NO ESTAS CONNECTAT |
En aquest moment NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITATSi ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.
Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
Reglament del fòrum / Inscripcions
|
|
| El meu circuit al pati [Frederic-maquinaire] | |
|
+6peps lluis7 TramBlau Olot bantren Maquinaire 10 participantes | |
Autor | Missatge |
---|
Maquinaire Aspirant a jardinaire
Ubicació : Tona Edat : 69 Data d'inscripció : 12/12/2011 Nombre de missatges : 17
| Assumpte: Re: El meu circuit al pati [Frederic-maquinaire] Dg Ago 03, 2014 1:03 pm | |
| Hola, gràcies per l’interès, realment he estat bastant desconnectat, mil ocupacions ..., cap de rentable !!! El circuit està una mica parat, falten molts retocs, les vies estan totes tirades i el cablejat, però hi han coses que no funcionen. Cada vegada que m’hi poso amb toca netejar les vies per què perden la conductivitat per la porqueria que respirem. Ara li hi toca el Sol de ple, hauré d'esperar a que faci menys calor per tornar-hi.
Salutacions a tothom,
Frederic
| |
| | | Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 17/01/2009 Nombre de missatges : 33795
| Assumpte: Re: El meu circuit al pati [Frederic-maquinaire] Dg Ago 03, 2014 1:56 pm | |
| És el que em passa a mi a la terrassa: el sol no em deixa gaires hores per a treballar. Netejar les vies per mi va deixar de ser un problema quan vaig conèixer un producte alemany que es diu Schienenreiniger En vaig parlar en el fil de neteja de vies (cap al final de la pàgina, en un missatge de data 3-4-2011): https://trenscat.forosactivos.net/t436-neteja-de-vies-via?highlight=neteja | |
| | | jaume Trenjardinaire Plus
Ubicació : Barcelona Edat : 62 Data d'inscripció : 02/05/2012 Nombre de missatges : 3354
| Assumpte: Re: El meu circuit al pati [Frederic-maquinaire] Dg Ago 03, 2014 6:32 pm | |
| El sol? Quan era petit, en anar a la platja clavaves quatre pals a la sorra i posaves un llençol. | |
| | | Maquinaire Aspirant a jardinaire
Ubicació : Tona Edat : 69 Data d'inscripció : 12/12/2011 Nombre de missatges : 17
| Assumpte: Re: El meu circuit al pati [Frederic-maquinaire] Dl Ago 04, 2014 10:04 am | |
| Aquest matí els nets m'han "obligat" a arrencar el tren "I TOT FUNCIONA" més o menys he netejat la via amb un espontex lligat a una fusta, però a partir de les deu retirada. | |
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 17/01/2009 Nombre de missatges : 33795
| Assumpte: Re: El meu circuit al pati [Frederic-maquinaire] Dl Ago 04, 2014 3:58 pm | |
| Esta molt be tenir uns nens així d'autoritaris, així les coses al menys es mouen. | |
| Assumpte: Re: El meu circuit al pati [Frederic-maquinaire] Dt Ago 05, 2014 8:36 am | |
| [img] [/img] [img] [/img] | |
| | | ostman Trenjardinaire Plus
Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental) Edat : 53 Data d'inscripció : 23/05/2012 Nombre de missatges : 7077
| Assumpte: Re: El meu circuit al pati [Frederic-maquinaire] Dt Ago 05, 2014 9:52 am | |
| Renoi... Aquest quadre deu fer marevelles... | |
| | | jaume Trenjardinaire Plus
Ubicació : Barcelona Edat : 62 Data d'inscripció : 02/05/2012 Nombre de missatges : 3354
| Assumpte: Re: El meu circuit al pati [Frederic-maquinaire] Dc Ago 06, 2014 9:59 am | |
| | |
| Assumpte: Re: El meu circuit al pati [Frederic-maquinaire] Dg Abr 14, 2024 5:00 pm | |
| Quina llàstima que les fotos d'aquest fil s'hagin perdut! | |
| | | MALLET73 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
| Assumpte: Re: El meu circuit al pati [Frederic-maquinaire] Dt Abr 16, 2024 8:12 pm | |
| Si una llàstima..i llàstima no saber res més desde fa tan de temps!!
Salutacions
Mallet73 | |
| Assumpte: Re: El meu circuit al pati [Frederic-maquinaire] Dt Abr 16, 2024 8:23 pm | |
| | |
| | | Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: El meu circuit al pati [Frederic-maquinaire] | |
| |
| | | | El meu circuit al pati [Frederic-maquinaire] | |
|