

És bona idea això que comentes d'enganxalls de llargada variable...


P.S. Si poguessis posar les imatges una mica més petites (màxim 800 pixels d'amplada) seria genial... així la gent que visualitza el foro amb dispositius mòbils o pantalles petites també ho veu millor...
Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 44
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7527

Projecte Stadler Cremallera de Núria  - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte Stadler Cremallera de Núria    Projecte Stadler Cremallera de Núria  - Página 2 I_icon_minitimeDc Jul 09, 2014 12:12 am

Ja ho he corregit.
Al meu mòbil no es veuen imatges ni es pot contestar...  Crying or Very sad 

_________________
Salutacions. JOAN

Les meves construccions https://trenscat.forosactivos.net/t1813-index-les-construccions-d-en-mitjans
Els meus cotxes http://mitjansracing.wix.com/mracing
Les meves figures de Warhammer http://mitjansracing.wix.com/warhammer
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18704

Projecte Stadler Cremallera de Núria  - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte Stadler Cremallera de Núria    Projecte Stadler Cremallera de Núria  - Página 2 I_icon_minitimeDc Jul 09, 2014 1:09 am

Mitjans escrigué:
Acabo de fer l'estudi del gir en R1 i sí que caldrà fer molts ajustaments. L'angle que gira cada cotxe és d'uns 37º, i hi ha col·lisió amb la motora, així que primer caldrà retallar una mica (més que retallar, el que faré és comprimir en el sentit de marxa, a la part de finestres) i dissenyar un sistema d'enganxall similar als ganxos curts de HO, que en recta són curts i en corba s'allarguen. Ja aniré rumiant...


Projecte Stadler Cremallera de Núria  - Página 2 Estudi+gir+R1

hola.. també pots fer 2 coses així a primera pensada..una limitar aquesta circulació nomès a girs no tan petits o l'altre aplicar el sistema de LGB que fa servir amb el LCE....llavors si podries fer aquest gir que vols..però crec que visiblement tal com passa amb el LCE sembla que es trenqui ja que surt molt fora de la via..

tot i així aquest es un projecte que a la meva filla li agradria que fes però fins que no tingui la motorització adecuada no el penso fer...


molt bona feina!

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
E4lok
Trenjardinaire
E4lok


Ubicació : Granollers
Edat : 63
Data d'inscripció : 27/01/2009
Nombre de missatges : 824

Projecte Stadler Cremallera de Núria  - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte Stadler Cremallera de Núria    Projecte Stadler Cremallera de Núria  - Página 2 I_icon_minitimeDc Jul 09, 2014 2:02 am

Mitjans escrigué:
Acabo de fer l'estudi del gir en R1 i sí que caldrà fer molts ajustaments. L'angle que gira cada cotxe és d'uns 37º, i hi ha col·lisió amb la motora, així que primer caldrà retallar una mica (més que retallar, el que faré és comprimir en el sentit de marxa, a la part de finestres) i dissenyar un sistema d'enganxall similar als ganxos curts de HO, que en recta són curts i en corba s'allarguen. Ja aniré rumiant...


Dificil elecció, fer-ho estrictament a escala i quedar limitat per la necesitats de radis més grans, o escurçar la llargada perque sigui operatiu amb el R1. Aixó mateix passa al H0 amb els cotxes de passatgers. Tradicionalment els cotxes de bogies els feien a escala 1:100 en llargada en comptes de 1:87. Ara es poden trobar a estricta escala 1:87, amb l'inconvenient del lleig que es veu a les corbes.

En quant als bogies, ja et vaig dir que tenim plànols del original. Miraré a veure si trobo detall al nostre arxiu. Si el trobo t'enviare un missatge privat.

Felicitacions per la feina feta.
Tornar a dalt Ir abajo
http://e4lok.blogspot.com/
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 32943

Projecte Stadler Cremallera de Núria  - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte Stadler Cremallera de Núria    Projecte Stadler Cremallera de Núria  - Página 2 I_icon_minitimeDc Jul 09, 2014 3:08 am

Mitjans escrigué:
Sí que és llarg, fa aproximadament 1,6m...

Uf !!! Quasi el doble que el RENAULT ABH !!  Shocked 

Mireu, aquests són els efectes que no m'agraden gens de les corbes tan petites, i per això recomano sempre anar al radi més gran possible:

1) aquest tren a la corba fa un angle de poc més de 90 graus, o sigui que "es trenca" al inscriure's a la corba.

2) els carrils surten per fora de la carrosseria (veure fletxes vermelles).

Projecte Stadler Cremallera de Núria  - Página 2 2na2p0n

No podem fer els trens rigorosament a escala si les corbes tampoc ho són. Alguna cosa hem de canviar per a que s'adaptin a les nostres exagerades corbes.

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 32943

Projecte Stadler Cremallera de Núria  - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte Stadler Cremallera de Núria    Projecte Stadler Cremallera de Núria  - Página 2 I_icon_minitimeDc Jul 09, 2014 3:25 am

ostman escrigué:
...
P.S. Si poguessis posar les imatges una mica més petites (màxim 800 pixels d'amplada) seria genial... així la gent que visualitza el foro amb dispositius mòbils o pantalles petites també ho veu millor...

Bona puntualització.

Ara resulta molt fàcil amb el nou sistema de pujar les imatges. Tots agraïm que les fotos no siguin excessivament grans, no només per que es vegin, sinó també per la lectura dels texts que hi hagi a la mateixa pàgina, ja que resulta incòmode d'haver d'anar movent la pantalla per a llegir.

Aquí hi ha el tutorial per a pujar imatges, per si et pot ajudar (gràcies per respectar-lo):

https://trenscat.forosactivos.net/t8-manual-d-instruccions-publicar-una-foto
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman


Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 52
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7018

Projecte Stadler Cremallera de Núria  - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte Stadler Cremallera de Núria    Projecte Stadler Cremallera de Núria  - Página 2 I_icon_minitimeDc Jul 09, 2014 3:39 am

Mitjans escrigué:
Ja ho he corregit.
Al meu mòbil no es veuen imatges ni es pot contestar...  Crying or Very sad 

Gràcies companys...

Amb iphone i ipad, ara és veu molt millor... t'ho agraeixo de tot cor...
Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 44
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7527

Projecte Stadler Cremallera de Núria  - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte Stadler Cremallera de Núria    Projecte Stadler Cremallera de Núria  - Página 2 I_icon_minitimeDc Jul 09, 2014 11:09 am

Porto alguns avenços. He estat fent les modificacions de cabina, ara mateix la unitat sencera medeix 1360mm, dels 1600 que feia abans, he escurçat uns 15cm cada cabina, comprimint les zones de finestres i deixant el tester i les portes sense canvis, només fent-ho anar a lloc.
Mentrestant, he ideat un sistema d'acoblament. Ara mateix l'estic imprimint per a veure'n el funcionament.

Aquesta és la posició en recte. He pintat el que seria una molla que sempre estira per ajuntar la cabina a la tractora.

Projecte Stadler Cremallera de Núria  - Página 2 Acoblament+1

Aquesta és la posició en corba. Es veu com la peça que guia s'ha desplaçat per donar distància entre la cabina i la tractora i poder fer el gir sense que es toquin.

Projecte Stadler Cremallera de Núria  - Página 2 Acoblament+2

Una vista del tren entrant en corba de R1
Projecte Stadler Cremallera de Núria  - Página 2 Stadler+en+corba

I un detall de la mecànica que he pensat posar-hi. Aprofitant que tenia dibuixada la mecànica de la Stainz, la modificaré per allotjar l'eix amb cremallera a continuació, i on era l'eix original hi anirà un eix amb corona i politja, que farà la transmissió a través de corretja dentada a l'eix de cremallera. Tot això cal treballar-ho i acabar de polir la idea, però pot funcionar.
Projecte Stadler Cremallera de Núria  - Página 2 Motoritzacio+stadler

Salutacions

JOAN

_________________
Salutacions. JOAN

Les meves construccions https://trenscat.forosactivos.net/t1813-index-les-construccions-d-en-mitjans
Els meus cotxes http://mitjansracing.wix.com/mracing
Les meves figures de Warhammer http://mitjansracing.wix.com/warhammer
Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 44
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7527

Projecte Stadler Cremallera de Núria  - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte Stadler Cremallera de Núria    Projecte Stadler Cremallera de Núria  - Página 2 I_icon_minitimeDc Jul 09, 2014 11:46 am

La impressora ha acabat ara mateix d'imprimir l'acoblament i he fet les primeres proves... sembla que més o menys es mou com caldria, peròooooo.... resulta que quan estira, va bé, però quan empeny, res no impedeix que toqui la cabina amb la motora... hauré de fer un altre disseny...

Projecte Stadler Cremallera de Núria  - Página 2 IMG_3824

_________________
Salutacions. JOAN

Les meves construccions https://trenscat.forosactivos.net/t1813-index-les-construccions-d-en-mitjans
Els meus cotxes http://mitjansracing.wix.com/mracing
Les meves figures de Warhammer http://mitjansracing.wix.com/warhammer
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 32943

Projecte Stadler Cremallera de Núria  - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte Stadler Cremallera de Núria    Projecte Stadler Cremallera de Núria  - Página 2 I_icon_minitimeDc Jul 09, 2014 5:05 pm

En quant a la motorització, has pensat en utilitzar la motorització del cremallera? potser fóra més senzill estalviar-te de fer l'eix amb la corriola per a l'engranatge si ja agafes una motorització que el porti.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman


Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 52
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7018

Projecte Stadler Cremallera de Núria  - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte Stadler Cremallera de Núria    Projecte Stadler Cremallera de Núria  - Página 2 I_icon_minitimeDc Jul 09, 2014 6:55 pm

Quin luxe tenir una impressora per poder fer prototips...
Tornar a dalt Ir abajo
jaume
Trenjardinaire Plus
jaume


Ubicació : Barcelona
Edat : 62
Data d'inscripció : 02/05/2012
Nombre de missatges : 3354

Projecte Stadler Cremallera de Núria  - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte Stadler Cremallera de Núria    Projecte Stadler Cremallera de Núria  - Página 2 I_icon_minitimeDc Jul 09, 2014 7:46 pm

Una cosa que cal saber es quins bogies (suposo portants) li poses als costst cabina.
Ho dic perque amb el carenat, potser no girin prou i aixo sigui el que et limiti el gir per corbes tancades.
Per altre banda, per molt enganxall tipus cirt d'altres escales que li posis, el problema que tindras es que en radis petits, encara que giri el bogie dins la cixa carenada, l'enganxall sobresortira molt abans del frontal o hauras de fer uan doble articulacio. o Potser posar l'enganxall al frontal de la caixa, no del bogie.
Lllavors ja pots fer l¡enganxall tot lo llarg que puguis doncs tampoc girara prou per no fer descarrilar el tren.
Aixo ho podem veure en els mateixos trens que circulen a Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya: El braç de l'enganxall es molt llarg perque pugui cicular en corbes tancades.
Que en penses?
Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 44
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7527

Projecte Stadler Cremallera de Núria  - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte Stadler Cremallera de Núria    Projecte Stadler Cremallera de Núria  - Página 2 I_icon_minitimeDc Jul 09, 2014 7:51 pm

Pel tema de la motoritzacio, segur que seria mes senzill un de comercial, pero tinc una premissa que és gastar el mínim possible, ja que l'economia no està per tirar coets...
Aprofito les eines que tinc per intentar fer el màxim a casa.
Per exemple, el motor miraré de trobar-lo en una botiga de material elèctric, enlloc d'un recanvi LGB, que segur es mes econòmic.

En quant a la impressora, no son tan cares i se'n pot treure molt de suc. La meva me l'he feta jo, gastant una mica mes de la meitat del que costen. Només cal posar-s'hi...

Pel que fa als enganxalls de cabina, encara no m'hi he posat, pero ja imagino que tampoc sera senzill, pero de fet, només va enganxada a una altra unitat igual, aixi que ja faré algun invent perquè passi sense problemes per R1
Tornar a dalt Ir abajo
jaume
Trenjardinaire Plus
jaume


Ubicació : Barcelona
Edat : 62
Data d'inscripció : 02/05/2012
Nombre de missatges : 3354

Projecte Stadler Cremallera de Núria  - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte Stadler Cremallera de Núria    Projecte Stadler Cremallera de Núria  - Página 2 I_icon_minitimeDc Jul 09, 2014 7:57 pm

I dels bogies portants sota cabina perque no toquin al carenat en girar?
Ho has probat digitalment?
Tornar a dalt Ir abajo
jaume
Trenjardinaire Plus
jaume


Ubicació : Barcelona
Edat : 62
Data d'inscripció : 02/05/2012
Nombre de missatges : 3354

Projecte Stadler Cremallera de Núria  - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte Stadler Cremallera de Núria    Projecte Stadler Cremallera de Núria  - Página 2 I_icon_minitimeDc Jul 09, 2014 8:01 pm

Projecte Stadler Cremallera de Núria  - Página 2 Motoritzacio+stadler
Pel que fa a les llenguetes que han de suportar el pes de les caixes de l'automotor, suposo que seran prou gruixudes i fermes perque no es trenquin ni es torcin amb el pes que els hi ve al damunt.
De quin material preveus fer aquestes peces?
Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 44
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7527

Projecte Stadler Cremallera de Núria  - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte Stadler Cremallera de Núria    Projecte Stadler Cremallera de Núria  - Página 2 I_icon_minitimeDc Jul 09, 2014 8:11 pm

Els bogies portants pel que veig, giren be, ja li he deixat prou espai, i pel que fa a les llengüetes, ara mateix estan en fase de prototip i només tenen la forma funcional, si mes tard cal reforçar-les, ja ho faré. La idea es fer-ho amb plàstic, que es el que fa la impressora.

_________________
Salutacions. JOAN

Les meves construccions https://trenscat.forosactivos.net/t1813-index-les-construccions-d-en-mitjans
Els meus cotxes http://mitjansracing.wix.com/mracing
Les meves figures de Warhammer http://mitjansracing.wix.com/warhammer
Tornar a dalt Ir abajo
jaume
Trenjardinaire Plus
jaume


Ubicació : Barcelona
Edat : 62
Data d'inscripció : 02/05/2012
Nombre de missatges : 3354

Projecte Stadler Cremallera de Núria  - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte Stadler Cremallera de Núria    Projecte Stadler Cremallera de Núria  - Página 2 I_icon_minitimeDc Jul 09, 2014 9:02 pm

Gracies pels aclariments. Tot enriqueix.
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 32943

Projecte Stadler Cremallera de Núria  - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte Stadler Cremallera de Núria    Projecte Stadler Cremallera de Núria  - Página 2 I_icon_minitimeDj Jul 10, 2014 3:01 am

Trobo que no és estrictament necessari de fer-li enganxalls a un automotor que normalment circularà sol.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 44
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7527

Projecte Stadler Cremallera de Núria  - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte Stadler Cremallera de Núria    Projecte Stadler Cremallera de Núria  - Página 2 I_icon_minitimeDj Jul 10, 2014 3:21 am

Tens raó Amadeu, per circular en doble composició n'hauria de fer dos, i de moment, no es el cas...!

_________________
Salutacions. JOAN

Les meves construccions https://trenscat.forosactivos.net/t1813-index-les-construccions-d-en-mitjans
Els meus cotxes http://mitjansracing.wix.com/mracing
Les meves figures de Warhammer http://mitjansracing.wix.com/warhammer
Tornar a dalt Ir abajo
jaume
Trenjardinaire Plus
jaume


Ubicació : Barcelona
Edat : 62
Data d'inscripció : 02/05/2012
Nombre de missatges : 3354

Projecte Stadler Cremallera de Núria  - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte Stadler Cremallera de Núria    Projecte Stadler Cremallera de Núria  - Página 2 I_icon_minitimeDj Jul 10, 2014 9:14 pm

Olot escrigué:
Trobo que no és estrictament necessari de fer-li enganxalls a un automotor que normalment circularà sol.

Pero si que trobes estricte que a material de vitrina se li posi enganxall.
Son maneres de veure-ho.
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Projecte Stadler Cremallera de Núria  - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte Stadler Cremallera de Núria    Projecte Stadler Cremallera de Núria  - Página 2 I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Projecte Stadler Cremallera de Núria
Tornar a dalt 
Pàgina 2 de 39Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3 ... 20 ... 39  Següent
 Temas similares
-
» Automotor Beh 4/8 del cremallera de Núria
» Vagó L44 del cremallera de Núria
» Llevaneus L09 del Cremallera de Núria
» Plataforma 03 del cremallera de Núria
» Locomotora E3 del cremallera de Núria

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
TRENS.CAT :: Escala 1:22'5 / IIm / G / Via de 45 mm / Altres escales i galges relacionades :: Modelisme a escala 1/22'5 :: Material mòbil (artesà, personalitzat, modificacions)-
Canviar a: