TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta
 
PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
vagons de catalans - Página 9 WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT


Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.


Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.


Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions


 

 vagons de catalans

Ir abajo 
+20
ignasibaga
MALLET73
Mitjans
alejandro sasplugas
KTK
Posets
TramBlau
ostman
ut800035 (†)
Maxx_Rivoli
E4lok
tram47
peps
josepmaria
Shay
TJV
jaume
fve
Olot
Sisu
24 participantes
Anar a pàgina : Previ  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40  Següent
AutorMissatge
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18773

vagons de catalans - Página 9 Empty
MissatgeAssumpte: Re: vagons de catalans   vagons de catalans - Página 9 I_icon_minitimeDt Abr 21, 2015 6:19 am

Sisu escrigué:
Jo avui he pintat amb aerògraf per primer cop i he patit lo meu. Normalment ho faig a pinzell o spray, aquest últim amb l'inconvenient que per molt amb compte que vagis les boquilles s'acaben embossant.


si,...però abans d ecomençar cal tenir els estris tots preparats..


ignasibaga escrigué:
Hola Narcís, Eduard i tots els demés.

 Jo vaig comprar unes quantes "boquilles" de recanvi per aquest motiu, quan has de parar per esperar a una segona passada a vegades la pintura que queda al entorn del furat de sortida s'asseca i distorsiona la polvorització, llavors és quan s'ha de canviar, però l'inconvenient que hi veig ara és que no tens pintura per fer petits retocs a má. Aquest problema també es dona amb l'aerògraf, si has d'esperar per fer un canvi de peça o qualsevol causa que et faci para una estona la pintura del entorn de la boca s'asseca i llavor dificulta la neteja de la pistola mateixa. Quan hi pintava em tenia que preparar per fer la feina tota de cop i netejar la pistola com més aviat millor, llavors sempre em sortien problemes. Però segur que els experts d'aquesta casa ens donaran ànims i lliçons per tirar endavant.

 Eduard, jo també arreplego tot el que trobo, agraït si ens en vas passant. Aquest Jordi Hernández deu tenir un bon arxiu.
 Fins aviat, Ignasi.


Ignasi,jo et parlo per la meva experiència personal, no pas com a expert...el meu procediment és pintar tot el material de cop..per temes 'despai i de fer la pintura tot a l'hora....el meu aerograf és dels "guarrillus" nomès te una boquilla...abans de començar cal tenir l'alcohol de cremar, un drap, uns bastonets de les urelles, un pot vuit per tirar la "me"....jo començo per el color més fosc..i desprès vaig cambiant a més clar..sempre sense netejar...(abans de começar omplir amb un dit d'aolcohol de cremar i pulveritzar)..jo faig servir pintures tamiya..que ja venen preparades per omplir amb l'alcohol de cremar i ja està llest per pintar no cal disoldre més esta ala mida exacte....hi han d'altres jo vaig fer servir aquestes i són les que ja li tinc el tino..!!


Olot escrigué:
Jo no faria cas de cap vagó preservat i restaurat. Al pintar-los tenen el mateix problema que nosaltres: saber trobar el color adequat, i ja veieu que no és pas fàcil. Moltes vegades NO ho encerten, i per això els descarto com a referència bona.

En canvi les fotos que heu posat són esplèndides. Fixeu-vos en les diferents tonalitats des vagons en una mateixa foto.

És ben cert que la foto falseja, segons el vagó, segons l'angle d'il·luminació, i de la llum del dia, i fins i tot segons l'exposició donada... Quan vaig pintar el meu Martorellvaig fer la pintura jo mateix, però com que no vaig poder treure una conclusió clara de totes les fotos en color de que disposava, un dia me'n vaig anar a Martorell i vaig agafar una mostra real de pintura rascant la fusta d'un vagó de veritat.

Potser fóra una bona solució si encara hi ha algun vagó bell a Martorell.

Un consell que donaria en quan a les peces metàl·liques, encara que efectivament a les fotos sempre veig que eren pintades amb la mateixa pintura que la fusta (es pintava tota la caixa),  és de pintar-les amb una tonalitat una mica diferent (no gaire; només una mica). Això és perquè a demés de donar una mica de relleu a la miniatura, diferenciant les peces, a la realitat també envellia diferent la pintura sobre la fusta (a on es tornava clara i es pelava deixant la fusta gris al descobert), o sobre el ferro (a on prenia rovell de mica en mica). Aquesta tècnica, inclús rovellant una mica els ferros, em va donar un resultat satisfactori en el meu vagó amb garita:

https://trenscat.forosactivos.net/t1522-millora-vago-lgb-4026-vago-tancat-amb-garita-de-guarda-fens

En quant als problemes amb l'aerògraf, Narcís, potser podries provar de filtrar la pintura. Ja imagino que tens la fluïdesa adequada que, diuen, ha de ser la de la llet, però jo la filtrava amb una mitja vella (les que les dones ja no volen i llencen).

Ignasi, dubto que jo et pugui donar consells sobre aerògraf, per això només preguntar-te si quan paraves de pintar per a treballar una peça havies provat de polveritzar una mica de dissolvent per a netejar l'aerògraf de pintura per dins.



si el color es dificil aconseguir el mateix, per aixó deia que llavors ja queda fer el personal de cada linia...


ostman escrigué:
Realment les peces es veuen molt bé...

Cada dia ho dic, però això s'ha de veure en directe ja... quedem un dia per fer el cafè, encara que sigui, i ens ho ensenyeu...


gràcies..hem de fer una trobada a veure com va el tema...veure els vagons acabats serà un altre cosa...

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 44
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7528

vagons de catalans - Página 9 Empty
MissatgeAssumpte: Re: vagons de catalans   vagons de catalans - Página 9 I_icon_minitimeDt Abr 21, 2015 7:30 am

Carles, no se ťembruten els colors clars amb els foscos d'abans? Jo sempre ho he fet al revés.

_________________
Salutacions. JOAN

Les meves construccions https://trenscat.forosactivos.net/t1813-index-les-construccions-d-en-mitjans
Els meus cotxes http://mitjansracing.wix.com/mracing
Les meves figures de Warhammer http://mitjansracing.wix.com/warhammer
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7185

vagons de catalans - Página 9 Empty
MissatgeAssumpte: Re: vagons de catalans   vagons de catalans - Página 9 I_icon_minitimeDt Abr 21, 2015 8:11 am

Hola a tots.

Pau, de moment ja en tinc sis en circulació, a l'espera de rebre una nova tramesa de materials dels tallers Mallet73. Pots venir quan vulguis.

Carles, aquesta era la manera més o meinys com treballava, però sempre hi han racons que si no es desmunta la pistola aquesta es tapa i treballa malament. Però ja ho he decidit m'hi tornaré a posar, entre altres coses perquè podré obtenir millor el color desitjat.

Fins aviat, Ignasi.
Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 44
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7528

vagons de catalans - Página 9 Empty
MissatgeAssumpte: Re: vagons de catalans   vagons de catalans - Página 9 I_icon_minitimeDt Abr 21, 2015 8:27 am

Tinc entès que hi ha uns líquids especials per netejar aerògrafs, deu ser un dissolvent potent. Jo, personalment, no l'he provat mai, sempre el desmunto després de la sessió de pintura i el netejo a consciència.

_________________
Salutacions. JOAN

Les meves construccions https://trenscat.forosactivos.net/t1813-index-les-construccions-d-en-mitjans
Els meus cotxes http://mitjansracing.wix.com/mracing
Les meves figures de Warhammer http://mitjansracing.wix.com/warhammer
Tornar a dalt Ir abajo
fve
Comptador de reblons
fve


Ubicació : Jafre / Barcelona
Edat : 65
Data d'inscripció : 22/10/2012
Nombre de missatges : 3146

vagons de catalans - Página 9 Empty
MissatgeAssumpte: Re: vagons de catalans   vagons de catalans - Página 9 I_icon_minitimeDt Abr 21, 2015 9:29 am

Bona nit, ja veig que us agrada el futbol.

Jo que sempre em penso que he munyit internet, sempre m'adono que queden fotos per trobar.

Un altre vagó dels Catalans de bogis i caixa mitjana, però sense el capçals de la caixa arrodonits i amb l'estructura del xassís sense l'arc invertit tant típic dels Catalans.

La foto és força dolenta, però és un document més a tenir en compte.

vagons de catalans - Página 9 Xekkk6
Tornar a dalt Ir abajo
fve
Comptador de reblons
fve


Ubicació : Jafre / Barcelona
Edat : 65
Data d'inscripció : 22/10/2012
Nombre de missatges : 3146

vagons de catalans - Página 9 Empty
MissatgeAssumpte: Re: vagons de catalans   vagons de catalans - Página 9 I_icon_minitimeDt Abr 21, 2015 9:33 am

Aquesta foto, potser un supervivent transformat d'aquest últim tipus.

vagons de catalans - Página 9 2hxsphh
Tornar a dalt Ir abajo
fve
Comptador de reblons
fve


Ubicació : Jafre / Barcelona
Edat : 65
Data d'inscripció : 22/10/2012
Nombre de missatges : 3146

vagons de catalans - Página 9 Empty
MissatgeAssumpte: Re: vagons de catalans   vagons de catalans - Página 9 I_icon_minitimeDt Abr 21, 2015 9:43 am

Aquest que deu ser de la mateixa sèrie però amb cabina, ja el vàrem penjar a la foto misteriosa, em sembla.

El penjo aquí per tenir-los més o menys reunits.

vagons de catalans - Página 9 21czhn6
Tornar a dalt Ir abajo
fve
Comptador de reblons
fve


Ubicació : Jafre / Barcelona
Edat : 65
Data d'inscripció : 22/10/2012
Nombre de missatges : 3146

vagons de catalans - Página 9 Empty
MissatgeAssumpte: Re: vagons de catalans   vagons de catalans - Página 9 I_icon_minitimeDt Abr 21, 2015 9:51 am

I per acabar avui, el U269 sense restaurar. Llàstima que la foto és fosca, però sembla que la restauració aquest cop és més fidel que la que van fer a Madrid.

vagons de catalans - Página 9 312hg5h
Tornar a dalt Ir abajo
ut800035 (†)
Trenjardinaire Plus
ut800035 (†)


Ubicació : Sabadell
Edat : 63
Data d'inscripció : 21/01/2009
Nombre de missatges : 1431

vagons de catalans - Página 9 Empty
MissatgeAssumpte: Re: vagons de catalans   vagons de catalans - Página 9 I_icon_minitimeDt Abr 21, 2015 6:58 pm

Aquest tema te molt bona pinta, aquesta ute de tallers funciona molt bé, per cert aproximadament quin número de vagons van a arribar a tenir els catalans
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18773

vagons de catalans - Página 9 Empty
MissatgeAssumpte: Re: vagons de catalans   vagons de catalans - Página 9 I_icon_minitimeDc Abr 22, 2015 12:50 am

Mitjans escrigué:
Carles, no se ťembruten els colors clars amb els foscos d'abans?  Jo sempre ho he fet al revés.

de fet es el que faig embrutar!! gegege...

Els tallers mai paren..mentres els motllos fant les peces originals, per un altre costat es fan peces de resina i mentres tot s'aseca...també es pinta...

vagons de catalans - Página 9 2gvj9zr

pintura espary dels xinos,....desprès els detalls (embrutada, oxit) amb l'aerograf

vagons de catalans - Página 9 Fypopk

pintura negre per a paraxocs..no cal imprimació ja adereix directe sobre el plàstic...

els tallers mallet estan en la producció en serie i en serio..

salutacions

mallet73



Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 44
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7528

vagons de catalans - Página 9 Empty
MissatgeAssumpte: Re: vagons de catalans   vagons de catalans - Página 9 I_icon_minitimeDc Abr 22, 2015 1:41 am

Quina feinada! Ànims, que es veu molt bé

_________________
Salutacions. JOAN

Les meves construccions https://trenscat.forosactivos.net/t1813-index-les-construccions-d-en-mitjans
Els meus cotxes http://mitjansracing.wix.com/mracing
Les meves figures de Warhammer http://mitjansracing.wix.com/warhammer
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7185

vagons de catalans - Página 9 Empty
MissatgeAssumpte: Re: vagons de catalans   vagons de catalans - Página 9 I_icon_minitimeDc Abr 22, 2015 8:14 am

Hola a tots.

Eduard aquestes fotos son molt interessants i les afegeixo a la col·lecció. Estic fent una taula comparativa per fer una idea de quins vagons podem fer i amb quines llicències hem hagut de fer.

Carles, pot ser que aquest sigui el millor camí, aquest marró-vermellós sembla molt al que he fet servir jo. Com més el veig més m'agrada.

Fins aviat, Ignasi.
Tornar a dalt Ir abajo
fve
Comptador de reblons
fve


Ubicació : Jafre / Barcelona
Edat : 65
Data d'inscripció : 22/10/2012
Nombre de missatges : 3146

vagons de catalans - Página 9 Empty
MissatgeAssumpte: Re: vagons de catalans   vagons de catalans - Página 9 I_icon_minitimeDc Abr 22, 2015 9:53 am

https://www.flickr.com/photos/47704640@N02/sets/72157632887896568/

https://www.flickr.com/photos/johannes-j-smit/sets/72157622303966901/

Son enllaços a albums de dos ususris de Flickr a on hi ha fotos, cal regirar els diferents albums dedicats als catalans.

https://www.flickr.com/search/?w=15205793@N06&q=espagne

En aquest album també n'hi ha.

Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18773

vagons de catalans - Página 9 Empty
MissatgeAssumpte: Re: vagons de catalans   vagons de catalans - Página 9 I_icon_minitimeDj Abr 23, 2015 2:28 am

ignasibaga escrigué:
 Hola a tots.

 Eduard aquestes fotos son molt interessants i les afegeixo a la col·lecció. Estic fent una taula comparativa per fer una idea de quins vagons podem fer i amb quines llicències hem hagut de fer.

 Carles, pot ser que aquest sigui el millor camí, aquest marró-vermellós sembla molt al que he fet servir jo. Com més el veig més m'agrada.

 Fins aviat, Ignasi.

maró-teula!! comprat als xinós..desprès per els detalls, embrutar i treura el brillo... ja agafo l'aerograf...

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman


Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 52
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7023

vagons de catalans - Página 9 Empty
MissatgeAssumpte: Re: vagons de catalans   vagons de catalans - Página 9 I_icon_minitimeDj Abr 23, 2015 3:39 am

Marró teula dels xinos és un estàndard normalitzat conegut a tot el món... que varia de botiga en botiga... però per fer vagons exactament diferents és perfecte...
Tornar a dalt Ir abajo
fve
Comptador de reblons
fve


Ubicació : Jafre / Barcelona
Edat : 65
Data d'inscripció : 22/10/2012
Nombre de missatges : 3146

vagons de catalans - Página 9 Empty
MissatgeAssumpte: Re: vagons de catalans   vagons de catalans - Página 9 I_icon_minitimeDv Abr 24, 2015 9:32 am

Us paso un enllaç. L'acaben d'actualitzar avui.

Ja se que l'escala no és de jardí, però els vagons son d'aquesta secció.

Si premeu els dibuixos es fan grans i podeu veure més detall.

http://www.eltallerdelmodelista.com/espana-metrica-c-145_227_233_290_161.html
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18773

vagons de catalans - Página 9 Empty
MissatgeAssumpte: Re: vagons de catalans   vagons de catalans - Página 9 I_icon_minitimeDv Abr 24, 2015 7:43 pm

fve escrigué:
Us paso un enllaç. L'acaben d'actualitzar avui.

Ja se que l'escala no és de jardí, però els vagons son d'aquesta secció.

Si premeu els dibuixos es fan grans i podeu veure més detall.

http://www.eltallerdelmodelista.com/espana-metrica-c-145_227_233_290_161.html

ok gràcies...com dius no importa l'escala si no els detalls...!!

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7185

vagons de catalans - Página 9 Empty
MissatgeAssumpte: Re: vagons de catalans   vagons de catalans - Página 9 I_icon_minitimeDs Abr 25, 2015 5:43 am

Hola a tots.

 Gràcies per al informació Eduard, és molt valuosa.

 Mentre espero la tramesa dels tallers Mallet73, he ant fet probes amb el que tinc. He tallat dues caixes del vagó de vores mitjanes per fer-ne un amb garita amb el xassís que tenim
vagons de catalans - Página 9 10dh3e8
no estic massa segur de si n'hi va haver, però m'agrada molt, potser una llicència.

Anant en la línia que parlàvem dies enrere dels diferents versions de vagons que en principi ens assemblen bastant iguals. En el que ara ens ocupa de vores baixes, tant en les fotografies que apareixen en els llibres d'en Salmerón com en les que ens ha mostrat l'Eduard traiem la conclusió que hi havia més d'un tipus de vagó de bores baixes en Salmerón tant sols en comenta la serie P1-40 que provenien del CC i NEE, eren de dos eixos i podien carregar 10 tones, en els dibuixos fa la diferència dels que tenien fre i els que no, però les dimensions son les mateixes.

 Nosaltres sortim del xassís que ha fet en Carles com a eix en comú dels vagons que fem, llavors davant de la diversitat que hi ha vol dir que hem de tenir llicències per dur-los a terme, encara que ens centrem més en els que tenen 3m entre eixos. He fet un dibuix comparatiu de mides
vagons de catalans - Página 9 I44w00
en Salmerón ens dona la llargada total del vagó, l'amplada de la caixa, la distància entre eixos i la distància de l'eix al topall. Nosaltres podem variar la distància entre eixos, escurçant o allargant el xassís, però no podem variar la distància entre eixos i el topall. Però mirant el dibuix veurem que ens podem apropar a unes mides raonables dins el conjunt.

 Així el vagó de vores baixes de la serie P feia 6,5m entre topalls i la distància entre eixos era de 2,5m, el que hem fet nosaltres la mida entre topalls és de 6,70m i la distància entre eixos és de 3m.

 Al tallar la caixa per fer el vagó amb garita he pensat en que amb una caixa igual podria fer un vagó curt, que no queda fora de la realitat pel que hem vist en les fotografies, aprofitant uns porta-eixos de Playmobil adaptats a LGB, queda un vagó de 5,80m entre topalls i distància entre eixos de 2,40m. Si es tracta de compta-reblons tampoc serviria, però a mi de moment m'encanta.
vagons de catalans - Página 9 1kjdi

vagons de catalans - Página 9 2ivmjq9

vagons de catalans - Página 9 2dudzsm

Fins aviat, Ignasi.
Tornar a dalt Ir abajo
tram47
Trenjardinaire Plus
tram47


Ubicació : Aquitaine, França.
Edat : 76
Data d'inscripció : 23/01/2009
Nombre de missatges : 2482

vagons de catalans - Página 9 Empty
MissatgeAssumpte: Re: vagons de catalans   vagons de catalans - Página 9 I_icon_minitimeDs Abr 25, 2015 6:20 am

applaud vostè és realment campions applaud
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12089

vagons de catalans - Página 9 Empty
MissatgeAssumpte: Re: vagons de catalans   vagons de catalans - Página 9 I_icon_minitimeDs Abr 25, 2015 6:21 am

Una línia molt professional, en tots els seus sentits, estic bocabadat, i entenc que la realitat a déu ser superior a la fotografia baba baba baba Tren applaud applaud applaud

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
josepmaria
Trenjardinaire Plus
josepmaria


Ubicació : barcelona
Edat : 77
Data d'inscripció : 17/09/2012
Nombre de missatges : 1836

vagons de catalans - Página 9 Empty
MissatgeAssumpte: Re: vagons de catalans   vagons de catalans - Página 9 I_icon_minitimeDs Abr 25, 2015 9:26 am

Jo també estic bocabadat!
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33087

vagons de catalans - Página 9 Empty
MissatgeAssumpte: Re: vagons de catalans   vagons de catalans - Página 9 I_icon_minitimeDs Abr 25, 2015 6:18 pm

Tenen aspecte molt agradable, especialment a la foto a on són posats a la via.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
ut800035 (†)
Trenjardinaire Plus
ut800035 (†)


Ubicació : Sabadell
Edat : 63
Data d'inscripció : 21/01/2009
Nombre de missatges : 1431

vagons de catalans - Página 9 Empty
MissatgeAssumpte: Re: vagons de catalans   vagons de catalans - Página 9 I_icon_minitimeDs Abr 25, 2015 11:52 pm

Aquesta unió temporal d'empreses (Ute) esta donant molt de si, cada dia es superen a ells mateixos, nois, queden molt bé
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6866

vagons de catalans - Página 9 Empty
MissatgeAssumpte: Re: vagons de catalans   vagons de catalans - Página 9 I_icon_minitimeDg Abr 26, 2015 8:27 am

super12 super12 super12 super12 aplaud aplaud aplaud
Tornar a dalt Ir abajo
peps
Trenjardinaire Plus
peps


Ubicació : vic
Edat : 56
Data d'inscripció : 04/02/2009
Nombre de missatges : 1716

vagons de catalans - Página 9 Empty
MissatgeAssumpte: Re: vagons de catalans   vagons de catalans - Página 9 I_icon_minitimeDg Abr 26, 2015 9:16 am

EXEL-LENT
sense paraules 
realment fen uns treballs de geni
SALUTACIONS
PEP.
Tren
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





vagons de catalans - Página 9 Empty
MissatgeAssumpte: Re: vagons de catalans   vagons de catalans - Página 9 I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
vagons de catalans
Tornar a dalt 
Pàgina 9 de 40Anar a pàgina : Previ  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40  Següent
 Temas similares
-
» Vagons de Catalans en 3D
» Projecte Vagons de Catalans en impressió 3D
» vagons cereals dels ferrocarrils catalans
» Construcció de vagons diferents a partir de vagons LGB
» Del Zillertal als Ferrocarrils Catalans

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
TRENS.CAT :: Escala 1:22'5 / IIm / G / Via de 45 mm / Altres escales i galges relacionades :: Modelisme a escala 1/22'5 :: Material mòbil (artesà, personalitzat, modificacions)-
Canviar a: