El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITAT
Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te. Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
Ubicació : Barcelona Edat : 54 Data d'inscripció : 02/12/2016 Nombre de missatges : 470
Assumpte: Ferrocarrils Economics D'Odena Regional Dt Oct 01, 2024 4:28 am
En breu, us podre presentar el nou circuit interior de l'escala G. Aquest circuit esta ubicat a la vall d'Odena i rep el nom de Ferrocarril Economic D'Odena Regional (els qui em coneixeu sabreu per que . Comarca de l'Anoia on el tren va arribar tard pero actualment hi ha molta afició. Serà un circuit molt sencill i petit en un espai molt reduit aproximadament de 2x3m.
Actualment solament hi ha el taulell i les vies no espereu grans imatges. Proximament fotografies i comentaris.
Salut i vapor
A MALLET73 y a lluis7 Els hi agrada aquesta publicació.
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33792
Assumpte: Re: Ferrocarrils Economics D'Odena Regional Dt Oct 01, 2024 8:56 am
Jo ja he agafat les meves crispetes i estic assegut, esperant aquesta presentació...
Genial!, m'agraden els circuits d'interior en aquesta escala quan estan ben pensats i amb detall. Ens podries dir quines dimensions té i un croquis del traçat, no??
lluis7 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Canet de Mar Edat : 63 Data d'inscripció : 01/01/2012 Nombre de missatges : 1579
agafo lloc al costat d'en Amadeu, ... i així de pas li "pispo" algunes crispetes !!! enhorabona, amic meu, es ben cert que et mereixes aquest circuit, i en aquest cas, la mida no es important !!! lo veritablement important es lo que be que t'ho passaràs a partir d'ara. felicitats !! PD: ara no triguis en posar fotos, que ja veus que la "penya" estem impacients en rebre-las !!!
ostman Trenjardinaire Plus
Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental) Edat : 53 Data d'inscripció : 23/05/2012 Nombre de missatges : 7077
Assumpte: Re: Ferrocarrils Economics D'Odena Regional Dc Oct 02, 2024 2:43 am
Anims... esperem impacients les primeres imatges...
mikado Trenjardinaire
Ubicació : Barcelona Edat : 54 Data d'inscripció : 02/12/2016 Nombre de missatges : 470
Assumpte: Re: Ferrocarrils Economics D'Odena Regional Dl Oct 07, 2024 3:58 am
Aqui us presento les primeres imatges d'aquest petit circuit. Algunes dades tecniques, les corves exteriors son R3 les interiors R2, tot i que hi ha algun lloc on he intercalat alguna de R1 per poder tancar bé el 0. Com veureu hi ha un nivell i mig, i estic fent proves d'inclinació, actualment estic en el 4%. També veureu dos ponts que no son meus, i rebran el nom dels seus constructors.
A Olot, Francesc, TramBlau, MALLET73, lluis7, TOG y a Mitjans Els hi agrada aquesta publicació.
mikado Trenjardinaire
Assumpte: Re: Ferrocarrils Economics D'Odena Regional Dl Oct 07, 2024 4:02 am
En l'anterior imatge veieu la zona de platges de l'estació principal.
En aquestes imatges podeu veure el pont d'en Fonolleda i el pont del Mak, aquest ultim em permetre la llicencia de pintar la part superior.
I fins aqui el primer reportatge del Ferrocarrils Economic d'Odena Regional. Gracies a tots pel recolçament i les bones idees que compartiu. Salut i vapor
A Olot, Francesc, TramBlau, MALLET73, lluis7, TOG, Mitjans y a lesage Els hi agrada aquesta publicació.
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33792
Assumpte: Re: Ferrocarrils Economics D'Odena Regional Dl Oct 07, 2024 4:23 am
encara estic en estat de shock!! "Petit" circuit deia ell...!! Dons si de veritat és és petit, serà Maton!
Dos nivells. Material propi de la companyia... Platges de vies. Estació principal... (Del que intueixo que hi deu haver, al menys, una altra estació "no principal"...