| Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) | |
|
+33lluis7 albertoquattrotre jordi ODAKIM Víctorf alejandro sasplugas Olot ut800035 (†) fani Martyn Mitjans TJV TOG tram47 McHrodik Pau fve E4lok maquinista Shay peps FACTOR Mak josepmaria TramBlau MALLET73 Maxx_Rivoli ignasibaga jaume ostman Sisu ulises KTK 37 participantes |
|
Autor | Missatge |
---|
KTK Trenjardinaire Plus
Ubicació : Sant Vicenç dels Horts (Barcelona) Edat : 60 Data d'inscripció : 08/10/2013 Nombre de missatges : 1261
| Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) Dj Jul 07, 2016 1:32 am | |
| - Sisu escrigué:
- En el clot que queda a l'esquerra hi vols fer una bassa o algo així?
Si. La idea és que vagi un riu que surt d'una cavitat i cau en cascada. Es podria nodrir artificialment, però també eventualment com ha desguàs d'aigües de pluja de la zona de l'estació que ha d'anar més amunt. Salut Xavi KTK | |
|
| |
TramBlau Mestre tramviaire
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 12351
| Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) Dj Jul 07, 2016 2:29 am | |
| Sempre pots posar una bomba accionada amb energia eòlica i/o totovoltaica
Pere | |
|
| |
MALLET73 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19506
| Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) Dj Jul 07, 2016 2:38 am | |
| | |
|
| |
Sisu Cap de Tallers
Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà) Edat : 55 Data d'inscripció : 01/05/2012 Nombre de missatges : 7271
| Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) Dj Jul 07, 2016 6:13 am | |
| Així veig que la meva intuició no m'ha fallat, aquest circuit millora cada vegada més. Ja no sé què més dir. Només ganes de tornar. | |
|
| |
KTK Trenjardinaire Plus
Ubicació : Sant Vicenç dels Horts (Barcelona) Edat : 60 Data d'inscripció : 08/10/2013 Nombre de missatges : 1261
| Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) Dj Jul 07, 2016 6:58 am | |
| Gràcies, però no millora al ritme que voldria. De vegades m'engoixo una mica, perqué s'avança tant poc a poc que que inclús a l'hora de treballar haig de fer un esforç per no oblidar-me del que en el seu moment havia pensat. I això que és un circuït molt simple.
Xavi KTK | |
|
| |
Sisu Cap de Tallers
Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà) Edat : 55 Data d'inscripció : 01/05/2012 Nombre de missatges : 7271
| Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) Dj Jul 07, 2016 6:22 pm | |
| - KTK escrigué:
- Gràcies, però no millora al ritme que voldria. De vegades m'engoixo una mica, perqué s'avança tant poc a poc que que inclús a l'hora de treballar haig de fer un esforç per no oblidar-me del que en el seu moment havia pensat.
I això que és un circuït molt simple.
Xavi KTK Això a mi em passa i com que tinc mala memòria m'ho apunto tot. Hauries de portar una mena de "llibre" del circuit, amb apartats per diferents aspectes amb idees, recordatoris, posibles projectes, etc... | |
|
| |
ostman Trenjardinaire Plus
Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental) Edat : 53 Data d'inscripció : 23/05/2012 Nombre de missatges : 7077
| Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) Dj Jul 07, 2016 9:55 pm | |
| - KTK escrigué:
- Sisu escrigué:
- En el clot que queda a l'esquerra hi vols fer una bassa o algo així?
Si. La idea és que vagi un riu que surt d'una cavitat i cau en cascada. Es podria nodrir artificialment, però també eventualment com ha desguàs d'aigües de pluja de la zona de l'estació que ha d'anar més amunt.
Salut Xavi KTK Aquesta aigua virtual queda molt bé... però quan hagui aigua de veritat serà espectacular... | |
|
| |
Shay Trenjardinaire Plus
Ubicació : sabadell Edat : 59 Data d'inscripció : 15/09/2011 Nombre de missatges : 1479
| Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) Dj Jul 07, 2016 11:17 pm | |
| | |
|
| |
Mak Trenjardinaire
Ubicació : Estella-Lizarra Edat : 72 Data d'inscripció : 03/10/2013 Nombre de missatges : 178
| Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) Dv Jul 08, 2016 12:12 am | |
| | |
|
| |
ignasibaga Trenjardinaire Plus
Ubicació : Bagà Edat : 71 Data d'inscripció : 22/05/2013 Nombre de missatges : 7376
| Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) Dv Jul 08, 2016 3:34 am | |
| | |
|
| |
KTK Trenjardinaire Plus
| Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) Dv Jul 08, 2016 4:25 am | |
| Suspeses les tasques d'exteriors a Kargolia. Onada de calor extrema. Xavi KTK | |
|
| |
KTK Trenjardinaire Plus
| Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) Dv Jul 08, 2016 5:16 am | |
| Unes fotos RETOCADES. Suposo que ja veieu que a la primera foto el cel, està "pintat". A la segona foto, el que està "pintat" és la foscor del túnel, dons en relitat encara no era tal, és a dir no tenia "sostre". (foto original) Aquí algunes fotos de la construcció d'aquest túnel. (No sé que pasa ... enviaré les 3 que falten)
Editat per darrera vegada per KTK el Dv Jul 08, 2016 5:29 am, editat 2 cops en total | |
|
| |
KTK Trenjardinaire Plus
| Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) Dv Jul 08, 2016 5:21 am | |
| Salut Xavi KTK | |
|
| |
Sisu Cap de Tallers
| Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) Dv Jul 08, 2016 7:09 am | |
| M'agraden molt aquest tipus de túnels sense embocadura i tu hi tens la mà trencada. Veig que a sobre del tub hi has posat terra i grava i després ciment?. Però sembla que has posat pedres grosses a sobre i després el ciment, la grava i la terra quedaven subjectes? Perdona per preguntar tant, però no acabo de veure exactament com ho has fet i és interessant. | |
|
| |
ignasibaga Trenjardinaire Plus
Ubicació : Bagà Edat : 71 Data d'inscripció : 22/05/2013 Nombre de missatges : 7376
| Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) Dv Jul 08, 2016 9:31 am | |
| | |
|
| |
josepmaria Trenjardinaire Plus
Ubicació : barcelona Edat : 78 Data d'inscripció : 17/09/2012 Nombre de missatges : 1844
| Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) Dv Jul 08, 2016 6:58 pm | |
| | |
|
| |
KTK Trenjardinaire Plus
| Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) Ds Jul 09, 2016 10:44 am | |
| - Sisu escrigué:
- M'agraden molt aquest tipus de túnels sense embocadura i tu hi tens la mà trencada. Veig que a sobre del tub hi has posat terra i grava i després ciment?. Però sembla que has posat pedres grosses a sobre i després el ciment, la grava i la terra quedaven subjectes?
Perdona per preguntar tant, però no acabo de veure exactament com ho has fet i és interessant. La terra just a sobre del tub, com be suposes no queda agafada; la he posat per procurar que les pedres no quedin tant "ben posades" sobre el tub; o sigui per que quedin col·locades més irregularment , i al mateig temps evitar que el ciment que s'escoli entre les pedres arribi a agafar-se al tub; el que podría donar problemes a l'hora de treure'l. Per facilitar l'extracció del tub, pot anar be fer-li un tall longitudinal (que quedi col·locat abaix). ... i que el tub no sigui excessivament llarg. Una cosa ha tenir en compte és la de col·locar uns gruixos sota el tub (en aquest cas és cartró ploma) per facilitar l'extracció del tub un cop ha endurit la primera capa de ciment que agafa les pedres. Per descomtat Narcis, pregunta tot el que calgui; Jo encantat de que pogui ser del vostre interès. Coodialment Xavi KTK | |
|
| |
ostman Trenjardinaire Plus
Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental) Edat : 53 Data d'inscripció : 23/05/2012 Nombre de missatges : 7077
| Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) Ds Jul 09, 2016 7:46 pm | |
| Senzill no és... Però has aconseguit uns resultats increibles... Que queden de película... | |
|
| |
KTK Trenjardinaire Plus
| Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) Ds Jul 09, 2016 9:15 pm | |
| - ostman escrigué:
- Senzill no és... Però has aconseguit uns resultats increibles... Que queden de película...
Pot ser siguin tasques una mica feixugues, però a mi em semblen més difícils les que feu els modelístes. Gràcies Pau Salut Xavi KTK | |
|
| |
KTK Trenjardinaire Plus
| Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) Dt Oct 04, 2016 7:41 am | |
| Bona tarda amics. Quan ho ha permés la temperatura, han continuat les feines del traçat a Kargolia. ...de mica en mica, com formiguetes. Pimer, gairebé imaginant per on anirà l'assumpte. ...i mans a l'obra , o, al tajo, com diuen els miners. Remenant uns quants kilos de terres. ... jo diria que algunes tones. (...Per que no em dedico al Ibertren?) El plantejament del traçat ja és feina més lleugera. Aquesta és la feina que em produix més plaer. Presentar la via... ...i comprobar el pendent. Una altra tasca feixuga, és la de compactar el terreny. Res de piconadores, ...a cop de mall ( ...i després, vinga a queixar-me de l'artrosi). Cal pensar en desguassar les aigües pluvials i deixar lloc per futures necessitats de cablejat. Els trams rectes, i en llocs oberts, és comode treballar per fer la base de la via. Salut Xavi KTK | |
|
| |
Sisu Cap de Tallers
| Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) Dt Oct 04, 2016 7:48 am | |
| Per on va aquest tram Xavi? | |
|
| |
KTK Trenjardinaire Plus
| Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) Dt Oct 04, 2016 8:00 am | |
| - Sisu escrigué:
- Per on va aquest tram Xavi?
Per damunt del tunel de roca vermellosa pel que ja va circular la teva Batignoles Narcís. Aquest tram, en realitat ja és en si l'estació final, amb la que donaré com acabat el circuit principal. M'agradaría tenir-ho fet pel febrer, però ho veig difícil. En tot cas, espero que es podrà inaugurar per la primavera. ... Després vindrà fer obres de fàbrica, edificis, vies mortes i secundàries... millorar el quadre de comandament... uf salut Xavi KTK | |
|
| |
Mitjans Mestre 3D
Ubicació : Barcelona Edat : 45 Data d'inscripció : 27/05/2014 Nombre de missatges : 7624
| Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) Dt Oct 04, 2016 8:05 am | |
| - KTK escrigué:
- (...Per que no em dedico al Ibertren)
Perquè sinó, no podries fer aquestes meravelles. .! Està genial, Xavi! Caldrà fer una visita d'obres! I qui sap si hauràs de llogar una màquina a Comsa per a fer inspecció. .. | |
|
| |
TramBlau Mestre tramviaire
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 12351
| Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) Dt Oct 04, 2016 8:22 am | |
| | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33795
| Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) Dt Oct 04, 2016 8:51 am | |
| El que fas és incomparable amb res conegut, Xavi. No hi ha ningú que faci res igual I a mi em fas molta enveja perquè això de moure terra i adaptar-me a les característiquesdel terreny és el que més he trobat a faltar a la meva petita terrassa. Felicitats per la teva impressionant tasca. - KTK escrigué:
- ... (...Per que no em dedico al Ibertren?)...
Perquè no és el mateix. - KTK escrigué:
- ... Aquesta és la feina que em produix més plaer. Presentar la via...
... Ho veus? Incomparable amb el que faries tancat en una habitació fent-te malbé la vista en escala N. (és escala N de NO) | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) | |
| |
|
| |
| Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) | |
|