TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta
 
PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
Microlayout 0n30 WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT


Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.


Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.


Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions


 

 Microlayout 0n30

Ir abajo 
+9
josepmaria
ignasibaga
OG22
Ramon Pont
xavieralv
fve
Olot
Sisu
E4lok
13 participantes
AutorMissatge
E4lok
Trenjardinaire
E4lok


Ubicació : Granollers
Edat : 63
Data d'inscripció : 27/01/2009
Nombre de missatges : 824

Microlayout 0n30 Empty
MissatgeAssumpte: Microlayout 0n30   Microlayout 0n30 I_icon_minitimeDg Ago 23, 2020 12:22 am

Hola amics, després de un llarg temps sense publicar res, us presento el darrer projecte que estic fent, i al que he donat força empenta entre el confinament i les vacances d'estiu.
Cada cop tinc més clar que no faré una maqueta gran a casa, ni per espai, ni per temps, ni per diners, així que m'he decantat pels diorames i models de material rodant.

La escala 0n30 americana  és una bona combinació: via estreta, escala que permet detall i que la vista agraeix a la meva edat.

M'he decidit per un diorama funcional amb dues vies, sense desviaments, una combinació entre les idees britàniques i americanes, que es podrà ubicar a una prestatgeria de la llibreria del meu despatx a casa, i que es pot fer funcionar amb una via tipus cassette auxiliar, sobre la taula del despatx. L'idea és poder fer fotografies i videos, i tenir exposats els models de material rodant.

Les dimensions són de 60x30cm i 35cm d'alçada condicionats per l'espai de la prestatgeria del moble.

Encara queda molta feina per fer, pero la decoració básica ja és a punt. Ahir, vaig fer probes de funcionament i unes fotos per veure les posibilitats i per ajudar-me a definir el decorat del fons, de moment nomès hi ha el cel pintat.

Tinc fotos del procés de construcció, si us interesa ja aniré afegint. Tots els edificis són de fusta, dibuixats previament amb Autocad i construits a base de llistons i de palets dels xinessos.
La base és un marc de llistons de fusta amb base de porex estruit, pesa poc i és un bon aillament del soroll. Les roques són fetes amb una base de porex extruit, recobert amb la tradicional vena de guix i escaiola, amb roques fetes amb escaiola amb motlles Woodland Scenics. La via és feta a mà, travesses de fusta, amb carrils codi 100 de PIKO aprofitats d'una via flexible H0 i clavat com a la realitat amb "spikes" Microengineering. El balast és de pedra real, "made by Josep Tordera". A sobre de la passarela de la mina anirà una via per vagonetes, amb carrils i ample de via N que equivaldrà a escala 0n18.

Vista general del microlayout:
Microlayout 0n30 Img_5311

Detall del carregador de mineral de la mina. Els vagons també són fets per mi. Encara falta el mecanisme de la porta i la rampa del carregador. El faré en impessió 3D
Microlayout 0n30 Img_5310

Interior de la cotxera. Encara falta fer la coberta de la teulada i les finestres. Les finestres són en procés de construcció, fetes en impessió 3D:
Microlayout 0n30 Img_5312

La Shay a punt d'entrar a la cotxera:
Microlayout 0n30 Img_5313

Espero que us agradi.

A TramBlau y a TOG Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
http://e4lok.blogspot.com/
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6846

Microlayout 0n30 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Microlayout 0n30   Microlayout 0n30 I_icon_minitimeDg Ago 23, 2020 1:59 am

Hola Toni, molt bona feina i bona idea, és cert que el material americà a aquesta escala és abundant. Suposo que la loco és comprada, potser Bachmann?.
Només faràs americà? Has abandonat les escales grans?
Tornar a dalt Ir abajo
E4lok
Trenjardinaire
E4lok


Ubicació : Granollers
Edat : 63
Data d'inscripció : 27/01/2009
Nombre de missatges : 824

Microlayout 0n30 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Microlayout 0n30   Microlayout 0n30 I_icon_minitimeDg Ago 23, 2020 5:27 am

Hola Siso, si la locomotora és Bachmann. En tinc tres, pero possiblement aqui es quedarà. Gaudeixo més fent el material. He fet varis vagons.
L'etapa de fer tren tripulat de moment queda aparcada. Conservo les locomotores i prou. També tinc a mitjes un altre microlayout en H0 dels antics rafals de la Barceloneta, de moment només tinc part dels edificis, pero està pendent de peces que haig de desenvolupar amb la impresora 3D, el temps és limitat!.

I tú, no preparas cap model?
Tornar a dalt Ir abajo
http://e4lok.blogspot.com/
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 32943

Microlayout 0n30 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Microlayout 0n30   Microlayout 0n30 I_icon_minitimeDg Ago 23, 2020 9:52 pm

Moltes gràcies per aquesta magnífica aportació, Toni. super12

E4lok escrigué:
... Tinc fotos del procés de construcció, si us interesa ja aniré afegint. ...

Naturalment que ens interessa!!  

Un treball de la categoria del teu ens interessa a tots (m'atreveixo fins i tot a afirmar-ho sense parlar només a títol individual meu).

M'agrada molt i estic impacient per la continuació. I una de les coses que més valoro és el material que dius que utilitzes, procedent dels xinos!

Enhorabona per el treball.  super12 I en aquests casos (només en aquests) val a dir: visca el confinament!

Suposo que aquests diorames els deus fer preveient una interconnexió entre ells a fi de poder donar-li una funcionalitat semblant als mòduls. És aquesta la teva intenció?

E4lok escrigué:
... es pot fer funcionar amb una via tipus cassette auxiliar....

Jo no és que és una via tipus Cassete auxiliar.  Embarassed

E4lok escrigué:
... La via és feta a mà, travesses de fusta, amb carrils codi 100 de PIKO aprofitats d'una via flexible H0 i clavat com a la realitat amb "spikes" Microengineering....

El resultat obtingut és magnífic. Very Happy

E4lok escrigué:
... El balast és de pedra real, "made by Josep Tordera"....

Aquí puc donar jo una petita explicació per a qui no el conegui:

En Josep Tordera és un membre de Cal Gavatx (que malauradament no és a TRENS.CAT) que és un modelista amb mans de plata. Els seus treballs demostren la seva habilitat amb les mans, i el seu grau de perfeccionisme. Qui té l'oportunitat de parlar amb ell i pot aprofondir en la construcció de qualsevol de les seves peces, té l'ocasió de descobrir també la seva imaginació i iniciativa per a construir les eines i els utillatges que precisa. En Josep Tordera és un autèntic mestre.

Com a mostra dels seus treballs us puc aconsellar aquests dos fils, si be el segon sembla que per desgracia també ha perdut les fotografies. Miraré si properament puc trobar un moment per a reposar-les:

https://trenscat.forosactivos.net/t2893-semafor-renfe-a-escala-1-22-5

https://trenscat.forosactivos.net/t2053-l-estacio-del-circiut-de-cal-gavatx
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
fve
Comptador de reblons
fve


Ubicació : Jafre / Barcelona
Edat : 65
Data d'inscripció : 22/10/2012
Nombre de missatges : 3146

Microlayout 0n30 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Microlayout 0n30   Microlayout 0n30 I_icon_minitimeDg Ago 23, 2020 10:35 pm

Jo ja tinc les crispetes preparades per veure el que penjaràs.
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6846

Microlayout 0n30 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Microlayout 0n30   Microlayout 0n30 I_icon_minitimeDg Ago 23, 2020 11:55 pm

E4lok escrigué:
Hola Siso, si la locomotora és Bachmann. En tinc tres, pero possiblement aqui es quedarà. Gaudeixo més fent el material. He fet varis vagons.
L'etapa de fer tren tripulat de moment queda aparcada. Conservo les locomotores i prou. També tinc a mitjes un altre microlayout en H0 dels antics rafals de la Barceloneta, de moment només tinc part dels edificis, pero està pendent de peces que haig de desenvolupar amb la impresora 3D, el temps és limitat!.

I tú, no preparas cap model?

No Toni, mai es pot dir mai, però de moment segueixo al fòrum, disfruto de les vostres construccions i circuits i si s'acaba fent alguna trobada quan es pugui, segurament hi vagi. Però ja no vull construir res més, no tinc prou temps ara i com que no tinc cap previsió de circuit, amb lo que he fet en tinc ben bé prou.

A E4lok li agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
xavieralv
Trenjardinaire
xavieralv


Ubicació : Valls, Tarragona
Edat : 58
Data d'inscripció : 04/06/2010
Nombre de missatges : 160

Microlayout 0n30 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Microlayout 0n30   Microlayout 0n30 I_icon_minitimeDl Ago 24, 2020 3:03 am

Molt maco. M'agrada molt. Bona feina.
Salutacions.

A E4lok li agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
http://railroadstructures.blogspot.com/
E4lok
Trenjardinaire
E4lok


Ubicació : Granollers
Edat : 63
Data d'inscripció : 27/01/2009
Nombre de missatges : 824

Microlayout 0n30 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Microlayout 0n30   Microlayout 0n30 I_icon_minitimeDl Ago 24, 2020 7:30 am

Olot escrigué:

Jo no és que és una via tipus Cassete auxiliar.  Embarassed
Es tracta d'una via colocada sobre una plataforma de la mateixa alçada que el mòdul d'una llargada suficient per una locomotora i un parell de vagons, que pots acoblar a qualsevol dels extrems de les dues vies i que permet maniobrar.
Ja penjaré fotos.
També tinc pensat fer un transbordador (en anglès "traverser") a un dels extrems amb dues o tres vies, et permet tenir més vagons i locomotores llestes per fer les maniobres. Aixó és mes de cara a exhibicions en public, i s'amaga darrera d'un frontal, de moment no és prioritari, encara queda molta cosa per fer...
Tornar a dalt Ir abajo
http://e4lok.blogspot.com/
Ramon Pont
Trenjardinaire
Ramon Pont


Ubicació : Vic
Edat : 67
Data d'inscripció : 22/07/2018
Nombre de missatges : 437

Microlayout 0n30 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Microlayout 0n30   Microlayout 0n30 I_icon_minitimeDl Ago 24, 2020 11:52 am

Felicitats per la feina feta Toni, el diorama es molt bó. A mi em va passar com a tu. Fa anys, havia tingut una maqueta HO força gran, 9 metres de llarg per 2 metres d'ample, a la torre del meu pare, varem vendre la casa i vaig tenir desfer la maqueta. Vaig pensar no tornaré a fer una maqueta fins que no trobi una solució, principalment per la falta d'espai. Per això vaig començar l'any 2004 amb els mòduls en HO de la Federació Catalana. Actualment, quan vull fer correr els trens tinc l'estació de Campdevànol en HO i algún mòdul més i es la solució, diorames ó mòduls. Molt interessant.

Salutacions

Ramon

super12 aplaud super12 aplaud super12 aplaud

A E4lok li agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
OG22
Trenjardinaire
OG22


Ubicació : Madremanya
Edat : 54
Data d'inscripció : 19/09/2018
Nombre de missatges : 658

Microlayout 0n30 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Microlayout 0n30   Microlayout 0n30 I_icon_minitimeDl Ago 24, 2020 6:55 pm

Cada vegada m'agraden més aquestes maquetes modulars. A més, el fet de fer-se per trams, permet decorar-les a nivell de diorama. Felicitats per la feina.

Salutacions

A E4lok li agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
E4lok
Trenjardinaire
E4lok


Ubicació : Granollers
Edat : 63
Data d'inscripció : 27/01/2009
Nombre de missatges : 824

Microlayout 0n30 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Microlayout 0n30   Microlayout 0n30 I_icon_minitimeDs Ago 29, 2020 12:47 am

Com comentat, tinc algunes fotos del procés de construcció.

Aqui veiem un detall de la base amb les travesses i via a mitg fer.
Microlayout 0n30 Vista_10

La base és de porex extruit, amb tires de suro per la via. Previament a la colocació de les teravesses, pintem amb una barreja de pintura acrilixa marró i cola blanca, qie li dona més consistència. També es col.loca un marc de llistons que suportarà el terra de la cotxera.

Microlayout 0n30 Pis_co10

Les travesses les faig amb llistons de fusta de 4x4mm, que compro al Servei Estació. Un cop tallats a la mida, cal pasar un raspall metàl.lic per fer l'efecte de les vetes de la fusta. Per tintar-les faig servir una dissolució de tinta xinesa amb alcohol isopropilic. Després faig pincell sec amb pintura acrilica de colors ocre, òxid  i gris.
Per enganxar les travesses, vaig fer un utillatge amb la separació de les travesses, s'enganxen amb cinta de carrocer i s'enganxen amb cola blanca al llit de suro.

La via es clavada amb escarpies (spikes en anglés). Les vaig comprar per internet a Estrasburg, són americanes de la marca Microengineering. Per clavar-les vaig fer servir unes alicates a les que vaig fer una ranura per aguantar-les. Cal entrar amb inclinació. De vegades s'ha de fer un forat previ amb broca amb tladre manual, si la fusta és massa dura. Després no costa perque hi ha el suro i el porex. És una tasca entretinguda, perque s'ha d'anar controlant la rectitud del carril. Primer es col.loca un carril, col.locant escarpies cada 4 travesses, un cop finalitzat es claven la resta. El segon carril requereix de més control per verificar l'ample de via, amb l'ajut d'un bogie. Els carrils són codi 100 aprofitats de H0, els pinto previament amb color marró oxid.

El primer essaig el vaig fer amb la via cassette, que en realitat no em calia fer-la amb via detallada. Aqui es veu un detall

Microlayout 0n30 Casset10

Bé continuará, ara m'acaba de finalitzar la impressora 3D de fer una peça.

A Olot y a TramBlau Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
http://e4lok.blogspot.com/
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 32943

Microlayout 0n30 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Microlayout 0n30   Microlayout 0n30 I_icon_minitimeDs Ago 29, 2020 5:30 am

Moltes gràcies, Toni. Espero impacient la continuació. super12

A E4lok li agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7153

Microlayout 0n30 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Microlayout 0n30   Microlayout 0n30 I_icon_minitimeDs Ago 29, 2020 5:54 am

excel·lent treball ok ok ok ok ok ok

A E4lok li agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
josepmaria
Trenjardinaire Plus
josepmaria


Ubicació : barcelona
Edat : 77
Data d'inscripció : 17/09/2012
Nombre de missatges : 1829

Microlayout 0n30 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Microlayout 0n30   Microlayout 0n30 I_icon_minitimeDs Ago 29, 2020 8:00 am

Felicitats Toni

A E4lok li agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18704

Microlayout 0n30 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Microlayout 0n30   Microlayout 0n30 I_icon_minitimeDg Ago 30, 2020 8:36 pm

genial genial genial genial 10 10 10 10 10 10 10 Pancarta cor Pancarta cor Bravo Bravo genial genial 10 10

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
dvdtren
Trenjardinaire
dvdtren


Ubicació : ARENYS
Edat : 56
Data d'inscripció : 23/09/2018
Nombre de missatges : 156

Microlayout 0n30 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Microlayout 0n30   Microlayout 0n30 I_icon_minitimeDc Set 02, 2020 11:28 am

Un treball genial!! una escala molt interessant.

A la red hi ha molts videos amb un detall de modelisme molt gran.
Però aquí deu ser difícil de trobar material, oi?

Salut!
Tornar a dalt Ir abajo
KTK
Trenjardinaire Plus
KTK


Ubicació : Sant Vicenç dels Horts (Barcelona)
Edat : 59
Data d'inscripció : 08/10/2013
Nombre de missatges : 1191

Microlayout 0n30 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Microlayout 0n30   Microlayout 0n30 I_icon_minitimeDl Set 07, 2020 12:53 am

Shocked Quina maravella !!!

Salut
Xavi KTK
Tornar a dalt Ir abajo
E4lok
Trenjardinaire
E4lok


Ubicació : Granollers
Edat : 63
Data d'inscripció : 27/01/2009
Nombre de missatges : 824

Microlayout 0n30 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Microlayout 0n30   Microlayout 0n30 I_icon_minitimeDt Feb 20, 2024 7:35 am

Avui he estat fent unes fotos de l'estat actual del microlayout. Pràcticament està acabat, nomès falta finalitzar la instal.lació elèctrica que actualment és provisional. El fil va quedar aturat fa temps, així que us explico alguns detalls de la construcció, no vaig fer fotos del procés.

Vaig fer el frontal (la "fascia" que diuen els anglessos) amb fusta pintada de negre. Les lletres i el logo de la companyia imaginaria "Bear Creek Logging &Mining Railroad" els vaig fer amb tall làser amb cartró de 1 mm de gruix, i després pintat:

Microlayout 0n30 Img_5918


La il.luminació és amb tires LED, una frontal blanca a 12V i dues posteriors RGB a 5V que permeten fer efecte de nit, crepuscle...  Les bombetes dels fanals són de les garnaldes LED de les que venen els xinessos per Nadal, funcionen a 3V. Els fanals són fets amb impressió 3D.

Microlayout 0n30 Img_5919


Vaig acabar el carregador de mineral. És funcional. Mitjançant un servo, s'acciona la porteta de la tremuja. Per darrera es pot alimentar el mineral simulat.
Microlayout 0n30 Img_5928
Microlayout 0n30 Img_5920


També faig fer detalls de l'interior de la cotxera. Prestatgeries i banc de treball fets amb fusta de balsa. Les llaunes, fanals de miners, ampolles, eines, cargol de banc, estufa... tot amb impressió 3D.

Microlayout 0n30 Img_5921

El miner i la vagoneta també fets amb impressió 3D. El miner el vaig fer modificant un soldat alemany  del Afrika Korps que vaig trobar a Thinghiverse.  La vagoneta la vaig dissenyar a partir de plànols de la vagoneta real. Les rodes són aprofitades d'un vagó d'escala N. Les altres figures són Preiser escala 0.

Microlayout 0n30 Img_5922
Microlayout 0n30 Img_5923

Per fer els efectes de llum, faig servir el comandament remot que vé amb la tira LED. Aqui veieu algunes fotos, totes fetes amb l'iphone:

Microlayout 0n30 Img_5924Microlayout 0n30 Img_5925Microlayout 0n30 Img_5926
Microlayout 0n30 Img_5927

El següent pas és fer un mòdul accesori lateral per preparar les composicions i fer les maniobres, la meva intenció és poder exposar-lo algún dia, i per aixó és imprescindible. Ara faig les maniobres amb un tram de via (una "cassette"), pero de cara al públic no queda bé. Pero aixó serà més endavant, primer cal acabar el vagó del tren del ciment!

A TramBlau, TOG, alejandro sasplugas y a betulo237 Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
http://e4lok.blogspot.com/
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12058

Microlayout 0n30 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Microlayout 0n30   Microlayout 0n30 I_icon_minitimeDt Feb 20, 2024 7:45 am

genial genial genial 10 10 10 10

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 32943

Microlayout 0n30 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Microlayout 0n30   Microlayout 0n30 I_icon_minitimeDt Feb 20, 2024 5:45 pm

Ostres!! quina passada!!!

Ja no me'n recordava d'aquest fil. Moltes gràcies, Toni!!

Escolta, no t'agradaria pas de venir a exposar-lo a Molins? tenim prou lloc com per que l'hi tinguis. Muntem divendres a la tarda, i estrenem local nou. Seria molt apropiat, donat que la teva escala 0 també és una escala gran. I sobre tot promouria l'afició.

Ja hi veig el teu mòdul, acompanyat de les fotos que vares posar en aquest fil, mostrant la seva construcció pas a pas, i a tu allà, envoltat de gent, admirant la teva obra i fent preguntes.

sii

Exposant en aquesta trobada probablement coneixeries gent que no surt de l'armari, però que fan el mateix que tu, o que no gosen començar perquè els hi falta només una petita empenteta, que tu acabaràs donant-els-hi...

Dóna't pressa: ÉS AQUEST DIVENDRES!! Very Happy

Nosaltres et podem proporcionar faldons negres, o teles de vellut blaves o verdes, per a posar-hi el teu mòdul...

Au va, que encara tens temps per a posar fil a l'agulla! super12
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
E4lok
Trenjardinaire
E4lok


Ubicació : Granollers
Edat : 63
Data d'inscripció : 27/01/2009
Nombre de missatges : 824

Microlayout 0n30 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Microlayout 0n30   Microlayout 0n30 I_icon_minitimeDc Feb 21, 2024 1:11 am

Hola Amadeu.

Gràcies per la invitació, pero com deia la instal.lació eléctrica és provisional i fa falta el mòdul accesori.

Soc massa perfeccionista i m'agradaria presentar-ho tal i com ho tinc pensat.

Pero t'agafo la paraula per una propera trobada, ja em direu quina seria per tenir-ho llest.
Tornar a dalt Ir abajo
http://e4lok.blogspot.com/
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 32943

Microlayout 0n30 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Microlayout 0n30   Microlayout 0n30 I_icon_minitimeDc Feb 21, 2024 2:13 am

Dins mira, Toni, el calendari MOMI és al portal del Fòrum. Very Happy
Des d'allà pots veure totes les dates i des d'allà tens accés a casa fil de  cada expo.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Contenido patrocinado





Microlayout 0n30 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Microlayout 0n30   Microlayout 0n30 I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Microlayout 0n30
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Projecte en 0n30

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
TRENS.CAT :: ALTRES ESCALES NO TANT DE JARDÍ (El tren d'hivern) :: Via estreta a altres escales: H0m, H0e, H0i ... 0m, 0n30...-
Canviar a: