TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta
 
PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
vagons de catalans - Página 10 WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT


Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.


Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.


Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions


 

 vagons de catalans

Ir abajo 
+20
ignasibaga
MALLET73
Mitjans
alejandro sasplugas
KTK
Posets
TramBlau
ostman
ut800035 (†)
Maxx_Rivoli
E4lok
tram47
peps
josepmaria
Shay
TJV
jaume
fve
Olot
Sisu
24 participantes
Anar a pàgina : Previ  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40  Següent
AutorMissatge
Maxx_Rivoli
Trenjardinaire Plus
Maxx_Rivoli


Ubicació : Rivoli Torinese - Italia
Edat : 49
Data d'inscripció : 18/08/2013
Nombre de missatges : 2069

vagons de catalans - Página 10 Empty
MissatgeAssumpte: Re: vagons de catalans   vagons de catalans - Página 10 I_icon_minitimeDg Abr 26, 2015 12:00 pm

applaud applaud applaud applaud applaud
He estat ocupat durant el cap de setmana. Descobreixo ara actualitzacions.
Tot bonic! Treball molt professional.
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.puntomodellismo.it
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18804

vagons de catalans - Página 10 Empty
MissatgeAssumpte: Re: vagons de catalans   vagons de catalans - Página 10 I_icon_minitimeDl Abr 27, 2015 2:19 am

ignasibaga escrigué:
Hola a tots.

 Gràcies per al informació Eduard, és molt valuosa.

 Mentre espero la tramesa dels tallers Mallet73, he ant fet probes amb el que tinc. He tallat dues caixes del vagó de vores mitjanes per fer-ne un amb garita amb el xassís que tenim

 Fins aviat, Ignasi.

Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed els tallers treballant a tot ritme....com aprentes...!!! triste6 triste6 triste6 plorar1 plorar1 plorar1

riuuuu riuuuu riuuuu riuuuu riuuuu

celebro aquests treballs....

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 71
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7191

vagons de catalans - Página 10 Empty
MissatgeAssumpte: Re: vagons de catalans   vagons de catalans - Página 10 I_icon_minitimeDl Abr 27, 2015 2:39 am

MALLET73 escrigué:



ignasibaga escrigué:
Hola a tots.

 Gràcies per al informació Eduard, és molt valuosa.

 Mentre espero la tramesa dels tallers Mallet73, he ant fet probes amb el que tinc. He tallat dues caixes del vagó de vores mitjanes per fer-ne un amb garita amb el xassís que tenim

 Fins aviat, Ignasi.




Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed  els tallers treballant a tot ritme....com aprentes...!!! triste6 triste6 triste6 plorar1 plorar1 plorar1

riuuuu  riuuuu  riuuuu  riuuuu  riuuuu

celebro aquests treballs....


salutacions

mallet73


Sempre n'hi ha que exigeixen més a els altres que a sí mateixos Embarassed pale  Embarassed  pale  Embarassed  pale

super12  super12  super12  super12  super12

 Fins aviat, Ignasi.


Editat per darrera vegada per ignasibaga el Dl Abr 27, 2015 9:22 am, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6876

vagons de catalans - Página 10 Empty
MissatgeAssumpte: Re: vagons de catalans   vagons de catalans - Página 10 I_icon_minitimeDl Abr 27, 2015 9:07 am

Res de sortir a voltar. A casa a treballar !!! riuuu riuuu riuuu
Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 44
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7529

vagons de catalans - Página 10 Empty
MissatgeAssumpte: Re: vagons de catalans   vagons de catalans - Página 10 I_icon_minitimeDl Abr 27, 2015 9:20 am

És el que generalment es coneix com a "vacances d'estiu" riuuuu

_________________
Salutacions. JOAN

Les meves construccions https://trenscat.forosactivos.net/t1813-index-les-construccions-d-en-mitjans
Els meus cotxes http://mitjansracing.wix.com/mracing
Les meves figures de Warhammer http://mitjansracing.wix.com/warhammer
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18804

vagons de catalans - Página 10 Empty
MissatgeAssumpte: Re: vagons de catalans   vagons de catalans - Página 10 I_icon_minitimeDt Abr 28, 2015 2:08 am

Per que ningú pateixi, els tallers mallet treballan en varis torns i varis taules..... tots els motllos estan fets i funcionen perfectament..una mostra és aquesta imatge...

vagons de catalans - Página 10 2h68zzm

la comanda serà entregada a temps!!

