TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta
 
PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres) - Página 7 WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT


Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.


Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.


Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions


 

 Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres)

Ir abajo 
+15
flyfabio (†)
el terrat de margarit
ODAKIM
Víctorf
MALLET73
Olot
ignasibaga
fve
alejandro sasplugas
Mitjans
ostman
TramBlau
josepmaria
Shay
Sisu
19 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 10, 11, 12  Següent
AutorMissatge
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 17/01/2009
Nombre de missatges : 33107

Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres) - Página 7 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres) - Página 7 I_icon_minitimeDg Jun 05, 2016 12:41 pm

Genial aquest acabat. I l'embrutat és fantàstic. Et superes a tu mateix. M'hauràs d'explicar com el fas.

Per a fer-lo a rodar, ja saps a on, quan tu vulguis. Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 02/05/2012
Nombre de missatges : 6866

Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres) - Página 7 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres) - Página 7 I_icon_minitimeDg Jun 05, 2016 12:57 pm

Olot escrigué:
Genial aquest acabat. I l'embrutat és fantàstic. Et superes a tu mateix. M'hauràs d'explicar com el fas.

Per a fer-lo a rodar, ja saps a on, quan tu vulguis. Very Happy

Gràcies Amadeu, està fet a pinzell poc a poc i després anar afegint per no passar-me però no s'acosta ni de lluny als envellits que hem vist alguna vegada en tutorials. No sé si l'he embrutat massa aquesta vegada.
I t'agafo la paraula per fer la prova de circulació super12
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7187

Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres) - Página 7 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres) - Página 7 I_icon_minitimeDg Jun 05, 2016 3:59 pm

Molt bé Narcís ha quedat molt bé, i l'envelliment em sembla molt encertat.

No et cansis de mirar-lo, tot el contrari, gaudeix admirant-lo.


riuuuu riuuuu super12 super12 super12 super12

Fins aviat, Ignasi.
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 17/01/2009
Nombre de missatges : 33107

Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres) - Página 7 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres) - Página 7 I_icon_minitimeDg Jun 05, 2016 4:18 pm

Francament: com més m'el miro, més m'agrada.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
fve
Comptador de reblons
fve


Ubicació : Jafre / Barcelona
Edat : 65
Data d'inscripció : 22/10/2012
Nombre de missatges : 3146

Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres) - Página 7 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres) - Página 7 I_icon_minitimeDg Jun 05, 2016 4:21 pm

Sisu, si no t'agrada i el llences, diguem a on!!.

Magnífic
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 17/01/2009
Nombre de missatges : 33107

Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres) - Página 7 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres) - Página 7 I_icon_minitimeDg Jun 05, 2016 4:25 pm

Quines pintures has fet servir?
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18781

Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres) - Página 7 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres) - Página 7 I_icon_minitimeDg Jun 05, 2016 4:41 pm

applaud applaud genial genial genial genial genial genial genial genial reverent reverent reverent smiley-char013 smiley-char013 smiley-char013 smiley-char013

mestre pintor!!!!

geek geek geek geek geek study study study censura censura censura censura censura censura censura
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 29/01/2009
Nombre de missatges : 12102

Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres) - Página 7 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres) - Página 7 I_icon_minitimeDg Jun 05, 2016 4:55 pm

affraid affraid affraid baba baba baba aplaud aplaud aplaud

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 02/05/2012
Nombre de missatges : 6866

Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres) - Página 7 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres) - Página 7 I_icon_minitimeDg Jun 05, 2016 6:47 pm

Olot escrigué:
Quines pintures has fet servir?

El color gris de base està fet a spray, igual que la part quasi negra del xassís.
Tant el groc com els altres colors per embrutar he fet servir pintura que tinc per l'aerògraf de Vallejo però aplicada amb pinzell.
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 17/01/2009
Nombre de missatges : 33107

Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres) - Página 7 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres) - Página 7 I_icon_minitimeDg Jun 05, 2016 7:00 pm

Si, pero el que volia saber precisament eren els colors que has fet servir per a embrutar. Aquests que no has dit.
Referencia? Marca? Interessa molt.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
ODAKIM
Trenjardinaire Plus
ODAKIM


Ubicació : Barcelona
Edat : 46
Data d'inscripció : 02/05/2016
Nombre de missatges : 1522

Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres) - Página 7 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres) - Página 7 I_icon_minitimeDg Jun 05, 2016 11:28 pm

Olot escrigué:
Si, pero el que volia saber precisament eren els colors que has fet servir per a embrutar. Aquests que no has dit.
Referencia? Marca? Interessa molt.

M'apunto al club de com ho has embrutat i el grau de dissolució per aquest regalims greixosos del frontal.

El conjunt molt guapo.

La xemeneia és coure o plàstic pintat ?
Tornar a dalt Ir abajo
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman


Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 52
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7023

Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres) - Página 7 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres) - Página 7 I_icon_minitimeDl Jun 06, 2016 9:33 am

Molt bona feina, però l'interior no m'acaba de fer el pes... És masssa blanc, li falta algo...
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 02/05/2012
Nombre de missatges : 6866

Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres) - Página 7 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres) - Página 7 I_icon_minitimeDl Jun 06, 2016 7:06 pm

ODAKIM escrigué:
Olot escrigué:
Si, pero el que volia saber precisament eren els colors que has fet servir per a embrutar. Aquests que no has dit.
Referencia? Marca? Interessa molt.

M'apunto al club de com ho has embrutat i el grau de dissolució per aquest regalims greixosos del frontal.

El conjunt molt guapo.

La xemeneia és coure o plàstic pintat ?


Els colors per embrutar son de Vallejo Model Air.
El color rovell (rust) és el 71.080 i el d'embrutar de greix (dark earth) és el 71.029.

La xemeneia és de coure i la part prima està soldada amb plata a la base gruixuda. L'he deixada de color natural, tal com va quedar ja que és molt real i només vaig ennegrir la sortida.
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 17/01/2009
Nombre de missatges : 33107

Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres) - Página 7 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres) - Página 7 I_icon_minitimeDl Jun 06, 2016 7:11 pm

Moltes gràcies !!

super12 super12 super12
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18781

Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres) - Página 7 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres) - Página 7 I_icon_minitimeDt Jun 07, 2016 11:44 am

Olot escrigué:
Moltes gràcies !!

super12 super12 super12

explicacions de mestre!!!

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 02/05/2012
Nombre de missatges : 6866

Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres) - Página 7 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres) - Página 7 I_icon_minitimeDt Jun 07, 2016 1:00 pm

MALLET73 escrigué:
Olot escrigué:
Moltes gràcies !!

super12 super12 super12

explicacions de mestre!!!

mallet73


Mestre???, quin riure, jo estic aquí per aprendre. Tu ets un dels meus mestres....
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18781

Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres) - Página 7 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres) - Página 7 I_icon_minitimeDt Jun 07, 2016 1:03 pm

Sisu escrigué:
MALLET73 escrigué:
Olot escrigué:
Moltes gràcies !!

super12 super12 super12

explicacions de mestre!!!

mallet73


Mestre???, quin riure, jo estic aquí per aprendre. Tu ets un dels meus mestres....

Basketball Basketball Basketball Basketball Basketball Basketball Basketball riuuuu riuuuu riuuuu riuuuu riuuuu

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 02/05/2012
Nombre de missatges : 6866

Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres) - Página 7 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres) - Página 7 I_icon_minitimeDt Jun 07, 2016 1:19 pm

MALLET73 escrigué:
Sisu escrigué:
MALLET73 escrigué:


explicacions de mestre!!!

mallet73


Mestre???, quin riure, jo estic aquí per aprendre. Tu ets un dels meus mestres....

Basketball Basketball Basketball Basketball Basketball Basketball Basketball  riuuuu riuuuu riuuuu riuuuu riuuuu

mallet73

És ben veritat, si jo vaig començar a fer coses va ser veient el que feies tu i no sé encara per què em vaig animar a fer alguna cosa, tot i que la primera construcció que vaig fer va ser de fusta i llautó (i la última).
Tornar a dalt Ir abajo
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman


Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 52
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7023

Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres) - Página 7 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres) - Página 7 I_icon_minitimeDt Jun 07, 2016 1:22 pm

Ara resulta que els 2 mestres... a més de mestres són tan modestos que es barallarant per saber quin és més mestre...
Tornar a dalt Ir abajo
fve
Comptador de reblons
fve


Ubicació : Jafre / Barcelona
Edat : 65
Data d'inscripció : 22/10/2012
Nombre de missatges : 3146

Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres) - Página 7 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres) - Página 7 I_icon_minitimeDt Jun 07, 2016 1:39 pm

Quina mania en posar etiquetes!! angell angell
Tornar a dalt Ir abajo
ODAKIM
Trenjardinaire Plus
ODAKIM


Ubicació : Barcelona
Edat : 46
Data d'inscripció : 02/05/2016
Nombre de missatges : 1522

Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres) - Página 7 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres) - Página 7 I_icon_minitimeDj Jun 09, 2016 10:51 pm

Sisu escrigué:
ODAKIM escrigué:
Olot escrigué:
Si, pero el que volia saber precisament eren els colors que has fet servir per a embrutar. Aquests que no has dit.
Referencia? Marca? Interessa molt.

M'apunto al club de com ho has embrutat i el grau de dissolució per aquest regalims greixosos del frontal.

El conjunt molt guapo.

La xemeneia és coure o plàstic pintat ?


Els colors per embrutar son de Vallejo Model Air.
El color rovell (rust) és el 71.080 i el d'embrutar de greix (dark earth) és el 71.029.

La xemeneia és de coure i la part prima està soldada amb plata a la base gruixuda. L'he deixada de color natural, tal com va quedar ja que és molt real i només vaig ennegrir la sortida.
Gràcies per les explicacions, super12 super12 super12
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18781

Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres) - Página 7 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres) - Página 7 I_icon_minitimeDl Jun 13, 2016 11:10 am

doncs ara que l'he vist en la realitat i no pas per foto m'ha semblat encara més genial!!!

Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres) - Página 7 331fx1t

mallet73

Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 29/01/2009
Nombre de missatges : 12102

Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres) - Página 7 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres) - Página 7 I_icon_minitimeDl Jun 13, 2016 12:00 pm

Tren baba baba baba

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 44
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7529

Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres) - Página 7 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres) - Página 7 I_icon_minitimeDl Jun 13, 2016 12:06 pm

Entre la màquina i el mòdul, aquesta foto queda genial!

_________________
Salutacions. JOAN

Les meves construccions https://trenscat.forosactivos.net/t1813-index-les-construccions-d-en-mitjans
Els meus cotxes http://mitjansracing.wix.com/mracing
Les meves figures de Warhammer http://mitjansracing.wix.com/warhammer
Tornar a dalt Ir abajo
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman


Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 52
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7023

Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres) - Página 7 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres) - Página 7 I_icon_minitimeDl Jun 13, 2016 12:10 pm

Aquesta foto és molt bona...

Ja la podeu apuntar a candidata de foto del mes...
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres) - Página 7 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres) - Página 7 I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres)
Tornar a dalt 
Pàgina 7 de 12Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 10, 11, 12  Següent
 Temas similares
-
» Projecte construcció furgó K53/54 (Tallers dels Aspres)
» Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres)
» Projecte construcció locomotora Batignolles (Tallers dels Aspres)
» Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres)
» Projecte construcció locomotora Climax (Tallers dels Aspres)

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
TRENS.CAT :: Escala 1:22'5 / IIm / G / Via de 45 mm / Altres escales i galges relacionades :: Modelisme a escala 1/22'5 :: Material mòbil (artesà, personalitzat, modificacions)-
Canviar a: