NO ESTAS CONNECTAT |
En aquest moment NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITATSi ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.
Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
Reglament del fòrum / Inscripcions
|
|
| Material mòbil de TSE | |
| | Autor | Missatge |
---|
VAY Jardinaire
Ubicació : Ibi Edat : 44 Data d'inscripció : 03/08/2010 Nombre de missatges : 76
| Assumpte: Material mòbil de TSE Dv Feb 18, 2011 6:15 am | |
| | |
| | | Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33792
| Assumpte: Re: Material mòbil de TSE Dv Feb 18, 2011 8:43 am | |
| Realment t'ha quedat molt be.
M'agrada molt com pintes i rotules els vagons. Quina pintura fas servir? Ho pintes a pinzell? | |
| | | VAY Jardinaire
Ubicació : Ibi Edat : 44 Data d'inscripció : 03/08/2010 Nombre de missatges : 76
| Assumpte: Re: Material mòbil de TSE Dv Feb 18, 2011 9:55 am | |
| Utilitze pintures marca HUMBROL i faig servir pinzell.
Com que els vagons son imitació de fusta, queda bé l'acabat del pizell, donat que al quedar menys uniforme, és més real, (al meu parer). Això sí, hi ha que pintar en el sentit de la "fusta".
En el cas de cotxes de viatjers o màquines no sé com m'ho faré perque no tinc aerògraf. | |
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33792
| Assumpte: Re: Material mòbil de TSE Dv Feb 18, 2011 10:19 am | |
| | |
| | | VAY Jardinaire
| Assumpte: Re: Material mòbil de TSE Dv Feb 18, 2011 10:29 am | |
| Efectivament. Per a material de mercaderies crec que es el més acertat. Per a viatjers, depenent del tipus de material potser siga millor pintura brillant. | |
| Assumpte: Re: Material mòbil de TSE Dv Feb 18, 2011 10:37 am | |
| | |
| | | Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Material mòbil de TSE | |
| |
| | | | Material mòbil de TSE | |
|