| FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 | |
|
+26jordi monplaisir gobling ulises OG22 TOG mikado 4000Talguera fve Shay Mitjans Olot lluis7 MALLET73 ODAKIM el terrat de margarit Víctorf tram47 ignasibaga alejandro sasplugas KTK peps josepmaria ostman Sisu TramBlau 30 participantes |
|
Autor | Missatge |
---|
MALLET73 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
| Assumpte: FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 Dv Abr 15, 2016 8:27 pm | |
| - MALLET73 escrigué:
- hola com veig que fer el circuit encara va per llarg aprofitan el bon temps, avui he comprat uns ferros per començar a contruir boques de tunels i algun pont, els deixaré fet i a la intemperie per que agafin bon color i envelleixin..
aixi que aquest cap de setmana obres majors..
a veure com va la prova.....?¿?
salutacions
mallet73
Hola Amics! doncs apartir d'avui comencen les obres per dur a terme un gran somni, que es contruïr i tenir un circuit al jardí.... el seu nom serà FIM, ferrocarrils independents del Moianès..ja que és a la comarca on es trobaran, hi ha molta feina a fer, cal preparar el terreny, però almenys mentres començaré a fer ponts i boques de tunnels.. seguin exemple d'altres circuits del foro, en aquest el simbol és la sargantana, ja que on estem hi ha molissiimes.... així que hem dissenyat un escut.. paciència que queda molt per que els trens circulin... salutacions mallet73 | |
|
| |
TramBlau Mestre tramviaire
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 12350
| Assumpte: Re: FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 Ds Abr 16, 2016 1:43 am | |
| M'agrada aquesta sargantana Pere | |
|
| |
Mitjans Mestre 3D
Ubicació : Barcelona Edat : 45 Data d'inscripció : 27/05/2014 Nombre de missatges : 7624
| Assumpte: Re: FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 Ds Abr 16, 2016 3:19 am | |
| Bé, encara que els trens triguin encara a circular, almenys s'ha establert la companyia i ja estan preparant les primeres obres. Felicitats! Pensa a dissenyar-ho tot amb gàlib extra per a poder passar tot el teu material. .! | |
|
| |
Sisu Cap de Tallers
Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà) Edat : 55 Data d'inscripció : 01/05/2012 Nombre de missatges : 7271
| Assumpte: Re: FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 Ds Abr 16, 2016 4:07 am | |
| | |
|
| |
ostman Trenjardinaire Plus
Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental) Edat : 53 Data d'inscripció : 23/05/2012 Nombre de missatges : 7077
| Assumpte: Re: FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 Ds Abr 16, 2016 7:44 pm | |
| Els meus millors desitjos per aquest ambiciós projecte que emprens... | |
|
| |
josepmaria Trenjardinaire Plus
Ubicació : barcelona Edat : 78 Data d'inscripció : 17/09/2012 Nombre de missatges : 1844
| Assumpte: Re: FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 Ds Abr 16, 2016 7:52 pm | |
| | |
|
| |
peps Trenjardinaire Plus
Ubicació : vic Edat : 57 Data d'inscripció : 04/02/2009 Nombre de missatges : 1720
| Assumpte: Re: FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 Dg Abr 17, 2016 9:10 pm | |
| felicitats!!!!!!!!! es un pas molt inportant i molt agrait seguirem molt de prop aquesta construció SALUTACIONS PEP | |
|
| |
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
| Assumpte: Re: FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 Dg Abr 17, 2016 9:36 pm | |
| | |
|
| |
| Assumpte: Re: FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 Dg Abr 17, 2016 11:49 pm | |
| Doncs com us deia aquest cap de setmana he començat a fer obres... He començat per fer els motllos de pont i base per un pont metal.lic.. fustes reciclades.. el motllo va prenent forma potser l'arcada quedarà molt gran, ja veurem un cop fet 2 arc...??¿??¿ la base del pont metal.lic.. continuarà.. mallet73 | |
|
| |
Sisu Cap de Tallers
Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà) Edat : 55 Data d'inscripció : 01/05/2012 Nombre de missatges : 7271
| Assumpte: Re: FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 Dl Abr 18, 2016 12:59 am | |
| Potser és gran però depèn de què vulguis fer i per on passar.... | |
|
| |
| Assumpte: Re: FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 Dl Abr 18, 2016 1:21 am | |
| - Sisu escrigué:
- Potser és gran però depèn de què vulguis fer i per on passar....
ja tenia pensat el tema de que si li calia fer la pilona més llarga, surten del motllo 2 varilles de ferro per encastar o bé al terra o bé a la pilona que seria l'altre part..però al veure el mega crac de pont he vist que les arcades que he fet són més grans..., nomès caldria fer la volta de l'arcada més tancada, però no faria servir fusta com aquest cop si no algun material que pugui ser més flexible... per el moment no tinc decidit on anirà res de res... no ser ni com serà el circuit..?¿?¿?¿?¿ però volia fer alguna cosa per possar-me en marxa així les peces un cop fetes anirant agafan coloret de vell.. salutacions mallet73 | |
|
| |
Mitjans Mestre 3D
Ubicació : Barcelona Edat : 45 Data d'inscripció : 27/05/2014 Nombre de missatges : 7624
| Assumpte: Re: FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 Dl Abr 18, 2016 4:32 am | |
| Quan vaig fer el meu, em va quedar amb la volta molt gran i no queda massa bé, jo les faria més tancades i els pilars més junts. Queda més estilitzat. En quant al material, el buscaria més aviat rígid, que li puguis donar forma, però que aguanti el pes del ciment quan omples, ja que sinó, es va obrint, jo m'hi vaig trobar... Si et fixes en el mega pont, fa servir material que no se li deformarà amb el pes. És un tipus de fullola més prima, però prou rígida. Per cert, un detall tècnic, a la fusta que farà la plataforma de la via, fes-li una mica d'angle als laterals per a que tingui sortida. Jo no hi vaig pensar i em va quedar encaixada. A l'hora de treure-la, em va trencar algunes parts dels murets. També podries mirar de posar-li algun tipus de desmotllant per facilitar la sortida. | |
|
| |
ignasibaga Trenjardinaire Plus
Ubicació : Bagà Edat : 71 Data d'inscripció : 22/05/2013 Nombre de missatges : 7375
| Assumpte: Re: FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 Dl Abr 18, 2016 9:49 am | |
| | |
|
| |
| Assumpte: Re: FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 Dl Abr 18, 2016 9:12 pm | |
| | |
|
| |
| Assumpte: Re: FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 Dc Abr 20, 2016 3:38 am | |
| bé he preparat unes peces de porex per fer uns altres motllos per properes setmanes... us tinc que dir que es molt divertit això de tallar el porex, però cal tenir una bona ma, a la que et descuides el talla per on no deus.. continuarà mallet73 | |
|
| |
Sisu Cap de Tallers
| Assumpte: Re: FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 Dc Abr 20, 2016 5:09 am | |
| M' has de dir lo que et prens per tenir aquesta energia....... | |
|
| |
ignasibaga Trenjardinaire Plus
Ubicació : Bagà Edat : 71 Data d'inscripció : 22/05/2013 Nombre de missatges : 7375
| Assumpte: Re: FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 Dc Abr 20, 2016 8:13 am | |
| | |
|
| |
Sisu Cap de Tallers
| Assumpte: Re: FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 Dc Abr 20, 2016 8:52 am | |
| | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33792
| Assumpte: Re: FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 Dc Abr 20, 2016 5:37 pm | |
| Moltes felicitatas per l'iniciativa, i per aquest començament tant vigorós.
El cocodril és un bon emblema.
Seguiré el fil amb molt d'interès.
| |
|
| |
| Assumpte: Re: FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 Dc Abr 20, 2016 10:33 pm | |
| - Sisu escrigué:
- M' has de dir lo que et prens per tenir aquesta energia.......
Molta xocolata... - ignasibaga escrigué:
- En Carles té més fronts oberts ell tot sol que tota la resta junts, és una màquina-
Fins aviat, Ignasi. no serà tan, tu també treballes força... - Olot escrigué:
- Moltes felicitatas per l'iniciativa, i per aquest començament tant vigorós.
El cocodril és un bon emblema.
Seguiré el fil amb molt d'interès.
cocodril.?? on ?? no ho és pas!! es una sargantana.. allà tenim tot tipus d'animalons...arbres etc. per triar per possar com va fer el xavi a kargolia... al final vaig triar la sarganta ja que és el que més magrada... però si algún dia veig un cocodril ja farem el canvi a més s'avisar als rurals...!!! salutacions mallet73 | |
|
| |
KTK Trenjardinaire Plus
Ubicació : Sant Vicenç dels Horts (Barcelona) Edat : 60 Data d'inscripció : 08/10/2013 Nombre de missatges : 1259
| Assumpte: Re: FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 Dj Abr 21, 2016 12:00 am | |
| Enhorabona Carles. Ja veuràs que també es gaudeix construint el traçat ferroviari. Això si; Et recomano que facis un bon plantejament al menys en línies generals, dons un cop t'hi posis de valent la feina és considerable, i no convé estar fent i desfent o rectificant massa.
Experimentaràs lo divertit que és anar creant un petit país al teu gust.
Xavi KTK | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33792
| Assumpte: Re: FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 Dj Abr 21, 2016 5:53 pm | |
| Pero les sargantanes a rscala no són cocodrils? | |
|
| |
peps Trenjardinaire Plus
Ubicació : vic Edat : 57 Data d'inscripció : 04/02/2009 Nombre de missatges : 1720
| Assumpte: Re: FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 Dj Abr 21, 2016 10:10 pm | |
| Carles abans de tot no hauries de tenir clar a on van els ponts etc per l`altura el lloc ......... ....no ser o es que ja tens el plantejament del circuit fet i es secret de sumari i no el treus a la llum publica salutacions PEP | |
|
| |
alejandro sasplugas Trenjardinaire Plus
Ubicació : barcelona Edat : 85 Data d'inscripció : 09/02/2014 Nombre de missatges : 2522
| Assumpte: Re: FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 Dv Abr 22, 2016 5:50 am | |
| Carles , crec que el Pep tè rao, entenc que tinguis ganes de fer algo , pero sense un esboix al menys del que penses fer es arriscat , Potser ja ho tens pensat ,llavors no he dit rès. Admiro la teva capacitat emprenedora , Endavant!!!!!
Alexandre | |
|
| |
| Assumpte: Re: FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 Dl Abr 25, 2016 2:43 am | |
| - peps escrigué:
- Carles abans de tot no hauries de tenir clar a on van els ponts etc
per l`altura el lloc ......... ....no ser o es que ja tens el plantejament del circuit fet i es secret de sumari i no el treus a la llum publica salutacions PEP
- alejandro sasplugas escrigué:
- Carles , crec que el Pep tè rao, entenc que tinguis ganes de fer algo , pero sense un esboix al menys del que penses fer es arriscat , Potser ja ho tens pensat ,llavors no he dit rès. Admiro la teva capacitat emprenedora , Endavant!!!!!
Alexandre hola amics! ho tinc present però com li comentava a un bon amic ahir.... el que estic fent es fer proves i a veure com va el tema de les construcció, molt verd!!... fer proves es el motiu de començar..el circuit almenys fins dintre d'uns 4 anys no começarà a tenir projecta, calent fer moltes obres de gran envergadura per tenir l'espai on ha d'anar... la prova va ser un exit!! ara ja ser el que no he de fer..!!! però el motllo i el color hem van funcionar i agradar... continuarè fent de les meves... salutacions mallet73
Editat per darrera vegada per MALLET73 el Dl Abr 25, 2016 3:43 am, editat 1 cop en total | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 | |
| |
|
| |
| FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 | |
|