TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta
 
PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres) WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT


Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.


Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.


Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions


 

 Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres)

Ir abajo 
+15
flyfabio (†)
el terrat de margarit
ODAKIM
Víctorf
MALLET73
Olot
ignasibaga
fve
alejandro sasplugas
Mitjans
ostman
TramBlau
josepmaria
Shay
Sisu
19 participantes
Anar a pàgina : 1, 2, 3 ... 10, 11, 12  Següent
AutorMissatge
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6853

Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres) Empty
MissatgeAssumpte: Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres) I_icon_minitimeDj Abr 21, 2016 8:59 am

Hola a tots.
Mentre em mirava el video que va enviar l'Amadeu del Blanc Argent em vaig fixar en alguns dels locotractors que tenien en aquella linea. Eren tractors construits a partir de locomotores de vapor desguaçades i de les que aprofitaven el xassís i els eixos amb les bieles. Pel que he vist això es va fer molt sovint per aprofitar material ja que les companyies no anaven sobrades de diners.

En aquest cas la construcció es basa en un motor de LGB del qual aprofito les bieles que intercomuniquen les rodes. Una de les dificultats d'aquesta construcció és que tots aquests tractors tenien el bastidor exterior (ufff...). Aquí un acord entre els tallers dels Aspres i els tallers Mitjans facilitaran aquesta taxa ja que Mitjans fabricarà els contrapesos que em fan falta per la unió de les bieles a les rodes. Els materials seran els habituals, PVC Forex i molta imaginació.

Sóc conscient de que no és un vehicle especialment bonic, ni gran, ni potser emblemàtic, però per raons que de vegades no saps ben bé quines són, he decidit construir-lo.

Unes imatges del model real:


Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres) 2cynpe1

Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres) 10o4iz6


Editat per darrera vegada per Sisu el Ds Abr 14, 2018 8:26 pm, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
Shay
Trenjardinaire Plus
Shay


Ubicació : sabadell
Edat : 58
Data d'inscripció : 15/09/2011
Nombre de missatges : 1479

Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres) I_icon_minitimeDj Abr 21, 2016 11:18 am

Genial amb la seva locomotora, encara que sigui lleig m'agrada.
Tren
Tornar a dalt Ir abajo
josepmaria
Trenjardinaire Plus
josepmaria


Ubicació : barcelona
Edat : 77
Data d'inscripció : 17/09/2012
Nombre de missatges : 1836

Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres) I_icon_minitimeDj Abr 21, 2016 12:12 pm

Jo no li trobo de lleig, més aviat m'agrada
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12081

Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres) I_icon_minitimeDj Abr 21, 2016 8:08 pm

Tren enfadat hein80 hein80 aplaud aplaud aplaud

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman


Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 52
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7023

Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres) I_icon_minitimeDj Abr 21, 2016 8:22 pm

És un bon trasto...
Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 44
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7527

Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres) I_icon_minitimeDj Abr 21, 2016 10:07 pm

La impressora ja està fent les primeres proves dels contrapesos.

_________________
Salutacions. JOAN

Les meves construccions https://trenscat.forosactivos.net/t1813-index-les-construccions-d-en-mitjans
Els meus cotxes http://mitjansracing.wix.com/mracing
Les meves figures de Warhammer http://mitjansracing.wix.com/warhammer
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6853

Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres) I_icon_minitimeDv Abr 22, 2016 12:07 am

Mitjans escrigué:
La impressora ja està fent les primeres proves dels contrapesos.

ok ok ok
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6853

Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres) I_icon_minitimeDv Abr 22, 2016 12:13 am

Unes primeres imatges de com va la feina als tallers:

Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres) 16l9o9w

Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres) V9iiv
Tornar a dalt Ir abajo
alejandro sasplugas
Trenjardinaire Plus
alejandro sasplugas


Ubicació : barcelona
Edat : 84
Data d'inscripció : 09/02/2014
Nombre de missatges : 2492

Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres) I_icon_minitimeDv Abr 22, 2016 5:39 am

Será lleig si voleu , pero interesant, un rato, de moment la carroseria pinta molt bé

Alexandre
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6853

Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres) I_icon_minitimeDs Abr 23, 2016 5:01 am

Els tallers segueixen treballant. És curiós, però tot i que sembla un vehicle senzill de fer, té moltes parts arrodonides que donen molta feina i cal trobar la manera d' aconseguir les formes originals.
La carrosseria serà desmuntable del xassís per poder accedir a la motorització.

Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres) Oczye

Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres) 5agsy
Tornar a dalt Ir abajo
fve
Comptador de reblons
fve


Ubicació : Jafre / Barcelona
Edat : 65
Data d'inscripció : 22/10/2012
Nombre de missatges : 3146

Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres) I_icon_minitimeDs Abr 23, 2016 7:41 am

Realment sorprenent!!.

Felicitats
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6853

Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres) I_icon_minitimeDs Abr 23, 2016 7:44 am

Què és el que et sorprèn Eduard?
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12081

Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres) I_icon_minitimeDs Abr 23, 2016 8:31 am

Una bestiola molt interessant Tren super12 super12 super12

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
fve
Comptador de reblons
fve


Ubicació : Jafre / Barcelona
Edat : 65
Data d'inscripció : 22/10/2012
Nombre de missatges : 3146

Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres) I_icon_minitimeDg Abr 24, 2016 12:54 am

Sisu escrigué:
Què és el que et sorprèn Eduard?

La rapidesa i el domini de les formes arrodonides
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7174

Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres) I_icon_minitimeDg Abr 24, 2016 3:03 am

Hola Narcís i tots els demés.

Magnific projecte.

En aquest f`0rum hem aconseguit una altra fita, la col·laboració entre diferents "tallers" per facilitar un bon treball. super12 super12 super12

Fins aviat, Ignasi.
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6853

Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres) I_icon_minitimeDg Abr 24, 2016 4:11 am

fve escrigué:
Sisu escrigué:
Què és el que et sorprèn Eduard?

La rapidesa i el domini de les formes arrodonides

Avui li comentava al meu amic Carles (Mallet73). Segurament la majoria pensarà que és una peça fàcil i no es donarà compte de les dificultats per la quantitat de formes arrodonides que hi ha. Sense parlar del tema del bastidor exterior, que això ja veurem com va......
El morro l'he fet en dues parts. Lo que seria el radiador i després l'allotjament del motor. En aquest últim he hagut de fer una petita estructura per poder donar forma a la coberta. Els PVC està corbat en fred ja que no em refio de la seva reacció a la calor quan és tan prim.

Gràcies pels comentaris.
Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 44
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7527

Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres) I_icon_minitimeDg Abr 24, 2016 4:23 am

Si és prim, això que has fet és el millor, ja no tant per si dóna problemes fer-ho en calent sinó perquè en fred és molt més simple el procés.

_________________
Salutacions. JOAN

Les meves construccions https://trenscat.forosactivos.net/t1813-index-les-construccions-d-en-mitjans
Els meus cotxes http://mitjansracing.wix.com/mracing
Les meves figures de Warhammer http://mitjansracing.wix.com/warhammer
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7174

Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres) I_icon_minitimeDg Abr 24, 2016 8:40 am

Moltes vegades es fa difícil de fer-se una idea de les dificultats que comporta solucionar diferents aspectes dels models, a les fotos ja es veu la solució feta i la majoria de les vegades les proves que no han sortit bé no les mostrem per no embolicar el tema.

Però estàs fent un treball magnific i molt polit.

Fins aviat, Ignasi.
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18745

Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres) I_icon_minitimeDg Abr 24, 2016 10:30 pm

bota bota Tren Tren Tren

Narcís si que hem parlat però no sabia pas que continuava la construcció a tan bon ritme... esta quedan genial, molt bé..aquestes formes!!! tot un mestre... serà dificil, però el que gaudeixes contruin i pensan com fer les peces, aixó no tu treu ningú!!

gaudeix!!

salutacions

mallet73
p.d. per comandes on????
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6853

Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres) I_icon_minitimeDl Abr 25, 2016 12:47 am

Comandes?, em sembla que els FIM estan ben proveïts!
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18745

Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres) I_icon_minitimeDl Abr 25, 2016 2:34 am

Sisu escrigué:
Comandes?, em sembla que els FIM estan ben proveïts!

riuuuu riuuuu riuuuu riuuuu sempre podem fer una festa dels FIM!!!

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18745

Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres) I_icon_minitimeDj Abr 28, 2016 2:27 am

Narcís com va aquesta construcció!!!

els colors els tens decidits??? he xefardejatper internei hi ha d emolts colors... !!

https://www.google.es/search?q=locotracteur+ba12&biw=1920&bih=965&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0ahUKEwiWhcKwtrHMAhVI7BQKHQ23B8oQsAQILQ

la festa del material francés entre els automotors, la corpet..ja podem fer una bona festa!!!

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6853

Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres) I_icon_minitimeDj Abr 28, 2016 5:42 am

No he avançat gaire.
El color crec que el faré en els colors originals (que és difícil veure quin és perquè estan molt descolorits). Tot i això, de vegades penso que vaig pintant els meus models en els seus colors originals però potser tindré poupourri de colors en la meva companyia i potser hauria d'unificar colors, però no m'agrada fer un model i inventar-me el color.
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18745

Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres) I_icon_minitimeDj Abr 28, 2016 5:43 am

Sisu escrigué:
No he avançat gaire.
El color crec que el faré en els colors originals (que és difícil veure quin és perquè estan molt descolorits). Tot i això, de vegades penso que vaig pintant els meus models en els seus colors originals però potser tindré poupourri de colors en la meva companyia i potser hauria d'unificar colors, però no m'agrada fer un model i inventar-me el color.

super12 super12 super12 gràcies

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6853

Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres) I_icon_minitimeDj Abr 28, 2016 7:28 am

Mentre espero les peces dels tallers Mitjans per a les bieles he anat fent alguna coseta.
Quan més em miro la construcció, més lletja la trobo. El meu fill li diu "porquet" pel seu frontal característic.
El sostre encara és provisional.


Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres) 29uukcn

Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres) Ws4vlw
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres) I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres)
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 12Anar a pàgina : 1, 2, 3 ... 10, 11, 12  Següent
 Temas similares
-
» Projecte construcció furgó K53/54 (Tallers dels Aspres)
» Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres)
» Projecte construcció locomotora Batignolles (Tallers dels Aspres)
» Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres)
» Projecte construcció locomotora Climax (Tallers dels Aspres)

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
TRENS.CAT :: Escala 1:22'5 / IIm / G / Via de 45 mm / Altres escales i galges relacionades :: Modelisme a escala 1/22'5 :: Material mòbil (artesà, personalitzat, modificacions)-
Canviar a: