NO ESTAS CONNECTAT |
En aquest moment NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITATSi ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.
Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
Reglament del fòrum / Inscripcions
|
|
| Circuit Penjat del Sostre | |
| | Autor | Missatge |
---|
ostman Trenjardinaire Plus
Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental) Edat : 53 Data d'inscripció : 23/05/2012 Nombre de missatges : 7077
| Assumpte: Circuit Penjat del Sostre Dv Jun 14, 2013 12:37 am | |
| Un amic s'està plantejant muntar un circuit penjat del sostre... i malgrat he buscat, no he trobat gaire res interessant a la xarxa... recordo aquell que hi ha via penjat en una cadena de cafeteries, i a la planta de joguines d'uns famosos grans magatzems... però em preguntava si hi havia alguna cosa comercial per penjar les vies del sostre...
Nota: L'amic no sóc jo... està inscrit al foro, però sembla que és molt vergonyòs i encara no s'ha decidit a participar... | |
| | | Sisu Cap de Tallers
Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà) Edat : 55 Data d'inscripció : 01/05/2012 Nombre de missatges : 7271
| Assumpte: Re: Circuit Penjat del Sostre Dv Jun 14, 2013 1:17 am | |
| Segur que es poden fer coses, però s'hauria de veure on és el lloc i com és. Hi ha molts tipus d'ancoratges que servirien per fer el que vol el teu amic, però també depèn de la idea que ell té de circuit. | |
| | | Antic mak(baixa volunt) Trenjardinaire
Ubicació : -- Edat : 72 Data d'inscripció : 03/08/2011 Nombre de missatges : 227
| Assumpte: Re: Circuit Penjat del Sostre Dv Jun 14, 2013 2:29 am | |
| El que són les coses de la vida. Uns buscant un sistema per penjar els trens del sostre i altres sense saber que fer amb un d'ells. Resulta que jo em vaig quedar un lot complet d'una botiga que van prendre, on incloïa un oval d'uns 9 mts. per 4mts. ara no ho recordo bé. Ho tinc desmuntat esperant una sortida. Coses de la vida. Salutacions, Mak. | |
| | | Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33792
| Assumpte: Re: Circuit Penjat del Sostre Dv Jun 14, 2013 3:20 am | |
| - ostman escrigué:
- ...Nota: L'amic no sóc jo... està inscrit al foro, però sembla que és molt vergonyòs i encara no s'ha decidit a participar...
No anem bé Però home, si no fa vergonya!! que aquí ni tan sols ens veiem les cares !! A veure si l'animes a participar. | |
| | | ostman Trenjardinaire Plus
Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental) Edat : 53 Data d'inscripció : 23/05/2012 Nombre de missatges : 7077
| Assumpte: Re: Circuit Penjat del Sostre Dv Jun 14, 2013 3:27 am | |
| Això ja li dic jo desde fa setmanes... | |
| | | Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33792
| Assumpte: Re: Circuit Penjat del Sostre Dt Jun 25, 2013 8:35 am | |
| El teu amic vergonyós, ja ha trobat el que buscava? | |
| | | Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Circuit Penjat del Sostre | |
| |
| | | | Circuit Penjat del Sostre | |
|