| Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) | |
|
+33lluis7 albertoquattrotre jordi ODAKIM Víctorf alejandro sasplugas Olot ut800035 (†) fani Martyn Mitjans TJV TOG tram47 McHrodik Pau fve E4lok maquinista Shay peps FACTOR Mak josepmaria TramBlau MALLET73 Maxx_Rivoli ignasibaga jaume ostman Sisu ulises KTK 37 participantes |
|
Autor | Missatge |
---|
FACTOR Trenjardinaire
Ubicació : BARCELONA Edat : 79 Data d'inscripció : 08/12/2009 Nombre de missatges : 476
| Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) Dj Des 26, 2013 10:14 am | |
| La dresina sobre el pont, es una passada. Salutacions. Jaume | |
|
| |
ignasibaga Trenjardinaire Plus
Ubicació : Bagà Edat : 71 Data d'inscripció : 22/05/2013 Nombre de missatges : 7376
| Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) Dg Des 29, 2013 5:20 am | |
| Hola a tots. Excel·lents vídeos i fotografies, és una passada veure a circular el material creat per en Carles. Perdoneu que no hagi intervingut abans, però no sé perquè no rebo avis d'activitat del fòrum. Bon any nou, Ignasi. | |
|
| |
ulises Trenjardinaire Plus
Ubicació : Logronyo Edat : 65 Data d'inscripció : 04/08/2013 Nombre de missatges : 1290
| Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) Dj Gen 02, 2014 11:36 pm | |
| | |
|
| |
KTK Trenjardinaire Plus
Ubicació : Sant Vicenç dels Horts (Barcelona) Edat : 60 Data d'inscripció : 08/10/2013 Nombre de missatges : 1261
| Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) Dv Maig 16, 2014 2:12 am | |
| Hola de nou amics des de Kargolia. Us paso al gunes fotos del treballs realitzats durant l'hivern i principi de primavera. Es tracta del començament de la construcció de l'estació de la part baixa del circuit. Això és el plantexament de la corba d'entrada a l'estació. I sobre la base de formigó feta prèviament, faig la coronació amb l'ajuda d'una plantilla. Unes pedretes pels costats, per que li doni una certa aparença al balast. Plantejament de la platja de vies. Restauració de la base de via prèvia a l'entrada de l'estació, que estava en mal estat. Presentada la via. Presentació de una agulla per un futur petit traçat de tren turístic. Plantejament per la base de via de l'entrada a l'estació. Aquí ja una part construïda. Aquesta és la piconadora encarregada de compactar el terreny (No te endoll). Be, tinc un problema amb el sistema per penjar més fotos. Ja continuaré penjant fotos d'aquestes feines. Atentament Xavi KTK | |
|
| |
TramBlau Mestre tramviaire
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 12351
| Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) Dv Maig 16, 2014 2:23 am | |
| Una aportació molt interessant d'obra civil, tot i que la trobo una mica baixa per a la lumbàlgia
Pere | |
|
| |
MALLET73 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19506
| Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) Dv Maig 16, 2014 2:46 am | |
| | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33795
| Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) Dv Maig 16, 2014 2:57 am | |
| Molt bons treballs. Sembla que hi tens la ma trencada amb això d'anivellar la base de la via. Em preocupa l'endolla de la piconadora. Potser la podries fer funcionar amb bateries? | |
|
| |
KTK Trenjardinaire Plus
Ubicació : Sant Vicenç dels Horts (Barcelona) Edat : 60 Data d'inscripció : 08/10/2013 Nombre de missatges : 1261
| Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) Dv Maig 16, 2014 3:45 am | |
| TramBlau; Tens tota la raó del mon. El que passa és que el plantejamet del circuït estava ja concebut des de fa molts anys; ...errades de joventut, i ara és el que hi ha. Quan ho penso.... ai ai ai!!! No sé quan temps ho podré anant mantenint. De fet, anivellar la via i traçar les corbes, a la zona plana del terreny és relatívament fàci, però a les les zones que el circuït va vorejant els pendents del terreny, la cosa es complica més. Xavi KTK | |
|
| |
ostman Trenjardinaire Plus
Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental) Edat : 53 Data d'inscripció : 23/05/2012 Nombre de missatges : 7077
| Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) Dv Maig 16, 2014 3:59 am | |
| Molt bona feina... Caldria fer una visita d'obres per veure en directe... | |
|
| |
jaume Trenjardinaire Plus
Ubicació : Barcelona Edat : 62 Data d'inscripció : 02/05/2012 Nombre de missatges : 3354
| Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) Dv Maig 16, 2014 4:17 am | |
| Molt bona feina. Agafa bona cara. Demana ser vist per molts!!!! Felicitats. | |
|
| |
Sisu Cap de Tallers
Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà) Edat : 55 Data d'inscripció : 01/05/2012 Nombre de missatges : 7271
| Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) Dv Maig 16, 2014 4:37 am | |
| | |
|
| |
tram47 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Aquitaine, França. Edat : 77 Data d'inscripció : 23/01/2009 Nombre de missatges : 2513
| Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) Dv Maig 16, 2014 4:48 am | |
| | |
|
| |
josepmaria Trenjardinaire Plus
Ubicació : barcelona Edat : 78 Data d'inscripció : 17/09/2012 Nombre de missatges : 1844
| Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) Dv Maig 16, 2014 1:14 pm | |
| Jo també m'afegeixo als comentaris de felicitació. | |
|
| |
peps Trenjardinaire Plus
Ubicació : vic Edat : 57 Data d'inscripció : 04/02/2009 Nombre de missatges : 1720
| Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) Ds Maig 17, 2014 9:49 am | |
| | |
|
| |
KTK Trenjardinaire Plus
| Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) Dc Maig 21, 2014 4:10 am | |
| | |
|
| |
KTK Trenjardinaire Plus
| Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) Dc Maig 21, 2014 4:16 am | |
| Uy ! Perdò he repetit alguna. Em sembla que m'he fet també un embolic pujant les fotos; Faltava aquesta. Xavi KTK | |
|
| |
Ubicació : Barcelona Edat : 62 Data d'inscripció : 02/05/2012 Nombre de missatges : 3354
| Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) Dc Maig 21, 2014 5:41 am | |
| Gracies. Importants avenços. Si a tu t'agrada muntar la via, a mi m'agrada veure com has anat fent els treballs i has muntat la via. Aixo vol dir que ben aviat veurem imatges amb els trens passant per la nova via. I aixo es el que mes m'agrada. Una idea feta realitat. I compartint la seva evolucio. | |
|
| |
ut800035 (†) Trenjardinaire Plus
Ubicació : Sabadell Edat : 64 Data d'inscripció : 21/01/2009 Nombre de missatges : 1431
| Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) Dc Maig 21, 2014 5:58 am | |
| Molt interessant i moltes hores ocupades, et queda molt bé | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33795
| Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) Dc Maig 21, 2014 7:05 am | |
| Jo em pregunto com els treballs dels altres van tant depresa... Be, en el teu cas, ara que hem vist que practiques amb autèntica via de 60, comprenc que aquesta se't fa senzilla. | |
|
| |
ostman Trenjardinaire Plus
Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental) Edat : 53 Data d'inscripció : 23/05/2012 Nombre de missatges : 7077
| Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) Dc Maig 21, 2014 8:33 am | |
| Veig que la cosa està molt avançada...
Si tens problemes amb els cables sempre pots enredar al Jaume perquè et dongui un cop de mà amb el cablejat... | |
|
| |
| Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) Dj Maig 22, 2014 9:13 pm | |
| - ostman escrigué:
- Veig que la cosa està molt avançada...
Si tens problemes amb els cables sempre pots enredar al Jaume perquè et dongui un cop de mà amb el cablejat... Amb molt de gust. Nomes ho has de dir. | |
|
| |
KTK Trenjardinaire Plus
| Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) Dj Maig 22, 2014 10:18 pm | |
| S'agraeix. De moment vaig tirant amb les instal·lacions elèctriques existents i alguna de nova en plan provissional. Però m'agradaria fer algún dia un quadre de comandament nou i millorat, i llavors si que necessitaré al menys el vostre assessorament. Amadeu, els treballs veritablement no es que vagin molt ràpid, és que també s'ha amat fent feina a estones durant l'hivern. ...Quan imagino com voldria tenir, i veig com està, veig que em queda una feinada interminable. Xavi KTK | |
|
| |
| Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) Ds Maig 24, 2014 8:16 pm | |
| Pensa que el que no tinguis avui ho tindras dema. I quan vulguis, podem pensar en aquests quadre electric. | |
|
| |
ignasibaga Trenjardinaire Plus
Ubicació : Bagà Edat : 71 Data d'inscripció : 22/05/2013 Nombre de missatges : 7376
| Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) Dg Maig 25, 2014 10:37 am | |
| Hola Xavi i tots els demés. Bons avenços i amb pas ferm. tens esquema de la xarxa elèctrica? Fins aviat, Ignasi | |
|
| |
KTK Trenjardinaire Plus
| Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) Dl Maig 26, 2014 6:49 am | |
| Be... tant com esquema elèctric... algún croquis vaig fer del quadre i de la instal-lació, però com que després he anat fet modificacions... De momento però m'en vaig ensortint. Gràcies per la vostra preocupació. Quan em comenci a "ofegar" amb aquest tema ja us demanaré auxili, com ja ha passat fa un temps. Agrait Xavi KTK | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) | |
| |
|
| |
| Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) | |
|