TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta
 
PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
Més personalitzacions de material comercial WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT


Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.


Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.


Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions


 

 Més personalitzacions de material comercial

Ir abajo 
5 participantes
AutorMissatge
ulises
Trenjardinaire Plus
ulises


Ubicació : Logronyo
Edat : 64
Data d'inscripció : 04/08/2013
Nombre de missatges : 1208

Més personalitzacions de material comercial Empty
MissatgeAssumpte: Més personalitzacions de material comercial   Més personalitzacions de material comercial I_icon_minitimeDg 15 Gen 2017 - 11:42

El primer vehicle personalitzat és un cotxe de Piko de via ampla. En principi, com es veu en aquesta foto, m'havia limitat a posar-li el topall central i matricular-lo.

Més personalitzacions de material comercial Reform10


Amb una mica de Evergreen i massilla se li reforma el tester per donar-li un aspecte més "via estreta".

Més personalitzacions de material comercial Reform11
Més personalitzacions de material comercial Reform12






I així queda un cop finalitzat.

Més personalitzacions de material comercial Reform13


Per acabar, un canvi molt significatiu d'unes cisternes de LGB molt conegudes. Una mica de pintura i calcomanies fan miracles ...

Més personalitzacions de material comercial Cister10


Editat per darrera vegada per ulises el Dl 4 Maig 2020 - 12:58, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 44
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7527

Més personalitzacions de material comercial Empty
MissatgeAssumpte: Re: Més personalitzacions de material comercial   Més personalitzacions de material comercial I_icon_minitimeDg 15 Gen 2017 - 20:37

Aquests vagons de piko em recorden els de lgb, però amb els testers tancats.

Més personalitzacions de material comercial 2rpdy8o

T'han quedat molt bé!

_________________
Salutacions. JOAN

Les meves construccions https://trenscat.forosactivos.net/t1813-index-les-construccions-d-en-mitjans
Els meus cotxes http://mitjansracing.wix.com/mracing
Les meves figures de Warhammer http://mitjansracing.wix.com/warhammer
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18742

Més personalitzacions de material comercial Empty
MissatgeAssumpte: Re: Més personalitzacions de material comercial   Més personalitzacions de material comercial I_icon_minitimeDl 16 Gen 2017 - 10:03

Ei ! m'agrada aquesta modificació de material comercial..ara es genial!!!

felicitats, segueixo aquestes modificacions..!! veig que també fas servir les calques...!

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 29/01/2009
Nombre de missatges : 12081

Més personalitzacions de material comercial Empty
MissatgeAssumpte: Re: Més personalitzacions de material comercial   Més personalitzacions de material comercial I_icon_minitimeDl 16 Gen 2017 - 12:46

Tren aplaud aplaud aplaud

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
Sonderzug
Trenjardinaire
Sonderzug


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 62
Data d'inscripció : 05/12/2014
Nombre de missatges : 487

Més personalitzacions de material comercial Empty
MissatgeAssumpte: Re: Més personalitzacions de material comercial   Més personalitzacions de material comercial I_icon_minitimeDl 16 Gen 2017 - 12:55

Us pot interessar AQUEST llibre!!
Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
ulises
Trenjardinaire Plus
ulises


Ubicació : Logronyo
Edat : 64
Data d'inscripció : 04/08/2013
Nombre de missatges : 1208

Més personalitzacions de material comercial Empty
MissatgeAssumpte: Re: Més personalitzacions de material comercial   Més personalitzacions de material comercial I_icon_minitimeDl 16 Gen 2017 - 18:50

MALLET73 escrigué:
Ei ! m'agrada aquesta modificació de material comercial..ara es genial!!!

felicitats, segueixo aquestes modificacions..!! veig que també fas servir les calques...!

salutacions

mallet73

La veritat és que ha estat la meva primera experiència amb calques. Les del vagó de bogis, per la seva gran mida, em van donar algun problema però gràcies al micro-set i micro-sol vaig quedar satisfet del resultat. Fins ara només havia treballat amb lletres transferibles.
Tornar a dalt Ir abajo
ulises
Trenjardinaire Plus
ulises


Ubicació : Logronyo
Edat : 64
Data d'inscripció : 04/08/2013
Nombre de missatges : 1208

Més personalitzacions de material comercial Empty
MissatgeAssumpte: Re: Més personalitzacions de material comercial   Més personalitzacions de material comercial I_icon_minitimeDl 16 Gen 2017 - 18:53

Sonderzug escrigué:
Us pot interessar AQUEST llibre!!
Very Happy

Gràcies per l'enllaç. La veritat és que per envellir material, i ho dic per pròpia experiència, a més de tècnica es requereix esperit artístic, cosa que no tinc.
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18742

Més personalitzacions de material comercial Empty
MissatgeAssumpte: Re: Més personalitzacions de material comercial   Més personalitzacions de material comercial I_icon_minitimeDt 17 Gen 2017 - 13:43

ulises escrigué:
MALLET73 escrigué:
Ei ! m'agrada aquesta modificació de material comercial..ara es genial!!!

felicitats, segueixo aquestes modificacions..!! veig que també fas servir les calques...!

salutacions

mallet73

La veritat és que ha estat la meva primera experiència amb calques. Les del vagó de bogis, per la seva gran mida, em van donar algun problema però gràcies al micro-set i micro-sol vaig quedar satisfet del resultat. Fins ara només havia treballat amb lletres transferibles.

ok, gràcies super12 super12

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Més personalitzacions de material comercial Empty
MissatgeAssumpte: Re: Més personalitzacions de material comercial   Més personalitzacions de material comercial I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Més personalitzacions de material comercial
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Material mòbil de TSE
» Repintats i retocs de material comercial (Tallers dels Aspres)
» Material mòvil de ESA
» embrutant material
» Material miner

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
TRENS.CAT :: Escala 1:22'5 / IIm / G / Via de 45 mm / Altres escales i galges relacionades :: Modelisme a escala 1/22'5 :: Material mòbil (artesà, personalitzat, modificacions)-
Canviar a: