NO ESTAS CONNECTAT |
En aquest moment NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITATSi ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.
Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
Reglament del fòrum / Inscripcions
|
|
| Envelliment de vagons LGB | |
| | Autor | Missatge |
---|
MALLET73 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19507
| Assumpte: Envelliment de vagons LGB Dl Gen 09, 2012 5:37 am | |
| Hola Amics!! un altre sorpresa de la visita als ferrocarrils de la terrassa de l'amadeu el 8 de gener. Aquí us penjo 2 vagons de LGB(la mateixa ref) un es l'original i l'altre modificat i repintat per l'Amadeu!! perdoneu les fotos, però el fotograf de la casa estava donant les explicacions de com ho havia fet...com no l'Amadeu!! quin aspecte tan real i el ferro rovellat.... però si es plàstic com ho ha rovellat, pot ser el plàstic també es pot rovellar??? salutacions mallet73
Editat per darrera vegada per MALLET73 el Dc Gen 11, 2012 5:40 am, editat 1 cop en total | |
| | | Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33795
| Assumpte: Re: Envelliment de vagons LGB Dl Gen 09, 2012 6:44 am | |
| Carles, més que "tuneo", jo n'hi diria envelliment. I això només es tractava d'un experiment ! en qüestió d'envelliment no tinc cap experiència, tret de pintar alguns vagons, però això no te cap mèrit. Aquesta és una assignatura que encara tinc pendent. Un dia l'abordaré, però primer em falta acabar la terrassa. Masses fronts oberts no es poden tenir, sobre tot quant un d'ells ja t'absorbeix quasi al 100 per 100. Aquest rovellat tampoc no té cap misteri: simplement és un producte de ferreteria. Jo em meravello davant d'alguns treballs que es veuen per aquí i per allà de verdaders artistes que fan autèntiques meravelles i obres d'art. De vegades en veure una foto t'ho tens de mirar be per a saber si es tracta d'una miniatura o és real. No és pas el meu cas. | |
| | | MALLET73 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19507
| Assumpte: Re: Envelliment de vagons LGB Dc Gen 11, 2012 5:41 am | |
| hola Amadeu tens tota la rao però sap que vols dir una cosa i no et surt el nom....bé ara li he possat al fil el nom correcte.
salutacions
mallet73 | |
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33795
| | | | lluis7 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Canet de Mar Edat : 63 Data d'inscripció : 01/01/2012 Nombre de missatges : 1581
| Assumpte: Re: Envelliment de vagons LGB Dc Gen 11, 2012 8:21 am | |
| envelliment ho trovo molt correcte, per definir el procès. un altre de las meves jogines son els ninus d'accio (tant a escala 1/10 com 1/6). en aquesta ultima se li diu weathering al proces d'envelliment de roba i estris, ... pero es molt mes "xulu" dir-ho en català !! per cert, un treball excepcional !! | |
| Assumpte: Re: Envelliment de vagons LGB Dc Gen 11, 2012 8:32 am | |
| - lluis7 escrigué:
- ...se li diu weathering al proces d'envelliment de roba i estris, ... pero es molt mes "xulu" dir-ho en català !! ...
Jo penso igual. Una vegada en un fòrum francès vaig dir que estava interessat en a aprendre les tècniques per a envellir. Em varen dir que no calia cap tècnica per que sense fer res també envelliria inevitablement. | |
| | | Víctorf Trenjardinaire
Ubicació : Móra la Nova Edat : 67 Data d'inscripció : 19/03/2011 Nombre de missatges : 654
| Assumpte: Re: Envelliment de vagons LGB Dj Gen 12, 2012 3:30 am | |
| Tenen tota la raó, el que passa es que el proces i efectes d'envelliment de la fusta i el metall, es totalment diferent que el del Plàstic i PVC. | |
| Assumpte: Re: Envelliment de vagons LGB Dl Maig 07, 2012 8:13 am | |
| | |
| | | lluis7 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Canet de Mar Edat : 63 Data d'inscripció : 01/01/2012 Nombre de missatges : 1581
| Assumpte: Re: Envelliment de vagons LGB Dl Maig 07, 2012 9:30 am | |
| uns treballs senzillament excepcionals | |
| | | Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Envelliment de vagons LGB | |
| |
| | | | Envelliment de vagons LGB | |
|