TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta
 
PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
El meu circuit LGB a Madrid [jose07] - Página 3 WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT


Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.


Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.


Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions


 

 El meu circuit LGB a Madrid [jose07]

Ir abajo 
+13
peps
FACTOR
jaume
ostman
TramBlau
manolo0101
bantren
MALLET73
Sisu
Pau
josepmaria
Olot
jose07
17 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4  Següent
AutorMissatge
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18742

El meu circuit LGB a Madrid [jose07] - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El meu circuit LGB a Madrid [jose07]   El meu circuit LGB a Madrid [jose07] - Página 3 I_icon_minitimeDl Oct 13, 2014 3:48 am

Olot escrigué:
Gràcies per les teves respostes, Jose.


jose07 escrigué:
...Les locomotores grans de dos motors no crec que tinguin problema en pujar un 4%...


El millor per a sortir de dubtes és fer alguna prova.

ok, quant anem cap a can jose??? jo tinc locos de 2 motors, grans i petites!! també automotors! a més tan gran circuit s'ha de veure en viu!!! por por por

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
jose07
Jardinaire aprenent
jose07


Ubicació : Madrid
Edat : 73
Data d'inscripció : 25/07/2012
Nombre de missatges : 24

El meu circuit LGB a Madrid [jose07] - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El meu circuit LGB a Madrid [jose07]   El meu circuit LGB a Madrid [jose07] - Página 3 I_icon_minitimeDc Nov 12, 2014 11:58 am

Hola de nou, en aquest mes he pogut avançar una mica més encara que no tant com hauria desitjat. . . Us passo unes fotos amb algun comentari.

Foto 1: nou recluta a l'equip, és un gos ferotge, raça gos de Transilvània. . ., Excel·lent, educat i obedient (gairebé sempre), Es diu Lucas :
El meu circuit LGB a Madrid [jose07] - Página 3 2uzou50

Foto 2: corba d'enllaç a l'estació 3, amb la via presentada
El meu circuit LGB a Madrid [jose07] - Página 3 2z74kro

Foto 3: misma curva con la base de policarbonato casi completa.
El meu circuit LGB a Madrid [jose07] - Página 3 2112moi

Foto 4: planacha de Policarbonat de 3 m x 1,25m i 1,6cm de gruix, en posició per tallar a la mida adequada
El meu circuit LGB a Madrid [jose07] - Página 3 24b2sgi

Foto 5: traçat del tall per a vies dobles, solució per a maldestres però efectiva
El meu circuit LGB a Madrid [jose07] - Página 3 2cfp7qo

Foto 6: suport de via doble ja tallat en tres trossos
El meu circuit LGB a Madrid [jose07] - Página 3 2cor7na

Foto 7: presentació en el terreny d'aquestes mateixes planxes
El meu circuit LGB a Madrid [jose07] - Página 3 Ncxbio

Foto 8: suports per a les planxes
El meu circuit LGB a Madrid [jose07] - Página 3 2z8usjp

Foto 9: primera planxa en posició, amb pendent de 2,5% (en aquest cas el pendent no és pronunciat)
El meu circuit LGB a Madrid [jose07] - Página 3 Rllzbc

Continuarà. . .
Salutacions

....Edito per millorar una mica les fotos, que surten una mica distorsionades .....


Editat per darrera vegada per jose07 el Dc Nov 12, 2014 12:06 pm, editat 2 cops en total
Tornar a dalt Ir abajo
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman


Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 52
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7023

El meu circuit LGB a Madrid [jose07] - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El meu circuit LGB a Madrid [jose07]   El meu circuit LGB a Madrid [jose07] - Página 3 I_icon_minitimeDc Nov 12, 2014 12:04 pm

Bona feina...
Tornar a dalt Ir abajo
jose07
Jardinaire aprenent
jose07


Ubicació : Madrid
Edat : 73
Data d'inscripció : 25/07/2012
Nombre de missatges : 24

El meu circuit LGB a Madrid [jose07] - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El meu circuit LGB a Madrid [jose07]   El meu circuit LGB a Madrid [jose07] - Página 3 I_icon_minitimeDc Nov 12, 2014 12:08 pm

Això de fer servir policarbonat és una alternativa a posar fusta folrada, sembla més fàcil i espero que no es descompongui a l'estiu. . . , Veurem.
Tornar a dalt Ir abajo
Maxx_Rivoli
Trenjardinaire Plus
Maxx_Rivoli


Ubicació : Rivoli Torinese - Italia
Edat : 49
Data d'inscripció : 18/08/2013
Nombre de missatges : 2069

El meu circuit LGB a Madrid [jose07] - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El meu circuit LGB a Madrid [jose07]   El meu circuit LGB a Madrid [jose07] - Página 3 I_icon_minitimeDc Nov 12, 2014 1:42 pm

Tren Tren Tren Tren
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.puntomodellismo.it
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33035

El meu circuit LGB a Madrid [jose07] - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El meu circuit LGB a Madrid [jose07]   El meu circuit LGB a Madrid [jose07] - Página 3 I_icon_minitimeDc Nov 12, 2014 6:10 pm

Felicitats per els treballs, Jose.

Espero que en Lucas sigui un bon ajudant.

Al meu parer, els únics materials que no es descomponen i aguanten les inclemències del temps, són els naturals: ciment, pedra, etc.
En qualsevol cas, el policarbonat no hauria de descompondre fàcilment.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7174

El meu circuit LGB a Madrid [jose07] - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El meu circuit LGB a Madrid [jose07]   El meu circuit LGB a Madrid [jose07] - Página 3 I_icon_minitimeDj Nov 13, 2014 11:50 am

Hola José.

La inventiva és la inventiva, si senyor. Bons progressos.

Creuem els dits que el policarbonat es comporti com esperes.

Fins aviat, Ignasi.
Tornar a dalt Ir abajo
josepmaria
Trenjardinaire Plus
josepmaria


Ubicació : barcelona
Edat : 77
Data d'inscripció : 17/09/2012
Nombre de missatges : 1836

El meu circuit LGB a Madrid [jose07] - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El meu circuit LGB a Madrid [jose07]   El meu circuit LGB a Madrid [jose07] - Página 3 I_icon_minitimeDj Nov 13, 2014 8:12 pm

Bona feina!
Tornar a dalt Ir abajo
jose07
Jardinaire aprenent
jose07


Ubicació : Madrid
Edat : 73
Data d'inscripció : 25/07/2012
Nombre de missatges : 24

El meu circuit LGB a Madrid [jose07] - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El meu circuit LGB a Madrid [jose07]   El meu circuit LGB a Madrid [jose07] - Página 3 I_icon_minitimeDs Des 12, 2015 11:34 am

Hola col·legues, després d'un any desconnectat del fòrum per temes de salut, i animat per Amadeu, procedeixo a donar-vos una actualització de com va evolucionant el circuit (ja us avanço que va lent, més lent del que jo hagués volgut). Tot i així, comparteixo amb vosaltres unes fotos que espero siguin d'interès.

La utilització de les planxes de policarbonat no va resultar com jo esperava. Em va servir per marcar la base del circuit elevat en via doble, entre els ponts de sortida de l'estació principal i l'estació de pas en el nivell superior. Les obertures eren massa llargs i es pandeaban al pas dels trens donant una sensació de feblesa que no em semblava quedés bé. Així que vaig acabar substituint el traçat per material d'obra, o sigui maons, i arcades construïdes amb cilindres de estiropor tallats a mida. Sobre aquest assumpte us poso una breu col·lecció de fotos.

1) Tram de entrada/sortida dels ponts de l'estació principal.
El meu circuit LGB a Madrid [jose07] - Página 3 RpDW95

2) Tram d'entrada / sortida dels ponts de l'estació de pas
El meu circuit LGB a Madrid [jose07] - Página 3 AHECSr

3) Tram elevat, 1
El meu circuit LGB a Madrid [jose07] - Página 3 DHjozF

4) Tram elevat, 2
El meu circuit LGB a Madrid [jose07] - Página 3 PQ4DTb

5) Tram elevat, 3
El meu circuit LGB a Madrid [jose07] - Página 3 GoqwNi

6) Tram elevat, 4
El meu circuit LGB a Madrid [jose07] - Página 3 TgUAQs

7) Començament de la base d'obra
El meu circuit LGB a Madrid [jose07] - Página 3 C56Zwj

'Cool Continuació de la base d'obra
El meu circuit LGB a Madrid [jose07] - Página 3 2uT8H2

9) Construcción d'arcades, 1
El meu circuit LGB a Madrid [jose07] - Página 3 B3TkBi

10) Construcción d'arcades, 2
El meu circuit LGB a Madrid [jose07] - Página 3 Iz4XRa

11) Construcción d'arcades, 3
El meu circuit LGB a Madrid [jose07] - Página 3 ELHv4S

12) Traçat elevat acabat
El meu circuit LGB a Madrid [jose07] - Página 3 XDer4h
Tornar a dalt Ir abajo
jose07
Jardinaire aprenent
jose07


Ubicació : Madrid
Edat : 73
Data d'inscripció : 25/07/2012
Nombre de missatges : 24

El meu circuit LGB a Madrid [jose07] - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El meu circuit LGB a Madrid [jose07]   El meu circuit LGB a Madrid [jose07] - Página 3 I_icon_minitimeDs Des 12, 2015 11:45 am

A l'estació principal, he canviat els desviaments en encreuament de LGB (22,5º) per altres equivalents de Thiel (15º), canviant també dues desviacions R3 LGB per dos de Thiel (15º). Els desviaments de Thiel he polaritzat per evitar que s'aturin les locomotores curtes.

Aquí us poso un parell de fotos on es distingeixen per la pinta de noves que es veuen les vies.

El meu circuit LGB a Madrid [jose07] - Página 3 FXtV88

El meu circuit LGB a Madrid [jose07] - Página 3 FR8Ya9
Tornar a dalt Ir abajo
jose07
Jardinaire aprenent
jose07


Ubicació : Madrid
Edat : 73
Data d'inscripció : 25/07/2012
Nombre de missatges : 24

El meu circuit LGB a Madrid [jose07] - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El meu circuit LGB a Madrid [jose07]   El meu circuit LGB a Madrid [jose07] - Página 3 I_icon_minitimeDs Des 12, 2015 11:54 am

Finalment, una mica de més obra al revolt d'ascens al nivell superior. La doble via va en túnel (a falta de tancar) entre parets de maó. Aquí podeu veure com està quedan.

El meu circuit LGB a Madrid [jose07] - Página 3 N1gE7e

El meu circuit LGB a Madrid [jose07] - Página 3 C7rTgN

El meu circuit LGB a Madrid [jose07] - Página 3 DIi1ED

A veure si demà no puc posar alguna foto de l'altre extrem de la maqueta. Les dues helicoïdals que plantejava en un dels diagrames d'aquest fil les he eliminat. En un cas perquè havia recorregut suficient per salvar la diferència d'altures amb un pendent del 3,5% i en un altre cas perquè he pogut allargar el recorregut ficant-me en un tros de jardí amb un magraner (això sí, després d'obtenir els permisos de l'autoritat competent) que ara es veu voltat per les vies.

Bona nit. . .
Jose
Tornar a dalt Ir abajo
josepmaria
Trenjardinaire Plus
josepmaria


Ubicació : barcelona
Edat : 77
Data d'inscripció : 17/09/2012
Nombre de missatges : 1836

El meu circuit LGB a Madrid [jose07] - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El meu circuit LGB a Madrid [jose07]   El meu circuit LGB a Madrid [jose07] - Página 3 I_icon_minitimeDs Des 12, 2015 12:05 pm

Celebro que la teva salut et permeti de retornar al fòrum.

La feina feta no es poca.

Continuaré a l'espectativa dels avenços
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33035

El meu circuit LGB a Madrid [jose07] - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El meu circuit LGB a Madrid [jose07]   El meu circuit LGB a Madrid [jose07] - Página 3 I_icon_minitimeDs Des 12, 2015 6:33 pm

Molt content de tornar a llegir-te. Very Happy

Aquesta obra teva és de tal magnitud, que em quedo amb la boca oberta i sense paraules.

Veig que la idea primera ha anat evolucionant. Per a fer memòria:
jose07 escrigué:

El meu circuit LGB a Madrid [jose07] - Página 3 Parqueinftrazado02s

El meu circuit LGB a Madrid [jose07] - Página 3 2r1zhiu

El que t'ha passat en els trams elevats és una pena. I també és una llàstima que no hagis pogut utilitzar això:

http://easygleis.de/

Be, sembla que la web no estarà disponible fins d'aquí a un parell de dies perquè l'estan remodelant. Paciència, perquè val la pena.

En qualsevol cas, felicitats per la construcció dels arcs, perquè són una obra mestre de maçoneria.

La inauguració del teu circuit s'intueix no gaire propera, però això si, serà un esdeveniment que pot ser sonat !   Si avises amb temps, potser podria venir.  Very Happy

Sobretot, ànims per a continuar endavant ! super12
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6853

El meu circuit LGB a Madrid [jose07] - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El meu circuit LGB a Madrid [jose07]   El meu circuit LGB a Madrid [jose07] - Página 3 I_icon_minitimeDs Des 12, 2015 10:28 pm

És un projecte molt ambiciós, però de mica en mica.....
Tornar a dalt Ir abajo
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman


Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 52
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7023

El meu circuit LGB a Madrid [jose07] - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El meu circuit LGB a Madrid [jose07]   El meu circuit LGB a Madrid [jose07] - Página 3 I_icon_minitimeDg Des 13, 2015 4:04 am

Impresionant...
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7174

El meu circuit LGB a Madrid [jose07] - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El meu circuit LGB a Madrid [jose07]   El meu circuit LGB a Madrid [jose07] - Página 3 I_icon_minitimeDg Des 13, 2015 4:28 am

Hola Jose

Content que estiguis millor de salud i que hagis pogut re-emprendre els treballs, encara que sigui de mica en mica, però el cas és poder seguir endavant.

El treball que tens entre mans és impressionant, imponent i molt ambiciós. Però l'estàs executant amb una qualitat exquisida, és un plaer poder seguir els teus progressos.

genial genial genial genial genial genial

Fins aviat, Ignasi.
Tornar a dalt Ir abajo
alejandro sasplugas
Trenjardinaire Plus
alejandro sasplugas


Ubicació : barcelona
Edat : 84
Data d'inscripció : 09/02/2014
Nombre de missatges : 2492

El meu circuit LGB a Madrid [jose07] - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El meu circuit LGB a Madrid [jose07]   El meu circuit LGB a Madrid [jose07] - Página 3 I_icon_minitimeDg Des 13, 2015 7:07 am

Aixo es de primerisima divisio , m`alegra veure gent emprenedora que es llença a realitzar projectes d`aquesta envergadura. Ja que ultimament en aquest foro es parla molt de trobades i trobadetes , seria bò que quan aquest circuit sigui visitable es pugui organitzar una jornada, AVE amunt i avall. per puger gaudir ne.

                                                                        Afectuosament, Alexandre
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33035

El meu circuit LGB a Madrid [jose07] - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El meu circuit LGB a Madrid [jose07]   El meu circuit LGB a Madrid [jose07] - Página 3 I_icon_minitimeDg Des 13, 2015 8:47 am

Completament d'acord. Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
jose07
Jardinaire aprenent
jose07


Ubicació : Madrid
Edat : 73
Data d'inscripció : 25/07/2012
Nombre de missatges : 24

El meu circuit LGB a Madrid [jose07] - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El meu circuit LGB a Madrid [jose07]   El meu circuit LGB a Madrid [jose07] - Página 3 I_icon_minitimeDg Des 13, 2015 12:23 pm

Hola, gràcies pels vostres elogis. Fins que no tingui circulacions en marxa de forma manual o automàtica no deixa de ser una instal·lació a mig fer. Però crec que ja estic molt a prop d'aquest objectiu. Això de venir a veure-ho, jo sóc dialogant i tot és qüestió de parlar. Les referències que tinc d'altres casos a Anglaterra (organitzar un "Open house") no són bones i solen acabar en vandalisme, clar que són molt del nord.
riuuuu


Editat per darrera vegada per jose07 el Dl Des 14, 2015 8:41 am, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
jose07
Jardinaire aprenent
jose07


Ubicació : Madrid
Edat : 73
Data d'inscripció : 25/07/2012
Nombre de missatges : 24

El meu circuit LGB a Madrid [jose07] - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El meu circuit LGB a Madrid [jose07]   El meu circuit LGB a Madrid [jose07] - Página 3 I_icon_minitimeDg Des 13, 2015 12:48 pm

La primera versió del circuit, que correspon amb les fotos inicials amb les que vaig obrir aquest fil, es correspon amb un que vaig construir i va funcionar en un xalet que tenia a la serra de Madrid. Aquest circuit ja està desmantellat i la casa venuda (zona de Valdemorillo - El Escorial).

Aquest és el segon que va construir, us deixo l'última versió. . . .

El meu circuit LGB a Madrid [jose07] - Página 3 RFnCGc

PD: demà us posaré més fotos com us havia promès, se m'ha fet una mica tard.
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33035

El meu circuit LGB a Madrid [jose07] - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El meu circuit LGB a Madrid [jose07]   El meu circuit LGB a Madrid [jose07] - Página 3 I_icon_minitimeDg Des 13, 2015 6:06 pm

jose07 escrigué:
...
PD: demà us posaré més fotos com us havia promès, se m'ha fet una mica tard.

Esperarem Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6853

El meu circuit LGB a Madrid [jose07] - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El meu circuit LGB a Madrid [jose07]   El meu circuit LGB a Madrid [jose07] - Página 3 I_icon_minitimeDg Des 13, 2015 7:16 pm

Ostres, quina moral muntar i desmuntar circuits, amb la feinada que comporta
Tornar a dalt Ir abajo
jose07
Jardinaire aprenent
jose07


Ubicació : Madrid
Edat : 73
Data d'inscripció : 25/07/2012
Nombre de missatges : 24

El meu circuit LGB a Madrid [jose07] - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El meu circuit LGB a Madrid [jose07]   El meu circuit LGB a Madrid [jose07] - Página 3 I_icon_minitimeDl Des 14, 2015 9:05 am

Hola de nou, aquí us poso unes fotos del tancament del circuit per la zona més allunyada de la casa.

Estació de passada, la via de l'esquerra puja des de l'estació groga que és la que està al nivell més baix, com veieu es fa una passejada per la zona del magraner.

El meu circuit LGB a Madrid [jose07] - Página 3 Ug8a1H

El recorregut per l'esquerra és de pujada des de l'estació groga:

El meu circuit LGB a Madrid [jose07] - Página 3 7xaTrb

El meu circuit LGB a Madrid [jose07] - Página 3 Cr1k36

Efectivament, em cal un tros de via, però està al taller per tallar a mida! :

El meu circuit LGB a Madrid [jose07] - Página 3 Pm1gfn

Igualment, el recorregut per la dreta és de baixada a l'estació groga:

El meu circuit LGB a Madrid [jose07] - Página 3 SHhbAY

Aquí podeu veure el bucle interior que baixa a l'estació groga envoltant el pi petit.

El meu circuit LGB a Madrid [jose07] - Página 3 JgB0jL

El meu circuit LGB a Madrid [jose07] - Página 3 5B8DI7

El meu circuit LGB a Madrid [jose07] - Página 3 XJfU8R

Aquesta és una zona de maniobres de l'estació blava:

El meu circuit LGB a Madrid [jose07] - Página 3 L0BriQ

De momento . . . , nada más.
Tornar a dalt Ir abajo
jose07
Jardinaire aprenent
jose07


Ubicació : Madrid
Edat : 73
Data d'inscripció : 25/07/2012
Nombre de missatges : 24

El meu circuit LGB a Madrid [jose07] - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El meu circuit LGB a Madrid [jose07]   El meu circuit LGB a Madrid [jose07] - Página 3 I_icon_minitimeDl Des 14, 2015 9:14 am

Els recorreguts que us he mostrat no estan en el que jo voldria que fos el model final. És a dir, vull fer unes muntanyes que amaguin una mica que les vies van certament juntes i que els trens es vegin aparèixer i desaparèixer en túnels i decorat.

Donant-li voltes a l'assumpte de com fer-ho, i sent el material d'obra el més agraït, crec haver trobat un mètode que vull provar. El podeu veure en aquest enllaç de you tube:

https://www.youtube.com/watch?v=RtGf7I-bEMw

de la construcció d'un túnel i unes muntanyes amb planxes de poliestirè d'alta densitat, enganxades i modelades. Em sembla que és una cosa que pot donar bastant volum sense la densitat del maó i la pedra. Si algú de vosaltres ja ho heu utilitzat i tennis experiència de compartir us ho agrarian.

Salutacions
Jose
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33035

El meu circuit LGB a Madrid [jose07] - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El meu circuit LGB a Madrid [jose07]   El meu circuit LGB a Madrid [jose07] - Página 3 I_icon_minitimeDl Des 14, 2015 9:15 am

És impresionant.

Impressionant. Shocked
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Contenido patrocinado





El meu circuit LGB a Madrid [jose07] - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El meu circuit LGB a Madrid [jose07]   El meu circuit LGB a Madrid [jose07] - Página 3 I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
El meu circuit LGB a Madrid [jose07]
Tornar a dalt 
Pàgina 3 de 4Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4  Següent
 Temas similares
-
» El meu circuit [Bantren]
» La estació de Madrid-Goya a escala IIm / G / 1/22,5
» El circuit d'en Quim
» Circuit en IIf
» Circuit de prova [VAY]

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
TRENS.CAT :: Escala 1:22'5 / IIm / G / Via de 45 mm / Altres escales i galges relacionades :: Circuits a escala IIm (Exteriors i interiors) :: Els vostres circuits exteriors-
Canviar a: