NO ESTAS CONNECTAT |
En aquest moment NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITATSi ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.
Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
Reglament del fòrum / Inscripcions
|
|
| SIMPLON la meva locomotora a vapor viu | |
|
+5Avet Blau E4lok bantren Olot deMilà 9 participantes | |
Autor | Missatge |
---|
TramBlau Mestre tramviaire
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 12351
| Assumpte: Re: SIMPLON la meva locomotora a vapor viu Dj Maig 12, 2011 8:54 am | |
| | |
| | | deMilà Jardinaire
Ubicació : Milano (nord d'Itàlia) Edat : 61 Data d'inscripció : 26/01/2011 Nombre de missatges : 51
| Assumpte: Re: SIMPLON la meva locomotora a vapor viu Dj Maig 12, 2011 9:37 am | |
| - Olot escrigué:
La peça blanca que fas servir de motllo per a doblegar el coure, de quin material és? Hi haurà algun tipus de soldadura a la caldera?
Els motllos son de plàstic de 10 mm ( vells residus de PVC ) i la caldera és totalment soldada a l'argent. Hi ha una mica de informació en la meva web: http://www.prous.it/Simplon/Simplon10.htmFins aviat ! Gab | |
| | | Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33792
| Assumpte: Re: SIMPLON la meva locomotora a vapor viu Dj Maig 12, 2011 5:14 pm | |
| Moltes gràcies per les respostes. | |
| | | deMilà Jardinaire
Ubicació : Milano (nord d'Itàlia) Edat : 61 Data d'inscripció : 26/01/2011 Nombre de missatges : 51
| Assumpte: Re: SIMPLON la meva locomotora a vapor viu Dv Set 23, 2011 12:59 am | |
| Des de fa diversos mesos que vaig deixar la construcció del meu model perquè he restaurat una tractor de vapor que estava estacionat des de fa molts anys. Ara, la restauració ha acabat i puc tornar a treballar a la meva locomotora en 2m. Qui està interessat a conèixer el treball en el tractor pot veure la meva web http://www.prous.it/Durham%202/Durham_A.htmTambé hi ha un enllaç a un vídeo en youtube A reveure ! Gab | |
| | | Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33792
| Assumpte: Re: SIMPLON la meva locomotora a vapor viu Dl Set 26, 2011 5:23 am | |
| El tractor és genial !! Estic impacient per a veure la continuació de la construcció de la teva locomotora. | |
| | | Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: SIMPLON la meva locomotora a vapor viu | |
| |
| | | | SIMPLON la meva locomotora a vapor viu | |
|