TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta
 
PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres) - Página 8 WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT


Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.


Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.


Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions


 

 Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres)

Ir abajo 
+15
flyfabio (†)
el terrat de margarit
ODAKIM
Víctorf
MALLET73
Olot
ignasibaga
fve
alejandro sasplugas
Mitjans
ostman
TramBlau
josepmaria
Shay
Sisu
19 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12  Següent
AutorMissatge
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6860

Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres) - Página 8 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres) - Página 8 I_icon_minitimeDg Jun 12, 2016 11:51 pm

N'hi ha més.....
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6860

Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres) - Página 8 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres) - Página 8 I_icon_minitimeDg Jun 12, 2016 11:59 pm

En vaig fer vàries amb el mòbil però no va gaire bé. En poso una:

Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres) - Página 8 Ruxpcn
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7179

Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres) - Página 8 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres) - Página 8 I_icon_minitimeDl Jun 13, 2016 2:35 am

genial genial genial genial genial genial
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18759

Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres) - Página 8 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres) - Página 8 I_icon_minitimeDl Jun 13, 2016 2:53 am

un altre

Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres) - Página 8 5am5cm

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6860

Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres) - Página 8 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres) - Página 8 I_icon_minitimeDl Jun 13, 2016 3:29 am

Li falten els topalls encara!!!
Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 44
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7528

Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres) - Página 8 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres) - Página 8 I_icon_minitimeDl Jun 13, 2016 3:52 am

I el maquinista. .! O potser és de la L9 del metro. ... conducció automàtica. ..! riuuu

_________________
Salutacions. JOAN

Les meves construccions https://trenscat.forosactivos.net/t1813-index-les-construccions-d-en-mitjans
Els meus cotxes http://mitjansracing.wix.com/mracing
Les meves figures de Warhammer http://mitjansracing.wix.com/warhammer
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18759

Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres) - Página 8 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres) - Página 8 I_icon_minitimeDl Jun 13, 2016 4:06 am

Mitjans escrigué:
I el maquinista. .! O potser és de la L9 del metro. ... conducció automàtica. ..! riuuu

Joan si que hi ha maquinista però esta mimetitzat dins el tractor o bé es va quedar blanc al veure que la via quedava tallada..

Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres) - Página 8 Ipxmr7

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 44
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7528

Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres) - Página 8 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres) - Página 8 I_icon_minitimeDl Jun 13, 2016 5:41 am

riuuuuriuuuuriuuuu

No l'havia vist!

riuuuuriuuuuriuuuu

_________________
Salutacions. JOAN

Les meves construccions https://trenscat.forosactivos.net/t1813-index-les-construccions-d-en-mitjans
Els meus cotxes http://mitjansracing.wix.com/mracing
Les meves figures de Warhammer http://mitjansracing.wix.com/warhammer
Tornar a dalt Ir abajo
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman


Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 52
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7023

Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres) - Página 8 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres) - Página 8 I_icon_minitimeDt Jun 14, 2016 3:41 am

MALLET73 escrigué:
un altre

Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres) - Página 8 5am5cm

salutacions

mallet73

És molt guapa...
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18759

Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres) - Página 8 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres) - Página 8 I_icon_minitimeDj Jun 16, 2016 10:28 pm

Hola NArcís ara que el tens acabat..!!! quant començaràs nous projectes?????

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman


Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 52
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7023

Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres) - Página 8 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres) - Página 8 I_icon_minitimeDj Jun 16, 2016 10:38 pm

Això, que no s'aturin aquests tallers...
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6860

Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres) - Página 8 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres) - Página 8 I_icon_minitimeDv Jun 17, 2016 1:04 am

No està acabat, em falta posar-li els topalls. Tinc un projecte per començar, però com que vaig una mica a rampells, espero que arribi la inspiració.
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18759

Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres) - Página 8 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres) - Página 8 I_icon_minitimeDv Jun 17, 2016 1:39 am

Sisu escrigué:
No està acabat, em falta posar-li els topalls. Tinc un projecte per començar, però com que vaig una mica a rampells, espero que arribi la inspiració.

doncs vinga Sleep Sleep Sleep Sleep Sleep study study study Tren Tren bota por
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33065

Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres) - Página 8 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres) - Página 8 I_icon_minitimeDv Jun 17, 2016 2:58 am

Ja veig; és un bon sistema: deixar una peça sense posar i així pots dir que encara no l has acabat i per tant tens l excusa per no començar res més...

Això és el mateix que vaig fer jo amb el meu martorell que ja el tenia practicament acabat pero faltaven escasses setmanes per el meu aniversari. Vaig deixar una petita peça per a posar i aixi vaig poder dir que el vaig acabar el dia que vaig complir 21 anys (en aquelles dates, majoria d edat)

(Ara aqui em faltaria posar un angelet ben gros pero des del mobil no puc)
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18759

Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres) - Página 8 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres) - Página 8 I_icon_minitimeDv Jun 17, 2016 3:12 am

va bé aquest!!

Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres) - Página 8 148x85

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman


Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 52
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7023

Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres) - Página 8 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres) - Página 8 I_icon_minitimeDv Jun 17, 2016 3:23 am

És una excusa vàlida...
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7179

Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres) - Página 8 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres) - Página 8 I_icon_minitimeDv Jun 17, 2016 3:24 am

Buscar excuses també és treballar la imaginació. riuuu riuuu riuuu

Fins aviat, Ignasi.
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6860

Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres) - Página 8 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres) - Página 8 I_icon_minitimeDv Jun 17, 2016 6:20 am

No us embaleu tant, lo que tinc pensat no és res de l'altre món i a més, m'he refredat una mica de fer-lo.
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33065

Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres) - Página 8 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres) - Página 8 I_icon_minitimeDv Jun 17, 2016 6:22 am

És clar: als altres mons no hi ha trens!!!


I si t'has refredat, no pateixis: nosaltres ja t'animarem super12


Editat per darrera vegada per Olot el Dv Jun 17, 2016 8:21 am, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
KTK
Trenjardinaire Plus
KTK


Ubicació : Sant Vicenç dels Horts (Barcelona)
Edat : 60
Data d'inscripció : 08/10/2013
Nombre de missatges : 1197

Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres) - Página 8 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres) - Página 8 I_icon_minitimeDv Jun 17, 2016 8:05 am

Caramb! Acabo de mirar-me tot aquest fil. Shocked
Al·lucino veient el procés d'aquestes costruccións i el magnífic resultat.
Felicitats Narcís reverent

Tinc ganes de veure aquest Porquet.
Salut

Xavi KTK
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6860

Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres) - Página 8 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres) - Página 8 I_icon_minitimeDv Jun 17, 2016 8:35 am

Hola Xavi, potser algun dia el veurem passar per les gorgues....encara que no és una màquina pel teu circuit
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18759

Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres) - Página 8 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres) - Página 8 I_icon_minitimeDv Jun 17, 2016 8:19 pm

Sisu escrigué:
Hola Xavi, potser algun dia el veurem passar per les gorgues....encara que no és una màquina pel teu circuit

i per que no???? confused confused confused confused

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6860

Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres) - Página 8 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres) - Página 8 I_icon_minitimeDv Jun 17, 2016 8:55 pm

Perquè és un tractor sense gaire força, encara no l'he provat en circuit, però no sé si pujaria gaire bé per les rampes de Kargolia
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18759

Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres) - Página 8 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres) - Página 8 I_icon_minitimeDv Jun 17, 2016 9:04 pm

Sisu escrigué:
Perquè és un tractor sense gaire força, encara no l'he provat en circuit, però no sé si pujaria gaire bé per les rampes de Kargolia

sempre es podent fer dobles traccions!!!!! en fas un altre o els FIM porten el seu RR i ja tenim un altre doble tracció...vinga va excuses!!!!

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6860

Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres) - Página 8 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres) - Página 8 I_icon_minitimeDl Jun 27, 2016 6:45 am

Per donar per acabada aquesta construcció us poso unes fotos d'exterior amb els topalls ja posats.
I maquinista, cortesia d'en Carles.

Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres) - Página 8 9109cl

Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres) - Página 8 2ymsl53

Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres) - Página 8 Au8rvo
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres) - Página 8 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres) - Página 8 I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres)
Tornar a dalt 
Pàgina 8 de 12Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12  Següent
 Temas similares
-
» Projecte construcció furgó K53/54 (Tallers dels Aspres)
» Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres)
» Projecte construcció locomotora Batignolles (Tallers dels Aspres)
» Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres)
» Projecte construcció locomotora Climax (Tallers dels Aspres)

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
TRENS.CAT :: Escala 1:22'5 / IIm / G / Via de 45 mm / Altres escales i galges relacionades :: Modelisme a escala 1/22'5 :: Material mòbil (artesà, personalitzat, modificacions)-
Canviar a: