TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta
 
PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
Martorell - Cotxe tipus Martorell a escala IIm (FFCC de la Terrassa) - Página 2 WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT


Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.


Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.


Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions


 

 Cotxe tipus Martorell a escala IIm (FFCC de la Terrassa)

Ir abajo 
+12
lluis7
Sisu
TramBlau
McHrodik
KTK
ostman
Maxx_Rivoli
MALLET73
jaume
josepmaria
maquinista
Olot
16 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2
AutorMissatge
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18795

Martorell - Cotxe tipus Martorell a escala IIm (FFCC de la Terrassa) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Cotxe tipus Martorell a escala IIm (FFCC de la Terrassa)   Martorell - Cotxe tipus Martorell a escala IIm (FFCC de la Terrassa) - Página 2 I_icon_minitimeDv Maig 25, 2018 10:54 am

Sisu escrigué:
Impressionant!! reverent

+1 un arxiu impresionant!!!
A més aquest cap de setmana passat ha estat exposat a BArcelona train!!!!

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
lluis7
Trenjardinaire Plus
lluis7


Ubicació : Canet de Mar
Edat : 62
Data d'inscripció : 01/01/2012
Nombre de missatges : 1524

Martorell - Cotxe tipus Martorell a escala IIm (FFCC de la Terrassa) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Cotxe tipus Martorell a escala IIm (FFCC de la Terrassa)   Martorell - Cotxe tipus Martorell a escala IIm (FFCC de la Terrassa) - Página 2 I_icon_minitimeDv Maig 25, 2018 12:40 pm

Shocked Shocked
BRUTAL, Amadeu.
Tant el cotxe, com el reportatge fotogràfic ok
formidable
Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 44
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7529

Martorell - Cotxe tipus Martorell a escala IIm (FFCC de la Terrassa) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Cotxe tipus Martorell a escala IIm (FFCC de la Terrassa)   Martorell - Cotxe tipus Martorell a escala IIm (FFCC de la Terrassa) - Página 2 I_icon_minitimeDv Maig 25, 2018 1:24 pm

Sempre fa il·lusió trobar fotos de feines antigues i rememorar aquells moments...! Jo mateix, sense tirar 40 anys enrere, sovint trobo fotos de quan era nano i em porten molt bons records...

_________________
Salutacions. JOAN

Les meves construccions https://trenscat.forosactivos.net/t1813-index-les-construccions-d-en-mitjans
Els meus cotxes http://mitjansracing.wix.com/mracing
Les meves figures de Warhammer http://mitjansracing.wix.com/warhammer
Tornar a dalt Ir abajo
alvarop
Trenjardinaire
alvarop


Ubicació : Madrid
Edat : 51
Data d'inscripció : 11/01/2018
Nombre de missatges : 345

Martorell - Cotxe tipus Martorell a escala IIm (FFCC de la Terrassa) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Cotxe tipus Martorell a escala IIm (FFCC de la Terrassa)   Martorell - Cotxe tipus Martorell a escala IIm (FFCC de la Terrassa) - Página 2 I_icon_minitimeDs Maig 26, 2018 11:11 am

Ho veus Amadeu... es per això amic meu que t`anomeno el meu "Mestre" Very Happy Very Happy Very Happy

Com diuen a la meva terra... Mare meua!!!

És una passada, expectacular, impecable i formidable... Està perfect el Martorell...

Amadeu ja ho ha via vist i ho haviem comentat... però sempre es un gust tornar a veure aquest reportatge d´un coctxe tan maco com aquest...

Ja sap que al FC Alacant-Dénia en teniem cinc al tren turístic "Limon Exprès" junts als cotxes de NORTE del FC Carcaixent-Dénia (que són el que estic construit jo en un altre fil del foro).

Martorell - Cotxe tipus Martorell a escala IIm (FFCC de la Terrassa) - Página 2 Coche_16

Aquí el teniu... quins temps, quins records...

Amadeu, moltes felicitats... ja el veuré a la pròxima visita, amic meu.

Una gran abraçada. Álvaro.
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 17/01/2009
Nombre de missatges : 33133

Martorell - Cotxe tipus Martorell a escala IIm (FFCC de la Terrassa) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Cotxe tipus Martorell a escala IIm (FFCC de la Terrassa)   Martorell - Cotxe tipus Martorell a escala IIm (FFCC de la Terrassa) - Página 2 I_icon_minitimeDs Maig 26, 2018 1:14 pm

I tant, Àlvaro!

Els cotxes del Limon Express són ex-Catalans. Per tant són els mateixos.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
4000Talguera
Trenjardinaire Plus
4000Talguera


Ubicació : Hospitalet de Llobregat
Edat : 46
Data d'inscripció : 12/02/2017
Nombre de missatges : 1242

Martorell - Cotxe tipus Martorell a escala IIm (FFCC de la Terrassa) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Cotxe tipus Martorell a escala IIm (FFCC de la Terrassa)   Martorell - Cotxe tipus Martorell a escala IIm (FFCC de la Terrassa) - Página 2 I_icon_minitimeDg Maig 27, 2018 4:30 pm

Semblen les fotos del catàleg de fàbrica, història en imatges. aplaud aplaud aplaud aplaud
Tornar a dalt Ir abajo
Maties
Jardinaire aprenent
Maties


Ubicació : Pollença / Mallorca
Edat : 70
Data d'inscripció : 24/11/2020
Nombre de missatges : 25

Martorell - Cotxe tipus Martorell a escala IIm (FFCC de la Terrassa) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Cotxe tipus Martorell a escala IIm (FFCC de la Terrassa)   Martorell - Cotxe tipus Martorell a escala IIm (FFCC de la Terrassa) - Página 2 I_icon_minitimeDv Des 18, 2020 6:02 pm

Increible!
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 17/01/2009
Nombre de missatges : 33133

Martorell - Cotxe tipus Martorell a escala IIm (FFCC de la Terrassa) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Cotxe tipus Martorell a escala IIm (FFCC de la Terrassa)   Martorell - Cotxe tipus Martorell a escala IIm (FFCC de la Terrassa) - Página 2 I_icon_minitimeDv Des 18, 2020 8:09 pm

Molts gràcies, Maties. Ets molt amable. Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Contenido patrocinado





Martorell - Cotxe tipus Martorell a escala IIm (FFCC de la Terrassa) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Cotxe tipus Martorell a escala IIm (FFCC de la Terrassa)   Martorell - Cotxe tipus Martorell a escala IIm (FFCC de la Terrassa) - Página 2 I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Cotxe tipus Martorell a escala IIm (FFCC de la Terrassa)
Tornar a dalt 
Pàgina 2 de 2Anar a pàgina : Previ  1, 2
 Temas similares
-
» Cotxe Pullman dels FFCC Bascs a escala IIm
» Els automotors Ferrostaal a escala IIm (FFCC de La Terrassa)
» Locomotores diesel Alsthom de FFCC Catalans en IIm (FFCC de la Terrassa)
» Primera incursió al món de la fusta. .. cotxe Martorell
» Plànols i construcció cotxe passatge CGFC (Martorell)

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
TRENS.CAT :: Escala 1:22'5 / IIm / G / Via de 45 mm / Altres escales i galges relacionades :: Modelisme a escala 1/22'5 :: Material mòbil (artesà, personalitzat, modificacions)-
Canviar a: