El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITAT
Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te. Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
Assumpte: Re: La instal.lació IIm de Cal Gavatx Dv Jul 11, 2014 7:45 pm
Olot escrigué:
E4lok escrigué:
Tot a punt per demà
deixeu-me uns minuts lliures per la tarda que portaré alguna peça per circular...
fins aviat
mallet73
TramBlau Mestre tramviaire
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 12351
Assumpte: Re: La instal.lació IIm de Cal Gavatx Ds Jul 12, 2014 7:29 am
Quatre fotos de la trobada que ha estat molt animat i agradable
bé alguna més de quatre. I algunes poques fotos del circuit 22,5
I això és tot el que tinc que val la pena penjar
Pere
ostman Trenjardinaire Plus
Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental) Edat : 53 Data d'inscripció : 23/05/2012 Nombre de missatges : 7077
Assumpte: Re: La instal.lació IIm de Cal Gavatx Ds Jul 12, 2014 8:43 am
Gràcies Pere... M'hi he passat tot el dia i ni he tingut ocasió de treure la camera del cotxe...
Per resumir-ho en poques paraules... Ha estat una bona trobada on he retrobat moltes cares conegudes, i he conegut algunes de noves... Un plaer haver compartit experiències amb tots...
ut800035 (†) Trenjardinaire Plus
Ubicació : Sabadell Edat : 64 Data d'inscripció : 21/01/2009 Nombre de missatges : 1431
Assumpte: Re: La instal.lació IIm de Cal Gavatx Ds Jul 12, 2014 8:49 am
Gracies per les fotos, es pot dir que ja estava venint pero m'ha sortir un compromís amb el meu pare i despres s'ha complicat el dia
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33793
Assumpte: Re: La instal.lació IIm de Cal Gavatx Ds Jul 12, 2014 9:36 am
Efectivament, ha estat una jornada complerta.
Algunes fotos per els que no han vingut:
La primera impressió al entrar al recinte a on hi ha el circuit, era patent. Aquest és el costat que és casi acabat del circuit.
A l'altra banda hi havia molt ben presentada la rotonda d'en Josep
Les boques dels túnels ha estan començades i plantejades
Mentrestant, a fora, els primers trens comencen a preparar-se per a les circulacions
Al cap d'una mica el tren "català" d'en Daniel ja era a punt
Mentrestant ell ajudava a descarregar els trens que arribaven
Per altra banda en Jordi Rallo descarregava la seva 1000
Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà) Edat : 55 Data d'inscripció : 01/05/2012 Nombre de missatges : 7271
Assumpte: Re: La instal.lació IIm de Cal Gavatx Ds Jul 12, 2014 8:43 pm
Sí, ha estat un dia fantàstic, molt complet i m'alegro molt de veure que el circuit està cada cop més avançat. També m'ha agradat molt conèixer en Joan (Mitjans) i aprendre coses sobre les tècniques 3D.
jaume Trenjardinaire Plus
Ubicació : Barcelona Edat : 62 Data d'inscripció : 02/05/2012 Nombre de missatges : 3354
Assumpte: Re: La instal.lació IIm de Cal Gavatx Ds Jul 12, 2014 9:08 pm
Tambe puc dir que ha estat una bona trobada. Retornar veure a molts, xerrar de tot, trens de tota mida circulant. Ho he passat molt be. Gracies a tots per aquest dia.
E4lok Trenjardinaire
Ubicació : Granollers Edat : 64 Data d'inscripció : 27/01/2009 Nombre de missatges : 824
Assumpte: Re: La instal.lació IIm de Cal Gavatx Dg Jul 13, 2014 1:24 am
Gracies a tots per les vostres visites. Al mati vàrem estar enfeinats amb el circuit de 0n30. A la tarda vàrem conseguir resoldre practicament tots els problemes! Nomès haurem de canviar un petit tram de corba per un radi més gran.
Va ser una bona ocassió per veure en directe els treballs d'en Sisu i dels tallers Mallet.
Els propers dies editaré el video oficial.
Sisu Cap de Tallers
Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà) Edat : 55 Data d'inscripció : 01/05/2012 Nombre de missatges : 7271
Assumpte: Re: La instal.lació IIm de Cal Gavatx Dg Jul 13, 2014 10:58 am
Merci Toni, esteu fent una bona feina,la decoració fa molta patxoca, a veure quan el podrem veure acabat.
MALLET73 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
Assumpte: Re: La instal.lació IIm de Cal Gavatx Dl Jul 14, 2014 1:09 am
E4lok escrigué:
Gracies a tots per les vostres visites. Al mati vàrem estar enfeinats amb el circuit de 0n30. A la tarda vàrem conseguir resoldre practicament tots els problemes! Nomès haurem de canviar un petit tram de corba per un radi més gran.
Va ser una bona ocassió per veure en directe els treballs d'en Sisu i dels tallers Mallet.
Els propers dies editaré el video oficial.
gràcies a vosaltres per tan bona trobada i agraïr-vos la feina feta.... llastima de no veureus a tots ja que nomès va ser possible anar a la tarda...
els vagons d'en sisu amb la meva portes...els engantxalls van funcionar molt bé..
una composició catalano-americana!!
alguns dels mebres de cal gavatx i del foro trenscat... han lograt un magnific espai en aquesta maqueta amb els dos amples de via....
cada material per la seva via....
encara varem poder fer alguna doble tracció amb les porters d'en sisu i meva però no varem fer cap imatge almenys jo....
salutacions
mallet73
ostman Trenjardinaire Plus
Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental) Edat : 53 Data d'inscripció : 23/05/2012 Nombre de missatges : 7077
Assumpte: Re: La instal.lació IIm de Cal Gavatx Dl Jul 14, 2014 7:23 am
I un automotor fantasma...
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33793
Assumpte: Re: La instal.lació IIm de Cal Gavatx Dl Jul 14, 2014 8:50 am
Em varen agradar molt els fanals fets artesanalment per un membre de Cal Gavatx:
I també l'estació que ambientaven aquests fanals
En Maquinista ens va presentar la seva nova màquina de Bachman
Aquesta Shay... be, no recordo de qui era
I aquí tenim la màquina d'en Pere, aquella que se l'hi va rovellar tant...
Aquest vagó Bachman, pintat de marró, també tenia un encant especial
Amb aquestes, va arribar en Carles...
... que no deixarà mai de sorprendre'ns.
El 0n15 també era present
I a la part nova de la maqueta hi havia coses molt ben treballades
Per acabar, us deixo amb algunes fotos més de les màquines i material d'en Carles i d'en Narcis