TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta
 
PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
Material mòbil de TSE WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT


Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.


Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.


Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions


 

 Material mòbil de TSE

Ir abajo 
2 participantes
AutorMissatge
VAY
Jardinaire
VAY


Ubicació : Ibi
Edat : 44
Data d'inscripció : 03/08/2010
Nombre de missatges : 71

Material mòbil de TSE Empty
MissatgeAssumpte: Material mòbil de TSE   Material mòbil de TSE I_icon_minitimeDv Feb 18, 2011 6:15 am

Com ja vaig comentar, a un altre fil, fa unes setmanes, he incorporat un nou furgó al ferrocarril.

El furgó, comprat a l'eBay, era originalment de color gris i l'he repintat i afegit les inscripcions que veieu.

A mi m'agrada molt com ha quedat, je, je Laughing Laughing Laughing

Us pose unes fotos del furgonet.

Material mòbil de TSE P2120330version2

Material mòbil de TSE P2130387version2

Material mòbil de TSE P2130388version2

Material mòbil de TSE P2120341version2

Material mòbil de TSE P2120336version2

Material mòbil de TSE P2120331version3
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33035

Material mòbil de TSE Empty
MissatgeAssumpte: Re: Material mòbil de TSE   Material mòbil de TSE I_icon_minitimeDv Feb 18, 2011 8:43 am

Realment t'ha quedat molt be.

M'agrada molt com pintes i rotules els vagons. Quina pintura fas servir? Ho pintes a pinzell?
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
VAY
Jardinaire
VAY


Ubicació : Ibi
Edat : 44
Data d'inscripció : 03/08/2010
Nombre de missatges : 71

Material mòbil de TSE Empty
MissatgeAssumpte: Re: Material mòbil de TSE   Material mòbil de TSE I_icon_minitimeDv Feb 18, 2011 9:55 am

Utilitze pintures marca HUMBROL i faig servir pinzell.

Com que els vagons son imitació de fusta, queda bé l'acabat del pizell, donat que al quedar menys uniforme, és més real, (al meu parer). Això sí, hi ha que pintar en el sentit de la "fusta".

En el cas de cotxes de viatjers o màquines no sé com m'ho faré perque no tinc aerògraf.
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33035

Material mòbil de TSE Empty
MissatgeAssumpte: Re: Material mòbil de TSE   Material mòbil de TSE I_icon_minitimeDv Feb 18, 2011 10:19 am

Humbrol mate?
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
VAY
Jardinaire
VAY


Ubicació : Ibi
Edat : 44
Data d'inscripció : 03/08/2010
Nombre de missatges : 71

Material mòbil de TSE Empty
MissatgeAssumpte: Re: Material mòbil de TSE   Material mòbil de TSE I_icon_minitimeDv Feb 18, 2011 10:29 am

Efectivament. Per a material de mercaderies crec que es el més acertat. Per a viatjers, depenent del tipus de material potser siga millor pintura brillant.
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33035

Material mòbil de TSE Empty
MissatgeAssumpte: Re: Material mòbil de TSE   Material mòbil de TSE I_icon_minitimeDv Feb 18, 2011 10:37 am

Jo ho pintaria igualment en mate.

Mira't aquest fil. Tot el material que està pintat, és en mate:

https://trenscat.forosactivos.net/t146p15-el-circuit-modular-de-passioniim-suissa?highlight=modular

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Contenido patrocinado





Material mòbil de TSE Empty
MissatgeAssumpte: Re: Material mòbil de TSE   Material mòbil de TSE I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Material mòbil de TSE
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Material mòbil divers
» Material mobil variat -garratt inclossa- i circuit amb motor rc playmobil
» Material comercial a escala H0m/H0e transformable en material ibèric amb poques modificacions
» Material miner
» Més personalitzacions de material comercial

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
TRENS.CAT :: Escala 1:22'5 / IIm / G / Via de 45 mm / Altres escales i galges relacionades :: Modelisme a escala 1/22'5 :: Material mòbil (artesà, personalitzat, modificacions)-
Canviar a: