NO ESTAS CONNECTAT |
En aquest moment NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITATSi ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.
Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
Reglament del fòrum / Inscripcions
|
|
| Un tren en el terrat (un somni, encara) [Lluis7] | |
|
+13ignasibaga Sonderzug jordi48 josepmaria Sisu jaume ostman MALLET73 tram47 Jbmarcos peps Olot lluis7 17 participantes | |
Autor | Missatge |
---|
ignasibaga Trenjardinaire Plus
Ubicació : Bagà Edat : 71 Data d'inscripció : 22/05/2013 Nombre de missatges : 7376
| Assumpte: Re: Un tren en el terrat (un somni, encara) [Lluis7] Dl Feb 18, 2019 11:04 am | |
| Lluís, bon encert en el teu projecte. El consell d'en Joan em sembla encertadíssim.
Fins aviat, Ignasi. | |
| | | el terrat de margarit Trenjardinaire Plus
Ubicació : Sant Boi de Llobregat,Molí-Nou Edat : 48 Data d'inscripció : 29/01/2016 Nombre de missatges : 2625
| Assumpte: Re: Un tren en el terrat (un somni, encara) [Lluis7] Dc Feb 20, 2019 12:23 pm | |
| Enhorabona lluis per començar el teu somni!! Et seguiré amb atenciò,perque si tot va bé,passat l'estiu,espero tornar a viure a Sant Boi ,concretament al Molí Nou,a la que havia estar la meva llar,i que ara la hem comprat jo i la meva senyora per a tornar-hi a viure despres de la mort de la meva mare(propietaria) i comprar la part corresponent als meus germans. Bé a partir de ahir ja en som propietaris,i el terrat que té,tot i que es comunitari,només som 3 veïns.Nosaltres al primer,uns veïns al segon i el meu germà al últim,sota el terrat. Tot aquest "rotllo" es per contextualitzar que també tinc en ment un projecte de tren de terrassa ,i en principi no hi tinc de tenir pegues amb els veïns. la idea també es la mateixa de anar suspes per les vores a uns 80 cm del terra com en Bantren a Tona. Et seguiré ,com ja he dit amb atenció. | |
| | | lluis7 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Canet de Mar Edat : 63 Data d'inscripció : 01/01/2012 Nombre de missatges : 1579
| Assumpte: Re: Un tren en el terrat (un somni, encara) [Lluis7] Dj Feb 21, 2019 6:40 am | |
| gràcies Roger !! doncs esperarem amb impaciència l'inici del teu projecte el meu serà tan senzill ... que ja està dissenyat el traçat es molt lineal i no puc pensar (encara) en un bucle de retorn o una placa giratòria, així que el veritable repte serà automatitzar la circulació. pas a pas ... | |
Ubicació : Sant Boi de Llobregat,Molí-Nou Edat : 48 Data d'inscripció : 29/01/2016 Nombre de missatges : 2625
| Assumpte: Re: Un tren en el terrat (un somni, encara) [Lluis7] Dj Feb 21, 2019 7:19 am | |
| | |
| | | Mitjans Mestre 3D
Ubicació : Barcelona Edat : 45 Data d'inscripció : 27/05/2014 Nombre de missatges : 7624
| Assumpte: Re: Un tren en el terrat (un somni, encara) [Lluis7] Ds Feb 23, 2019 12:53 am | |
| Encara no has començat i ja hi has posat gespa..? Mira que en Joan t'ha donat un munt de consells...!! Molts ànims amb el nou projecte! | |
| | | MALLET73 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19506
| Assumpte: Re: Un tren en el terrat (un somni, encara) [Lluis7] Dl Feb 25, 2019 1:07 am | |
| | |
| | | jordi Trenjardinaire
Ubicació : barcelona Edat : 54 Data d'inscripció : 06/08/2014 Nombre de missatges : 332
| Assumpte: Re: Un tren en el terrat (un somni, encara) [Lluis7] Dc Feb 27, 2019 10:17 am | |
| Una posibilitat que he pensat, seria donar-li al circuit la mateixa alçada que el momi, per poder conectar-
los si algun dia et be de gust, tenin en compte lo xulos que son els teus moduls, crec que és una bona
opció, sense cap cost económic extra i t'obre un munt de posibilitats, sense cap obligació. | |
| | | Sonderzug Trenjardinaire
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 63 Data d'inscripció : 05/12/2014 Nombre de missatges : 489
| Assumpte: Re: Un tren en el terrat (un somni, encara) [Lluis7] Dj Feb 28, 2019 1:42 am | |
| - jordi escrigué:
- Una possibilitat que he pensat, seria donar-li al circuit la mateixa alçada que el momi, per poder connectar-los si algun dia et be de gust, tenint en compte lo xulos que son els teus mòduls, crec que és una bona
opció, sense cap cost econòmic extra i t'obre un munt de possibilitats, sense cap obligació. Molt bona pensada! un desviament tipus via morta com la que hi ha al circuit de Les Franqueses a Cal Gavatx que serveix per posar els trens al circuit des del carrer. | |
| | | MALLET73 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19506
| Assumpte: Re: Un tren en el terrat (un somni, encara) [Lluis7] Dj Feb 28, 2019 3:52 am | |
| - Sonderzug escrigué:
- jordi escrigué:
- Una possibilitat que he pensat, seria donar-li al circuit la mateixa alçada que el momi, per poder connectar-los si algun dia et be de gust, tenint en compte lo xulos que son els teus mòduls, crec que és una bona
opció, sense cap cost econòmic extra i t'obre un munt de possibilitats, sense cap obligació. Molt bona pensada! un desviament tipus via morta com la que hi ha al circuit de Les Franqueses a Cal Gavatx que serveix per posar els trens al circuit des del carrer. +1mallet73 | |
Ubicació : Canet de Mar Edat : 63 Data d'inscripció : 01/01/2012 Nombre de missatges : 1579
| Assumpte: Re: Un tren en el terrat (un somni, encara) [Lluis7] Dj Feb 28, 2019 8:26 am | |
| - jordi escrigué:
- Una posibilitat que he pensat, seria donar-li al circuit la mateixa alçada que el momi, per poder conectar-
los si algun dia et be de gust, tenin en compte lo xulos que son els teus moduls, crec que és una bona
opció, sense cap cost económic extra i t'obre un munt de posibilitats, sense cap obligació. jajaja, cachissss ... ja m'has xafat la sorpresaaaa !!! Efectivament, Jordi, l'alçada del traçat l'he calculada (i de fet ja tinc tota una L muntada) per connectar els moduls MOMI. els meus i els de qui en vulgui portar !! Ja he previst un desviament, de moment mort, per acoplarlos. Aquest cap de setmana tinc previst finalitzat el traçat i electrificar desviaments i vies, amb lo que en breu, crec que podríem fer una petita trobada inaugural ... i per que m'aconselleu amb la automatització, que de moment, he pensat només en posar un inversor de polaritat. Prometo fotos el diumenge Seguiremos informandoooo | |
| | | ignasibaga Trenjardinaire Plus
Ubicació : Bagà Edat : 71 Data d'inscripció : 22/05/2013 Nombre de missatges : 7376
| Assumpte: Re: Un tren en el terrat (un somni, encara) [Lluis7] Dj Feb 28, 2019 10:03 am | |
| | |
| | | josepmaria Trenjardinaire Plus
Ubicació : barcelona Edat : 78 Data d'inscripció : 17/09/2012 Nombre de missatges : 1844
| Assumpte: Re: Un tren en el terrat (un somni, encara) [Lluis7] Dj Feb 28, 2019 12:52 pm | |
| | |
| | | jordi Trenjardinaire
Ubicació : barcelona Edat : 54 Data d'inscripció : 06/08/2014 Nombre de missatges : 332
| Assumpte: Re: Un tren en el terrat (un somni, encara) [Lluis7] Dv Mar 01, 2019 9:53 am | |
| | |
| Assumpte: Re: Un tren en el terrat (un somni, encara) [Lluis7] Ds Mar 02, 2019 8:39 am | |
| | |
| Assumpte: Re: Un tren en el terrat (un somni, encara) [Lluis7] Dg Mar 03, 2019 7:06 am | |
| moltes gràcies, companys !!! per tot el suport i els ànims que em doneu doncs amb aquesta imatge donaré per tancat aquest fil, ja que a partir d'avui, això deixarà de ser un somni, per passar a ser una realitat Obriré un nou fil per anar posant els avenços en la construcció, ja que (òbviament ) avui només m'ha donat temps a acabar la fase "constructiva" de suport de las vies. seguiremos informandoooo PD: observis el modul MOMI adossat per comprovar la correcta i compatible alçada | |
| | | Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33795
| Assumpte: Re: Un tren en el terrat (un somni, encara) [Lluis7] Dg Mar 03, 2019 7:24 am | |
| | |
| | | TramBlau Mestre tramviaire
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 12351
| Assumpte: Re: Un tren en el terrat (un somni, encara) [Lluis7] Dg Mar 03, 2019 7:57 am | |
| | |
| | | tram47 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Aquitaine, França. Edat : 77 Data d'inscripció : 23/01/2009 Nombre de missatges : 2513
| Assumpte: Re: Un tren en el terrat (un somni, encara) [Lluis7] Dg Mar 03, 2019 11:03 am | |
| | |
| | | ignasibaga Trenjardinaire Plus
| Assumpte: Re: Un tren en el terrat (un somni, encara) [Lluis7] Dl Mar 04, 2019 3:04 am | |
| | |
| Assumpte: Re: Un tren en el terrat (un somni, encara) [Lluis7] Dl Mar 04, 2019 6:49 am | |
| | |
| Assumpte: Re: Un tren en el terrat (un somni, encara) [Lluis7] Dl Mar 04, 2019 6:58 am | |
| Quin material fas servir de suport per a les vies al final LLuis? | |
| Assumpte: Re: Un tren en el terrat (un somni, encara) [Lluis7] Dl Mar 04, 2019 7:41 am | |
| gràcies de nou, companys !! merci beaucoup Daniel !! Ignasi, encara no he obert el nou fil, ho faré la propera setmana, a mida que hi hagin avenços Roger, son lamas de composite, utilitzades per terres de jardins i pergoles resisteixen la intempèrie, animalons, sol, pluja, sogres i trens ... son com Terminator, vamos | |
| Assumpte: Re: Un tren en el terrat (un somni, encara) [Lluis7] Dl Mar 04, 2019 8:13 am | |
| | |
| | | ostman Trenjardinaire Plus
Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental) Edat : 53 Data d'inscripció : 23/05/2012 Nombre de missatges : 7077
| Assumpte: Re: Un tren en el terrat (un somni, encara) [Lluis7] Dt Mar 05, 2019 5:03 am | |
| | |
| | | Sonderzug Trenjardinaire
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 63 Data d'inscripció : 05/12/2014 Nombre de missatges : 489
| Assumpte: Re: Un tren en el terrat (un somni, encara) [Lluis7] Dt Mar 05, 2019 7:22 pm | |
| - lluis7 escrigué:
- resisteixen la intempèrie, animalons, sol, pluja, sogres i trens ...
son com Terminator, vamos Lluís, pensaràs que soc un impertinent, però aquest terminator te un taló d'Aquil·les. Son els escaires que fas servir per aguantar el composite, que per cert, aquest si que no et donara cap problema. Però els escaires, si els he observat i identificat be, son de planxa metàl·lica i pintada al forn. Si es així, i vivint al costat del mar com vius, en sis anys la majoria podrides de rovell. Val a dir que encara que les pintis els passarà el mateix. La humitat de rosades i de la pluja es queda entre el mur de la paret i el petit buit que fa el escaire, i per allà comença a actuar el rovell. Es per això que et recomanava que fossin d'acer inoxidable sorrejat, sorrejat perquè ja no té el brillo del polit i a més permet la pintura. Si els escaires no son els que crec que has posat, no he dit res. Una abraçada. | |
| | | Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Un tren en el terrat (un somni, encara) [Lluis7] | |
| |
| | | | Un tren en el terrat (un somni, encara) [Lluis7] | |
|