NO ESTAS CONNECTAT |
En aquest moment NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITATSi ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.
Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
Reglament del fòrum / Inscripcions
|
|
| Projecte en 0n30 | |
|
+9tram47 VAY E4lok Esteve peps MALLET73 Olot deMilà xavieralv 13 participantes | |
Autor | Missatge |
---|
tram47 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Aquitaine, França. Edat : 77 Data d'inscripció : 23/01/2009 Nombre de missatges : 2513
| Assumpte: Re: Projecte en 0n30 Dl Abr 25 2011, 10:49 | |
| | |
| | | xavieralv Trenjardinaire
Ubicació : Valls, Tarragona Edat : 59 Data d'inscripció : 05/06/2010 Nombre de missatges : 161
| Assumpte: Re: Projecte en 0n30 Ds Abr 30 2011, 15:30 | |
| Hola de nou, Be, per avui nomes una petita actualització del proyecte. La teulada ja esta colocada, falta l'angul superior. Aquesta estructura oberta, serveix tambe per tancar una mica aquesta zona de la maqueta. El petit moll de carrega Es una estructura oberta per ambdos costats Encara hi falta molt per acabar.... Encara que en aquestes fotos no s'aprecia, hi ha una petita oficina al costat esquerre. Detall del envellit de la fusta. Un altre detall. Vista en perspectiva del conjunt. Aquesta es la zona "nova" o en funcionament de la mina. Una vista general del complexe. Mes de lo mateix. Detall d'un altre envelliment. Per a la fusta que encara no te color, estic dubtant entre diferents tons... no se encara per quin decantare. Be aixo es tot per avui, espero no aburrir-vos excessivament. Salutacions, Xavier | |
| | | Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 17/01/2009 Nombre de missatges : 33795
| Assumpte: Re: Projecte en 0n30 Dl Maig 02 2011, 06:19 | |
| Avorrir-nos? Jo no he vist mai res igual. Ja pots continuar, ja. | |
| | | TramBlau Mestre tramviaire
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 29/01/2009 Nombre de missatges : 12351
| Assumpte: Re: Projecte en 0n30 Dl Maig 02 2011, 22:47 | |
| Estic callat no perquè no m'agradi, és que no puc tancar la boca , és un treball excel lent Pere | |
Ubicació : Valls, Tarragona Edat : 59 Data d'inscripció : 05/06/2010 Nombre de missatges : 161
| Assumpte: Re: Projecte en 0n30 Dl Maig 02 2011, 22:56 | |
| Moltes gracies pels vostres comentaris. De totes formes, tots aquests edificis en realitat no més son el decorat de fons de la maqueta. Lo que els maericans diun un "backdrop". Per aquest motiu, no estan massa detallats. Els nous edificis que faci a partir d'ara, procuraré que estiguin més ben fets i detallats. Tenía una mica de pressa per acabar-los, i així dedicar-me al detallat més intens d'altres edificis i estructures.
Salutacions,
Xavier | |
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 17/01/2009 Nombre de missatges : 33795
| Assumpte: Re: Projecte en 0n30 Dl Maig 02 2011, 23:13 | |
| - xavieralv escrigué:
- ...Per aquest motiu, no estan massa detallats. Els nous edificis que faci a partir d'ara, procuraré que estiguin més ben fets i detallats...
Valga'm Déu !!! Encara millor? És possible ?? | |
| | | tram47 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Aquitaine, França. Edat : 77 Data d'inscripció : 23/01/2009 Nombre de missatges : 2513
| Assumpte: Re: Projecte en 0n30 Dt Maig 03 2011, 12:46 | |
| | |
| Assumpte: Re: Projecte en 0n30 Dv Maig 06 2011, 17:08 | |
| Hola, gracies per anar seguint l'evolució de aquesta maqueta. Per avui només unes petites actualitzacions del projecte, com ara unes proves de pintura i envelliment als nous edificis. En aquesta pared de color verd, podem apreciar les diferents tonalitats aplicades per donar-li un aspecte una mica real. Son variacions de color efectuades a base de diluir el color base, en aquest cas verd, en cada capa i a mida que ens apropem a la zona mes fosca. Simulant el desgast realitzat pels temps i per les locomotores al passar. En aquest cas uns petits retocs d'ombres aprofitant la bona llum solar del dia. Estic dubtant en quin tipus de finestres posar i en quin estat de conservació. De nou gracies per la vostra atenció, espero que us agradi, salutacions molt cordials, Xavier | |
| Assumpte: Re: Projecte en 0n30 Dv Maig 06 2011, 20:49 | |
| - xavieralv escrigué:
- ...gracies per anar seguint l'evolució de aquesta maqueta....
Al contrari, gràcies a tu per mostrar-nos aquestes fotografies, i sobre tot per les explicacions de les pintures i els seus efectes !! | |
| Assumpte: Re: Projecte en 0n30 Dv Maig 13 2011, 15:56 | |
| Hola, un parell de nous edificis per a la maqueta. El primer es tracta d'un magatzem. Aquí tenim una imatge d'un lateral. L'edifici té com base un mur de pedra. Aquest mur serveix per tancar aquesta part de la maqueta. Una vista de prop de la paret Una altra vista des de la paret aquest. Aquesta és la zona de càrrega del magatzem. Detall de la construcció de la finestra. Cada finestra, aquesta formada per un total de 25 peces de les quals 9 són les visibles en aquestes imatges i la resta formen part dels tancaments de les mateixes. Perspectiva del conjunt. Imatge de l'altra paret. Aquesta part és la destinada a la venda al public. Una porta enmig dels dos aparadors centrals. Encara falten posar les portes i els cristalls. Aquest és l'altre edifici en construcció. Es tracta de l'edifici principal d'oficines i manteniment, així com l'entrada oest del complex miner. És un edifici de dues plantes, en el qual per la part central, està obert. Aquesta és l'entrada principal al complex miner. Bé, de moment això és tot per avui, Una salutació molt cordial per a tots, Xavier | |
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 29/01/2009 Nombre de missatges : 12351
| Assumpte: Re: Projecte en 0n30 Dv Maig 13 2011, 16:26 | |
| Que maco et queda, que bona mà que tens Pere | |
| Assumpte: Re: Projecte en 0n30 Dv Maig 13 2011, 18:16 | |
| El dia que et posis a fer vagons, caurem tots de cul
(això si és que hi ha algú que encara no ho hagi fet amb els teus edificis, és clar) | |
| Assumpte: Re: Projecte en 0n30 Dv Maig 13 2011, 21:19 | |
| Moltes gracies pels vostres comentaris. per lo que respecta a fer vagons, n'he fet varis. Sobre tot en 1:32, però ara no en tinc cap imatge disponible. Ara que estic en 0n30, m'estic fent un vago de servei.... de moment tinc fet aixo. Es tracta d'una plataforma on anirà alguna cosa a sobre. Encara no ho tinc decidit del tot, si una grua a vapor, un taller de manteniment, o quelcom aixi. No ho sé encara. Salutacions, Xavier | |
| Assumpte: Re: Projecte en 0n30 Dt Maig 24 2011, 13:05 | |
| | |
| Assumpte: Re: Projecte en 0n30 Dt Maig 24 2011, 19:41 | |
| Com no ens ha d'agradar? Si és una meravella !
Imagino que les lletres "OFFICE" son de Decadry. M'equivoco?
Cada cop és més difícil de trobar-ne.
Les pintures, com sempre? | |
| Assumpte: Re: Projecte en 0n30 Dt Maig 24 2011, 20:04 | |
| Efectivament, les lletres son de Decadry, encara en tinc uns quants paquets que vaig comprar ara fa una pila d'anys. En tinc d'aquesta marca i d'una altra que es diu LettraSet. (si fa o no fa, lo mateix)
Per lo referent a les pintures, també tens rao, com sempre.
Potser remarcar que les parts "metàl·liques" de la grua estan fetes amb paper de aquarel·les, en el que prèviament he punxat els "rematxes"
Fins aviat, Xavier | |
| Assumpte: Re: Projecte en 0n30 Dt Maig 31 2011, 14:57 | |
| Hola, altre cop per aqui, per aborrir una mica més al personal... Aquesta es la nova estructura que estic construint per a la maqueta. De fet es una estructura força complexa, quan estigui mes avançada explicare el per que y com. De moment unes fotos... Salutacions Xavier | |
| Assumpte: Re: Projecte en 0n30 Dt Maig 31 2011, 18:41 | |
| | |
| Assumpte: Re: Projecte en 0n30 Dt Maig 31 2011, 20:11 | |
| - TramBlau escrigué:
- Tu no avorreixes el personal Xavier...
Completament d'acord. | |
| | | maquinista Trenjardinaire
Ubicació : Navarcles Edat : 65 Data d'inscripció : 20/03/2011 Nombre de missatges : 182
| | | | xavieralv Trenjardinaire
| Assumpte: Re: Projecte en 0n30 Dv Jun 03 2011, 09:58 | |
| Hola, Be avui tenim aixó una mica mes avançat. Les lletres DCC son fetes amb "Decadry" i despres repasades amb pintura acrilica i una mica de pincell sec. Encara falten els detalls més importants, pero ja es veu una mica mes. La teulada está feta amb paper de acuarela, tractat amb cola blanca i aigua, i despres pintat tambe amb acrilics. Salutacions i gracies per anar seguint aquest fil. Xavier. | |
| Assumpte: Re: Projecte en 0n30 Ds Jun 04 2011, 08:18 | |
| - xavieralv escrigué:
- ...Salutacions i gracies per anar seguint aquest fil...
Al contrari, gràcies a tu. No deixo de seguir el fil, encara que de vegades no digui res, més que res per no repetir-me. | |
| Assumpte: Re: Projecte en 0n30 Dl Jun 06 2011, 16:16 | |
| Hola de nou, gracies Amadeu, però no es necessari respondre a cada post que faci. M'agrada molt l'ambient i la qualitat d'aquest fòrum. Te un magnific ambient ferroviari. Es dels pocs que son gratificants en tots els aspectes. Be, continuant amb el fil, aquí us deixo les darreres fotografies d'aquesta estructura. No mes li he afegit uns detalls, però ja que da menys per acabar-la. Salutacions cordials, Xavier | |
| Assumpte: Re: Projecte en 0n30 Dl Jun 06 2011, 16:33 | |
| Fas un treball molt bonic, és un gust el seguir-i encara crec que no falten lloances Pere | |
| | | | Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Projecte en 0n30 | |
| |
| | | | Projecte en 0n30 | |
|