| La instal.lació IIm de Cal Gavatx | |
|
+26MALLET73 Mitjans ignasibaga el terrat de margarit jordi48 Sonderzug FACTOR jordi josepmaria Maxx_Rivoli marcostrain KTK Shay peps bantren ostman jaume Sisu AdminTRENS.CAT ut800035 (†) TramBlau Denis66 tram47 QUIM E4lok Olot 30 participantes |
|
Autor | Missatge |
---|
E4lok Trenjardinaire
Ubicació : Granollers Edat : 64 Data d'inscripció : 27/01/2009 Nombre de missatges : 824
| Assumpte: Re: La instal.lació IIm de Cal Gavatx Dg Abr 19, 2009 6:05 am | |
| Ahir vaig presentar el projecte de Circuit en Junta i va ser aprovat. Avui ja he parlat amb en Quim i en Josep, nomès em falta que ho sapiga l'Amadeu, per aixó ho escric aquí. Ara el primer que caldrà es netejar el lloc i preparar tot perque es pugui començar el muntatge. Ja anirem parlant. Salutacions, Antoni | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33792
| Assumpte: Re: La instal.lació IIm de Cal Gavatx Dg Abr 19, 2009 7:57 am | |
| - E4lok escrigué:
- ...Avui ja he parlat amb en Quim i en Josep, nomès em falta que ho sapiga l'Amadeu, per aixó ho escric aquí...
Si, ja n'havia sentit alguna campanada; però gràcies per dir-m'ho Es una bona noticia. | |
|
| |
tram47 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Aquitaine, França. Edat : 77 Data d'inscripció : 23/01/2009 Nombre de missatges : 2513
| Assumpte: Re: La instal.lació IIm de Cal Gavatx Dg Abr 19, 2009 9:22 am | |
| un module d'interface (ou de jonction) avec "MOMI" est prévu ? un mòdul d'interfície (o d'unió) amb "MOMI" és previst ? :begudes2: :begudes2: | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33792
| Assumpte: Re: La instal.lació IIm de Cal Gavatx Dg Abr 19, 2009 9:28 am | |
| Si, és possible i està previst. | |
|
| |
Ubicació : Aquitaine, França. Edat : 77 Data d'inscripció : 23/01/2009 Nombre de missatges : 2513
| Assumpte: Re: La instal.lació IIm de Cal Gavatx Dg Abr 19, 2009 9:32 am | |
| citation : Si, il est possible et il est prévu. :impacient: :impacient: :impacient: :impacient: :impacient: :begudes2: | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: La instal.lació IIm de Cal Gavatx Dj Maig 28, 2009 10:39 am | |
| | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: La instal.lació IIm de Cal Gavatx Dl Jul 20, 2009 10:03 am | |
| | |
|
| |
E4lok Trenjardinaire
Ubicació : Granollers Edat : 64 Data d'inscripció : 27/01/2009 Nombre de missatges : 824
| Assumpte: Re: La instal.lació IIm de Cal Gavatx Dt Jul 21, 2009 1:54 am | |
| Si, ja el conec Amadeu, en Daniel ja havia donat l'adreça. Salutacions, Antoni | |
|
| |
ut800035 (†) Trenjardinaire Plus
Ubicació : Sabadell Edat : 64 Data d'inscripció : 21/01/2009 Nombre de missatges : 1431
| Assumpte: Re: La instal.lació IIm de Cal Gavatx Dt Jul 21, 2009 7:13 pm | |
| Es interesant aquests document, aixi com la pagina on esta ubicada Joan | |
|
| |
E4lok Trenjardinaire
| Assumpte: Re: La instal.lació IIm de Cal Gavatx Dc Feb 17, 2010 10:20 am | |
| Diumenge varem parlar amb en Quim de començar la construcció de la base de cara a la Trobada del Juliol, i que es pugui afegir alguna cosa dels MOMI,sempre dins de l'espai de la masia, l'opció de la carpa queda descartada per raons econòmiques Estem valorant la possibilitat de comprar via PECO, que ens la podria suministrar en Rafa de L'Orient Exprés. Li hem demanat informació del cataleg, si algú tingués dades, seria bó decompartir-ho. Salutacions, Antoni | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: La instal.lació IIm de Cal Gavatx Dc Feb 17, 2010 10:40 am | |
| Si, precisament aquesta tarda he estat convocat a una reunió per a rebre les explicacions que faré arribar en detall a en Daniel. | |
|
| |
| Assumpte: Re: La instal.lació IIm de Cal Gavatx Dc Feb 17, 2010 11:26 pm | |
| j'ai trouvé un bâtiment à La Garriga assez grand !!! mais la location doit être très chère . jai trobat un edifici bastant|prou gran a La Garriga. Però el lloguer doît ser molt cara . | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: La instal.lació IIm de Cal Gavatx Dj Feb 18, 2010 7:41 am | |
| | |
|
| |
TramBlau Mestre tramviaire
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 12350
| Assumpte: Re: La instal.lació IIm de Cal Gavatx Dv Maig 14, 2010 6:04 am | |
| Estic preparant material per fer el meu circuit modular, i m'agradaria saber l'altura del vostre per si sorgeix l'ocasió d'unir-los. Alçada de les vies a terra Pere | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: La instal.lació IIm de Cal Gavatx Dv Maig 14, 2010 6:11 am | |
| Pere, no és possible saber aquestes dades, perquè el circuit encara no està començat, ni s'han establert les normes. Fins i tot per el que sé (que no és molt) em penso que el circuit ja no serà modular sinó fixe.
De totes formes, si poses potes graduables, l'alçada de vies a terra no et serà mai un problema. El que és més important és fer coincidir els eixos de les vies entre mòduls. O sigui la distància del eix de la via a l'extrem del mòdul. | |
|
| |
AdminTRENS.CAT Àngel de la guàrdia
Ubicació : Samalus (Barcelona) Edat : 65 Data d'inscripció : 03/01/2009 Nombre de missatges : 869
| Assumpte: Re: La instal.lació IIm de Cal Gavatx Dv Maig 14, 2010 6:32 pm | |
| _________________ Administrador TRENS.CAT
.
| |
|
| |
| Assumpte: Re: La instal.lació IIm de Cal Gavatx Dj Set 09, 2010 1:20 am | |
| Quoi de neuf ? L'hiver approche , c'est bientôt le moment de ressortir les crayons et les plans !!!! Què de nou ? L'hivern enfocament|proximitat, és aviat el moment de ressaltar els llapis i els plans|plànols !!!! | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: La instal.lació IIm de Cal Gavatx Dj Set 09, 2010 1:31 am | |
| Ah, però aquí l'hivern no és pas com a França. Nosaltres encara tenim sol, i temperatura que ens permet gaudir a l'aire lliure!!! Ah, mais ici l'iver n'est pas comme en France. Nous avons encore du soleil, et des températures qui nous permetten de nous amuser à plain air!!! | |
|
| |
E4lok Trenjardinaire
| Assumpte: Re: La instal.lació IIm de Cal Gavatx Dt Gen 29, 2013 9:12 am | |
| Hi han novetats, el projecte de circuit en IIm a Cal Gavatx, s'ha tornat a reactivar. Ara com a instal.lacio fixa.
L'amic Josep es un dels instigadors. Estic treballant amb el disseny, molt semblant al modular pero sense les restriccions de ser compatible amb el Momi.
Anirem informant. | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: La instal.lació IIm de Cal Gavatx Dt Gen 29, 2013 9:18 am | |
| Això són bones noticies. Podries posar-ne alguna foto? | |
|
| |
Sisu Cap de Tallers
Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà) Edat : 55 Data d'inscripció : 01/05/2012 Nombre de missatges : 7271
| Assumpte: Re: La instal.lació IIm de Cal Gavatx Dt Gen 29, 2013 10:08 am | |
| | |
|
| |
jaume Trenjardinaire Plus
Ubicació : Barcelona Edat : 62 Data d'inscripció : 02/05/2012 Nombre de missatges : 3354
| Assumpte: Re: La instal.lació IIm de Cal Gavatx Dt Gen 29, 2013 10:23 am | |
| Son molt, molt bones noticies. Felicitats. | |
|
| |
ostman Trenjardinaire Plus
Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental) Edat : 53 Data d'inscripció : 23/05/2012 Nombre de missatges : 7077
| Assumpte: Re: La instal.lació IIm de Cal Gavatx Dt Gen 29, 2013 11:04 am | |
| Són unes noticies excel.lents... No necessiteu voluntaris?! | |
|
| |
E4lok Trenjardinaire
| Assumpte: Re: La instal.lació IIm de Cal Gavatx Dt Gen 29, 2013 8:30 pm | |
| Gràcies a tots pels comentaris, De moment us puc dir que durant l'aturada de Nadal es va netejar, pintar i possar enllumenat i endolls a la sala. Podeu veure una foto del resultat al Facebook de Via Oberta, la vaig penjar a final de desembre. Dissabte passat es van recollir taulells de fusta, i unes quantes vies, donació d'un dels socis. Ara com us vaig dir ahir, estem treballant amb el disseny, estem pensant en fer un recorregut en dos nivells, anb un creuament per viaducte. El problema que em trobo es que no tinc espai per fer un apartador a la zona del bucle petit. Ara estic fent el disseny amb el programa Raylie 4, que et permet dissenyar rampes, i desprès l'exporto a l'Autocad per fer els detalls de la infrastructura. Ostman: Per descomptat que si hi ha algun voluntari, serà ben rebut, tenim bastants front oberts, també tenim en projecte una maqueta H0 digital, de la qual ja tenim fet el taulell base de 285x140cm, destinada a exposicion itinerants i per donar a conèxer el sistema digital mentres es constueix. No cal dir que ens falten socis pencaires Sisu: No ens possem terminis, pensa que aixó ho fem els dissabtes al matí, i aprofitant dies de vacances, i ho tenim que compartir amb altres tasques. A més, el cost de les vies serà bastant important, de moment escomencem amb la infrastructura, que serà amb potes metàliques tipus mecalux i taulells de fusta multilaminar. Aquest dissabte tenim reunió mensula de la Junta i discutirem més detalls. Continuaré informant, encara que en Josep (Bantren) està a l'equip de treball i també us dirà la seva. | |
|
| |
ostman Trenjardinaire Plus
Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental) Edat : 53 Data d'inscripció : 23/05/2012 Nombre de missatges : 7077
| Assumpte: Re: La instal.lació IIm de Cal Gavatx Dt Gen 29, 2013 9:11 pm | |
| M'he conectat al facebook i he vist la foto que comentes... Quin canvi que ha fet el magatzem... Pintat de blanc sembla més gran i tot...
També he vist a la vostra web que podeu controlar la maqueta H0 a traves d'iphone/ipad... Interessant... | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: La instal.lació IIm de Cal Gavatx | |
| |
|
| |
| La instal.lació IIm de Cal Gavatx | |
|