| Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) | |
|
+33lluis7 albertoquattrotre jordi ODAKIM Víctorf alejandro sasplugas Olot ut800035 (†) fani Martyn Mitjans TJV TOG tram47 McHrodik Pau fve E4lok maquinista Shay peps FACTOR Mak josepmaria TramBlau MALLET73 Maxx_Rivoli ignasibaga jaume ostman Sisu ulises KTK 37 participantes |
|
Autor | Missatge |
---|
KTK Trenjardinaire Plus
Ubicació : Sant Vicenç dels Horts (Barcelona) Edat : 60 Data d'inscripció : 08/10/2013 Nombre de missatges : 1261
| Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) Dv Des 13, 2013 8:48 am | |
| Joan ut800035. Tinc pendent contestar les teves preguntes sobre la gorja i sobre quan vaig tardar en fer el circuït: De fet és dificil precissar-ho. Vaig començar cap el 1998 a fer alguns mobiments de terres, i vaig anar fent diverses zones del traçat alternant amb tasques com adequar el pou com lloc de post de comandament... etc. Cap el 2002, aproximadament es va quedar com està ara. Respecte a la Gorja (diría que es va anar fent entre el 2000 i 2002) s'em va ocòrrer fer-la aprofitat que habia de fer un mur per aguantar les escales (Això... fer les escales també em va portar el seu temps) i això proporcionava un desnivell que era ideal per converti-lo en un barranc a escala. Entre 2002 i 2008 algùn detall per aquí, per allà (crec que el pont de la foto Avatar és del 2004) A partir del 2008 ... el "parón". He de confesar que sòc molt lent treballant, i el pitjor... inconstant. Be per amenitzar tant de text... una imatge. | |
|
| |
ostman Trenjardinaire Plus
Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental) Edat : 53 Data d'inscripció : 23/05/2012 Nombre de missatges : 7077
| Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) Dv Des 13, 2013 10:38 am | |
| Lent o inconstant... Has fet una feina molt maca... Tens un circuit amb molt caràcter... | |
|
| |
jaume Trenjardinaire Plus
Ubicació : Barcelona Edat : 62 Data d'inscripció : 02/05/2012 Nombre de missatges : 3354
| Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) Dv Des 13, 2013 9:30 pm | |
| Gracies per les explicacions. Son un tresor. Lent o inconstant? Jo soc mooooooolt lent en fer les coses. Pero no pateixis, ja t'anirem animant a treballar al circuit -i fora-, i com et vaig comentant de tant en tant, et podem fer un cop de ma per anar treballant el circuit: restauracio, continuacio de treballs per anar continuant el circuit... Pensa que cada dia mirem els fils actous i no actius i quan una cosa sembla aturada, volem saber com va i preguntem. El mes important es que volem saber, veure imatges. Cada cosa nova es bona i ens ajuda apaivagar l'ansietat, i n'aprenem una mica de tots. | |
|
| |
ut800035 (†) Trenjardinaire Plus
Ubicació : Sabadell Edat : 64 Data d'inscripció : 21/01/2009 Nombre de missatges : 1431
| Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) Ds Des 14, 2013 3:38 am | |
| Se d'altres empreses ferroviàries que van pitjor.
El resultat es molt bó
Joan | |
|
| |
ignasibaga Trenjardinaire Plus
Ubicació : Bagà Edat : 71 Data d'inscripció : 22/05/2013 Nombre de missatges : 7376
| Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) Ds Des 14, 2013 5:53 am | |
| Hola a tots.
Una excel·lent fotografia.
Lentitud en el treball, inconstant?. De que em sonen aquestes paraules, em sembla que m'he les he hagut de sentir tota la vida, però qui no se'n pot acusar a si mateix?
Per sort això és un hobby, una distracció, i hem de treballar quan tenim temps i ganes.
Subscric tot el que ha dit en Jaume.
Fins aviat, Ignasi. | |
|
| |
FACTOR Trenjardinaire
Ubicació : BARCELONA Edat : 79 Data d'inscripció : 08/12/2009 Nombre de missatges : 476
| Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) Ds Des 14, 2013 9:39 am | |
| La foto és fantastica, una mes,el teu circuit amb proporciona moltes idees, que tractaré d´incloure al meu nou circuit en que estic treballant, a la meva manera, jo no estic qualificat per fer maravelles. El conjunt-Tunel-Pont-Gorges, es una passada. Salutacions. Jaume | |
|
| |
peps Trenjardinaire Plus
Ubicació : vic Edat : 57 Data d'inscripció : 04/02/2009 Nombre de missatges : 1720
| Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) Ds Des 14, 2013 11:02 am | |
| ......el realisme es brutal . !!!!!FELICITATS !!!!!! Salutacions PEP | |
|
| |
maquinista Trenjardinaire
Ubicació : Navarcles Edat : 65 Data d'inscripció : 20/03/2011 Nombre de missatges : 182
| Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) Dg Des 15, 2013 6:09 am | |
| | |
|
| |
peps Trenjardinaire Plus
Ubicació : vic Edat : 57 Data d'inscripció : 04/02/2009 Nombre de missatges : 1720
| Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) Dg Des 15, 2013 9:12 pm | |
| sobre el saltan d`aigua que es veu ,es natural o las fet tu? realment es molt maco i es veu un bon sortit d`aigua salutacions PEP | |
|
| |
Maxx_Rivoli Trenjardinaire Plus
Ubicació : Rivoli Torinese - Italia Edat : 50 Data d'inscripció : 18/08/2013 Nombre de missatges : 2069
| Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) Dl Des 16, 2013 2:07 am | |
| | |
|
| |
MALLET73 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19506
| Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) Dl Des 23, 2013 3:19 am | |
| Hola Amics!! Ahir al matí va haber un parell de trens a cargolia per portar ciment, pedra i fusta als operaris que treballan en la reconstrucció d'aquest ferrocarril...les garrats van arrossegar els cargats vagons tolva per les pendents de cargolia... en primer lloc varem trobar aquests animalons que no deixaven circular lliurement un cop retirat de la via el tren continua la seva ascenció.. l'estació central tota ocupada per trens carregats la garrat enfila per la gorja mentres l'altre va pujant desde la part inferior creuant el pont i el tunel. la dona del maquinista l'ha anta a veure i els saluda!! l stainz també va fer la seva feina...sense problemes... la ultima circulació va ser per la dresina per recollir els operaris que estaven treballan al final del traçat...mentres la diesel de ktk descansava ja de tanta feina.. salutacions mallet73 | |
|
| |
McHrodik Aspirant a jardinaire
Ubicació : Alberic Edat : 30 Data d'inscripció : 15/01/2012 Nombre de missatges : 10
| Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) Dl Des 23, 2013 3:44 am | |
| Bona vesprada a tots, Ja vaig llegir tot el fil, KTK, i només puc dir que el teu circuit és espectacular en tots els sentits de la paraula. Les últimes fotos només fan que corroborar-ho. Eixa platja de vies amb eixes Garratts... uufff... L'enhorabona i moltes gràcies per compartir amb nosaltres esta meravella! | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33795
| Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) Dl Des 23, 2013 8:18 am | |
| Molt maques les fotos.
Impressionant l'estació repleta de trens a vapor.
També molt impactant aquest llarg i pesat tren que puja des de baix fins a les gorges.
Que ve us ho devíeu passar !! | |
|
| |
Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental) Edat : 53 Data d'inscripció : 23/05/2012 Nombre de missatges : 7077
| Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) Dl Des 23, 2013 8:12 pm | |
| Unes magnifiques composicions... En un escenari preciòs... | |
|
| |
TramBlau Mestre tramviaire
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 12351
| |
| |
Ubicació : Barcelona Edat : 62 Data d'inscripció : 02/05/2012 Nombre de missatges : 3354
| Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) Dl Des 23, 2013 10:17 pm | |
| Gracies. Son unes imatges meravelloses. La grisor dels trens s'enllaça molt be amb l'entorn escollit. I fotograficament m'agrada molt. | |
|
| |
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19506
| Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) Dt Des 24, 2013 6:19 am | |
| | |
|
| |
KTK Trenjardinaire Plus
Ubicació : Sant Vicenç dels Horts (Barcelona) Edat : 60 Data d'inscripció : 08/10/2013 Nombre de missatges : 1261
| Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) Dc Des 25, 2013 8:27 am | |
| | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33795
| Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) Dc Des 25, 2013 8:59 am | |
| Unes imatges genials. I ara entenc lo del connector ! Molt bona idea. | |
|
| |
TramBlau Mestre tramviaire
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 12351
| Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) Dc Des 25, 2013 9:07 am | |
| | |
|
| |
Mak Trenjardinaire
Ubicació : Estella-Lizarra Edat : 72 Data d'inscripció : 03/10/2013 Nombre de missatges : 178
| Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) Dc Des 25, 2013 9:37 am | |
| Molt bons aquests mini reportatges Xabier, ens vam quedar amb ganes de més. Bones festes, Mak. | |
|
| |
| Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) Dc Des 25, 2013 10:37 pm | |
| Gracies per aquests nou material grafic. Precioses! com diu en Mak, sempre queda ganes de mes. | |
|
| |
| Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) Dj Des 26, 2013 1:28 am | |
| Hola AMics!!! podriem estar agrïnt-nos mutuament infinitament!!!....ja que si no fos per els vostres circuits els meus trens no circularien...... els videos genials..m'han encantat!! la mùsica molt ben trobada...
gràcies i fins la propera..
mallet73 | |
|
| |
| Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) Dj Des 26, 2013 5:33 am | |
| Molt bones fotos.. M'agrada molt el material envellit del Carles, que queda de conya amb l'escenari tan ben treballat pel temps... | |
|
| |
Maxx_Rivoli Trenjardinaire Plus
Ubicació : Rivoli Torinese - Italia Edat : 50 Data d'inscripció : 18/08/2013 Nombre de missatges : 2069
| Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) Dj Des 26, 2013 5:41 am | |
| | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) | |
| |
|
| |
| Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) | |
|