TramBlau Mestre tramviaire
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 12351
| Assumpte: Fanal - Aprofitar complements de maquetisme naval Dl Jun 13, 2011 7:37 am | |
| Fa un temps, en una de les meves visites a Palau del carrer Vergara, vaig comprar aquesta fanal, res més són tres peces les que venien, les que conformen la llum, les he soldat, els he posat peu, plàstics per imitar vidre i la llum, una bombeta de 12 v., valia res més 5 euros crec, no me'n recordo bé però no gaire més. A quedat prou bé, un altre dia que passi comprare per fer alguna fanal més. Pere | |
|
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33792
| Assumpte: Re: Fanal - Aprofitar complements de maquetisme naval Dl Jun 13, 2011 8:55 am | |
| T'ha quedat molt be. | |
|
TramBlau Mestre tramviaire
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 12351
| Assumpte: Re: Fanal - Aprofitar complements de maquetisme naval Dl Jun 13, 2011 9:11 am | |
| Em va semblar que podia quedar bé amb peu com fanal, però provaré de fer més amb altres peus, per a paret i amb tres làmpades són els meus pròxims objectius ara que he acabat aquesta. Feia quatre o cinc mesos que l'havia comprat i no m'acabava de decidir a muntar-la. Pere | |
|
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Fanal - Aprofitar complements de maquetisme naval | |
| |
|