NO ESTAS CONNECTAT |
En aquest moment NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITATSi ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.
Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
Reglament del fòrum / Inscripcions
|
|
| Més personalitzacions de material comercial | |
| | Autor | Missatge |
---|
ulises Trenjardinaire Plus
Ubicació : Logronyo Edat : 65 Data d'inscripció : 04/08/2013 Nombre de missatges : 1290
| Assumpte: Més personalitzacions de material comercial Ds Gen 14, 2017 11:42 pm | |
| El primer vehicle personalitzat és un cotxe de Piko de via ampla. En principi, com es veu en aquesta foto, m'havia limitat a posar-li el topall central i matricular-lo. Amb una mica de Evergreen i massilla se li reforma el tester per donar-li un aspecte més "via estreta". I així queda un cop finalitzat. Per acabar, un canvi molt significatiu d'unes cisternes de LGB molt conegudes. Una mica de pintura i calcomanies fan miracles ...
Editat per darrera vegada per ulises el Dg Maig 03, 2020 11:58 pm, editat 1 cop en total | |
| | | Mitjans Mestre 3D
Ubicació : Barcelona Edat : 45 Data d'inscripció : 27/05/2014 Nombre de missatges : 7624
| Assumpte: Re: Més personalitzacions de material comercial Dg Gen 15, 2017 8:37 am | |
| Aquests vagons de piko em recorden els de lgb, però amb els testers tancats. T'han quedat molt bé! | |
| | | MALLET73 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
| Assumpte: Re: Més personalitzacions de material comercial Dg Gen 15, 2017 10:03 pm | |
| Ei ! m'agrada aquesta modificació de material comercial..ara es genial!!!
felicitats, segueixo aquestes modificacions..!! veig que també fas servir les calques...!
salutacions
mallet73 | |
| | | TramBlau Mestre tramviaire
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 12351
| Assumpte: Re: Més personalitzacions de material comercial Dl Gen 16, 2017 12:46 am | |
| | |
| | | Sonderzug Trenjardinaire
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 63 Data d'inscripció : 05/12/2014 Nombre de missatges : 489
| Assumpte: Re: Més personalitzacions de material comercial Dl Gen 16, 2017 12:55 am | |
| Us pot interessar AQUEST llibre!! | |
| | | ulises Trenjardinaire Plus
Ubicació : Logronyo Edat : 65 Data d'inscripció : 04/08/2013 Nombre de missatges : 1290
| Assumpte: Re: Més personalitzacions de material comercial Dl Gen 16, 2017 6:50 am | |
| - MALLET73 escrigué:
- Ei ! m'agrada aquesta modificació de material comercial..ara es genial!!!
felicitats, segueixo aquestes modificacions..!! veig que també fas servir les calques...!
salutacions
mallet73 La veritat és que ha estat la meva primera experiència amb calques. Les del vagó de bogis, per la seva gran mida, em van donar algun problema però gràcies al micro-set i micro-sol vaig quedar satisfet del resultat. Fins ara només havia treballat amb lletres transferibles. | |
| | | ulises Trenjardinaire Plus
| Assumpte: Re: Més personalitzacions de material comercial Dl Gen 16, 2017 6:53 am | |
| - Sonderzug escrigué:
- Us pot interessar AQUEST llibre!!
Gràcies per l'enllaç. La veritat és que per envellir material, i ho dic per pròpia experiència, a més de tècnica es requereix esperit artístic, cosa que no tinc. | |
| | | MALLET73 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
| Assumpte: Re: Més personalitzacions de material comercial Dt Gen 17, 2017 1:43 am | |
| - ulises escrigué:
- MALLET73 escrigué:
- Ei ! m'agrada aquesta modificació de material comercial..ara es genial!!!
salutacions
mallet73 La veritat és que ha estat la meva primera experiència amb calques. Les del vagó de bogis, per la seva gran mida, em van donar algun problema però gràcies al micro-set i micro-sol vaig quedar satisfet del resultat. Fins ara només havia treballat amb lletres transferibles. ok, gràcies mallet73 | |
| | | Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Més personalitzacions de material comercial | |
| |
| | | | Més personalitzacions de material comercial | |
|