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
fve
Comptador de reblons
fve


Ubicació : Jafre / Barcelona
Edat : 65
Data d'inscripció : 22/10/2012
Nombre de missatges : 3146

vagons de catalans - Página 10 Empty
MissatgeAssumpte: Re: vagons de catalans   vagons de catalans - Página 10 I_icon_minitimeDt Abr 28, 2015 3:10 am

Per cert ja teniu en compte que hi havia garites de frens "diferents"

vagons de catalans - Página 10 1zfl8cy
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 71
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7191

vagons de catalans - Página 10 Empty
MissatgeAssumpte: Re: vagons de catalans   vagons de catalans - Página 10 I_icon_minitimeDt Abr 28, 2015 4:56 am

Hola a tots.

Ja començo a escalfar motors. reverent reverent reverent reverent

Eduard, si que hi penso, així com vagons més petits, estrets, curts, era un galimaties, però mirarem les possibilitats que tenim.

Fins aviat, Ignasi.
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18804

vagons de catalans - Página 10 Empty
MissatgeAssumpte: Re: vagons de catalans   vagons de catalans - Página 10 I_icon_minitimeDt Abr 28, 2015 6:03 am

ignasibaga escrigué:
 Hola a tots.

 Ja començo a escalfar motors.  reverent  reverent  reverent  reverent

 Eduard, si que hi penso, així com vagons més petits, estrets, curts, era un galimaties, però mirarem les possibilitats que tenim.

Fins aviat, Ignasi.

riuuuu riuuuu riuuuu riuuuu no els tindries que deixar refredar!!!! riuuu riuuu riuuu no serà per que per allà dalt no teniu carbó!!!

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 71
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7191

vagons de catalans - Página 10 Empty
MissatgeAssumpte: Re: vagons de catalans   vagons de catalans - Página 10 I_icon_minitimeDt Abr 28, 2015 9:08 am

MALLET73 escrigué:

ignasibaga escrigué:
 Hola a tots.

 Ja començo a escalfar motors.  reverent  reverent  reverent  reverent

 Eduard, si que hi penso, així com vagons més petits, estrets, curts, era un galimaties, però mirarem les possibilitats que tenim.

Fins aviat, Ignasi.


riuuuu riuuuu riuuuu riuuuu  no els tindries que deixar refredar!!!! riuuu riuuu riuuu no serà per que per allà dalt no teniu carbó!!!

mallet73

Ara no sé si posar-me a riure o a plorar.

Una mica d'història. Volíem fer vagons dels Catalans per poder-los traccionar amb les màquines que ha fet en Carles, la Garratt, la Alsthom,... hem buscat els models que entren dins les nostres possibilitats, la gran varietat de vagons que ha tingut els Catalans i les modificacions que s'hi han fet s'ens fa difícil enverinar com eren o com anaven pintats, la mostra els debats que tenim. Però el cert és que ens hem llençat a fer vagons, tant en Carles, en Joan i jo mateix, si no passa res en tindrem una bona col·lecció. Però gaire-bé tots aquests models de vagons van deixar de funcionar entre els anys 60 i 70, els de carbó van deixar de circular quan el 100 % de la producció de les mines anava a la central nova que va entrar en funcionament el 1970, poc després es clausurava el tram de línia de Olvan a Guardiola i després de Sallent a Olvan. Els de potassa es van substituir per les banyeres metàl·liques i després per les tremuges actuals.

El cert és que ara que ens posem a fer vagons a dojo no hi ha carbó per portar, la central ja està atura i les mines clausurades, a mi em queda una mica de carbó de la mina de saldes, potser arribaria a omplir un vagó de vores mitjanes de dos eixos i ja en tinc quatre en circulació. Em sembla que haurem de fer simulacions de càrrega per justificar tant de transport.

Però hem de mirar de no caure en construir massa que no ens passi com a "el abuelo con su aeropuerto,....sense avions) a veure si tindrem trens sense carbó? plorar1 plorar1 plorar1 plorar1 .

Fins aviat, Ignasi.
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33142

vagons de catalans - Página 10 Empty
MissatgeAssumpte: Re: vagons de catalans   vagons de catalans - Página 10 I_icon_minitimeDt Abr 28, 2015 9:17 am

Si no hi ha carbó, dons potassa, i si no, grava. Sempre hi ha material a portar. I de vegades també anaven buits !
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 71
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7191

vagons de catalans - Página 10 Empty
MissatgeAssumpte: Re: vagons de catalans   vagons de catalans - Página 10 I_icon_minitimeDt Abr 28, 2015 9:27 am

Jo ara per ara els tinc buits. riuuu riuuu riuuu

Fins aviat, Ignasi.
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18804

vagons de catalans - Página 10 Empty
MissatgeAssumpte: Re: vagons de catalans   vagons de catalans - Página 10 I_icon_minitimeDc Abr 29, 2015 2:05 am

ignasibaga escrigué:
Jo ara per ara els tinc buits. riuuu  riuuu  riuuu

Fins aviat, Ignasi.

almenys tu tens circuit que jo tinc que anar a circuit d'un altre no tinc abuelito ni aeropuerto.... així que per ara nomès queda fer material per aquestes trobades o les momi.....

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 71
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7191

vagons de catalans - Página 10 Empty
MissatgeAssumpte: Re: vagons de catalans   vagons de catalans - Página 10 I_icon_minitimeDc Abr 29, 2015 3:31 am

MALLET73 escrigué:

ignasibaga escrigué:
Jo ara per ara els tinc buits. riuuu  riuuu  riuuu

Fins aviat, Ignasi.


almenys tu tens circuit que jo tinc que anar a circuit d'un altre no tinc abuelito ni aeropuerto.... així que per ara nomès queda fer material per aquestes trobades o les momi.....

salutacions

mallet73

Algun dia hauràs de pujar a Bagà riuuuu riuuuu
Tornar a dalt Ir abajo
fve
Comptador de reblons
fve


Ubicació : Jafre / Barcelona
Edat : 65
Data d'inscripció : 22/10/2012
Nombre de missatges : 3146

vagons de catalans - Página 10 Empty
MissatgeAssumpte: Re: vagons de catalans   vagons de catalans - Página 10 I_icon_minitimeDc Abr 29, 2015 6:11 am

Una composició, prou diversa. És per reptar-vos, encara que no ho necessiteu!!

vagons de catalans - Página 10 293iz2x

Aquesta i d'altres fotos les he tret de:

www.lasimagenesdejordi,blogspot.com.es
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 71
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7191

vagons de catalans - Página 10 Empty
MissatgeAssumpte: Re: vagons de catalans   vagons de catalans - Página 10 I_icon_minitimeDc Abr 29, 2015 7:31 am

Hola Eduard i tots els demés.

Ets un diable ...et, saps provocar.

Una magnifica fotografia, en els llibres d'en Salmerón n'hi algunes amb aquest desgavell de material, vol dir que era molt habitual a part dels trens purs de carbó i potassa amb destí el port de Barcelona, jo havia vist trens mixtos de viatgers i al darrera deu o quinze vagons de carbó fins que hi va haver un accident amb cinc morts al pont del Cucurull a pocs kilòmetres de Guardiola.

En aquest cas de la foto em el material que està construint en Carles podem tenir els vuit primers vagons, el novè és un cobert amb garita de fre que encara hem d'estudiar com i quins podem fer.

No puc accedir a aquest web, diu que no troba el servidor.

Seria interessant poder-hi entrar.

Fins aviat, Ignasi.
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6876

vagons de catalans - Página 10 Empty
MissatgeAssumpte: Re: vagons de catalans   vagons de catalans - Página 10 I_icon_minitimeDc Abr 29, 2015 7:38 am

I la locomotora de la foto?. Ens podeu instruir per als que no en sabem?
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 71
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7191

vagons de catalans - Página 10 Empty
MissatgeAssumpte: Re: vagons de catalans   vagons de catalans - Página 10 I_icon_minitimeDc Abr 29, 2015 8:47 am

Hola Narcís i tots els demés.


Sisu escrigué:
I la locomotora de la foto?. Ens podeu instruir per als que no en sabem?


 No es veu cap indicador per assegurar de quina es tracta en concret, però és una de la serie 201-209.

 Va ser la segona serie de màquines que va comprar la CGFC un cop constituïda el 1920 (les primeres van ser les Garratt), les cinc primeres van ser construïdes a Bèlgica en els mateixos anys que les anteriors i les tres restant van ser construïdes el 1945, bé en van ser quatre, ja que la 209 la va comprar Carbons de Berga pel seu servei. Aquest fet és el que ha permès que es salvés del bufador en el moment en que es van desballestar les altres germanes de la serie.

 Fins aviat, Ignasi
Tornar a dalt Ir abajo
fve
Comptador de reblons
fve


Ubicació : Jafre / Barcelona
Edat : 65
Data d'inscripció : 22/10/2012
Nombre de missatges : 3146

vagons de catalans - Página 10 Empty
MissatgeAssumpte: Re: vagons de catalans   vagons de catalans - Página 10 I_icon_minitimeDc Abr 29, 2015 8:53 am

Bona nit a tots, jo també penso com l'Ignasi que és una Energie 1-3-1T de la serie 201-209.

Ignasi, proba l'enllaç:

http://www.lasimagenesdejordi.blogspot.com.es/search/label/Trenes%20CGFC
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 71
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7191

vagons de catalans - Página 10 Empty
MissatgeAssumpte: Re: vagons de catalans   vagons de catalans - Página 10 I_icon_minitimeDc Abr 29, 2015 8:58 am

Hola Eduard.

Ara si que funciona, hi he entrat posant el seu nom i buscant. Gràcies.

Fins aviat, Ignasi.
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33142

vagons de catalans - Página 10 Empty
MissatgeAssumpte: Re: vagons de catalans   vagons de catalans - Página 10 I_icon_minitimeDc Abr 29, 2015 9:24 am

Sisu escrigué:
I la locomotora de la foto?. Ens podeu instruir per als que no en sabem?

ignasibaga escrigué:
... No es veu cap indicador per assegurar de quina es tracta en concret, però és una de la serie 201-209.

 Va ser la segona serie de màquines que va comprar la CGFC un cop constituïda el 1920 (les primeres van ser les Garratt), les cinc primeres van ser construïdes a Bèlgica en els mateixos anys que les anteriors i les tres restant van ser construïdes el 1945, bé en van ser quatre, ja que la 209 la va comprar Carbons de Berga pel seu servei. Aquest fet és el que ha permès que es salvés del bufador en el moment en que es van desballestar les altres germanes de la serie.

 Fins aviat, Ignasi

fve escrigué:
Bona nit a tots, jo també penso com l'Ignasi que és una Energie 1-3-1T de la serie 201-209...

No hi ha cap mena de dubte.

vagons de catalans - Página 10 Mu8ljp
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6876

vagons de catalans - Página 10 Empty
MissatgeAssumpte: Re: vagons de catalans   vagons de catalans - Página 10 I_icon_minitimeDc Abr 29, 2015 9:26 am

Gràcies, té un aspecte una mica desgarbat.
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18804

vagons de catalans - Página 10 Empty
MissatgeAssumpte: Re: vagons de catalans   vagons de catalans - Página 10 I_icon_minitimeDc Abr 29, 2015 7:58 pm

Olot escrigué:


vagons de catalans - Página 10 Mu8ljp

somriu somriu somriu somriu somriu ara ja ser que fer ambla motorització d'una vella 2080 de LGB....

gràcies

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6876

vagons de catalans - Página 10 Empty
MissatgeAssumpte: Re: vagons de catalans   vagons de catalans - Página 10 I_icon_minitimeDc Abr 29, 2015 11:45 pm

Tu et saps totes les referències de memòria???!!! censura
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18804

vagons de catalans - Página 10 Empty
MissatgeAssumpte: Re: vagons de catalans   vagons de catalans - Página 10 I_icon_minitimeDj Abr 30, 2015 1:06 am

Sisu escrigué:
Tu et saps totes les referències de memòria???!!! censura

angell angell gegege quasi..!! per altres es la 1-3-1 de lgb...

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





vagons de catalans - Página 10 Empty
MissatgeAssumpte: Re: vagons de catalans   vagons de catalans - Página 10 I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
vagons de catalans
Tornar a dalt 
Pàgina 10 de 40Anar a pàgina : Previ  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40  Següent
 Temas similares
-
» Vagons de Catalans en 3D
» Projecte Vagons de Catalans en impressió 3D
» vagons cereals dels ferrocarrils catalans
» Construcció de vagons diferents a partir de vagons LGB
» Catalans en H0m

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
TRENS.CAT :: Escala 1:22'5 / IIm / G / Via de 45 mm / Altres escales i galges relacionades :: Modelisme a escala 1/22'5 :: Material mòbil (artesà, personalitzat, modificacions)-
Canviar a: