El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITAT
Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te. Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
A VENDRE - TREN ESPECIAL DE CAMPSA CISTERNES I VAGONS AUXILIARS
2 participantes
Autor
Missatge
alvarop Trenjardinaire
Ubicació : Madrid Edat : 51 Data d'inscripció : 11/01/2018 Nombre de missatges : 448
Assumpte: A VENDRE - TREN ESPECIAL DE CAMPSA CISTERNES I VAGONS AUXILIARS Dc Gen 10, 2024 11:32 am
Hola a tothom! Bon Any!
Venc aquesta composició especial completa de tren de CAMPSA ambs 5 cisternes totalment transformades no nomès pintades amb les seves calques i cartels de destinació i depòsit amd els deus vagons auxiliars de cap o cola per 500 euros total.
És un tren únic a la nostra escala IIm o G i que circula molt bé.
Si algú està interessat o pot distribuir-lo per si conec algú que ho vilgui, si us plau, que es possi en contacte amb mi per arribar a un accord.
Moltes gracies.
Álvaro.
A Olot y a MALLET73 Els hi agrada aquesta publicació.
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 17/01/2009 Nombre de missatges : 33793
Assumpte: Re: A VENDRE - TREN ESPECIAL DE CAMPSA CISTERNES I VAGONS AUXILIARS Dj Gen 11, 2024 11:39 pm
Ubicació : Madrid Edat : 51 Data d'inscripció : 11/01/2018 Nombre de missatges : 448
Assumpte: Re: A VENDRE - TREN ESPECIAL DE CAMPSA CISTERNES I VAGONS AUXILIARS Dv Gen 12, 2024 10:37 am
Moltes gràcies amic meu!!!
És una composició molt maca de 7 vagons que formen una composició indeformable com a tren especial de transport de gasoil. Em consta que va a existir a RENFE però no a FEVE, la qual cosa, ho fa mès especial i únic a la nostra escala.
No nomès està pintat, està transformat lo mes paregut a les nostres cisternes al pais i amb tots el cartels del dep+osit al queal perteneix, en aquest cas, OVIEDO, i amb la numeració real a FEVE perque sí que FEVE va tenir cisternes de eixos als nys 60 i 70, a les linees del nord.
El color plata és el que va esollir la propia CAMPSA amb el seu logo original que vaig reproduir excatement.
Així que aquesta composió està molt conseguida i de la que estic molt content. Espero que us agradi i si algú la vol, o conec algú que estigui interessat, doncs, endavant. Podeu escriure un missatge i ens posem en contacte per enviar aquesta composició.
Moltes gràcies a tothom i una gran abraçada.
Álvaro.
alvarop Trenjardinaire
Assumpte: Re: A VENDRE - TREN ESPECIAL DE CAMPSA CISTERNES I VAGONS AUXILIARS Dv Gen 26, 2024 11:01 am
Hola amics!!!
Si coneixeu algú o alguna empresa que estigui interessat en comprar aquesta composició tan maca de 7 vagons com a composició indeformable i tren complet de CAMPSA amb el logo original i transformat tal i com circulava al país, si us plau, que m'ho diga.
Moltes gràcies per la vostra ajuda i col·laboració.
Aquest tren és únic i és pot enviar a qualsevol lloc.
Un gran abraçada. Álvaro.
Contenido patrocinado
Assumpte: Re: A VENDRE - TREN ESPECIAL DE CAMPSA CISTERNES I VAGONS AUXILIARS
A VENDRE - TREN ESPECIAL DE CAMPSA CISTERNES I VAGONS AUXILIARS