NO ESTAS CONNECTAT
En aquest moment NO ESTÀS CONNECTAT .
El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITAT Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut . Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar. Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres. Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te. Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí: Reglament del fòrum / Inscripcions
Circuit de Jardi a Vic [Peps]
+14 lluis7
jaume
MALLET73
VAY
didac
tram47
E4lok
ut800035 (†)
bantren
AdminTRENS.CAT
TramBlau
Olot
QUIM
peps
18 participantes
Autor Missatge MALLET73 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Viladecans, sense metro ni TramEdat : 51Data d'inscripció : 21/03/2011Nombre de missatges : 19505 Assumpte: Re: Circuit de Jardi a Vic [Peps] Ds Jun 08, 2024 8:50 pm Olot escrigué: Si, certament són magnífiques... Llàstima que en Peps no les posi ell mateix... Perdoneu! ja fa una setmana que en peps me les va enviar però no he tingut temps...
Recollida de la cirera
Últim automotor a trenc d'alba
Salutacions
mallet73
A Olot, TramBlau, TOG, alejandro sasplugas y a RailwayManiac Els hi agrada aquesta publicació.
M’agrada 5 No m’agrada
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès OrientalEdat : 65Data d'inscripció : 16/01/2009Nombre de missatges : 33792 Assumpte: Re: Circuit de Jardi a Vic [Peps] Dg Jun 09, 2024 6:26 am Gràcies, Carles!!
MALLET73 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Viladecans, sense metro ni TramEdat : 51Data d'inscripció : 21/03/2011Nombre de missatges : 19505 Assumpte: Re: Circuit de Jardi a Vic [Peps] Dg Jun 09, 2024 11:46 pm Gràcies a en Peps...
salutacions
mallet73
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès OrientalEdat : 65Data d'inscripció : 16/01/2009Nombre de missatges : 33792 Assumpte: Re: Circuit de Jardi a Vic [Peps] Dl Jun 10, 2024 3:52 am No, a tui que has compartit les fotos.
Ubicació : Viladecans, sense metro ni TramEdat : 51Data d'inscripció : 21/03/2011Nombre de missatges : 19505 Assumpte: Re: Circuit de Jardi a Vic [Peps] Dl Jun 10, 2024 7:48 pm Olot escrigué: No, a tui que has compartit les fotos. ES que no se quin problema té per penjar les imatges
...a mi no em costa...
mallet73
Ubicació : Viladecans, sense metro ni TramEdat : 51Data d'inscripció : 21/03/2011Nombre de missatges : 19505 Assumpte: Re: Circuit de Jardi a Vic [Peps] Dl Set 30, 2024 2:24 am treballs de manobre..
salutacions
mallet73
A Olot y a TramBlau Els hi agrada aquesta publicació.
M’agrada 2 No m’agrada
Contenido patrocinado
Assumpte: Re: Circuit de Jardi a Vic [Peps]
Circuit de Jardi a Vic [Peps]