| Circuit de Jardi a Vic [Peps] | |
|
+14lluis7 jaume MALLET73 VAY didac tram47 E4lok ut800035 (†) bantren AdminTRENS.CAT TramBlau Olot QUIM peps 18 participantes |
|
Autor | Missatge |
---|
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33792
| Assumpte: Re: Circuit de Jardi a Vic [Peps] Ds Set 11, 2010 9:57 am | |
| Ara és més realista. | |
|
| |
peps Trenjardinaire Plus
Ubicació : vic Edat : 57 Data d'inscripció : 04/02/2009 Nombre de missatges : 1720
| Assumpte: Re: Circuit de Jardi a Vic [Peps] Dg Oct 10, 2010 10:33 am | |
| Ha arribat la tardor i les pluges ,cauen les fulles ,però els trens circulen cau un bon ruixat llavors arriba la calma arribant a l`estacio a l`espera automator retich ,creuament a l`estació sortida del automotor atrevessant l`equaducte mentres continuen les circulacions continua pluvisquejant la conductora el cremallera esta parat per la tempesta relat d`una tarda de tardor compertida em la petita de la famili SALUTACIONS | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33792
| Assumpte: Re: Circuit de Jardi a Vic [Peps] Dg Oct 10, 2010 10:57 am | |
| Molt bé; això és un aficionat exemplar: no importa que plogui o faci mal temps que el tren corre igual !
A demés, molt bona companyia, no? | |
|
| |
bantren Mestre constructor
Ubicació : tona 08551 Osona Edat : 90 Data d'inscripció : 21/01/2009 Nombre de missatges : 802
| Assumpte: Re: Circuit de Jardi a Vic [Peps] Dc Oct 13, 2010 10:01 am | |
| Hola Josep
Est molt valent al fer circular els trens amb la pluja, que tal el resultat ?
Fins aviat Josep | |
|
| |
peps Trenjardinaire Plus
Ubicació : vic Edat : 57 Data d'inscripció : 04/02/2009 Nombre de missatges : 1720
| Assumpte: Re: Circuit de Jardi a Vic [Peps] Dc Oct 13, 2010 7:12 pm | |
| | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: Circuit de Jardi a Vic [Peps] Dc Oct 13, 2010 7:38 pm | |
| Estic d'acord: quan plou el tren funciona millor per que hi ha més bon contacte.
L'únic inconvenient podria donar-se si les vies estan posades directament a sobre la terra, ja que la pluja faria esquitxos i en trobar grans de sorra a la via no aniria be.
En el meu cas, quan antigament no tenia fils soldats als rails, si hi havia una fallada de corrent, ruixava la via amb un bon cop de mànega i problema solucionat! | |
|
| |
peps Trenjardinaire Plus
| Assumpte: Re: Circuit de Jardi a Vic [Peps] Ds Des 25, 2010 7:52 am | |
| Per raons de canvi de vivenda haig de d`esmontar tot el tren i hobicar-lo en un altre lloc. Tinc una mica de tristor però tambe estic content ja que el nou lloc és molt més gran ,això voldir que estaré un temps sense publicar res de la maqueta ,fins que estigui hobicat a la nova casa .Si tot va bé espero començar-le a l`estiu però no ser quan .De totes maneres hos aniré informant.Ser la feina que em be a sobre + ,però diuen que el que be degust no mata.Crec que aqui el forum quedara un bon record del tren de jardi a Vic SALUTACIONS | |
|
| |
ut800035 (†) Trenjardinaire Plus
Ubicació : Sabadell Edat : 64 Data d'inscripció : 21/01/2009 Nombre de missatges : 1431
| Assumpte: Re: Circuit de Jardi a Vic [Peps] Ds Des 25, 2010 9:39 am | |
| aixó es futut pero si el cambi es a mitllor com dius val la pena. Anims
Joan | |
|
| |
AdminTRENS.CAT Àngel de la guàrdia
Ubicació : Samalus (Barcelona) Edat : 65 Data d'inscripció : 03/01/2009 Nombre de missatges : 869
| Assumpte: Re: Circuit de Jardi a Vic [Peps] Ds Des 25, 2010 7:09 pm | |
| - peps escrigué:
- ...Crec que aqui el forum quedara un bon record del tren de jardi a Vic
SALUTACIONS Això és segur. Enyorarem les teves intervencions en aquest fil; però esperarem amb impaciència les noticies del nou circuit. Des d'aquí et volem acompanyar des de la primera idea, des de la primera pedra... així veiem com va evolucionant tot. A demés, amb l'experiència del primer circuit, el segon ja no comença des de zero. De segur que faràs una obra d'art. Com deia abans, estem impacients per a noves notícies. _________________ Administrador TRENS.CAT
.
| |
|
| |
bantren Mestre constructor
Ubicació : tona 08551 Osona Edat : 90 Data d'inscripció : 21/01/2009 Nombre de missatges : 802
| Assumpte: Re: Circuit de Jardi a Vic [Peps] Ds Des 25, 2010 9:12 pm | |
| Felicitats peps, aixo si que es una bona noticia .
Ja ens diras el dia de la posada de la primera pedra. aixo es tindra que remullar amb cava.
Fins aviat josep
| |
|
| |
peps Trenjardinaire Plus
| Assumpte: Re: Circuit de Jardi a Vic [Peps] Dg Des 26, 2010 12:13 am | |
| Bon dia ,Josep que ho remollarem ja hi podeu ven contar-hi tots,això segur,El recorregut el tinc dibuixat i de moment tot son projectes ja que l`idea és realitzar una linea una mica real a poder ser rètica ,igual que l`estació principal,però de moment tot son dibuxos sobre paper, de totes maneres quan ho tingui tot clar ja penjaré al forum el projecte de moment ,,,,, SALUTACIONS | |
|
| |
VAY Jardinaire
Ubicació : Ibi Edat : 44 Data d'inscripció : 03/08/2010 Nombre de missatges : 76
| Assumpte: Re: Circuit de Jardi a Vic [Peps] Dg Des 26, 2010 4:20 am | |
| Esperem tindre, ben aviat, noticies del teu nou projecte!
Ja ens explicaràs, pas a pas, el vas fent. | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: Circuit de Jardi a Vic [Peps] Dg Des 26, 2010 6:30 am | |
| Home, també podries iniciar el nou fil posant-hi una foto del lloc a on faràs el nou circuit... així ja tindríem alguna cosa per començar. | |
|
| |
TramBlau Mestre tramviaire
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 12351
| Assumpte: Re: Circuit de Jardi a Vic [Peps] Dg Des 26, 2010 7:21 am | |
| El primer i important ja ho tens, ara a seguir dibuixant possibilitats de projecte, potser no s'assembla en res al que dibuixas, però segur que correran trens. I recorda, el lumbago és un i per a tota la vida. Pere | |
|
| |
peps Trenjardinaire Plus
| Assumpte: Re: Circuit de Jardi a Vic [Peps] Dv Gen 21, 2011 12:07 pm | |
| Bones a tots hos d`eixo les ultimes fotos que vaig fer abans de d`esamontar tota la maquèta,les fotos de la nova ubicacio de la maquèta ja obriré un nou tema el fotograf vol guadar l`imatge de l`ultim tren que surt de l`estació els ultims viatgers sortida del darrer tren aquestes fotos son del 7 de novembre pasat ,de l`estació a dia d`avui ja no hi es no les havia posatg abans ja que tenia problemes em el portatil per culpa dels virus i depen d`aquins programes no s`obrien.Ara ja el tinc arreglat. SALUTACIONS | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: Circuit de Jardi a Vic [Peps] Dv Gen 21, 2011 8:15 pm | |
| Veig que l'afluència per a acomiadar l'ultim tren va ser massiva ! Esperem noticies i fotos (o esquemes) del nou projecte. Bona sort ! | |
|
| |
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 12351
| Assumpte: Re: Circuit de Jardi a Vic [Peps] Ds Gen 22, 2011 6:48 am | |
| Fa pena quan desmuntes el circuit per treure'l , però quina alegria el nou , a veure quan pots posar fotos Pere | |
|
| |
VAY Jardinaire
Ubicació : Ibi Edat : 44 Data d'inscripció : 03/08/2010 Nombre de missatges : 76
| Assumpte: Re: Circuit de Jardi a Vic [Peps] Dv Feb 11, 2011 8:41 am | |
| Unes boniques fotos d'acomiadament. Ara esperem alguna foto de les obres de la nova línia. | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| |
| |
MALLET73 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
| Assumpte: d'on treus les idees Ds Mar 26, 2011 12:02 am | |
| Hola a tots, ja sé que fa temps que estan penjades les fotos , però.........peps, d'on treus les idees per fer el que fas?? qui t'ensenya a fer-ho! on has après?? Jo no tinc espai per poder instal.lar el meu circuit però vaig mirant i agafan idees de videos o fotos com les teves, no tinc paraules per descriure el que sento quant ho veig, o potser si "envidia! " algùn dia no molt llunyà espero poder gaudir amb un tren al jardi, mentres en conformo amb muntar i desmuntar per nadal o per vacances. En propers misatges penjaré alguna foto del circuit que munto a casa. Salutacions | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: Circuit de Jardi a Vic [Peps] Ds Mar 26, 2011 7:10 am | |
| - MALLET73 escrigué:
- ...En propers misatges penjaré alguna foto del circuit que munto a casa...
És una bona idea! Si obres un nou fil a "Circuits Interiors", espero impacient per a veure les fotos. I si dius que tens poc espai, en aquest fòrum hi ha alguns circuits que a mi em meravellen per com han sabut aprofitar l'espai els seus creadors. | |
|
| |
| Assumpte: Re: Circuit de Jardi a Vic [Peps] Ds Mar 26, 2011 7:56 am | |
| | |
|
| |
peps Trenjardinaire Plus
| Assumpte: Re: Circuit de Jardi a Vic [Peps] Ds Abr 02, 2011 11:19 am | |
| Bona nit,Mallet73 d`entrada disculpes per no contestar abans però per motius de feina no he pogut.Hem dius com trec tantes idees ,simplement anar miran molt per internet, tambe em revistes,i anar probant moltes coses sobre la marxa ,i creu-me que s`enepren molt.M`agrada molt portar algunes fotos reals a la maqueta. Quan vaig començar no coneixia ningu ,i em va costar com posar-ho tot en la practica,tot i aixi vaig fer un circuit ,però em molts fallos,despres ja vam venir les co- neixencies em JOSEP de tona i apartir d`aqui,la cosa ha anat se mes facil. Haviat comensere la nova maqueta el jardi nou ,de moment he començat em molts dibuixos ,però encara el definitiu no le tret,de totes maneres obrire un nou tema i ja començarem l`explicació. SALUTACIONS PEP | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: Circuit de Jardi a Vic [Peps] Ds Abr 02, 2011 6:53 pm | |
| | |
|
| |
MALLET73 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
| Assumpte: Re: Circuit de Jardi a Vic [Peps] Dl Jun 06, 2011 5:44 am | |
| HOLA PEPS!!
MIRANT YOUTUBE, he vist el video del teu circuit, fins ara nomès havia vist les fotos d'aquì el forum.....amb els retics... m'agradat molt, et felicito en feu tots una enveja, sana però enveja de veure els vostres circuits...
Salutacions
Mallet73 | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Circuit de Jardi a Vic [Peps] | |
| |
|
| |
| Circuit de Jardi a Vic [Peps] | |
|