| El projecte del meu circuit a l'estudi de casa [Víctorf] | |
|
+11TramBlau FACTOR TOG E4lok peps Maxx_Rivoli ulises jaume ostman Olot Víctorf 15 participantes |
|
Autor | Missatge |
---|
ostman Trenjardinaire Plus
Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental) Edat : 53 Data d'inscripció : 23/05/2012 Nombre de missatges : 7077
| Assumpte: Re: El projecte del meu circuit a l'estudi de casa [Víctorf] Dt Gen 14, 2014 8:35 pm | |
| Veig que els reis es van portar molt bé... | |
|
| |
jaume Trenjardinaire Plus
Ubicació : Barcelona Edat : 62 Data d'inscripció : 02/05/2012 Nombre de missatges : 3354
| Assumpte: Re: El projecte del meu circuit a l'estudi de casa [Víctorf] Dc Gen 15, 2014 6:36 pm | |
| Felicitats. Aixo va prou be. | |
|
| |
Víctorf Trenjardinaire
Ubicació : Móra la Nova Edat : 67 Data d'inscripció : 19/03/2011 Nombre de missatges : 654
| Assumpte: Circuit de vies totalment acabat Ds Mar 08, 2014 1:54 am | |
| Hola a tots. Aquests dies he acabat totalment el circuit de vies. El proper pas, a part d'acabar la estació i pintar-la i els tallers de les maquines, es començar a col·locar el suro i acollar les vies. Mentre tant començaré a demanar informació dels bucles de retorn, ja que necessitaré dos inversors automàtics, un pel bucle i l'altre per la rotonda. Vaig estar parlant a Molins amb Lutjens, i tinc que demanar preus i condicions. També aquests dies he comprat una maquina de vapor carenada, tipus tramvia, com les que tenia el Reus Salou. En tenien a la venda dos a Itàlia, noves, li vaig fer una oferta per 140 eur i me la va acceptar. I com sempre, se que us agraden i sempre demaneu fotos, aqui us en deixo unes quantes: Vies Ocultes: Estació casi acabada: Manquen les portes tant de l'estació com dels lavabos, i pintar de vermell les corresponents parets. Espero que us agradi. Ja us aniré informant Una abraçada... Ens veurem a LLeida ???? | |
|
| |
Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental) Edat : 53 Data d'inscripció : 23/05/2012 Nombre de missatges : 7077
| Assumpte: Re: El projecte del meu circuit a l'estudi de casa [Víctorf] Ds Mar 08, 2014 3:02 am | |
| Victor un gran muntatge... | |
|
| |
jaume Trenjardinaire Plus
Ubicació : Barcelona Edat : 62 Data d'inscripció : 02/05/2012 Nombre de missatges : 3354
| Assumpte: Re: El projecte del meu circuit a l'estudi de casa [Víctorf] Ds Mar 08, 2014 7:20 am | |
| Molt bones noticies. Felicitats per l'acabament. Molt bones fotos. Ja ho veurem en directe. | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33797
| Assumpte: Re: El projecte del meu circuit a l'estudi de casa [Víctorf] Ds Mar 08, 2014 7:25 am | |
| Renoi, quin canvi que ha anat fent la teva construcció !
Felicitats i ànims per a la continuació.
| |
|
| |
TramBlau Mestre tramviaire
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 12352
| Assumpte: Re: El projecte del meu circuit a l'estudi de casa [Víctorf] Ds Mar 08, 2014 8:23 am | |
| Un gran muntatge Pere | |
|
| |
Víctorf Trenjardinaire
Ubicació : Móra la Nova Edat : 67 Data d'inscripció : 19/03/2011 Nombre de missatges : 654
| Assumpte: Ampliant la rotonda de vaporoses Dl Gen 04, 2016 1:49 am | |
| Hola Bon dia i bon any a tots: Aprofito aquesta setmana de vacances, per mirar de donar un bon cop de mà a la maqueta, El primer que he tingut que fer es demanar a Alemanya mes sortides de la rotonda, per poder col·locar mes maquines de vapor als tallers, i em sembla que he fet curt. Amb les tres últimes adquisicions, en tinc 11, des de una petita de mines, fins una mallet. Us adjunto una foto. No es de massa qualitat. He de millorar il·luminació. També he tingut que fer una calaixera gran, per posar-la baix del tauler, per guardar material, doncs no me hi cap. He de parar.... Aquests dies, havia'm si puc anant posar-vos al corrent. Una braçada
Editat per darrera vegada per Víctorf el Dl Gen 04, 2016 1:57 am, editat 1 cop en total | |
|
| |
Víctorf Trenjardinaire
| Assumpte: Edificis Dl Gen 04, 2016 1:57 am | |
| També els edificis, han anat millorant...... Fets amb peces de Playmobil i vinils empegats. Evidentment no aptes per l'exterior, per que durarien un telenoticies..... | |
|
| |
Sisu Cap de Tallers
Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà) Edat : 55 Data d'inscripció : 01/05/2012 Nombre de missatges : 7271
| Assumpte: Re: El projecte del meu circuit a l'estudi de casa [Víctorf] Dl Gen 04, 2016 2:22 am | |
| Es com una droga aixo de comprar material. Veig que tens moltes màquines petites que s'adapten molt be a un circuit d'interior que no disposa de molt espai | |
|
| |
ignasibaga Trenjardinaire Plus
Ubicació : Bagà Edat : 71 Data d'inscripció : 22/05/2013 Nombre de missatges : 7377
| Assumpte: Re: El projecte del meu circuit a l'estudi de casa [Víctorf] Dl Gen 04, 2016 3:14 am | |
| | |
|
| |
Víctorf Trenjardinaire
| Assumpte: Re: El projecte del meu circuit a l'estudi de casa [Víctorf] Dl Gen 04, 2016 11:02 pm | |
| Tot el material que tinc es petit. No tinc cap vagó de bogies. En canvi tinc dos maquines grans: Una Mallet i una Cocodril (en camí), que son la meva il·lusió. Ara toca, avançar amb la decoració i començar a digitalitzar. I esperar que amb la nova central LGB 55006P MZSIII, que també està en camí, s'acabin els problemes amb les maquines digitals amb so. | |
|
| |
josepmaria Trenjardinaire Plus
Ubicació : barcelona Edat : 78 Data d'inscripció : 17/09/2012 Nombre de missatges : 1844
| Assumpte: Re: El projecte del meu circuit a l'estudi de casa [Víctorf] Dt Gen 05, 2016 11:04 am | |
| - Víctorf escrigué:
Ara toca, avançar amb la decoració i començar a digitalitzar. I esperar que amb la nova central LGB 55006P MZSIII, que també està en camí, s'acabin els problemes amb les maquines digitals amb so. No deixis d'explicar-ho! | |
|
| |
| Assumpte: Re: El projecte del meu circuit a l'estudi de casa [Víctorf] Dj Gen 07, 2016 1:35 am | |
| Victor fa molt de goig... a veure si un dia d'aquest ens ho ensenyes en directe... | |
|
| |
jordi48 Trenjardinaire
Ubicació : Barcelona Edat : 76 Data d'inscripció : 11/11/2014 Nombre de missatges : 265
| Assumpte: Re: El projecte del meu circuit a l'estudi de casa [Víctorf] Dl Gen 11, 2016 12:39 pm | |
| Victor m'agrada molt les cases com en quedat, i la rotonda giratoria esta força bé molt practica m'agradaria saber de quina marca és i si es elèctrica o manual, es fet una maqueta molt practica que crec pots anar modificant fàcilment, felicitacions i salutacions Jordi48 | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33797
| Assumpte: Re: El projecte del meu circuit a l'estudi de casa [Víctorf] Dl Gen 11, 2016 6:27 pm | |
| Sobre tot la rotonda te molt bon aspecte. | |
|
| |
| Assumpte: Re: El projecte del meu circuit a l'estudi de casa [Víctorf] Dt Gen 12, 2016 4:25 am | |
| En victor ens ho explicarà amb més detall, pero la seva placa giratoria es d'un artesà alemany... en principi és manual, però disposa d'un kit per motoritzar-la... | |
|
| |
josepmaria Trenjardinaire Plus
Ubicació : barcelona Edat : 78 Data d'inscripció : 17/09/2012 Nombre de missatges : 1844
| Assumpte: Re: El projecte del meu circuit a l'estudi de casa [Víctorf] Dt Feb 02, 2016 7:39 am | |
| Hola Victor,
Ja tens la nova central que esperaves?
Els temes de so de la Koof, què tal? | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: El projecte del meu circuit a l'estudi de casa [Víctorf] | |
| |
|
| |
| El projecte del meu circuit a l'estudi de casa [Víctorf] | |
|