| automotor rtv | |
|
|
|
Autor | Missatge |
---|
Sisu Cap de Tallers
Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà) Edat : 55 Data d'inscripció : 01/05/2012 Nombre de missatges : 7271
| Assumpte: Re: automotor rtv Dt Maig 22, 2012 6:41 am | |
| Quan escalfis un tall tan llarg de PVC patiràs una mica (no vull ser torradaixonses), has de vigilar que no te se refredi d´una punta quan escalfes l´altre, has de ser ràpid. Déu n´hi do 80 cm !!!, quin "paratu!". | |
|
| |
MALLET73 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
| Assumpte: Re: automotor rtv Dv Ago 31, 2012 11:49 pm | |
| hola Amics! que bones son les vacances....fins i tot he aconseguit que la dona col.labori fen les cortines del automotor he fet els detalls exteriors, pasa mans, finestres, il.luminació, etc,etc.....etc i etc...la setmana propera, aquest no que si no em pentinarà la dona de que ja hi torno....pasarà a imprimació i pintura, el que més doloros em queda per fer es el sostre que nomès de pensar-hi ja em posso malalt.. les fotos durant la setmana....ho sento salutacions mallet73 | |
|
| |
Sisu Cap de Tallers
Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà) Edat : 55 Data d'inscripció : 01/05/2012 Nombre de missatges : 7271
| Assumpte: Re: automotor rtv Dv Ago 31, 2012 11:51 pm | |
| Aquest sostre és molt llarg...Si al final el fas amb PVC potser seria prudent fer-lo en dos talls i després passillar i pintar per dissimular la junta, serà més fàcil de treballar. | |
|
| |
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
| Assumpte: Re: automotor rtv Ds Set 01, 2012 12:02 am | |
| - Sisu escrigué:
- Aquest sostre és molt llarg...Si al final el fas amb PVC potser seria prudent fer-lo en dos talls i després passillar i pintar per dissimular la junta, serà més fàcil de treballar.
tinc pensat en fer-ho per part moldejar-los i retocar-los amb la dremel i desprès ajuntar-los, pintar,etc...però al final tot d'una peça. ja us explicaré el resultat, si hagues pensat al principi el mal de cap que en donaria potser no l'hagués fet...encara que per la resta no m'apanadeixò de construir-lo.. salutacions mallet73 | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33795
| Assumpte: Re: automotor rtv Ds Set 01, 2012 7:19 pm | |
| - MALLET73 escrigué:
- ...les fotos durant la setmana....
Au, vinga dons. Esperem les fotos. | |
|
| |
| Assumpte: Re: automotor rtv Dl Set 03, 2012 4:26 am | |
| ok, aki les fotos!!!! durant la setmana més......que els treballs estan en marxa.. salutacions mallet73 | |
|
| |
jaume Trenjardinaire Plus
Ubicació : Barcelona Edat : 62 Data d'inscripció : 02/05/2012 Nombre de missatges : 3354
| Assumpte: Re: automotor rtv Dl Set 03, 2012 7:10 am | |
| | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33795
| Assumpte: Re: automotor rtv Dl Set 03, 2012 8:55 am | |
| Gràcies per les fotos, Carles. | |
|
| |
| Assumpte: Re: automotor rtv Dc Set 12, 2012 4:05 am | |
| un altre que va anar a pintura ahir.... avui estic treballant amb detall de la cabina del maquinista. el sostre en fa por nomès de pensar-ho salutacions mallet73 | |
|
| |
ostman Trenjardinaire Plus
Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental) Edat : 53 Data d'inscripció : 23/05/2012 Nombre de missatges : 7077
| Assumpte: Re: automotor rtv Dc Set 12, 2012 5:13 am | |
| Això és una bestia molt grosa... | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: automotor rtv Dc Set 12, 2012 6:23 am | |
| Quina allargada fa, Carles? És més gran que el Renault? | |
|
| |
| Assumpte: Re: automotor rtv Dc Set 12, 2012 8:46 pm | |
| - Olot escrigué:
- Quina allargada fa, Carles? És més gran que el Renault?
Amadeu doncs si que es mes llarg que el renault, fa 93 cm de llarg contra 89 cm no es gaire... salutacions mallet73 | |
|
| |
| Assumpte: Re: automotor rtv Dj Set 13, 2012 4:55 am | |
| - MALLET73 escrigué:
- Olot escrigué:
- Quina allargada fa, Carles? És més gran que el Renault?
Amadeu doncs si que es mes llarg que el renault, fa 93 cm de llarg contra 89 cm no es gaire... salutacions
mallet73 havia oblidad que el renault ABJ de renfe fa 95 salutacions mallet73 | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: automotor rtv Dj Set 13, 2012 6:25 am | |
| Però Carles, aquests vehicles no són pas de via mètrica sinó de via ampla. A quina escala els fas? I l'amplada ? quina mida fan d'amplada? | |
|
| |
| Assumpte: Re: automotor rtv Dv Set 14, 2012 6:00 am | |
| - Olot escrigué:
- Però Carles, aquests vehicles no són pas de via mètrica sinó de via ampla. A quina escala els fas?
I l'amplada ? quina mida fan d'amplada? Amadeu, via mètrica o no...el que miro es l'artilugi a fer si m'agrada o no...desprès si aconsegueixo planells o mesures...desprès més informació de fotos de tots els angles possibles, cosa que de vegades falla o no hi són... i per ultim amb les mesures les divideixo per 22,5, també et tinc que dir que també faig alguna trampeta per fer-ho entra en galib de les mides del material de LGB, cosa que també fan ells...proporcionar les mides d'ample sobre tot i de rodatge... bé ? o faig malament?? salutacions mallet73 | |
|
| |
| Assumpte: Re: automotor rtv Dv Set 14, 2012 6:24 am | |
| per cert els detalls interiors... llums interiors.... continuarà mallet73 | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: automotor rtv Dv Set 14, 2012 7:22 am | |
| Quants cables a l'interior !! - MALLET73 escrigué:
- ..
bé ? o faig malament??
salutacions
mallet73 Això només ho pots dir tu; cadascú fa el que l'hi sembla, o el que li agrada. Si a algú altre l'hi està be o no el que fas, no ho has de tenir mai en consideració, dons es tracta de complaure't a tu mateix. Si el que fas t'agrada, està be. Diguin el que diguin els altres. Ara, per si vols la meva opinió, m'agrada molt el que fas. I, sobre tot, em sorprèn que fa quatre dies que vares començar i valga'm Déu, tot el que has fet !!! | |
|
| |
ostman Trenjardinaire Plus
Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental) Edat : 53 Data d'inscripció : 23/05/2012 Nombre de missatges : 7077
| Assumpte: Re: automotor rtv Dv Set 14, 2012 9:31 am | |
| El quadre de comandament queda molt bé... D'on surt?
El teu plantejament em sembla molt correcte... Veus una cosa que t'agrada, mires de documentar-te al màxim, i fas la teva proposta... Et mulles i prens decisicions... I els resultats son prou bons, o molt bons... T'agraden... T'ho has passat bé fent-los... I de propina ens agradren a nosaltres als mirons criticons i preguntons... Què vols més? | |
|
| |
Sisu Cap de Tallers
| Assumpte: Re: automotor rtv Dv Set 14, 2012 7:32 pm | |
| Això és com les dones quan anaven al safareig, | |
|
| |
| Assumpte: Re: automotor rtv Dv Set 14, 2012 7:41 pm | |
| Gràcies amics!
un fa el que pot, no sempre surt bé però intento millorar cada vegada més..disfruto molt amb aquestes construccions, com ja he dit m'ajuden molt...si es cert que accepto concell i m'agrada veure diferents punts de vista però jo segueixo amb la meva, si algú no li agrada que no miri...però aquí gràcies a deu no passa som un grupet guapo i bon rotllo..
que continui aixì molt de temps..
salutacions
mallet73 p.d. el quadre de comandament es de desguaç.. | |
|
| |
jaume Trenjardinaire Plus
Ubicació : Barcelona Edat : 62 Data d'inscripció : 02/05/2012 Nombre de missatges : 3354
| Assumpte: Re: automotor rtv Dv Set 14, 2012 8:01 pm | |
| - MALLET73 escrigué:
- Olot escrigué:
- Però Carles, aquests vehicles no són pas de via mètrica sinó de via ampla. A quina escala els fas?
I l'amplada ? quina mida fan d'amplada? Amadeu, via mètrica o no...el que miro es l'artilugi a fer si m'agrada o no...desprès si aconsegueixo planells o mesures...desprès més informació de fotos de tots els angles possibles, cosa que de vegades falla o no hi són... i per ultim amb les mesures les divideixo per 22,5, també et tinc que dir que també faig alguna trampeta per fer-ho entra en galib de les mides del material de LGB, cosa que també fan ells...proporcionar les mides d'ample sobre tot i de rodatge...
bé ? o faig malament??
salutacions
mallet73 Aixo es el que jo vaig dir. Que si projecto un aparell el faig a escala 1/22,5 encara que copii una peça d'amplada internacional. I en cas de ser massa llarg o massa ample, sempre es pot redisenyar (una mica nomes) perque entri a les normes de galibs de l'escala. I si at'ho passes be, i t'agrada el que has fet, ja n'hi ha prou. Als demes ens pot agradar mes o menys pero es el teu projecte i aixo ningu t'ho treura. A mi, m'agrada molt i fa patxoca. El quadre de comandament, impresionant. Felicitats. Aviat el veurem en directe. | |
|
| |
| Assumpte: Re: automotor rtv Dj Set 20, 2012 2:31 am | |
| hola amics avui he comprat una lamina de metracrilat de 2 mm molt flexible, desprès de parlar amb l'amadeu el diumenge hem va comentar que podria mirar de fer-ho d'un altre manera iaixò estic de mirar de fer, sembla que el problema de la construcció del sostre del automotor ja esta resolt, demà hi treballo penjaré fotos..
salutacions
mallet73 | |
|
| |
| Assumpte: Re: automotor rtv Dv Set 21, 2012 6:03 am | |
| els treballs en el sostre.....esra donan feina aquest sostre però gràcies a les indicacions d Amadeu crec que ara si que anem per bon camí...demà enganxaré la lamina.. salutacions mallet73 | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: automotor rtv Dv Set 21, 2012 6:59 am | |
| Bon progrés !! | |
|
| |
TramBlau Mestre tramviaire
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 12351
| |
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: automotor rtv | |
| |
|
| |
| automotor rtv | |
|