TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta
 
PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
Projecte construcció locomotora Climax (Tallers dels Aspres) WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT


Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.


Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.


Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions


 

 Projecte construcció locomotora Climax (Tallers dels Aspres)

Ir abajo 
+14
maquinista
JGDURAND
ignasibaga
josepmaria
peps
KTK
TramBlau
Shay
bantren
jaume
Olot
MALLET73
ostman
Sisu
18 participantes
Anar a pàgina : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Següent
AutorMissatge
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6860

Projecte construcció locomotora Climax (Tallers dels Aspres) Empty
MissatgeAssumpte: Projecte construcció locomotora Climax (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció locomotora Climax (Tallers dels Aspres) I_icon_minitimeDc Oct 09, 2013 1:06 am

Obro aquest fil sense una idea clara sobre quin dels dos models construir, la Climax de clase A o una Dunkirk de caldera vertical. En qualsevol dels dos models em trobaré amb els mateixos problemes tècnics i és per això que us vull plantejar els meus dubtes. Unes imatges dels dos models:

Projecte construcció locomotora Climax (Tallers dels Aspres) 7nni




Projecte construcció locomotora Climax (Tallers dels Aspres) N6g5



La transmissió d'aquestes màquines no la faré, vull muntar un motor que m'agradaria que m'aconsellesiu quin és el més adient sobre un dels eixos d'un dels bogis. He estat mirant al fòrum però no he trobat cap exemple de com fer-ho. La meva pregunta és si he de comprar les rodes que vulgui i que una de les rodes porti l'engranatge per posar-hi el motor. Només tracccionaria d'un dels eixos.

L'altre dubte és de si els bogis han de ser mòbils. Crec que el que ataca el motor hauria de ser fix i l'altre mòbil per tenir un bon rodament, què en penseu?. La màquina farà uns 32 cm de llarg.

I una altra cosa és que si els enganxalls poden ser fixos o han de ser solidaris als bogis, tenint en compte que potser un d'aquests serà fixe. He mirat màquines ja fetes amb bogis (Alguna de Harland) que porten l'enganxall fix.

De moment són els dubtes que tinc, però necessitaria aclarir-los per poder comprar el material que necessito.
El que encara no he decidit és quin dels dos models construir (?)


Editat per darrera vegada per Sisu el Ds Abr 14, 2018 8:22 pm, editat 2 cops en total
Tornar a dalt Ir abajo
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman


Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 52
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7023

Projecte construcció locomotora Climax (Tallers dels Aspres) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció locomotora Climax (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció locomotora Climax (Tallers dels Aspres) I_icon_minitimeDc Oct 09, 2013 2:06 am

Si fas els bogies mòbils la màquina passarà millor per totes les corbes... A més sempre pots fer que el motor giri amb el bogie motriu...
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18761

Projecte construcció locomotora Climax (Tallers dels Aspres) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció locomotora Climax (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció locomotora Climax (Tallers dels Aspres) I_icon_minitimeDc Oct 09, 2013 5:52 am

aplaud aplaud aplaud aplaud aplaud no saps com m'agrada saber del teu nou projecte...!!!

hola fa uns mesos vaig veure una a la venda per ebay, amb tota la composició..era una feina màgnifica, genial diria jo!!!
el que vaig veure és que el problema que tu presentes, ell el va resoldre, motoritzan el vago seguent a la loco que realment en aquest cas era un vagó més però carrossat de loco i la loco era el vagó seguent.....
així podia fer servir el bogies usa de LGB, tenir gir per totes les corbes i tenia resol el problema...és una opció..l'altre és comprar motoritzacions de bachmann spectrummm, però esclar has de comprar als usa...

Projecte construcció locomotora Climax (Tallers dels Aspres) Rc6n


salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6860

Projecte construcció locomotora Climax (Tallers dels Aspres) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció locomotora Climax (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció locomotora Climax (Tallers dels Aspres) I_icon_minitimeDc Oct 09, 2013 6:01 am

I no es podria posar un engranatge en una de les rodes d'un dels bogis (igual que es fa en els vehicles de dos eixos) i atacar amb el motor allà?. Si el bogi fos mòbil entenc que el motor hauria de ser solidari amb el bogi. Però potser no caldria que tots dos bogis fossin mòbils, no?
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18761

Projecte construcció locomotora Climax (Tallers dels Aspres) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció locomotora Climax (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció locomotora Climax (Tallers dels Aspres) I_icon_minitimeDc Oct 09, 2013 6:11 am

Sisu escrigué:
I no es podria posar un engranatge en una de les rodes d'un dels bogis (igual que es fa en els vehicles de dos eixos) i atacar amb el motor allà?. Si el bogi fos mòbil entenc que el motor hauria de ser solidari amb el bogi. Però potser no caldria que tots dos bogis fossin mòbils, no?
buf!!! això els mestres constructors en podran dir millor....però jo diria que no es pas tan curta, per les mides deu ser com un vagó de 4eixos de lgb,llavors tindries problemes de gir... però per si decas te he enviat per mail un mun d'iamtges d'aquesta loco..

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6860

Projecte construcció locomotora Climax (Tallers dels Aspres) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció locomotora Climax (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció locomotora Climax (Tallers dels Aspres) I_icon_minitimeDc Oct 09, 2013 6:14 am

Ok, merci Carles, la màquina fa 33 cm de llarg i entre eixos 20 cm al centre dels bogis.
Tornar a dalt Ir abajo
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman


Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 52
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7023

Projecte construcció locomotora Climax (Tallers dels Aspres) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció locomotora Climax (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció locomotora Climax (Tallers dels Aspres) I_icon_minitimeDc Oct 09, 2013 7:12 am

Jo diria que molt millor que ambdos boguies siguin mòbils...
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33067

Projecte construcció locomotora Climax (Tallers dels Aspres) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció locomotora Climax (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció locomotora Climax (Tallers dels Aspres) I_icon_minitimeDc Oct 09, 2013 10:13 am

Narcís, jo també estic content de veure't un nou projecte. Very Happy 

Indiscutiblement ELS DOS BOGIS han de ser articulats. Un bogi fixe no podria inscriure's a les corbes.

Els enganxalls podrien ser fixats a la caixa si els radis de corba fossin molt grans. En el cas de la majoria dels que fem tren de jardí tenim radis que obliguen a fixar els enganxes als bogis.

En qualsevol cas, mecànicament els enganxalls han d'anar sempre fixats d'alguna manera als bogis.

Ets molt atrevit de fer un tipus de tracció com el que proposes, amb engranatges exteriors i cardan.
Crec que el que et podria ajudar molt amb aquest tipus de dispositiu és en Maquinista.

També pots trobar bones idees aquí:

http://voiemetriquelibre.forumotion.com/t3149-vehicules-us

http://voiemetriquelibre.forumotion.com/t3260-les-expos-de-la-wlco

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
jaume
Trenjardinaire Plus
jaume


Ubicació : Barcelona
Edat : 62
Data d'inscripció : 02/05/2012
Nombre de missatges : 3354

Projecte construcció locomotora Climax (Tallers dels Aspres) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció locomotora Climax (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció locomotora Climax (Tallers dels Aspres) I_icon_minitimeDc Oct 09, 2013 10:26 am

Ebidenent, ambdos bogies hab de girar i l'enganxall guiat pel bogie. Jo tambe tinc un suburba Harland amb enganxall solidari a la caixa i he de fer experiments d'enganxall articulat i d'enganxall cosit al bogie.
Pel que fa l'altre probleme: engrenatges.
Jo intento fer un automotor on posar un motor encara que sigui a un eix del bogie, i no hi ha manera.
No en trobo, ningu sap res... Ells llocs que han enllaçat alguns companys, no els veig clars que tinguin el que vull...
Veig que plastruck te uns engrenatges rectes que podrien servir pero no he tingut temps de mirar, ni se on poder comprar. Vaig atrefegat aquests dies...
Els engrenatges conics serien bona cosa, pero sembla que els has de demanar que te'ls facin... Uns quants euros....
A cs nostre es prou dificil trobar miniatures....
Fins i tot una cosa tant senzilla com un rodo acerat de 1mm, 2mm, 2,5mm; 3mm es prou complicat a dia d'avui.
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6860

Projecte construcció locomotora Climax (Tallers dels Aspres) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció locomotora Climax (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció locomotora Climax (Tallers dels Aspres) I_icon_minitimeDc Oct 09, 2013 10:27 am

Gràcies Amadeu. Però hi ha una cosa que potser no s'entèn bé. Jo no vull fer la transmissió com la real, amb cardan. Vull usar un motor que engrani un engranatge en un dels bogis. O sigui: que una de les rodes d'un dels bogis porti un engranatge al seu eix i el motor actui directament sobre l'engranatge. Si el bogi ha de ser mòbil, el motor també ho haurà de ser. Si he de fer una transmissió a imitació de la real em queda molt gran i no tinc ganes de complicar-me tant la vida, per tant buscaria una model més fàcil de construir.
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6860

Projecte construcció locomotora Climax (Tallers dels Aspres) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció locomotora Climax (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció locomotora Climax (Tallers dels Aspres) I_icon_minitimeDc Oct 09, 2013 10:29 am

Gràcies Jaume, així és més complicat del que pensava, potser aquest projecte acabarà abans de començar....
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33067

Projecte construcció locomotora Climax (Tallers dels Aspres) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció locomotora Climax (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció locomotora Climax (Tallers dels Aspres) I_icon_minitimeDc Oct 09, 2013 4:36 pm

En aquest cas, es tracta de que el motor estigui situat al bogi, i si compres una motorització LGB o altra marca, ja tens el conjunt de motor, engranatges i rodes resolt.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
bantren
Mestre constructor
bantren


Ubicació : tona 08551 Osona
Edat : 90
Data d'inscripció : 21/01/2009
Nombre de missatges : 802

Projecte construcció locomotora Climax (Tallers dels Aspres) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció locomotora Climax (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció locomotora Climax (Tallers dels Aspres) I_icon_minitimeDc Oct 09, 2013 8:29 pm

Hola Sisu


Mirat aixo:

http://www.gearedsteam.com/dunkirk/patents/patents.htm


Quina distància d´eixos i diàmetre de rodes vols? pots triar entre varis blocs motors comercials.

Fins aviat Josep.
Tornar a dalt Ir abajo
Shay
Trenjardinaire Plus
Shay


Ubicació : sabadell
Edat : 58
Data d'inscripció : 15/09/2011
Nombre de missatges : 1479

Projecte construcció locomotora Climax (Tallers dels Aspres) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció locomotora Climax (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció locomotora Climax (Tallers dels Aspres) I_icon_minitimeDc Oct 09, 2013 10:41 pm

Projecte construcció locomotora Climax (Tallers dels Aspres) 4rt7



Projecte construcció locomotora Climax (Tallers dels Aspres) P3nq



Projecte construcció locomotora Climax (Tallers dels Aspres) 4h2m



Aquestes són les fotos que he trobat en sant gogle, per fer-te una idea de com és els bogies.
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6860

Projecte construcció locomotora Climax (Tallers dels Aspres) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció locomotora Climax (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció locomotora Climax (Tallers dels Aspres) I_icon_minitimeDc Oct 09, 2013 11:48 pm

Gràcies per les vostres respostes, anem per parts:

Les rodes tindrien un diàmetre de 31 mm i la separació déixos entre bogis seria de 5,3 cm. La distància entre centre dels dos bogis seria de 20 cm.
El que tinc clar és que jo de mecànica no en sé res i no em vull posar a fer transmissions complicades ni res d'això, o posar un motor que engrani a un dels eixos d'un bogi o un bloc motor en un bogi, però això últim, tot i que és més simple, no estic segur de que quedi bé estèticament i de que quadrin les mides.
A veure què em dieu.
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18761

Projecte construcció locomotora Climax (Tallers dels Aspres) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció locomotora Climax (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció locomotora Climax (Tallers dels Aspres) I_icon_minitimeDj Oct 10, 2013 3:20 am

Sisu escrigué:
Gràcies Jaume, així és més complicat del que pensava, potser aquest projecte acabarà abans de començar....
nono nono nono nono nono nono nono nono nono  aquí a trobar solucions per fer-la res de tirar la tovalolla abans de temps.... confused confused confused 

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman


Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 52
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7023

Projecte construcció locomotora Climax (Tallers dels Aspres) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció locomotora Climax (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció locomotora Climax (Tallers dels Aspres) I_icon_minitimeDj Oct 10, 2013 3:38 am

MALLET73 escrigué:

Sisu escrigué:
Gràcies Jaume, així és més complicat del que pensava, potser aquest projecte acabarà abans de començar....
nono nono nono nono nono nono nono nono nono  aquí a trobar solucions per fer-la res de tirar la tovalolla abans de temps.... confused confused confused 

salutacions

mallet73

Home no el renyis... simplement diu que busca una solució factible i fàcil de realitzar... amb el temps que l'anirà sofisticant...
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18761

Projecte construcció locomotora Climax (Tallers dels Aspres) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció locomotora Climax (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció locomotora Climax (Tallers dels Aspres) I_icon_minitimeDj Oct 10, 2013 5:44 am

ostman escrigué:

MALLET73 escrigué:


Sisu escrigué:
Gràcies Jaume, així és més complicat del que pensava, potser aquest projecte acabarà abans de començar....
nono nono nono nono nono nono nono nono nono  aquí a trobar solucions per fer-la res de tirar la tovalolla abans de temps.... confused confused confused 

salutacions

mallet73

Home no el renyis... simplement diu que busca una solució factible i fàcil de realitzar... amb el temps que l'anirà sofisticant...
A en Narcís mai el podria renyar..nomès que el conec i no vull que abans de posar-se ho deixi...se que ell vol veure resultats ràpids i que fer una cosa que es demori en el temps el neguiteja....però cal trobar una solució i amb una mica de paciència tot estroba...

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6860

Projecte construcció locomotora Climax (Tallers dels Aspres) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció locomotora Climax (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció locomotora Climax (Tallers dels Aspres) I_icon_minitimeDj Oct 10, 2013 5:48 am

A veure, una solució seria reproduir una Dunkirk o Climax de caldera vertical de dos eixos.....que n´hi havia, a veure què us sembla. D'aquesta manera amb un bloc motor encara es simplifica més el muntatge. El problema és que no tinc mides ni trobo imatges de la distribució interior:

Projecte construcció locomotora Climax (Tallers dels Aspres) E5ff

Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18761

Projecte construcció locomotora Climax (Tallers dels Aspres) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció locomotora Climax (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció locomotora Climax (Tallers dels Aspres) I_icon_minitimeDj Oct 10, 2013 6:05 am

Sisu escrigué:
A veure, una solució seria reproduir una Dunkirk o Climax de caldera vertical de dos eixos.....que n´hi havia, a veure què us sembla. D'aquesta manera amb un bloc motor encara es simplifica més el muntatge. El problema és que no tinc mides ni trobo imatges de la distribució interior:

Projecte construcció locomotora Climax (Tallers dels Aspres) E5ff

hola Sisu!
et va bé aixó.... Laughing Laughing 
Projecte construcció locomotora Climax (Tallers dels Aspres) Na4p

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6860

Projecte construcció locomotora Climax (Tallers dels Aspres) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció locomotora Climax (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció locomotora Climax (Tallers dels Aspres) I_icon_minitimeDj Oct 10, 2013 6:09 am

Merci Carles, no hi ha mides, però em sembla que me les hauré d'inventar. El combustible, que era llenya, em sembla que el portaven dins de la cabina, no?
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18761

Projecte construcció locomotora Climax (Tallers dels Aspres) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció locomotora Climax (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció locomotora Climax (Tallers dels Aspres) I_icon_minitimeDj Oct 10, 2013 6:15 am

Sisu escrigué:
Merci Carles, no hi ha mides, però em sembla que me les hauré d'inventar. El combustible, que era llenya, em sembla que el portaven dins de la cabina, no?
hola narcís...jo aquell que ha creuat "al lado oscuro" riuuuu riuuuu  t'envio imatges per mail per parar un tren d'estris USA....potser em portará cosa d'un parell de dies, però he de dir-te que no es el mateix 2 eixos que 4!!??? per les mides segurament les tobarem en peus pulzades, però sembla te la pinta de ser mida d'un vagó de tren de LGB,..no més...

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12085

Projecte construcció locomotora Climax (Tallers dels Aspres) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció locomotora Climax (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció locomotora Climax (Tallers dels Aspres) I_icon_minitimeDj Oct 10, 2013 6:47 am

Les mesures exactes en relació amb la foto no les tens però et pots apropar, tens una referència, el maquinista, podriem dir que mes o menys té 1,65 / 1,70 m. tenim una altra mesura, les vies i saps que la màquina no pot ser molta mes ampla de 10 cm., miri el material LGB, partint d'aquestes poques dades i passant-los a 22,5, pots transportar-los a la foto i anar buscant la resta

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
jaume
Trenjardinaire Plus
jaume


Ubicació : Barcelona
Edat : 62
Data d'inscripció : 02/05/2012
Nombre de missatges : 3354

Projecte construcció locomotora Climax (Tallers dels Aspres) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció locomotora Climax (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció locomotora Climax (Tallers dels Aspres) I_icon_minitimeDj Oct 10, 2013 7:04 am

Tot el que dieu esta molt be pero el problema principal que es trobar una transmisio d'engrenatges continua a l'aire. No en sabem.
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12085

Projecte construcció locomotora Climax (Tallers dels Aspres) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció locomotora Climax (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció locomotora Climax (Tallers dels Aspres) I_icon_minitimeDj Oct 10, 2013 7:10 am

Els engranatges a les botigues de cotxes i avions de radiocontrol

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Projecte construcció locomotora Climax (Tallers dels Aspres) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció locomotora Climax (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció locomotora Climax (Tallers dels Aspres) I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Projecte construcció locomotora Climax (Tallers dels Aspres)
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 8Anar a pàgina : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Següent
 Temas similares
-
» Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres)
» Projecte construcció locomotora Batignolles (Tallers dels Aspres)
» Projecte construcció furgó K53/54 (Tallers dels Aspres)
» Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres)
» Projecte construcció Dresina Billard DU 50 (França) (Tallers dels Aspres)

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
TRENS.CAT :: Escala 1:22'5 / IIm / G / Via de 45 mm / Altres escales i galges relacionades :: Modelisme a escala 1/22'5 :: Material mòbil (artesà, personalitzat, modificacions)-
Canviar a: