El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITAT
Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te. Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental) Edat : 53 Data d'inscripció : 23/05/2012 Nombre de missatges : 7077
Assumpte: Re: La instal.lació IIm de Cal Gavatx Ds Nov 08, 2014 1:43 am
A veure si cohincidim un dia d'aquests...
M'ho sembla a mi, a la màquina RC de playmobil li costava pujar? RC només funciona a 6v i sempre li acaba faltant potència...
marcostrain Trenjardinaire
Ubicació : L'Ametlla del Vallès Edat : 21 Data d'inscripció : 07/11/2014 Nombre de missatges : 171
Assumpte: Re: La instal.lació IIm de Cal Gavatx Ds Nov 08, 2014 1:45 am
ostman escrigué:
A veure si cohincidim un dia d'aquests...
M'ho sembla a mi, a la màquina RC de playmobil li costava pujar? RC només funciona a 6v i sempre li acaba faltant potència...
Si, es que aquell dia va ser casualitat que vaig anar i anava curt de piles!
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33792
Assumpte: Re: La instal.lació IIm de Cal Gavatx Dv Gen 30, 2015 8:18 pm
El dimecres passat vaig fer una visita sorpresa a Cal Gavatx. Va ser una visita sorpresa, perquè aquesta és la sorpresa que vaig tenir:
Com podeu veure es tracta d'una reproducció a escala 1/22'5 del pont sobre el riu Kwai, feta de troncs de fusta per un parent de Mallorca (i no és una frase feta), de l'Amadeu, president de l'Associació de Cal Gavatx.
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
Assumpte: Re: La instal.lació IIm de Cal Gavatx Dv Gen 30, 2015 8:43 pm
ostres unes quantes hores engantxant palets de fusta!!...deu ser un bon pont..per que sobre la taula surt per tots costats..que deu fer un metre i mig o més, no??
salutacions
mallet73
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33792
Assumpte: Re: La instal.lació IIm de Cal Gavatx Dv Gen 30, 2015 8:46 pm
Assumpte: Re: La instal.lació IIm de Cal Gavatx Dv Gen 30, 2015 8:50 pm
Be, la veritat és que no la vaig mesurar. Amb l'impacte que em va causar la sorpresa, no vaig pensar en res més. Però calculo que deu fer alguna cosa més de dos metres.
Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental) Edat : 53 Data d'inscripció : 23/05/2012 Nombre de missatges : 7077
Assumpte: Re: La instal.lació IIm de Cal Gavatx Dv Gen 30, 2015 8:54 pm
Ja fa uns dies que tenim aquesta meravella a Cal Gabatx... Fa prop de 3 metres... I amb el Paco estem romiant com el podem adaptar per poderlo afegir al circuit MoMi...
Olot Mestre d'obres
Assumpte: Re: La instal.lació IIm de Cal Gavatx Dv Gen 30, 2015 8:56 pm
Ubicació : sabadell Edat : 59 Data d'inscripció : 15/09/2011 Nombre de missatges : 1479
Assumpte: Re: La instal.lació IIm de Cal Gavatx Dv Gen 30, 2015 10:58 pm
Uf, que pont més meravellosa. M'ha quedat bocabadat. Impossible de portar amb cotxe per la mesura que té el pont, al meu m'agradava fer en el tipus americà però no ja que hauria de portar a la furgo i seriosa delicat per si passés alguna cosa em donaria un atac.
Sisu Cap de Tallers
Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà) Edat : 55 Data d'inscripció : 01/05/2012 Nombre de missatges : 7271
Assumpte: Re: La instal.lació IIm de Cal Gavatx Ds Gen 31, 2015 1:42 am
Brutal!!!! Si es pogués incloure al Momi ja seria la ......
TramBlau Mestre tramviaire
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 12351
Assumpte: Re: La instal.lació IIm de Cal Gavatx Ds Gen 31, 2015 2:29 am
Una obra bellíssima , quin tipus de fusta ?, olivera, taronger, etc., com els ha unit ?, està envernissat?
Pere
Olot Mestre d'obres
Assumpte: Re: La instal.lació IIm de Cal Gavatx Ds Gen 31, 2015 2:38 am
El tipus de fusta no ho sé, però ha de ser algun tipus d'arbre autòcton de Balears. Per a enganxar els troncs entre ells no hi ha ni una gota de cola, sinó que s'ha fet amb petits claus.