NO ESTAS CONNECTAT |
En aquest moment NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITATSi ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.
Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
Reglament del fòrum / Inscripcions
|
|
| Toperes de formigó | |
| | |
Autor | Missatge |
---|
TramBlau Mestre tramviaire
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 12351
| Assumpte: Re: Toperes de formigó Dl Ago 13, 2012 9:34 am | |
| aquest tipus de pal de ciment em refereixo, mesura 40 cm. i espero que pugui servir per més d'un ús Pere | |
| | | TramBlau Mestre tramviaire
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 12351
| Assumpte: Re: Toperes de formigó Dl Ago 13, 2012 10:12 am | |
| | |
| | | ostman Trenjardinaire Plus
Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental) Edat : 53 Data d'inscripció : 23/05/2012 Nombre de missatges : 7077
| Assumpte: Re: Toperes de formigó Dl Ago 13, 2012 10:23 am | |
| Això és una fabrica de producció en sèrie de toperas de formigó... | |
| Assumpte: Re: Toperes de formigó Dt Ago 14, 2012 8:58 am | |
| Avui ja desmotllar la primera topera que vaig fer, no m'agrada massa el seu acabat No és que hagi quedat malament, és més que l'altre m'agrada més Pere | |
| | | jaume Trenjardinaire Plus
Ubicació : Barcelona Edat : 62 Data d'inscripció : 02/05/2012 Nombre de missatges : 3354
| Assumpte: Re: Toperes de formigó Dt Ago 14, 2012 7:56 pm | |
| Sempre la pots polir amb ciment molt liquid, cara a cara. Es un procediment lent pero per aprofitar el material pot ser bo. | |
| | | ostman Trenjardinaire Plus
Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental) Edat : 53 Data d'inscripció : 23/05/2012 Nombre de missatges : 7077
| Assumpte: Re: Toperes de formigó Dt Ago 14, 2012 9:03 pm | |
| A mi no em desagrada que quedi tan texturat... Pensa que les toperes reals les han vistes de tots colors, a part que molt probablement les vagin fer de qualsevol manera... | |
| Assumpte: Re: Toperes de formigó Dc Ago 15, 2012 6:44 am | |
| Com he dit, el segon model és el que més m'ha agradat i com heu dit és millorable amb retocs, a més del pas del temps pel ciment que ho s'embellirà mes. Partint del segon model he fet aquest, la part de darrera la deixo buida pensant a col·locar sorra i pedres quan estigui bén sec, el morter és d'aquest matí i acabo de treure del motllo. Com havia de fer morter també per al pal era el moment idoni per fer aquesta altra topera, sempre sobra ciment quan fas alguna cosa, d'aquesta manera em sobro menys Pere | |
| | | Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Toperes de formigó | |
| |
| | | | Toperes de formigó | |
|