El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITAT
Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te. Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 12351
Assumpte: Re: Construcció d'un circuit miner en IIp/Gn15 Dl Oct 10, 2011 7:46 am
Pere
TramBlau Mestre tramviaire
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 12351
Assumpte: Re: Construcció d'un circuit miner en IIp/Gn15 Dj Oct 13, 2011 10:12 am
Dins del circuit aniré incorporant diferents miniatures que personalitzin més l'escenificació, aquesta màquina d'esmolar la vaig trobar a casa d'un familiar en Griegos un poble d'Albarrasí, Terol, la hi vaig reparar per estar una mica deteriorat pel pas dels anys, té una mica més de quaranta anys aquesta preciositat, i vaig agafar suficient informació per reproduir la. La col·locaré en aquest segon mòdul a la zona de magatzems Pere
Assumpte: Re: Construcció d'un circuit miner en IIp/Gn15 Dv Oct 14, 2011 9:49 am
La màquina d'esmolar ja està començada, he començat per la roda que era la part més complicada, però no ha estat molt fàcil
Segueixo endavant amb el mòdul, avui he anat a Diotronic per material per a les connexions dels mòduls i ja he presentat els mòduls en IIm amb els mòduls Gn 15. He replantejat el projecte baixant la mesura total de 3.000 mm. a 2.400 mm., encara que en les fotos uns mòduls estan sobre dels altres, el mòdul superior, el mòdul GN 15, estarà col·locat 150 mm. sobre el mòdul IIm i a 300 mm. d'alçada sobre aquest mòdul. El replantejament és per facilitar el seu transport. Pere
Assumpte: Re: Construcció d'un circuit miner en IIp/Gn15 Ds Oct 15, 2011 2:22 am
Avui podria quedar acabada aquesta esmoladora, ara aquesta assecant a l'espera que aquesta tarda l'acabi. En el mòdul número dos del circuit Gn 15 estic fixant la via i quedarà parat fins que torni de Benasc, no poso fotos per veure molt pocs els avenços. Pere
Assumpte: Re: Construcció d'un circuit miner en IIp/Gn15 Ds Oct 15, 2011 5:33 am
Bé ja està acabat la màquina, a veure si demà ja tinc funcionant més recorregut de Gn 15. M'ha fet molta il·lusió fer una màquina d'esmolar, no sé on la col·locaré, però estarà col locada en aquest segon mòdul. Pere
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33792
Assumpte: Re: Construcció d'un circuit miner en IIp/Gn15 Ds Oct 15, 2011 7:28 am
És una petita meravella, però ja no ens sorprèn pas venint de tu.
Assumpte: Re: Construcció d'un circuit miner en IIp/Gn15 Dg Oct 16, 2011 2:16 am
Les bombetes les compro a DIOTRONIC, són de 12v encara que les faig funcionar amb un transformador de 6v i amb potenciòmetre per tot baixar més la potència. Vull que donin llum, no que il·luminin. Pere
peps Trenjardinaire Plus
Ubicació : vic Edat : 57 Data d'inscripció : 04/02/2009 Nombre de missatges : 1720
Assumpte: Re: Construcció d'un circuit miner en IIp/Gn15 Dg Oct 16, 2011 2:39 am
Realment es una pasada ,enorabona
SALUTACIONS
PEP
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33792
Assumpte: Re: Construcció d'un circuit miner en IIp/Gn15 Dg Oct 16, 2011 2:49 am
TramBlau escrigué:
Les bombetes les compro a DIOTRONIC, són de 12v encara que les faig funcionar amb un transformador de 6v i amb potenciòmetre per tot baixar més la potència. Vull que donin llum, no que il·luminin. Pere
Són bombetes d'aquelles anomenades "gra de blat"?
Si vols que facin llum però sense il·luminar, em sembla que ho podries aconseguir efectivament amb poc voltatge. I potser si les parets estan pintades amb un color fosc encara millor.
Assumpte: Re: Construcció d'un circuit miner en IIp/Gn15 Dg Oct 16, 2011 5:17 am
Olot escrigué:
Són bombetes d'aquelles anomenades "gra de blat"?
Si vols que facin llum però sense il·luminar, em sembla que ho podries aconseguir efectivament amb poc voltatge. I potser si les parets estan pintades amb un color fosc encara millor.
No se com es diuen, jo les compro en bosses de 100 i van amb filaments per soldar, valen crec que uns 17 euros la borsa.
El pintar fosc és l'important per aconseguir un bon efecte, però no amb color negre, seria massa fosc Pere
Assumpte: Re: Construcció d'un circuit miner en IIp/Gn15 Dv Oct 21, 2011 9:06 am
Ahir vam tornar de Benasc i avui ja he recuperat la construcció del segon mòdul. Abans d'acabar de col · locar la via he seguit amb la mina, avui he posat la primera capa de paper, demà posaré la segona i ja li donaré color al mateix temps. Tota aquesta part de la mina està totalment solta per poder treballar sense problemes.
Pere
Assumpte: Re: Construcció d'un circuit miner en IIp/Gn15 Ds Oct 22, 2011 7:18 am
Quatre detalls de la prolongació de la mina pel segon panell.
Pere
peps Trenjardinaire Plus
Ubicació : vic Edat : 57 Data d'inscripció : 04/02/2009 Nombre de missatges : 1720
Assumpte: Re: Construcció d'un circuit miner en IIp/Gn15 Dg Oct 23, 2011 4:14 am
et queda molt be,
estas fen untreball molt bo
salutacions PEP
Assumpte: Re: Construcció d'un circuit miner en IIp/Gn15 Dg Oct 23, 2011 8:02 am
Gràcies Pep, celebro que t'agradi, a veure com acaba. Ja està acabada la via de la mina, demà fixaré la mina al mòdul.
Pere
Assumpte: Re: Construcció d'un circuit miner en IIp/Gn15 Dl Oct 24, 2011 9:06 am
Quatre detalls de com muntar la via, fixada a les travesses amb petits claus i algúna fixació per sota, en el rail faig un petit forat amb el trepant, 0,6 mm. i li fix amb soldadura un tros de cable per subjectar-sota la travessa. Pere
Assumpte: Re: Construcció d'un circuit miner en IIp/Gn15 Dt Oct 25, 2011 10:33 am
Estic modificant una rotonda H0e estàtica en Gn 15 motoritzada. De moment ja he canviat l'ample de via i estic preparant la presa de corrent de les mateixes. La rotonda ve en aquest mòdul.
Pere
Contenido patrocinado
Assumpte: Re: Construcció d'un circuit miner en IIp/Gn15