El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITAT
Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te. Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
Ubicació : Badalona Edat : 72 Data d'inscripció : 29/11/2020 Nombre de missatges : 1514
Assumpte: Re: Vagons de fusta de via estreta Catalunya i Espanya Ds Gen 30, 2021 6:42 am
Bona tarda, Aquest és un dels Break's que va tenir el Peñarroya-Fuente del Arco que és com s'anomenava abans de que es prolongués cap a Puertollano. Es va construir per enllaçar les línies d'ample ibèric de Sevilla-Zafra-Mérida, a Fuente del Arco, amb la de Ciudad Real-Badajoz- Belmez, a Puertollano, ambdues línies propietat de MZA. La del Peñarroya era propietat de la Societat Minero Metalúrgica de Peñarroya, de capital francès. Salut i feina, Albert [Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo] Foto: Francisco Javier Rincón.
A treneru li agrada aquesta publicació.
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33793
Assumpte: Re: Vagons de fusta de via estreta Catalunya i Espanya Ds Gen 30, 2021 7:05 am
Oooooooh!
Aquest és el que és preservat a Madrid?
_________________ Amadeu [Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo]
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33793
Assumpte: Re: Vagons de fusta de via estreta Catalunya i Espanya Ds Gen 30, 2021 7:08 am
betulo237 escrigué:
Provem-ho, a escanejar sempre hi serem a temps. Vols que et passi el meu correu?
Si, però per privat, si us plau.
_________________ Amadeu [Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo]
betulo237 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Badalona Edat : 72 Data d'inscripció : 29/11/2020 Nombre de missatges : 1514
Assumpte: Re: Vagons de fusta de via estreta Catalunya i Espanya Ds Gen 30, 2021 7:11 am
Si, però encara no està restaurat. A Madrid també hi ha el Pagador. [Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo]
Olot Mestre d'obres
Assumpte: Re: Vagons de fusta de via estreta Catalunya i Espanya Ds Gen 30, 2021 7:13 am
Exacte. Jo el vaig veure allà.
Olot Mestre d'obres
Assumpte: Re: Vagons de fusta de via estreta Catalunya i Espanya Ds Gen 30, 2021 7:23 am
betulo237 escrigué:
Jo la que coneixia era aquesta que per l'estil que té també deu ser d'en Jordi Ibañez. [Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo]
No ho puc corroborar, però et puc dir que jo no la vaig pas veure entre les seves fotografies.
MALLET73 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
Assumpte: Re: Vagons de fusta de via estreta Catalunya i Espanya Dv Feb 12, 2021 8:24 pm
[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen] imatges del vagó(Coche) de tercera de minas de Aznalcollar de la web trenes i tiempos.. imatge de la foto misteriosa
salutacions
mallet73
A treneru li agrada aquesta publicació.
Olot Mestre d'obres
Assumpte: Re: Vagons de fusta de via estreta Catalunya i Espanya Dv Feb 12, 2021 8:45 pm
Amb el teu permís, Carles, he mirat d’iluminar una mica la foto, per veure si es veu millor.
Com bé sabeu, en Carles va fer el cotxe del Bidasoa, que eren iguals als del Plazaola, i li va quedar molt bé... però no ho faig pas com a "provocació", eh? que consti.
A TramBlau, TOG y a treneru Els hi agrada aquesta publicació.
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
Assumpte: Re: Vagons de fusta de via estreta Catalunya i Espanya Dv Nov 18, 2022 3:46 am
Provoca..sense problemes!!
salutacions
mallet73
Olot Mestre d'obres
Assumpte: Re: Vagons de fusta de via estreta Catalunya i Espanya Dt Gen 17, 2023 6:38 pm
Des de que hi varen començar a haver-hi ordinadors que estic recopilant dades de material de via estreta. Cada cop que he tingut un llibre a les mans, una revista, o qualsevol altre documentació, o simplement una informació, automàticament ho he anat registrant tot a la meva base de dades.
Fa molts i molts anys que ho faig, jo diria fins i tot que més de quaranta... De vegades hi ha obres que m'han donat molta feina, com ara Steam on the Sierra, que feia un llarg recull de totes les màquines que circulaven a l'època...
El que més perdut està són els vagons, tot i que encara se'n van trobant alguna foto per aquí i per allà...
Però he de confessar que de fa un temps ençà no dono l'abast en recopilar tot el que apareix per internet. És una autèntica revolució!
Com a mostra aquesta cerca sobre vagons, que me'n dóna d'exemplars que mai hauria somiat retrobar!!
A lluis7 y a betulo237 Els hi agrada aquesta publicació.
Assumpte: Re: Vagons de fusta de via estreta Catalunya i Espanya Dj Gen 19, 2023 9:24 am
Amadeu tens raó es dóna molta importància a màquines i poc a vagons
També hi ha molt d arxiu en paper ho puc constatar després de veure arxius de socis...caldria temps, personal i ganes.. per què aquests estiguin digitals....
Salutacions
Mallet73
Mallet73
Assumpte: Re: Vagons de fusta de via estreta Catalunya i Espanya Dj Mar 09, 2023 7:56 am
betulo237 escrigué:
Bona tarda, Aquest és un dels Break's que va tenir el Peñarroya-Fuente del Arco que és com s'anomenava abans de que es prolongués cap a Puertollano. Es va construir per enllaçar les línies d'ample ibèric de Sevilla-Zafra-Mérida, a Fuente del Arco, amb la de Ciudad Real-Badajoz- Belmez, a Puertollano, ambdues línies propietat de MZA. La del Peñarroya era propietat de la Societat Minero Metalúrgica de Peñarroya, de capital francès. Salut i feina, Albert [Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo] Foto: Francisco Javier Rincón.
Betulo...tens més informació..imatges... planell d aquest vagó??
Gràcies
Mallet73
A TramBlau li agrada aquesta publicació.
Contenido patrocinado
Assumpte: Re: Vagons de fusta de via estreta Catalunya i Espanya
Vagons de fusta de via estreta Catalunya i Espanya