El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITAT
Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te. Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
Per cert, els bogis, has fet els motlles tal com surten a les fotos, o els has polit una mica abans? Perquè ja que fas motlle, val la pena treballar una mica el màster, així la resta de peces queden totes bé.
Ja que hi poses tants motors (que és la gràcia, penso jo) per què no proves un arduino? amb el mòbil pots fer anar la grua, ja sigui amb piles o amb alguna bateria, és senzill i pots programar-ho com vulguis.
Tant jo com segurament en Fedor, et podem donar un cop de mà amb la programació. (Ja he embolicat en Fedor sense consultar amb ell... :riuuuu)
No solament per que les peces les fa la màquina, si no per que no tenia ni idea de com fer el bogie de 3 eixos, tot i que vaig fer unes proves que tot i funcionar no m'agradaven. La grua volia fer-la amb peces de meccano però tampoc quedava com jo volia aixi que va quedar aturat ara a veure com queda amb les noves peces de la 3D.
la peça la he deixat com tal ja que el que he de fer es mecanitzar la resina per fer el muntatge compler de tot el bogie amb el suport al vagó.
salutacions
mallet73
MALLET73 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
Ja que hi poses tants motors (que és la gràcia, penso jo) per què no proves un arduino? amb el mòbil pots fer anar la grua, ja sigui amb piles o amb alguna bateria, és senzill i pots programar-ho com vulguis.
Tant jo com segurament en Fedor, et podem donar un cop de mà amb la programació. (Ja he embolicat en Fedor sense consultar amb ell... :riuuuu)
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
Assumpte: Re: vagó grua estil renfe escala G/IIm versió lliure Dc Jul 04, 2018 3:38 am
he dissenyat un gantxo per la grua
aquest matí he engantxat les 2 parts de la grua
salutacions
mallet73
Sisu Cap de Tallers
Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà) Edat : 55 Data d'inscripció : 01/05/2012 Nombre de missatges : 7271
Ubicació : Barcelona Edat : 46 Data d'inscripció : 02/05/2016 Nombre de missatges : 1522
Assumpte: Re: vagó grua estil renfe escala G/IIm versió lliure Dj Jul 05, 2018 10:07 am
Crec que la impresora hauria de poder opinar sobre aquesta feinada en temps calurós
Bona feina
Assumpte: Re: vagó grua estil renfe escala G/IIm versió lliure Dv Jul 06, 2018 3:27 am
ODAKIM escrigué:
Crec que la impresora hauria de poder opinar sobre aquesta feinada en temps calurós
Bona feina
per si de cas li poso l'aire acondicionat!!!
mallet73
Assumpte: Re: vagó grua estil renfe escala G/IIm versió lliure Dl Mar 08, 2021 5:15 am
després de molt de temps aturada i alguna iniciativa de continuar..he tingut molts problemes per donar amb la clau de bogies i altres questions de construcció... ara potser he donat amb una opció que pot ser bona..ho he vist d'un artesa que ho ha fet amb el material orginal LGB i ho ha subjectat amb un perfil de llautó i cargols...jo directament 3D
salutacions
mallet73
Assumpte: Re: vagó grua estil renfe escala G/IIm versió lliure Dc Mar 31, 2021 9:33 am
Avui recull de totes les peces per anat fent el muntatge aquest dies
els nous bogies de 3 eixos.
salutacions
mallet73
A Olot li agrada aquesta publicació.
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33793
Assumpte: Re: vagó grua estil renfe escala G/IIm versió lliure Dc Mar 31, 2021 4:05 pm
Assumpte: Re: vagó grua estil renfe escala G/IIm versió lliure Dc Mar 31, 2021 7:02 pm
Amadeu de fet es la versió en 3D d'una construcció artesal i modificació que vaig veure d'un vagó de LGB...es clar que el vagó que jo faig només te en comú aquesta versió de bogie, ja que el vagó grua serà més llarg que el de LGB...cosa que al ser descentrat ajudarà a fer girs petits..
salutacions
mallet73
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33793
Assumpte: Re: vagó grua estil renfe escala G/IIm versió lliure Dc Mar 31, 2021 11:43 pm