El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITAT
Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te. Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
Ubicació : Garrotxa Edat : 22 Data d'inscripció : 03/03/2013 Nombre de missatges : 620
Assumpte: Re: Unitat de motor homebuilt Dc Set 18, 2013 11:27 am
Ciao, qualque volta el gesso é tropo forte .Si mescola con gesso morto di Pariggi CO2Ca e diventa piú mórbido anque ralentiza il fraguato. Excuse l´italiano un po stronzo ...
Hola,alguna vegada el guix és massa fort.Es barreja amb guix mort de París CO2Ca (carbonat de calç) i es torna més tou i també ralentitza el fraguat. Perdó per l´italià una mica tonto ...
flyfabio (†) Jardinaire
Ubicació : §Novara - Itàlia Edat : 57 Data d'inscripció : 20/08/2013 Nombre de missatges : 90
Assumpte: Re: Unitat de motor homebuilt Dc Set 18, 2013 8:20 pm
Gràcies Jan, una mica més clar ...
Ahir a la nit al voltant de 18 Vaig posar el bloc del motor en un tram de revolts de la pista corbes xoc en R1, amb un retorn a analògica. Alguns dels problemes de l'absorció no sempre arriben fins al final. Sincerament, no vull, però m'oblidava, li va disparar no es va aturar fins al 7 d'aquest matí. En efecte, la velocitat és molt lenta, al meu parer hauria d'haver almenys dues vegades ... però això és un recurs fàcil ... I llavors és una mica sorollós .. Si vols veure el vídeo banal ...
Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental) Edat : 53 Data d'inscripció : 23/05/2012 Nombre de missatges : 7077
Assumpte: Re: Unitat de motor homebuilt Dc Set 18, 2013 9:39 pm
Que sigui sorollòs és normal. Pensa que el motor no té cap coberta. Potser podries provar de tapar la part inferior del bloc motor, i així deduir una mica el soroll...
Maxx_Rivoli Trenjardinaire Plus
Ubicació : Rivoli Torinese - Italia Edat : 50 Data d'inscripció : 18/08/2013 Nombre de missatges : 2069
Assumpte: Re: Unitat de motor homebuilt Dj Set 19, 2013 3:17 am
Si vostè ha tirat tota la nit sense mostrar signes de fatiga és molt positiu. En aquest tipus de trens el fet que és lent i sorollós bé. També estalvia en el Sound.Decoder!
MALLET73 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19506
Assumpte: Re: Unitat de motor homebuilt Dj Set 19, 2013 5:56 am
Maxx_Rivoli escrigué:
Si vostè ha tirat tota la nit sense mostrar signes de fatiga és molt positiu. En aquest tipus de trens el fet que és lent i sorollós bé. També estalvia en el Sound.Decoder!
TramBlau Mestre tramviaire
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 12351
Assumpte: Re: Unitat de motor homebuilt Dj Set 19, 2013 7:57 am
Pere
flyfabio (†) Jardinaire
Ubicació : §Novara - Itàlia Edat : 57 Data d'inscripció : 20/08/2013 Nombre de missatges : 90
Assumpte: Re: Unitat de motor homebuilt Dl Set 23, 2013 10:46 pm
Jo vaig desmuntar el bloc del motor i després d'unes 12 hores sense signes de desgast ni tampoc engranatges cònics! Així que no hi ha fotos! El soroll ve donada pel primer grup d'engranatges .... (Massoth em va demanar que digitalitzar per a la propera descodificador ) .... Bromes a part Estic esperant un nou bloc motor amb un risuzione 100/150 revolucions per minut del compte de 300/350 en l'actualitat.
flyfabio (†) Jardinaire
Assumpte: Re: Unitat de motor homebuilt Dt Oct 29, 2013 1:12 am
Amadeu ... Vaig pensar en això ..... i aquí estic S'ha canviat el motor amb menor reducció ... ara sembla anar millor i ser menys sorollosa .... tot el que encara està oberta per millorar ....
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33795
Assumpte: Re: Unitat de motor homebuilt Dt Oct 29, 2013 1:18 am
Gràcies per el vídeo, Fabio. Semble que ara va molt be.