| Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] | |
|
+29fve Mitjans Olot Joelgb marcostrain fantito Sonderzug Antseru KTK Mak Jbmarcos ulises Maxx_Rivoli ut800035 (†) maquinista E4lok TOG Antic mak(baixa volunt) josepmaria tram47 Sisu Pau jaume FACTOR Shay bantren ostman peps TramBlau 33 participantes |
|
Autor | Missatge |
---|
Mitjans Mestre 3D
Ubicació : Barcelona Edat : 45 Data d'inscripció : 27/05/2014 Nombre de missatges : 7624
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] Dv Oct 09, 2015 8:07 am | |
| Com el Bulli!! | |
|
| |
Sisu Cap de Tallers
Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà) Edat : 55 Data d'inscripció : 01/05/2012 Nombre de missatges : 7271
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] Dv Oct 09, 2015 6:32 pm | |
| Espatarrant!!!!......................................................................com sempre....... | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33796
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] Dv Oct 09, 2015 7:18 pm | |
| Durant els darrers dies vareu veure que vaig fer una sèrie de peces que he anat explicant en el fil de Sot del Bac (que per cert, m'estranya que ningú m'ha preguntat a on van)https://trenscat.forosactivos.net/t1255p405-l-estacio-de-sot-del-bac-ffcc-de-la-terrassaEn realitat tot i que les vaig posar en aquell fil perquè les vaig fer juntament amb altres peces que si eren del túnel de sortida de Sot del Bac, no corresponen a aquella estació sinó que són part del traçat general. Per això la continuació serà aquí. Avui, si no plou, si no passa res, si el dia no es torça i si tot va com jo espero, encolaré totes aquelles peces al seu lloc. Amb això hauré fet una bona part de totes les obres de fàbrica del circuit. Només em faltaran les bases per els dos ponts curts (això està xupat) i els dos ponts grans del fons de la terrassa. Jo mateix no em crec haver fet tanta cosa en només quinze dies de vacances. Això és una bona dosis de moral per a tirar endavant, que ja em convenia. Ara veig el final del túnel. | |
|
| |
Mitjans Mestre 3D
Ubicació : Barcelona Edat : 45 Data d'inscripció : 27/05/2014 Nombre de missatges : 7624
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] Dv Oct 09, 2015 9:25 pm | |
| És que les vacances són per agafar aire! Quan avances bé i ràpid, sempre anima. | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33796
| |
| |
Mitjans Mestre 3D
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] Ds Oct 10, 2015 1:17 am | |
| | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] Ds Oct 10, 2015 4:01 am | |
| Gracies Encara dues fotos més: Des de dins I des de l'altre costat | |
|
| |
Mitjans Mestre 3D
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] Ds Oct 10, 2015 5:01 am | |
| Pel que veig, continues fent mur després de la boca superior... fins on penses fer-ho? Fins l'estació de sota? | |
|
| |
Sisu Cap de Tallers
Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà) Edat : 55 Data d'inscripció : 01/05/2012 Nombre de missatges : 7271
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] Ds Oct 10, 2015 5:45 am | |
| | |
|
| |
TramBlau Mestre tramviaire
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 12352
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] Ds Oct 10, 2015 5:59 am | |
| | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] Ds Oct 10, 2015 8:42 am | |
| - Mitjans escrigué:
- Pel que veig, continues fent mur després de la boca superior... fins on penses fer-ho? Fins l'estació de sota?
Si, directament. Sense plantilla, ni coles, ni res; només ciment cola i ja està. Com fan els paletes. - Tramblau escrigué:
- ...Fins on arriba el mur de pedra
Pere Aproximadament uns 60 cm. No arriba pas fins a l'estació de sota. Durant aquest 60 cm hi haurà una volta com a l'altre túnel. A l'estació de sota, en canvi, el túnel és de sostre pla. A sobre de la volta hi van les vies del dipòsit de màquines. | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] Ds Oct 10, 2015 8:52 am | |
| Amb tots aquest enrenous i totes aquestes obres, des de fa un temps el túnel d'accés a Sot del Bac ha estat fora de servei i abandonat. A veure si encara seré jo qui trobi el tren carregat d'or !! | |
|
| |
Mitjans Mestre 3D
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] Ds Oct 10, 2015 9:00 am | |
| Si el trobes, ja convidaràs a unes cervesetes i cacauets. ..! | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] Ds Oct 10, 2015 9:01 am | |
| Per a convidar-vos a una cervesa i cacauets, no em cal trobar cap tren carregat d'or. Quan vulguis tens la cervesa pagada. | |
|
| |
ostman Trenjardinaire Plus
Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental) Edat : 53 Data d'inscripció : 23/05/2012 Nombre de missatges : 7077
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] Dg Oct 11, 2015 1:25 pm | |
| Bona feina... Has avaçat moltissim... | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] Dl Oct 12, 2015 1:58 am | |
| I tant que si, Pau! Be, avui és dia de treball als FFCC de la Terrassa. Aquesta és la zona de treball per avui: Primer, anivellat. Aquí el terreny fa pendent i abans de fer cap mur convé anivellar. Segon, creació d'una superfície de pas Tercer, fixació del mur I per acabar, construcció de les escales d'accés a la superfície de pas Vist des de l'altre costat (des de dins del túnel) | |
|
| |
TramBlau Mestre tramviaire
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 12352
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] Dl Oct 12, 2015 2:27 am | |
| És fantàstic, com m'agraden els detalls de maquetació, posaràs balast en les vies o alguna cosa semblant?
Pere | |
|
| |
Mitjans Mestre 3D
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] Dl Oct 12, 2015 2:49 am | |
| Caram! Penses en detalls que sovint passem per alt els modelistes, que fan que el grau de realisme sigui altíssim. .! Sempre pensem en els trens però sovint no pensem en les personetes que hi viatgen o hi treballen. Aquesta escala em sembla un detall genial i ben executat. | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] Dl Oct 12, 2015 3:40 am | |
| Per a mi, Joan, el tren no és només la màquina i els vagons, sinó també la via, el traçat, el balast, els pals de telègraf i la catenària, els ponts, els túnels, els murs de contenció... També tot això és el tren.
N'hi ha que posen tot un entorn, un edifici que es crema, uns cotxes que corren de veritat, una fabrica que fa fum... està be tot l'entorn al voltant del tren, però el que més m'agrada a mi és el que realment forma el tren. Tot lo demés són detalls que atrauen l'atenció a fora dels termes del tren.
| |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] Dl Oct 12, 2015 3:57 am | |
| - TramBlau escrigué:
- És fantàstic, com m'agraden els detalls de maquetació, posaràs balast en les vies o alguna cosa semblant?
Pere I tant! Tinc previst posar una capa de cautxú, una llosa de fang, i a sobre fixar la via amb el balast encolat, tal com ja vaig fer amb la via del nivell inferior que ja està posada definitiva. | |
|
| |
Sonderzug Trenjardinaire
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 63 Data d'inscripció : 05/12/2014 Nombre de missatges : 489
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] Dl Oct 12, 2015 8:25 pm | |
| | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] Dl Oct 12, 2015 8:27 pm | |
| Yes ! | |
|
| |
Sonderzug Trenjardinaire
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 63 Data d'inscripció : 05/12/2014 Nombre de missatges : 489
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] Dt Oct 13, 2015 2:48 am | |
| | |
|
| |
ostman Trenjardinaire Plus
Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental) Edat : 53 Data d'inscripció : 23/05/2012 Nombre de missatges : 7077
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] Dt Oct 13, 2015 3:44 am | |
| M'han agradat molt els detalls de l'interior del túnel... aquesta escala de pedra, la passera... brutal, si senyor...
Agafa't una altra setmana de vacances que amb lo inspirat que estas, ara no pots parar... | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] Dt Oct 13, 2015 3:57 am | |
| Malauradament demà torno a la feina...
...
...
Ara, que si vols parlar amb els meus jefes, cap problema !! | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] | |
| |
|
| |
| Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] | |
|