El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITAT
Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te. Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
Ubicació : Badalona Edat : 72 Data d'inscripció : 29/11/2020 Nombre de missatges : 1514
Assumpte: Re: Vagons de fusta de via estreta Catalunya i Espanya Dv Mar 10, 2023 12:27 am
Bon dia, Jo no tinc res, però acabo 'enviar un correu al Juanjo preguntant si ell te alguna cosa o on es pot trobar. Tant pun ho sàpigue t'ho dic. Salut i feina, Albert
MALLET73 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
Assumpte: Re: Vagons de fusta de via estreta Catalunya i Espanya Dv Mar 10, 2023 12:57 am
mallet73
betulo237 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Badalona Edat : 72 Data d'inscripció : 29/11/2020 Nombre de missatges : 1514
Assumpte: Re: Vagons de fusta de via estreta Catalunya i Espanya Dv Mar 10, 2023 4:09 am
Bona tarda, Aquesta és la resposta que m'ha enviat el Juanjo: Estimado Albert: No conozco dónde puede haber documentación sobre ese coche, pero, supongo, sabrás que el coche existe y que lo conserva en Arganda el Centro de Iniciativas Ferroviarias Vapor Madrid. Aunque no lo tienen restaurado, no creo que os pusieran muchos inconvenientes para ir a medirlo y fotografiarlo. [Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo] Un fuerte abrazo Juanjo Olaizola Crec que potser valdría la pena que ens posessim en contacte amb ells per veure si tenen alguna cosa, ja siguin plànols, fotos a documentació escrita. Què us sembla? Salut i feina, Albert
A Olot y a MALLET73 Els hi agrada aquesta publicació.
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
Assumpte: Re: Vagons de fusta de via estreta Catalunya i Espanya Dv Mar 10, 2023 4:21 am
En Juanjo es la H a!!! sempre respon...... perfecte qui escriu??
hi ha alguna imatge més en la web que has penjat...
salutacions
mallet73
betulo237 Trenjardinaire Plus
Assumpte: Re: Vagons de fusta de via estreta Catalunya i Espanya Dv Mar 10, 2023 4:26 am
MALLET73 escrigué:
En Juanjo es la H a!!! sempre respon...... perfecte qui escriu??
hi ha alguna imatge més en la web que has penjat...
Aquest era un vagó que ha circulat per a moltes línies de via mètrica espanyoles, i també de Catalunya. Aquesta foto, concretament, va ser feta a Madrid, i aquest pertanyia al FC Madrid-Almorox.
En Carles va aportar dues esplendides fotografies de composicions de Catalans...
_________________ Amadeu [Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo]
Assumpte: Re: Vagons de fusta de via estreta Catalunya i Espanya Dt Mar 28, 2023 11:06 pm
Ara es mal moment per anar provocan!!!
mallet73
alejandro sasplugas Trenjardinaire Plus
Ubicació : barcelona Edat : 85 Data d'inscripció : 09/02/2014 Nombre de missatges : 2522
Assumpte: Re: Vagons de fusta de via estreta Catalunya i Espanya Dc Mar 29, 2023 4:54 am
Quan al 1959 feie la mili a S Boi , cada dia i anava desde Pça Espanya amb coches de dos eixos com el 21 de la foto i remolcats per una Patxanga , encara no habien arribat els Navals !!!!!!
Alexandre
Assumpte: Re: Vagons de fusta de via estreta Catalunya i Espanya Dl Abr 17, 2023 7:08 am
betulo237 escrigué:
Carles, correu enviat i ara a veure com respiren. Esperem que tinguem sort.
La insistència de la Albert ha tingut resultats..!! [Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo]
Milions de gràcies Albert!!
Salutacions
Mallet73
A Olot, TramBlau, TOG y a betulo237 Els hi agrada aquesta publicació.
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33793
Assumpte: Re: Vagons de fusta de via estreta Catalunya i Espanya Dl Abr 17, 2023 8:37 am
Potser podríem fer-hi una escapada...
_________________ Amadeu [Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo]
Sisu Cap de Tallers
Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà) Edat : 55 Data d'inscripció : 01/05/2012 Nombre de missatges : 7271
Assumpte: Re: Vagons de fusta de via estreta Catalunya i Espanya Dv Maig 26, 2023 3:09 am
Per casualitat m'he donat compte que aquest fil hauria de ser a l'apartat Catalunya i no al "Arreu del món"
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33793
Assumpte: Re: Vagons de fusta de via estreta Catalunya i Espanya Dv Maig 26, 2023 3:43 pm
Home, dons no, Narcís... fixa't bé en les fotos. No són només de Catalunya, sinó que també n'hi ha molts d'Espanya. Fins i tot el títol així ho indica.
En aquest fil es parla de vagons de via estreta de tot arreu, entre els que només alguns han estat a Catalunya. Per això és a arreu del món.
En qualsevol cas, gràcies per haver donat el teu parer.
Sisu Cap de Tallers
Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà) Edat : 55 Data d'inscripció : 01/05/2012 Nombre de missatges : 7271
Assumpte: Re: Vagons de fusta de via estreta Catalunya i Espanya Dv Maig 26, 2023 7:10 pm
Olot Mestre d'obres
Assumpte: Re: Vagons de fusta de via estreta Catalunya i Espanya Dv Set 08, 2023 7:41 pm
Veig que aquest vagons, tot i lo populars que han estat, no consten encara en aquest fil. Per tant, com que en tinc alguna documentació, en aquest post, i com a continuació del fil de la foto misteriosa, us un poso alguna cosa.
Es tracta, tal com heu endevinat, dels vagons del FC de Ponferrada a Villablino de la MSP (Minero-Siderúrgica de Ponferrada).
...què coi i quin sentit té aquest vagó immobilitzat aquí?. Des d'aquesta perspectiva fa llàstima, pobret.[/size]
És un vagó preservat, que va ser comprat per algú i se'l va emportar a casa seva... Jo també estic d'acord en que un vagó te de ser a la via...
MALLET73 escrigué:
santa maria un vagó sense sortida?!! almenys podrien tapar-lo per que no s'espatlli amb lapluja o el sol!! :nose te una retirada a un vagó correus.. ...
Sembla que ho varen fer, Carles:
Per cert, Santa Maria no: Santa Marina (del Sil), és a on es troba aquest vagó.
A mi em fa molta nostàlgia, amb una forta dosis de rabia i de tristesa de veure'l així, quan jo mateix hi havia viatjat. Ara bé, gracies a aquest pots (en sentit de sinònim de bunyol, nyap ...) avui dia podem gaudir de documents com aquests:
Però com que el meu post no té intenció de rastrejar cadàvers, un en mostraré algunes fotos d'aquest vagons en vida:
[Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo] Cap de les fotos d'aquest post és meva; són una recopilació de fotos trobades per Internet, de la que em seria molt difícil recordar-ne la procedència amb exactitud.
Olot Mestre d'obres
Assumpte: Re: Vagons de fusta de via estreta Catalunya i Espanya Dv Set 08, 2023 8:25 pm
Ah! me'n havia oblidat d'aquest, que poso aquí especialment per a en Carles!!
KTK Trenjardinaire Plus
Ubicació : Sant Vicenç dels Horts (Barcelona) Edat : 60 Data d'inscripció : 08/10/2013 Nombre de missatges : 1261
Assumpte: Re: Vagons de fusta de via estreta Catalunya i Espanya Dv Set 08, 2023 11:16 pm
Crec que que aquest vagó pertany o està custodiat pel Centro de Iniciativas Turísticas de Santa Marina de Sil. Sembla que el novembre de 2018, va ser vandalitzat.